samurai-toyota zavore

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
knrin
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Okt 11, 2012 3:14 pm

samurai-toyota zavore

OdgovorNapisal/-a knrin » Če Okt 11, 2012 4:18 pm

imam eno težavico k je ne morem rešit že kar nekaj časa.
diferencijali od toyote lc 70 so nameščeni na samuraja. vedno ko hočem vozilo ustavit mi zavore ne primejo v prvo. vedno moram najprej enkrat ali dvakrat "popumpat" šele nato mi zavore dobro primejo...
zavorna pumpa je od hyundaija. aja pa prezračeno je tudi 100% ker smo to z vakumom storili.
kaj bi lahko bilo?? aja pa še to.. na začetku ko se mi je to pojavilo mi je puščalo v bobnu na batku ki razširi ferode. nato sm use komplet menju...eno tekmo je bilo super in potem se je spet pojavilo...
bi gdo kaj vedu? priporoču?
hvala že vnaprej ..
bi pa prosu za čimprejšnje odgovore kem bi rad avtomobil zrihtu do tekme v kamniku :D

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Okt 11, 2012 5:29 pm

Tole mi smrdi okrog glavnega zavornega cilindra....

Matjazzz
Prispevkov: 265
Pridružen: To Jan 22, 2008 6:36 pm
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a Matjazzz » Če Okt 11, 2012 9:26 pm

Možno je da imaš pakne premalo nastavljene v bobnu. Posledično rabi cilinder več hoda, iz česar sledi več olja zato več tapkanja po zavori.
Vsekakor bi vrgu uč na zadnje zavore. :wink:
nikoli ne reci nikoli

duce
Prispevkov: 1266
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

h

OdgovorNapisal/-a duce » Če Okt 11, 2012 10:19 pm

zamenjaj zavorni cilinder od Hyundaia. Se zgodi da odpove vakuum pumpa ,preverjeno. Imam pa jaz eno delujočo če daš spet Hyundai gor. Lp

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Okt 11, 2012 11:37 pm

lisko napisal/-a:Tole mi smrdi okrog glavnega zavornega cilindra....


Ja, nebi bilo prvič, da je kmalu po menjavi zavornega olja začel probleme delat glavni cilinder.

Pa tudi Matjazzeva terorija je čist možna. Čeprav zopet malo čudno, če je eno tekmo vse bilo vredu.

Vakuum pumpa po moji logiki pri tem nima vezem, ne govorim na pamet, že en teden se vozim z nedelujočim servoojačevalcem. :oops:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Okt 12, 2012 1:33 pm

1. zrak v sistemu
2. zavore niso nastavljene
3. zviti diski ali jajčasti bobni
4. gumijaste cevi so preperele

Servo ne more bit, glavni cilinder pa zelo malo verjetno (je pa možno)

knrin
Prispevkov: 26
Pridružen: Če Okt 11, 2012 3:14 pm

OdgovorNapisal/-a knrin » Ne Okt 14, 2012 3:22 pm

najlepša hvala usem za odgovore :)
še en teden časa nam ostane če bo kaj novega sporočim oz. uprašam :D


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov