distančniki - vprašanja
distančniki - vprašanja
Dvignil sem podvozje in dodal distančnike. Vse je lepo homologirano. Ampak, glej ga zlomka! Ko zavijam, mi v skrajnih legah volana, gumi podrgneta po zadnji strani blatnika. Gume imam originalne dimenzije (edine dimenzije, ki so homologirane). DRugače se med vožnjo, tako po cesti kot po terenu, podvozje obnaša super! Vprašanja: je vseeno kaj narobe z dvigom podvozja (EMU) ali je to samo posledica dodanega distančnika? Je možno (beri: pametno) odstraniti distančnike samo spredaj in jih imeti samo na zadnjih kolesih?
Mogoče bi ti kdo pomagal, če je že imel tak primer, ampak kaj ko ne vedo o katerem vozilu govoriš...
TUDI NA FB>>>KLIK
Še enkrat sem si ogledal zadevo in verjetno je res težava samo v distančniku. Ker je avto (Toyota LC 90) že dvignjen 5 cm, se moram odločiti med drgnjenjem ali odstranitvijo distančnika. Blokada šterce ne pride v poštev ker mi manjši rajdni krog bolj ustreza. A kdo ve ali se da imeti distančnike samo zadaj? S tem bi dobil nekaj dodatne stabilnosti in ohranil "manevrske " sposobnosti. Bi nastal kakšen problem v srednjem diferencijalu?
Na vsakem avtu distančniki povečajo radij po katerem kroži guma ob zavijanju, se pravi bolj ven je guma, prej bo podrsala spredaj po odbijaču ali zadaj po zavesici.
Vedno se gre za en kompromis med izgledom, voznimi lastnostmi in prostorom, kateri je na razpolago.
Če guma malo podrgne zadaj po zavesici ob polnem zavijanju to ni nek večji problem. Če je drgnejnje večje in močnejše se odstrani ali distančnike ali zavesice ... po izbiri.
"Najboljša" oz. trajna rešitev pa je obisk pri kleparju, kjer se prvi blatnik malo predela in uredi dovolj prostora za polno zavijanje skupaj z distančniki.
Vedno se gre za en kompromis med izgledom, voznimi lastnostmi in prostorom, kateri je na razpolago.
Če guma malo podrgne zadaj po zavesici ob polnem zavijanju to ni nek večji problem. Če je drgnejnje večje in močnejše se odstrani ali distančnike ali zavesice ... po izbiri.
"Najboljša" oz. trajna rešitev pa je obisk pri kleparju, kjer se prvi blatnik malo predela in uredi dovolj prostora za polno zavijanje skupaj z distančniki.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
Saj ni res, pa je! Mogoče bo komu kdaj koristilo: težavica je izvirala iz pnevmatik! Šel sem merit "naležno" površino gum. Guma, ki mi je drajsala je Kobra, njena naležna širina pa je ob deklarirani dimenziji 265/70-16 skoraj 250 mm (s trebuhom vred pa 265mm). Ostale gume istih deklariranih dimenzij, ki sem jih imel priložnost izmeriti ( v glavnem AT in M+S) pa so imele naležno širino okoli 220 mm (s trebuhom vred pa 265 mm). PO domače povedano je Kobra v narisu bolj oglata, ostale pa bolj ovalne. Ko sem na avtu poskusil M+S gumo s platiščem, ki je 15 mm bolj ven (namesto originalnih ET 15 je imelo ET 00), se guma niti pod razno ni dotaknila zavesic. Za konec lahko rečem, da sem se pri petdesetih še nekaj več naučil o tem, na kaj biti pozoren pri izbiri pnevmatik.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 56 gostov