homologacija podvozja

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
mic
Prispevkov: 5
Pridružen: So Jan 08, 2011 3:52 pm
Kraj: Šentjernej

homologacija podvozja

OdgovorNapisal/-a mic » Po Jan 07, 2013 7:54 pm

Pozdravljeni,

na cherokeeju imam podvozje Rubicon exspress in imam problem s homologacijo, saj naj ne bi obstajalo A testa za to firmo.
Ima kdo kašno idejo kako bi lahko to spravil čez homologacijo??
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem!!

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » To Jan 08, 2013 7:37 pm

rabiš TUV certifikat. pa bo težko po moje.
Slika

jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » To Jan 08, 2013 7:51 pm

hmm sploh ni težko certifikat se že dobi ali pa se drugega spremeni. Kot so nekateri ki se s prodajo off-road opreme ukvarjajo bi lahko to zadevo naredili ampak nočejo.

Se pa da use naredit.

Lp Jernej

SustaMi
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe Jul 27, 2012 7:47 am
Kraj: Ljubljansko barje

OdgovorNapisal/-a SustaMi » To Jan 08, 2013 8:24 pm

jeepwrangleroff-road napisal/-a:hmm sploh ni težko certifikat se že dobi ali pa se drugega spremeni. Kot so nekateri ki se s prodajo off-road opreme ukvarjajo bi lahko to zadevo naredili ampak nočejo.

Se pa da use naredit.

Lp Jernej


Lahko kako pomagas?

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » To Jan 08, 2013 8:50 pm

jeepwrangleroff-road,

ali pa se drugega spremeni. Kot so nekateri ki se s prodajo off-road opreme ukvarjajo bi lahko to zadevo naredili ampak nočejo


a ti resno misliš, da bo resno podjetje, ki se ukvarja s prodajo off road opreme ponaredilo dokumentacijo za opremo, ki ni bila kupljena pri njih, ter posledično kazensko odgovarjala za kaj? Za uslugo? Ne ga srat. Če rabi homologacijske dokumente naj jih pridobi tam, kjer je opremo kupil. Če jih pač ni možno dobiti, je za to vedel pred oh in ah ugodnim nakupom. Ker cel kup folka v Sloveniji razmišlja na tak način kot ti, je rezultat to, da vsak skuša mimo zakona (ni point v tem ali je dober ali slab) zgoljufati kogarkoli. V tem primeru preglednika na homologacijah.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » Sr Jan 09, 2013 11:59 am

Jah že razumem da je samo biznis ampak sej ni problem pove določeno ceno in se dogovorijo. Meni je tako naredil eden izmed prodajalceu mi izpisau use potrebne papirje za hom. podvozja in to brez plačila.


:lol: :lol:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Jan 09, 2013 12:03 pm

Kako boš izpisal nekaj, česar ni?
Če papirjev ni, jih ne moreš izpisat.

Ponarejanje uradnih listin je pa druga, kazniva varianta.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Sr Jan 09, 2013 12:25 pm

Čez homologacijo tega spravil ne boš. Pač je tukaj to tako.
Kar je za američane super tukaj ni mogoče spravit na cesto.
Če že dobiš homologacijo, je bila zadev strokovno vgrajena.
Imaš potrdilo, da ti je to vgradil strokovnjak.

Jebiga.

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Sr Jan 09, 2013 12:44 pm

Kaj je v redu ali ne za na cesto pri nas ni pomembno. Važno je, da je podpisan na homologaciji krit. Torej moraš za to poskrbeti:

1. Potrdilo o strokovni vgradbnji dobiš pri prvem avtomehaniku. Daš mi za pir in ti napiše potrdilo. Če imaš moralnega mačka ga prosiš, če vse vijake še sam odtegne in pritegne nazaj, da gre res čez njegove roke.

2. Priskrbiš si TUV na nek način. Lahko ga dobiš na internetu od dotičnega proizvajalca. Lahko se zapelješ v Nemčijo, kjer ti opravijo strokovni pregled opreme in ti izdajo TUV (povezano z visokimi stroški, predvsem kilometrino).
Lahko pri nas kupiš kit, ki ima TUV in ga fukneš stran. S papirjem potem brez težav homologiraš zadevo.

