homologacija podvozja
homologacija podvozja
Pozdravljeni,
na cherokeeju imam podvozje Rubicon exspress in imam problem s homologacijo, saj naj ne bi obstajalo A testa za to firmo.
Ima kdo kašno idejo kako bi lahko to spravil čez homologacijo??
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem!!
na cherokeeju imam podvozje Rubicon exspress in imam problem s homologacijo, saj naj ne bi obstajalo A testa za to firmo.
Ima kdo kašno idejo kako bi lahko to spravil čez homologacijo??
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem!!
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
jeepwrangleroff-road,
a ti resno misliš, da bo resno podjetje, ki se ukvarja s prodajo off road opreme ponaredilo dokumentacijo za opremo, ki ni bila kupljena pri njih, ter posledično kazensko odgovarjala za kaj? Za uslugo? Ne ga srat. Če rabi homologacijske dokumente naj jih pridobi tam, kjer je opremo kupil. Če jih pač ni možno dobiti, je za to vedel pred oh in ah ugodnim nakupom. Ker cel kup folka v Sloveniji razmišlja na tak način kot ti, je rezultat to, da vsak skuša mimo zakona (ni point v tem ali je dober ali slab) zgoljufati kogarkoli. V tem primeru preglednika na homologacijah.
LP Bizzy
ali pa se drugega spremeni. Kot so nekateri ki se s prodajo off-road opreme ukvarjajo bi lahko to zadevo naredili ampak nočejo
a ti resno misliš, da bo resno podjetje, ki se ukvarja s prodajo off road opreme ponaredilo dokumentacijo za opremo, ki ni bila kupljena pri njih, ter posledično kazensko odgovarjala za kaj? Za uslugo? Ne ga srat. Če rabi homologacijske dokumente naj jih pridobi tam, kjer je opremo kupil. Če jih pač ni možno dobiti, je za to vedel pred oh in ah ugodnim nakupom. Ker cel kup folka v Sloveniji razmišlja na tak način kot ti, je rezultat to, da vsak skuša mimo zakona (ni point v tem ali je dober ali slab) zgoljufati kogarkoli. V tem primeru preglednika na homologacijah.
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Kaj je v redu ali ne za na cesto pri nas ni pomembno. Važno je, da je podpisan na homologaciji krit. Torej moraš za to poskrbeti:
1. Potrdilo o strokovni vgradbnji dobiš pri prvem avtomehaniku. Daš mi za pir in ti napiše potrdilo. Če imaš moralnega mačka ga prosiš, če vse vijake še sam odtegne in pritegne nazaj, da gre res čez njegove roke.
2. Priskrbiš si TUV na nek način. Lahko ga dobiš na internetu od dotičnega proizvajalca. Lahko se zapelješ v Nemčijo, kjer ti opravijo strokovni pregled opreme in ti izdajo TUV (povezano z visokimi stroški, predvsem kilometrino).
Lahko pri nas kupiš kit, ki ima TUV in ga fukneš stran. S papirjem potem brez težav homologiraš zadevo.
Skratka jaz sem vse homologiral po črti zakona. Treba se je samo prilagoditi situaciji.
1. Potrdilo o strokovni vgradbnji dobiš pri prvem avtomehaniku. Daš mi za pir in ti napiše potrdilo. Če imaš moralnega mačka ga prosiš, če vse vijake še sam odtegne in pritegne nazaj, da gre res čez njegove roke.
2. Priskrbiš si TUV na nek način. Lahko ga dobiš na internetu od dotičnega proizvajalca. Lahko se zapelješ v Nemčijo, kjer ti opravijo strokovni pregled opreme in ti izdajo TUV (povezano z visokimi stroški, predvsem kilometrino).
Lahko pri nas kupiš kit, ki ima TUV in ga fukneš stran. S papirjem potem brez težav homologiraš zadevo.
Skratka jaz sem vse homologiral po črti zakona. Treba se je samo prilagoditi situaciji.
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
jeepwrangleroff-road napisal/-a:Meni je uspelo za prejšnjega terenca in uspelo tudi za sedanjega jeepa kateri ima 12cm lift kit, home made roke.....itd. Pnevmatike so pa tudi 3cm čez rob.
Tko se dela v današnjih časih in ko imaš 1x potrdilo v hom. kartončku je rešeno.
Bratrancu, ki je onovil goljfa GTI so zahtevali TUV za original feltne, ki so bile že prej gor. Pa se je tip nekaj sekiral... Sem mu svetoval, da se naj naredi debila v debilnem sistem in bo veliko lažje. No, potem je vse homologiral in so bili vsi srečni.
