vprašanje Samurai
vprašanje Samurai
Naj začnem kar na začetku...Na mojemu Samuraju je razgnalo bat, zato sem kupil drugo mašino. Mašina je bila zamenjana, vendar je potem avto ko sem šaltal v višjo prestavo pocukal in je bilo slišati, kot da mašino zamori preden potegne. Zmetalo je tudi vodo iz kilerja. Mehanik je rekel, da je treba zatesnit glavo, zato je bila glava sneta in gor dana glava od stare mašine + novo tesnilo. Zdaj vode več ne meče ven, vendar avto še vedno ko šaltam v višjo prestavo pocuka in motor zamori preden normalno potegne. Vžge se tudi "check Engine" lučka. V prostem teku avto na hitro pridobiva in izgublja obrate ter včasih crkne. Mi lahko kdo svetuje, kaj naj bi bilo to narobe, ker je avto vedno pri mehaniku, boljše pa ni nič. Sem že kar malo obupan. Nekateri nekaj govorijo o motorčku na fergazerju, ampak jaz sem mehanični laik, ki se samo rad vozi po hosti, tako da nimam pojma, kaj naj sploh mehaniku rečem naj pogleda. Najlepša hvala za odgovore. Vem da je problem težko opisat, ampak sem rekel, da se še na vas obrnem, ker vidim da ste sami "mački".
letnik avta in uplinjač se isključujeta, prav tako se uplinjač in lučka chek engine isključujeta................ne gre skupaj.
Če je pa res vplinjač gor in ti to dela, potem ti ne deluje naprava za pospeševanje, ki vbrizga dodatno gorivo ob pospeševanju. Lahko je pa tudi predvžig napačno nastavljen in zato motor "zamuja". Ali pa oboje.........
Če je pa res vplinjač gor in ti to dela, potem ti ne deluje naprava za pospeševanje, ki vbrizga dodatno gorivo ob pospeševanju. Lahko je pa tudi predvžig napačno nastavljen in zato motor "zamuja". Ali pa oboje.........
Ziher ima vplinjač.
Sem pogledal v prometno in piše letnik prve registracije julij 96. Edino, če ni prejšnji lastnik zamenjal mašine, pa tega ne vem ...
Kakorkoli že, vplinjač je gor tako na stari mašini, kot na tej kupljeni. Nič, mu bom povedal, naj potem pogleda kar mi je Alien svetoval pa bomo vidli...
Sem pogledal v prometno in piše letnik prve registracije julij 96. Edino, če ni prejšnji lastnik zamenjal mašine, pa tega ne vem ...
Kakorkoli že, vplinjač je gor tako na stari mašini, kot na tej kupljeni. Nič, mu bom povedal, naj potem pogleda kar mi je Alien svetoval pa bomo vidli...
Nima veze 96 ali 97, ziher ni vplinjač, ker se od 93 vplinjač ne vgrajuje več, poleg tega samurai z vplinjačem nima lučke chek engine.
Razen če je nekdo predelal, v kar dvomim. Obratno ja, z i na vplinjač pa nihče ne dela. Sam jaz sem dost upokan, da to počnem
Je pa mono vbrizg na pogled zelo podoben vplinjaču.
Razen če je nekdo predelal, v kar dvomim. Obratno ja, z i na vplinjač pa nihče ne dela. Sam jaz sem dost upokan, da to počnem
Je pa mono vbrizg na pogled zelo podoben vplinjaču.
ebuga, kaj pa kupuješ jajca..........
Ni isto predvsem pa ni tako enostavno kot pri vplinjaču. Lahko je precej več stvari, senzor položaja lopute, motorna elektronika, filter, črpalka...........velik je tega, lahko je pa samo kakšna malenkost, preperela ali narobe zmonitirana cevka teh je kar precej tam........saj pravim, jajca. Jaz to vse preč porežem in najlepš dela pa manj pokuri.
Verjetno ne bo nič hudega, če praviš da drugače dobro dela, sam tistega hudiča ki nagaja je treba najti.
Na pa mal študirajta z mehanikom:
http://www.zukioffroad.com/Tech_Library ... Manual.pdf
Ni isto predvsem pa ni tako enostavno kot pri vplinjaču. Lahko je precej več stvari, senzor položaja lopute, motorna elektronika, filter, črpalka...........velik je tega, lahko je pa samo kakšna malenkost, preperela ali narobe zmonitirana cevka teh je kar precej tam........saj pravim, jajca. Jaz to vse preč porežem in najlepš dela pa manj pokuri.
Verjetno ne bo nič hudega, če praviš da drugače dobro dela, sam tistega hudiča ki nagaja je treba najti.
Na pa mal študirajta z mehanikom:
http://www.zukioffroad.com/Tech_Library ... Manual.pdf
Nazadnje spremenil AŁIEN, dne Pe Apr 05, 2013 11:59 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Lukovec71 napisal/-a:ni moj je pa verjetno od soseda
a si kupil motor v Rodiku?
ce si ga je motor od letnika 97 in je "novi" tip G13B
Lahko je problem ker je motor stav več kot pov leta .....
