vprašanje Samurai

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

vprašanje Samurai

OdgovorNapisal/-a ales123 » Pe Apr 05, 2013 8:33 am

Naj začnem kar na začetku...Na mojemu Samuraju je razgnalo bat, zato sem kupil drugo mašino. Mašina je bila zamenjana, vendar je potem avto ko sem šaltal v višjo prestavo pocukal in je bilo slišati, kot da mašino zamori preden potegne. Zmetalo je tudi vodo iz kilerja. Mehanik je rekel, da je treba zatesnit glavo, zato je bila glava sneta in gor dana glava od stare mašine + novo tesnilo. Zdaj vode več ne meče ven, vendar avto še vedno ko šaltam v višjo prestavo pocuka in motor zamori preden normalno potegne. Vžge se tudi "check Engine" lučka. V prostem teku avto na hitro pridobiva in izgublja obrate ter včasih crkne. Mi lahko kdo svetuje, kaj naj bi bilo to narobe, ker je avto vedno pri mehaniku, boljše pa ni nič. Sem že kar malo obupan. Nekateri nekaj govorijo o motorčku na fergazerju, ampak jaz sem mehanični laik, ki se samo rad vozi po hosti, tako da nimam pojma, kaj naj sploh mehaniku rečem naj pogleda. Najlepša hvala za odgovore. Vem da je problem težko opisat, ampak sem rekel, da se še na vas obrnem, ker vidim da ste sami "mački".

Lukovec71
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 8:12 pm
Kraj: primorska

OdgovorNapisal/-a Lukovec71 » Pe Apr 05, 2013 9:51 am

Kiri letni je samuraj?
Da vemo al je z uplinjačem al je inecjone :?

ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a ales123 » Pe Apr 05, 2013 10:13 am

letnik 96. Uplinjač ima.
Pregledal mi je tudi vsa stikala in kolektor ali je mogoče kje počen + zamenjal tesnilo tudi na kolektorju.

ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a ales123 » Pe Apr 05, 2013 10:21 am

Lukovec71, a nisem glih od tebe mašince kupil?
Danes peljem avto nazaj mehaniku, pa bi mu rad malo zapametoval, ker očitno on nima idej kaj naj bi bilo...
Drugače pa mašina vleče ko strela, samo kar skače kot gorska koza takoj ko dodam gas...

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Apr 05, 2013 10:51 am

letnik avta in uplinjač se isključujeta, prav tako se uplinjač in lučka chek engine isključujeta................ne gre skupaj.
Če je pa res vplinjač gor in ti to dela, potem ti ne deluje naprava za pospeševanje, ki vbrizga dodatno gorivo ob pospeševanju. Lahko je pa tudi predvžig napačno nastavljen in zato motor "zamuja". Ali pa oboje.........

ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a ales123 » Pe Apr 05, 2013 11:04 am

Ziher ima vplinjač.
Sem pogledal v prometno in piše letnik prve registracije julij 96. Edino, če ni prejšnji lastnik zamenjal mašine, pa tega ne vem ...
Kakorkoli že, vplinjač je gor tako na stari mašini, kot na tej kupljeni. Nič, mu bom povedal, naj potem pogleda kar mi je Alien svetoval pa bomo vidli...

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Apr 05, 2013 11:15 am

Nima veze 96 ali 97, ziher ni vplinjač, ker se od 93 vplinjač ne vgrajuje več, poleg tega samurai z vplinjačem nima lučke chek engine.
Razen če je nekdo predelal, v kar dvomim. Obratno ja, z i na vplinjač pa nihče ne dela. Sam jaz sem dost upokan, da to počnem :lol:
Je pa mono vbrizg na pogled zelo podoben vplinjaču.

ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a ales123 » Pe Apr 05, 2013 11:25 am

No, pa sem se nekaj novega naučil. Saj sem povedal, da sem jaz laik za popravila, samo povedal sem, kar mi je mehanik rekel. Edino, če on ne ve za kaj se gre :roll:

ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a ales123 » Pe Apr 05, 2013 11:35 am

A ima mono vbrizg tudi to napravo za pospeševanje, ali bo treba kar vse menjat? Kaj naj mu zapametujem naj pogleda? Se opravičujem, ker vas morim. Sem že en mesec brez Samuraia, pa že kar komaj čakam da ga prediham.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Apr 05, 2013 11:57 am

ebuga, kaj pa kupuješ jajca..........

