Stran 1 od 1

Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 4:03 pm
Napisal/-a miran
Malo bi podložil zadnjo os. Treba je pa podaljšati U vijake.
Hvaležen bom za kakšno idejo, nasvet .... kje oz. kako čimugodneje in še vedno dovolj kvalitetno rešiti to zadevo. Krivljenje navojne palice mi ne zdi ravno najboljša ideja.
Tokrat bo brez homologacije :wink:
Hvala!
Miran

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 4:36 pm
Napisal/-a Huligan
Navojna palica tudi ni primerna za tako zadevo ker je premalo kvalitetna.

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 4:41 pm
Napisal/-a Benfl
Poskušaj poklicat, lahko se dobi tudi kaj večjega.
http://www.navtikasport.com/index.php?productID=1202

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 4:45 pm
Napisal/-a cero
Avto obrovnik maribor naredi feder cuge kaksne doline zelis

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 4:57 pm
Napisal/-a Matej T
Poizkusi tukaj http://www.kovinocrom.si/


Mi nabavimo tukaj za službene potrebe.

Re: Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 5:03 pm
Napisal/-a AŁIEN
Navojne palice se ne daje tja. To je lahko rešitev samo v sili. U bolt mora biti prave kvalitete.

miran napisal/-a:Malo bi podložil zadnjo os.


Ali mi lahko kdo razloži kakšen je namen te predelave? S tem se še nisem srečal in me zanimajo pozitivne lastnosti in namen podlaganja osi.

LfirbčniP

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 5:59 pm
Napisal/-a ferrarist
Lowcost lift :)))
Nav. palca buhnedej, kvaliteta more bit 10.9 ;) aja, pa fin navoj

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 6:19 pm
Napisal/-a mamut
pri nas jih imamo od old man emuja.
javi kakšno dimenzijo rabiš, pa bom poizkusil kaj najti.
širina, kvadrat ali u tip, fi navoja, dolžina ...
oz. ti pošljem na mail, kaj se dobi.

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 7:52 pm
Napisal/-a Sven
Miran poklič
KOVINA TRADE D.O.O.
Lesno Brdo 34, Lesno Brdo 1360 Vrhnika

Sigurno se kaj najde, delajo tudi po naročilu, ko sem bil tam, pa imajo kar nekaj tega na zalogi.
LP

Objavljeno: Ne Jan 20, 2013 7:55 pm
Napisal/-a robinzon
http://www.vadnjal.com/
Jaz ponavadi tukaj dobim železje za pritrditev, razne vijake itd.... Če nimajo pa naredijo.

Re: Daljši U vijaki za pritrditev zd. osi

Objavljeno: Po Jan 21, 2013 12:20 am
Napisal/-a miran
AŁIEN napisal/-a:Navojne palice se ne daje tja. To je lahko rešitev samo v sili. U bolt mora biti prave kvalitete.

miran napisal/-a:Malo bi podložil zadnjo os.


Ali mi lahko kdo razloži kakšen je namen te predelave? S tem se še nisem srečal in me zanimajo pozitivne lastnosti in namen podlaganja osi.

LfirbčniP

Saj sem rekel, da navojnih palic ne.
A zakaj bi podložil? Da bi bila os malo bolj stran od fedrov in posledično od šasije oz. celega avta.
Naslovov in nasvetov polno. Hvala! Bom upošteval.
Zdaj bo treba pa še za spredaj kaj najti in videti, če je izvedljivo v domači predelavi.
Hvala še enkrat!
Miran

PS: poceni lift kit, to je to. Sedaj mi manjkata le že kakšna 2 cm, da bi lahko pri vsedanju dal glavo v avto tudi takrat, kadar me boli križ. S tem liftom bom mogoče to dosegel. Dosedaj sem dal malo višje gume, sedež ima novo nižje podnožje, še ta lift, pa mogoče bo.

Objavljeno: Po Jan 21, 2013 1:17 pm
Napisal/-a AŁIEN
matkurjo sem v temo brcnil :ah_seveda:
Saj nimaš več toyote :lol: zdaj imaš kuzlo zadaj.........
Mater sem debelo gledal :shock: kam misliš Ubolte dat in kaj podložit :lol:

Objavljeno: Po Jan 21, 2013 1:28 pm
Napisal/-a miran
:cry: :cry:
Yotke ni več!
Miran

Objavljeno: Sr Mar 20, 2013 12:39 pm
Napisal/-a Matej
tudi jaz bi rabil nekaj takega.
miran zanima me če si zadevo nabavil in kje?
ter kakšen je strošek?
hvala.
lp

Objavljeno: Sr Mar 20, 2013 1:32 pm
Napisal/-a miran
Ne še, bo pa kmalu!
MT gume sem že dobil, zdaj je treba še šusplato(e) narediti in potem šele "Lowcost lift ;)". A vse pred koncem maja!
Ima kdo kakšno idejo za "Lowcost šusplato ;)"?