Ja, v Rodiku sem ga kupil. Ma lej, bo že. Če sem že 600€ zmetal (na mašino + menjavo motorja + menjavo tesnila na glavi + vse ostalo), ne bom odnehal. Če že enkrat zmečeš denar na avto ti je škoda odnehat.
Drugače pa fantje najlepša vam hvala za vse in upam da se kdaj vidimo, da vam dam za pir al pa štir
- moonshiner
- Prispevkov: 41
- Pridružen: Pe Nov 02, 2012 9:01 pm
- Kraj: POHORJE
Nisi vse prebral, ali pa si spregledal......
Pri meni gre vsa tista šara preč, tudi tisti, ki si je te špagete izmislil pomoje ne ve čemu naj to služi......
Vse kar je označeno gre stran, tudi tisto, kar je v sami glavi takoj za ventili gre stran.
Poraba je 7 litrov, s terenskimi gumami 215x80. Jesenice Postojna 112 km, po stari cesti, terenske gume, dve osebi in naložen, 6,2 litra. Motor dela tudi na 400 obratih brez problema, kar originalni noče, pa da se ubiješ.
Uglavnem jajca, polno špagetov za brezveze.
Zdaj delam novega vključno z novim kolektorjem, vendar gre tudi en cilinder preč, tako da bodo samo trije.
To je za offroad, če avto ni za offroad in je i pol pustim tako kot je. Poraba se suče tam okoli 8 litrov s cestnimi gumami 215X75.
AŁIEN napisal/-a:Razen če je nekdo predelal, v kar dvomim. Obratno ja, z i na vplinjač pa nihče ne dela. Sam jaz sem dost upokan, da to počnem
Pri meni gre vsa tista šara preč, tudi tisti, ki si je te špagete izmislil pomoje ne ve čemu naj to služi......
Vse kar je označeno gre stran, tudi tisto, kar je v sami glavi takoj za ventili gre stran.
Poraba je 7 litrov, s terenskimi gumami 215x80. Jesenice Postojna 112 km, po stari cesti, terenske gume, dve osebi in naložen, 6,2 litra. Motor dela tudi na 400 obratih brez problema, kar originalni noče, pa da se ubiješ.
Uglavnem jajca, polno špagetov za brezveze.
Zdaj delam novega vključno z novim kolektorjem, vendar gre tudi en cilinder preč, tako da bodo samo trije.
To je za offroad, če avto ni za offroad in je i pol pustim tako kot je. Poraba se suče tam okoli 8 litrov s cestnimi gumami 215X75.
Da malo osvežim tole mojo sago s Samuraiem...
Mašina ko dodam na hitro gas še vedno zaostaja. Jo najprej zamori, potem pa potegne.
Menjal sem: tesnila na glavi, sesalnem in izpušnem kolektorju, večino stikal in večino senzorjev na mašini (kar ni bilo menjano, je bilo spucano). Čez noč sem izklopil kable z akumulatorja, da se vse zresetira. Ko sem ga naslednji dan prižgal, je po parih sekundah spet posvetila Check Engine lučka. Poklical kolega da je s tastovim samurajčkom prišel do mene in prečekiral, če je vse pravilno priklopljeno. Avto še vedno cuka. Šel sem do sedaj že TRETJEGA mehanika, ker prva dva nista nič pogruntala. Ta je rekel, da je problem v elektroniki, ker je nova mašina in stara elektronika. Je to res? Kaj naj sploh še zamenjam? Naj zamenjam cinšpulo? Je možno, da je kaj s katalizatorjem? Hvala za nasvete...
Mašina ko dodam na hitro gas še vedno zaostaja. Jo najprej zamori, potem pa potegne.
Menjal sem: tesnila na glavi, sesalnem in izpušnem kolektorju, večino stikal in večino senzorjev na mašini (kar ni bilo menjano, je bilo spucano). Čez noč sem izklopil kable z akumulatorja, da se vse zresetira. Ko sem ga naslednji dan prižgal, je po parih sekundah spet posvetila Check Engine lučka. Poklical kolega da je s tastovim samurajčkom prišel do mene in prečekiral, če je vse pravilno priklopljeno. Avto še vedno cuka. Šel sem do sedaj že TRETJEGA mehanika, ker prva dva nista nič pogruntala. Ta je rekel, da je problem v elektroniki, ker je nova mašina in stara elektronika. Je to res? Kaj naj sploh še zamenjam? Naj zamenjam cinšpulo? Je možno, da je kaj s katalizatorjem? Hvala za nasvete...
- thundercat
- Prispevkov: 535
- Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
- Kraj: Dolenjska
-
- Prispevkov: 103
- Pridružen: Po Dec 17, 2012 10:04 am
- Kraj: istra
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 79 gostov