Če boš igral na logiko in poštenje in iskal razmevanje na homologacijah pa ne boš homologiral niti original kosov
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
ne ne imam jeep grand cherokee wj..
marsi kaj se da samo voljo in pogum pa je stvar rešena...
Že ta primer pove use ko sem na terranota namontiral original vlečno kljuko katera je bila že od samega začetka na drugemu terranotu in to brez kakršne koli tablice razen tablica o original kljuki in ko sem namestil na mojega je ni bilo moč homologirat saj nimam prave tablice. vsa razočaran se vrneš domou premenjaš tablico iz drugega avtomobila in greš lepo nazaj ga uprašaš če lahko zdaj naredi kljub temu da sem povedal skje sem jo uzel in ni problema homologacija narejena.
IN KJE JE TUKAJ USE PO ZAKONU?? NIKJER!!
Tko da se lepo znajdite in hom. na use možne načine...
marsi kaj se da samo voljo in pogum pa je stvar rešena...
Že ta primer pove use ko sem na terranota namontiral original vlečno kljuko katera je bila že od samega začetka na drugemu terranotu in to brez kakršne koli tablice razen tablica o original kljuki in ko sem namestil na mojega je ni bilo moč homologirat saj nimam prave tablice. vsa razočaran se vrneš domou premenjaš tablico iz drugega avtomobila in greš lepo nazaj ga uprašaš če lahko zdaj naredi kljub temu da sem povedal skje sem jo uzel in ni problema homologacija narejena.
IN KJE JE TUKAJ USE PO ZAKONU?? NIKJER!!
Tko da se lepo znajdite in hom. na use možne načine...
Re: homologacija podvozja
mic napisal/-a:Pozdravljeni,
na cherokeeju imam podvozje Rubicon exspress in imam problem s homologacijo, saj naj ne bi obstajalo A testa za to firmo.
Ima kdo kašno idejo kako bi lahko to spravil čez homologacijo??
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem!!
če te zanima zamenjam za ome z vsemi papirji.
Re: homologacija podvozja
Matej napisal/-a:mic napisal/-a:Pozdravljeni,
na cherokeeju imam podvozje Rubicon exspress in imam problem s homologacijo, saj naj ne bi obstajalo A testa za to firmo.
Ima kdo kašno idejo kako bi lahko to spravil čez homologacijo??
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem!!
če te zanima zamenjam za ome z vsemi papirji.
Glede na to debato in na komentarje "jeepwrangleroff-road" me ne čudi, da je odnos do nas "off roaderjev" tak kot je. Pa se nimam za nevemkakšnega ofroaderja.
Nazadnje spremenil Benfl, dne Sr Jan 09, 2013 11:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
Zanimive izkušnje...
Z mojim Cherokee-jem, bivšim na žalost, septembra lani (2012) nisem imel nič sitnosti, še vprašal me ni nič. Pa je bilo namontirano OME+ 3 inče in pnevmatike 235/75/15: v dovoljenju max: 215/75/15.
Seveda pa sem šel na tehničnega brez skrbi, ker sem imel na sedežu v mapi homologacijo.
Pa jo iz same radovednosti nisem pokazal,prav čakal sem, kam me bo najprej "ugriznil".
Ko je prišel iz kanala sem ga vprašal:vse v redu?
Odgovor: zelo lep jeep.
Konec zgodbe
Z mojim Cherokee-jem, bivšim na žalost, septembra lani (2012) nisem imel nič sitnosti, še vprašal me ni nič. Pa je bilo namontirano OME+ 3 inče in pnevmatike 235/75/15: v dovoljenju max: 215/75/15.
Seveda pa sem šel na tehničnega brez skrbi, ker sem imel na sedežu v mapi homologacijo.
Pa jo iz same radovednosti nisem pokazal,prav čakal sem, kam me bo najprej "ugriznil".
Ko je prišel iz kanala sem ga vprašal:vse v redu?
Odgovor: zelo lep jeep.
Konec zgodbe
Sem imel priliko spoznati sistem , ko sem homologiral gume 31" na Teranotu.