Skratka jaz sem vse homologiral po črti zakona. Treba se je samo prilagoditi situaciji.

jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » Sr Jan 09, 2013 1:00 pm

Meni je uspelo za prejšnjega terenca in uspelo tudi za sedanjega jeepa kateri ima 12cm lift kit, home made roke.....itd. Pnevmatike so pa tudi 3cm čez rob.
Tko se dela v današnjih časih in ko imaš 1x potrdilo v hom. kartončku je rešeno. :D :D

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Sr Jan 09, 2013 1:11 pm

...gume čez rob so pa OK dokler se ti policaj ne vpiči...če te pelje na izredni, si ga gladkomalo pogrnil...no, po tvojem nick-u sklepam da maš wranglerja, tam je pa itak problem zelo hitro rešljiv z nakupom širših obrob...

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Sr Jan 09, 2013 1:11 pm

jeepwrangleroff-road napisal/-a:Meni je uspelo za prejšnjega terenca in uspelo tudi za sedanjega jeepa kateri ima 12cm lift kit, home made roke.....itd. Pnevmatike so pa tudi 3cm čez rob.
Tko se dela v današnjih časih in ko imaš 1x potrdilo v hom. kartončku je rešeno. :D :D


Bratrancu, ki je onovil goljfa GTI so zahtevali TUV za original feltne, ki so bile že prej gor. Pa se je tip nekaj sekiral... Sem mu svetoval, da se naj naredi debila v debilnem sistem in bo veliko lažje. No, potem je vse homologiral in so bili vsi srečni.
Če boš igral na logiko in poštenje in iskal razmevanje na homologacijah pa ne boš homologiral niti original kosov :ne_ne_ne:

jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » Sr Jan 09, 2013 3:15 pm

ne ne imam jeep grand cherokee wj..
marsi kaj se da samo voljo in pogum pa je stvar rešena...
Že ta primer pove use ko sem na terranota namontiral original vlečno kljuko katera je bila že od samega začetka na drugemu terranotu in to brez kakršne koli tablice razen tablica o original kljuki in ko sem namestil na mojega je ni bilo moč homologirat saj nimam prave tablice. vsa razočaran se vrneš domou premenjaš tablico iz drugega avtomobila in greš lepo nazaj ga uprašaš če lahko zdaj naredi kljub temu da sem povedal skje sem jo uzel in ni problema homologacija narejena.
IN KJE JE TUKAJ USE PO ZAKONU?? NIKJER!!

Tko da se lepo znajdite in hom. na use možne načine... :P

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

Re: homologacija podvozja

OdgovorNapisal/-a Matej » Sr Jan 09, 2013 9:02 pm

mic napisal/-a:Pozdravljeni,

na cherokeeju imam podvozje Rubicon exspress in imam problem s homologacijo, saj naj ne bi obstajalo A testa za to firmo.
Ima kdo kašno idejo kako bi lahko to spravil čez homologacijo??
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem!!

če te zanima zamenjam za ome z vsemi papirji. :-)

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

Re: homologacija podvozja

OdgovorNapisal/-a Benfl » Sr Jan 09, 2013 11:32 pm

Matej napisal/-a:
mic napisal/-a:Pozdravljeni,

na cherokeeju imam podvozje Rubicon exspress in imam problem s homologacijo, saj naj ne bi obstajalo A testa za to firmo.
Ima kdo kašno idejo kako bi lahko to spravil čez homologacijo??
Za odgovore se vam najlepše zahvaljujem!!

če te zanima zamenjam za ome z vsemi papirji. :-)

Glede na to debato in na komentarje "jeepwrangleroff-road" me ne čudi, da je odnos do nas "off roaderjev" tak kot je. Pa se nimam za nevemkakšnega ofroaderja.
Nazadnje spremenil Benfl, dne Sr Jan 09, 2013 11:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Sr Jan 09, 2013 11:33 pm

Aja... pozabil povedat, da imam vse spremembe na vozilu uradno homologirane!!!

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Sr Jan 09, 2013 11:44 pm

Benfl napisal/-a:Aja... pozabil povedat, da imam vse spremembe na vozilu uradno homologirane!!!
Edino pametno. A na koncu se izkaže, da si po mnenju ostalih ti "butelj". :twisted:
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
Benfl
Prispevkov: 163
Pridružen: Ne Feb 28, 2010 12:30 pm
Kraj: Goriška

OdgovorNapisal/-a Benfl » Sr Jan 09, 2013 11:59 pm

"Butelj" sem pa tako ali tako... :a_se_ti_je_odpeljalo:

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Če Jan 10, 2013 10:29 am

Benfl napisal/-a:Aja... pozabil povedat, da imam vse spremembe na vozilu uradno homologirane!!!


