4JX1 (HEUI)
4JX1 (HEUI)
Se je kdo že srečal s tem čudom?
Je kdo imel probleme?
Je kdo imel probleme?
And on the 8th day God created Land Rover
Raje bi probal tukaj rešit problem......
....avto enostavno ne vžge, vergla pa.
"MIL" ne sveti, pravtako lučka za grelne svečke ne, med verglanjem se kazalec obratomerja ne premakne.
Umetniki so na pripeti prikolici rihtal štrom in v avtu skurili nekaj, sicer samo elektriko zadnjih luči...kaj logično ne bi imelo veze z ECU.
Samo od takrat avto ne vžge več.
Olje je zdan na max (kar prej ni bilo), sprememb ni. Obd2 protokol ne potegne, je prestar avto (l.2000).
Zgleda, da se je začela nova interesantna odiseja........
....avto enostavno ne vžge, vergla pa.
"MIL" ne sveti, pravtako lučka za grelne svečke ne, med verglanjem se kazalec obratomerja ne premakne.
Umetniki so na pripeti prikolici rihtal štrom in v avtu skurili nekaj, sicer samo elektriko zadnjih luči...kaj logično ne bi imelo veze z ECU.
Samo od takrat avto ne vžge več.
Olje je zdan na max (kar prej ni bilo), sprememb ni. Obd2 protokol ne potegne, je prestar avto (l.2000).
Zgleda, da se je začela nova interesantna odiseja........
And on the 8th day God created Land Rover
Ma kaj nafto dobi al ne dobicompadre napisal/-a:Raje bi probal tukaj rešit problem......
....avto enostavno ne vžge, vergla pa.
"MIL" ne sveti, pravtako lučka za grelne svečke ne, med verglanjem se kazalec obratomerja ne premakne.
Umetniki so na pripeti prikolici rihtal štrom in v avtu skurili nekaj, sicer samo elektriko zadnjih luči...kaj logično ne bi imelo veze z ECU.
Samo od takrat avto ne vžge več.
Olje je zdan na max (kar prej ni bilo), sprememb ni. Obd2 protokol ne potegne, je prestar avto (l.2000).
Zgleda, da se je začela nova interesantna odiseja........
Ma kej si mona
- Allrounder
- Prispevkov: 77
- Pridružen: To Avg 24, 2010 10:25 am
Bolj se mi zdi verjetno, da je olje iz sistema hidravlično gnanih injektorjev šlo v karter (posledično višji nivo olja - na max), v sistemu pa je zrak oz. elektronika drži kakšen ventil odprt ali pa ga ne odpre - ne vem natančno kako sistem deluje (ali pa netesnost sistema, kar pa glede na to, da si napisal, da je do posegov v elektriko vse delovalo, ni prav verjetno). Lahko tudi ne deluje elektronsko krmiljenje injektorjev (čarunalnik). Sam bi se posvetil 27, 29, 16, 15 in ostalim elementom na veji oljne lajtnge proti injektorjem.
Želim ti veliko sreče pri tej eksotiki
Lp
Želim ti veliko sreče pri tej eksotiki
Lp
Ne, ne, olje je na max, ker sem jim rekel, da naj ga nalijejo
Prvo bi se rad posvetil elektriki, ker so skurili nekaj, ko so na priklopljeni prikolici nardili kurcšlus.
Tako obstaja možnost, da je čarunalnik doživel šok, mogoče pa kaj drugega (kar bi raje videl).
Eksotika dobesedno.
Motor s tremi oljnimi pumpami, dvemi oljnimi filtri, vbrizgalni sistem, kao neka mešanca comon rail in pumpe-düse, katerega je pa caterpillar razvil.....
Kakorkoli, obd vtikača oziroma vtikača za diagnostiko enostavno ne najdem, preizkal sem vse, a ga ni.
Nema veze, bom pa vlekel signal direktno iz ECU-ja (če sploh ta dobi še štrom), saj rabim samo eno žico.
Bom probal, ko se vreme umiri, ker trenutno ni iskre
No, drugače je to to čudo:
Prvo bi se rad posvetil elektriki, ker so skurili nekaj, ko so na priklopljeni prikolici nardili kurcšlus.
Tako obstaja možnost, da je čarunalnik doživel šok, mogoče pa kaj drugega (kar bi raje videl).
Eksotika dobesedno.
Motor s tremi oljnimi pumpami, dvemi oljnimi filtri, vbrizgalni sistem, kao neka mešanca comon rail in pumpe-düse, katerega je pa caterpillar razvil.....
Kakorkoli, obd vtikača oziroma vtikača za diagnostiko enostavno ne najdem, preizkal sem vse, a ga ni.
Nema veze, bom pa vlekel signal direktno iz ECU-ja (če sploh ta dobi še štrom), saj rabim samo eno žico.
Bom probal, ko se vreme umiri, ker trenutno ni iskre
No, drugače je to to čudo:
And on the 8th day God created Land Rover
Ok, sneg skidal. Štrom dobil do ECU na oba lavna terminala tretjega konektorja.
Obe masi ok, pravtako masa injektorjev in senzorja pritiska olja ok na tretjem konektorju ECU.
Pri meritvi napetosti injektorjev mi kaže komaj 0.25V....rabil bi pa okoli 5...ok.
Preden razdrem čarunalnik, se moram prepričati, da napaka leži nekje v avtu in ne le v tem...
Peče me, ker "MIL" ne zasveti, pravtako tudi ne lučka grelnih svečk......
......napako v števcih pa lahko izključim, ker pti meritvah svečk ni štroma, pravtako tudi ne na relejih....varovalke vse ok.
To bo še interesantno..........
Obe masi ok, pravtako masa injektorjev in senzorja pritiska olja ok na tretjem konektorju ECU.
Pri meritvi napetosti injektorjev mi kaže komaj 0.25V....rabil bi pa okoli 5...ok.
Preden razdrem čarunalnik, se moram prepričati, da napaka leži nekje v avtu in ne le v tem...
Peče me, ker "MIL" ne zasveti, pravtako tudi ne lučka grelnih svečk......
......napako v števcih pa lahko izključim, ker pti meritvah svečk ni štroma, pravtako tudi ne na relejih....varovalke vse ok.
To bo še interesantno..........
And on the 8th day God created Land Rover
Red bull ti da krila, brkinska slivovka pa 4x4 pogon!!!!!!
http://demetra.ruf.si/index.php?route=common/home
http://demetra.ruf.si/index.php?route=common/home
Gledam tisto skico na začetku in berem poste, pa ne razumem kaj dosti.
Kaj to čudo ima sistem visokega tlaka olja, ki namesto vzmeti ustvarja pritisk v injektorjih?? Vbrizg goriva pa odpira/regulira nek elektrosistem, krmiljen od računalnika?
In potem je nekje še ena visokotlačna napeljava za gorivo?
A se da zadevo še bolj zakomplicirati?
LnevedenP Miran
Kaj to čudo ima sistem visokega tlaka olja, ki namesto vzmeti ustvarja pritisk v injektorjih?? Vbrizg goriva pa odpira/regulira nek elektrosistem, krmiljen od računalnika?
In potem je nekje še ena visokotlačna napeljava za gorivo?
A se da zadevo še bolj zakomplicirati?
LnevedenP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Driver, Google [Bot] in 53 gostov