Miran

Objavljeno: Po Apr 08, 2013 10:12 am
Napisal/-a miran
Spet eno vprašanje za strokovnjake.
Pri dvigu podvozja sta za avte z listnatimi vzmetmi zadaj možni vsaj dve verziji dviga:
- podložiti kvader med os in vzmeti ter namestiti daljše "U" objemke
ali
- podaljšati zadnja stremena za pritrditev listnatih vzmeti.

Slika

Na trgu sta na voljo obe varianti. Prav zahtevna za domačo izdelavo ni nobena.
Sedaj pa vprašanje:
Če podložiš kvader, se avto dvigne, vse ostale lastnosti zadnjega vzmetenja (twist, posed ob obremenitvi, ...) ostanejo enake. Če pa podaljšaš stremena, se pa poleg dviga avta verjetno spremenijo tudi lastnosti vzmetenja, saj imajo vzmeti lahko daljši hod in ne vem še kaj, zanesljivo se vsaj malo izboljša tudi twist.
Ali ima druga varianta tudi kaj slabih lastnosti? Katere? Prednosti/slabosti prve proti drugi?

Hvala!
Miran

PS: saj bi mogoče zadevo tudi kupil, pa kaj, ko od naših ponudnikov OR opreme ne dobim informacij o kakšni ugodni varianti :(

Objavljeno: Po Apr 08, 2013 10:15 am
Napisal/-a miran
Uf, se moram opravičiti: ta čas, ko sem tole pisal, mi je Marolt odgovoril na vprašanje o možnosti nakupa materiala za dvig od priznanih proizvajalcev. Hvala!
Miran

Objavljeno: Po Apr 08, 2013 10:50 pm
Napisal/-a lisko
JAz sem enostavno en list dodal.....Avtek višji za dobre tri centi....In ga skor ni junaka (razen poznavalcev) , da bi pogruntal tale "lift" U bolti ostanejo enaki....med osjo in fedro ni nič....

Pozna se na voznih lastnosti nič ( vsaj ne da bi opazu). Ne vem sicer kako imaš ti a vendar....Os sede na fedre na "štift" in tam se jaz ne bi kaj preveč igral....Jaz sem ta vijak "štift" , ki dejansko drži fedre skupaj in premo na mestu, dal delat strugarju.

Dobiš pa nekaj na nosilnosti

Objavljeno: Sr Apr 10, 2013 12:41 pm
Napisal/-a bular
Z podlaganjem in dodatnimi listi pridobiš na nosilnosti, izgubiš pa na hodu preme(flex).. najboljš je malo podaljšat streme, oz druge dat- kar pa tudi ne bo ugotovil na tehničnemu če res ne pretiravaš in ni šlampastro izvedeno..

Objavljeno: Če Apr 11, 2013 9:45 pm
Napisal/-a AŁIEN
lisko napisal/-a:
Dobiš pa nekaj na nosilnosti

in precej trši avto za vožnjo.

bular napisal/-a:Z podlaganjem in dodatnimi listi pridobiš na nosilnosti, izgubiš pa na hodu preme(flex).. .

Ne drži. Na hod vpliva dolžina amortizerja in ne vzmet. Hoda je točno toliko kot ga dovoli amortizer. Lahko pa ga izgubiš z pretrdimi vzmetmi glede na težo avtomobila neglede na dolžino amortizerja. Pri dodatnih listih je zato možen manjši hod ne glede na dolžino amortizerja, pri podlaganju pa hod ostane enak

Objavljeno: Ne Apr 14, 2013 8:57 pm
Napisal/-a bular
dobro..z podlaganjem res ne izgubiš ne pridobiš nič razen višine :roll:
vendar sem pa za mirana mislu da ima neoriginalne amortizerje :twisted:

Objavljeno: Ne Apr 14, 2013 9:35 pm
Napisal/-a miran
Še ne!
Miran