Saj jih imamo tudi mi 8)

jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » Če Jan 10, 2013 3:30 pm

Pohvalno da imate vse po črti zakona homologirano.
Nesmiselno mi je pa dajat nevem kak denar ko za 3x manjši narediš home made in lahko homologiraš...
Sem pa tudi pouprašal po use off-road centrih pa mi več kot 5cm lifta ni biu sposoben dobit s homologacjo.

Srečno pri homologacijah.

Uporabniški avatar
TIŠLER
Prispevkov: 251
Pridružen: Ne Maj 13, 2012 12:25 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TIŠLER » Če Jan 10, 2013 6:15 pm

Zanimive izkušnje...
Z mojim Cherokee-jem, bivšim na žalost, septembra lani (2012) nisem imel nič sitnosti, še vprašal me ni nič. Pa je bilo namontirano OME+ 3 inče in pnevmatike 235/75/15: v dovoljenju max: 215/75/15.
Seveda pa sem šel na tehničnega brez skrbi, ker sem imel na sedežu v mapi homologacijo.
Pa jo iz same radovednosti nisem pokazal,prav čakal sem, kam me bo najprej "ugriznil".
Ko je prišel iz kanala sem ga vprašal:vse v redu?
Odgovor: zelo lep jeep.
Konec zgodbe :D

Uporabniški avatar
Civava
Prispevkov: 273
Pridružen: So Okt 01, 2011 7:55 pm
Kraj: Škofja loka

OdgovorNapisal/-a Civava » Če Jan 10, 2013 7:50 pm

Sem imel priliko spoznati sistem , ko sem homologiral gume 31" na Teranotu.
Dvakrat sem ga peljal pa se je ded vsakič obregnil ob feltne , ki so bile seveda originalne od Teranota in niso imele številk od et ja. Tako sem šel k enemu vukanizerju , ki je imel doma polno skaldišče razno raznih gum z platišči od strank ki so te gume hranile pri njem med sezono. Kar precej sva jih premetala in ugotovila , da original lita platišča sploh nobena niso imela odtisnjenega et ja ne glede na znamko. Odtisnjen et sva našla samo na nekaterih železnih platiščih pa tudi tam ne na vseh. To sem tudi razložil modelu na pregledu ob drugem obisku sicer je jamral , da to more biti gor vendar je potem šlo skozi. Pa še nekaj cvetk je bilo. Naj povem še to , da sem bil na dveh različnih lokacijah in vsakič so drugače razlagali kaj in kako.
Nazadnje spremenil Civava, dne Če Jan 10, 2013 10:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » Če Jan 10, 2013 8:43 pm

CIVAVA...bili isti problemi glede pnevmatik na terranotu...
1. pnevmatike kaiman imajo oznako za tovorna vozila zavrnjena hom.
2. nexen roadian mt spet ista oznaka za tovorna vozila zavrnjena hom.
3. kako da narediš homologacijo če ima vsaka bfgoodrich pnevmatika in druge oznako za tovorna vozila...

Uporabniški avatar
Civava
Prispevkov: 273
Pridružen: So Okt 01, 2011 7:55 pm
Kraj: Škofja loka

OdgovorNapisal/-a Civava » Če Jan 10, 2013 10:36 pm

Čisto preprosto pelješ nekam drugam in se vtaknejo v kaj drugega :?

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Pe Jan 11, 2013 9:30 am

Sej pravim, da v naši državi brez zdravega razuma ne bo šlo več. Vse manj je tehničnih ljudi, ki se dejansko spoznajo na svoj posel. Sami neki teoretiki, birokrati, bleferji in šefovi žlahtniki. Zgolj s papirji se pa ne da vsega rešit.

V današnjem času (v SLO) pa so pregledniki na tehničnem čedalje bolj podobni tajnicam tako kot so prodajalci rezervnih delov in drugega tehničnega blaga ceneni nališpani trgovci. Policaji pa prekvalificirane cvetličarke, gimnazijski maturantje, peki, ipd.

Torej tehničnega pregleda pri homologaciji pravzaprav ni. Je le pregled papirjev, nalepk, številk.

Da bi pa kdo pogledal kak zvar, vijak. Tega jaz še nisem doživel....

Da mora biti oprema strokovno vgrajena? Prav naj on to oceni, če je za kaj usposobljen. Če ne gremo pa lahko tudi na občino nosit brat papirje in nalepke.

Trenutno je edini smiselen postopek.
1. Opemo vgraditi varno po lastni presoji, zaradi sebe in drugih udeležencev v prometu.
2. Papirje prilagajat toliko časa, da ustrezajo tajnici na tehničnem pregledu ali homologaciji


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 55 gostov