Dvakrat sem ga peljal pa se je ded vsakič obregnil ob feltne , ki so bile seveda originalne od Teranota in niso imele številk od et ja. Tako sem šel k enemu vukanizerju , ki je imel doma polno skaldišče razno raznih gum z platišči od strank ki so te gume hranile pri njem med sezono. Kar precej sva jih premetala in ugotovila , da original lita platišča sploh nobena niso imela odtisnjenega et ja ne glede na znamko. Odtisnjen et sva našla samo na nekaterih železnih platiščih pa tudi tam ne na vseh. To sem tudi razložil modelu na pregledu ob drugem obisku sicer je jamral , da to more biti gor vendar je potem šlo skozi. Pa še nekaj cvetk je bilo. Naj povem še to , da sem bil na dveh različnih lokacijah in vsakič so drugače razlagali kaj in kako.
Dvakrat sem ga peljal pa se je ded vsakič obregnil ob feltne , ki so bile seveda originalne od Teranota in niso imele številk od et ja. Tako sem šel k enemu vukanizerju , ki je imel doma polno skaldišče razno raznih gum z platišči od strank ki so te gume hranile pri njem med sezono. Kar precej sva jih premetala in ugotovila , da original lita platišča sploh nobena niso imela odtisnjenega et ja ne glede na znamko. Odtisnjen et sva našla samo na nekaterih železnih platiščih pa tudi tam ne na vseh. To sem tudi razložil modelu na pregledu ob drugem obisku sicer je jamral , da to more biti gor vendar je potem šlo skozi. Pa še nekaj cvetk je bilo. Naj povem še to , da sem bil na dveh različnih lokacijah in vsakič so drugače razlagali kaj in kako.
Nazadnje spremenil Civava, dne Če Jan 10, 2013 10:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Prispevkov: 324
- Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
- Kraj: Brkini
CIVAVA...bili isti problemi glede pnevmatik na terranotu...
1. pnevmatike kaiman imajo oznako za tovorna vozila zavrnjena hom.
2. nexen roadian mt spet ista oznaka za tovorna vozila zavrnjena hom.
3. kako da narediš homologacijo če ima vsaka bfgoodrich pnevmatika in druge oznako za tovorna vozila...
1. pnevmatike kaiman imajo oznako za tovorna vozila zavrnjena hom.
2. nexen roadian mt spet ista oznaka za tovorna vozila zavrnjena hom.
3. kako da narediš homologacijo če ima vsaka bfgoodrich pnevmatika in druge oznako za tovorna vozila...
Sej pravim, da v naši državi brez zdravega razuma ne bo šlo več. Vse manj je tehničnih ljudi, ki se dejansko spoznajo na svoj posel. Sami neki teoretiki, birokrati, bleferji in šefovi žlahtniki. Zgolj s papirji se pa ne da vsega rešit.
V današnjem času (v SLO) pa so pregledniki na tehničnem čedalje bolj podobni tajnicam tako kot so prodajalci rezervnih delov in drugega tehničnega blaga ceneni nališpani trgovci. Policaji pa prekvalificirane cvetličarke, gimnazijski maturantje, peki, ipd.
Torej tehničnega pregleda pri homologaciji pravzaprav ni. Je le pregled papirjev, nalepk, številk.
Da bi pa kdo pogledal kak zvar, vijak. Tega jaz še nisem doživel....
Da mora biti oprema strokovno vgrajena? Prav naj on to oceni, če je za kaj usposobljen. Če ne gremo pa lahko tudi na občino nosit brat papirje in nalepke.
Trenutno je edini smiselen postopek.
1. Opemo vgraditi varno po lastni presoji, zaradi sebe in drugih udeležencev v prometu.
2. Papirje prilagajat toliko časa, da ustrezajo tajnici na tehničnem pregledu ali homologaciji
V današnjem času (v SLO) pa so pregledniki na tehničnem čedalje bolj podobni tajnicam tako kot so prodajalci rezervnih delov in drugega tehničnega blaga ceneni nališpani trgovci. Policaji pa prekvalificirane cvetličarke, gimnazijski maturantje, peki, ipd.
Torej tehničnega pregleda pri homologaciji pravzaprav ni. Je le pregled papirjev, nalepk, številk.
Da bi pa kdo pogledal kak zvar, vijak. Tega jaz še nisem doživel....
Da mora biti oprema strokovno vgrajena? Prav naj on to oceni, če je za kaj usposobljen. Če ne gremo pa lahko tudi na občino nosit brat papirje in nalepke.
Trenutno je edini smiselen postopek.
1. Opemo vgraditi varno po lastni presoji, zaradi sebe in drugih udeležencev v prometu.
2. Papirje prilagajat toliko časa, da ustrezajo tajnici na tehničnem pregledu ali homologaciji
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 62 gostov