Ni isto predvsem pa ni tako enostavno kot pri vplinjaču. Lahko je precej več stvari, senzor položaja lopute, motorna elektronika, filter, črpalka...........velik je tega, lahko je pa samo kakšna malenkost, preperela ali narobe zmonitirana cevka teh je kar precej tam........saj pravim, jajca. Jaz to vse preč porežem in najlepš dela pa manj pokuri.
Verjetno ne bo nič hudega, če praviš da drugače dobro dela, sam tistega hudiča ki nagaja je treba najti.
Na pa mal študirajta z mehanikom:
http://www.zukioffroad.com/Tech_Library ... Manual.pdf
Nazadnje spremenil AŁIEN, dne Pe Apr 05, 2013 11:59 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Lukovec71
Prispevkov: 61
Pridružen: Ne Okt 17, 2010 8:12 pm
Kraj: primorska

OdgovorNapisal/-a Lukovec71 » Pe Apr 05, 2013 11:58 am

ni moj je pa verjetno od soseda
a si kupil motor v Rodiku?
ce si ga je motor od letnika 97 in je "novi" tip G13B
Lahko je problem ker je motor stav več kot pov leta .....

ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a ales123 » Pe Apr 05, 2013 12:09 pm

Lukovec71 napisal/-a:ni moj je pa verjetno od soseda
a si kupil motor v Rodiku?
ce si ga je motor od letnika 97 in je "novi" tip G13B
Lahko je problem ker je motor stav več kot pov leta .....


Ja, v Rodiku sem ga kupil. Ma lej, bo že. Če sem že 600€ zmetal (na mašino + menjavo motorja + menjavo tesnila na glavi + vse ostalo), ne bom odnehal. Če že enkrat zmečeš denar na avto ti je škoda odnehat.
Drugače pa fantje najlepša vam hvala za vse in upam da se kdaj vidimo, da vam dam za pir al pa štir :wink:

Uporabniški avatar
klemenko
Prispevkov: 192
Pridružen: Ne Feb 18, 2007 9:26 pm
Kraj: LJ

ff

OdgovorNapisal/-a klemenko » Pe Apr 05, 2013 1:01 pm

oh če bi tako vedel imam jaz doma generalno obnovljeno kakih 1000km nazaj,,,in še zelo ugodna bi bila :oops: :oops: :oops: ampak prepozno :oops: :oops:
Suzuki Samurai 413

Uporabniški avatar
moonshiner
Prispevkov: 41
Pridružen: Pe Nov 02, 2012 9:01 pm
Kraj: POHORJE

OdgovorNapisal/-a moonshiner » Pe Apr 05, 2013 5:24 pm

AŁIEN napisal/-a: Jaz to vse preč porežem in najlepš dela pa manj pokuri.


Lako tole malo pojasnis? Kaj konkretno naredis? Saj je govora o motorju z vbrizgom, ne..
:roll:
Diabolus fecit, ut id facerem! :twisted:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Apr 05, 2013 7:50 pm

Nisi vse prebral, ali pa si spregledal......

AŁIEN napisal/-a:Razen če je nekdo predelal, v kar dvomim. Obratno ja, z i na vplinjač pa nihče ne dela. Sam jaz sem dost upokan, da to počnem :lol:


Pri meni gre vsa tista šara preč, tudi tisti, ki si je te špagete izmislil pomoje ne ve čemu naj to služi......
Vse kar je označeno gre stran, tudi tisto, kar je v sami glavi takoj za ventili gre stran.
Slika

Poraba je 7 litrov, s terenskimi gumami 215x80. Jesenice Postojna 112 km, po stari cesti, terenske gume, dve osebi in naložen, 6,2 litra. Motor dela tudi na 400 obratih brez problema, kar originalni noče, pa da se ubiješ.
Uglavnem jajca, polno špagetov za brezveze.
Zdaj delam novega vključno z novim kolektorjem, vendar gre tudi en cilinder preč, tako da bodo samo trije.
To je za offroad, če avto ni za offroad in je i pol pustim tako kot je. Poraba se suče tam okoli 8 litrov s cestnimi gumami 215X75.

ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a ales123 » Po Apr 29, 2013 11:50 am

Da malo osvežim tole mojo sago s Samuraiem...
Mašina ko dodam na hitro gas še vedno zaostaja. Jo najprej zamori, potem pa potegne.
Menjal sem: tesnila na glavi, sesalnem in izpušnem kolektorju, večino stikal in večino senzorjev na mašini (kar ni bilo menjano, je bilo spucano). Čez noč sem izklopil kable z akumulatorja, da se vse zresetira. Ko sem ga naslednji dan prižgal, je po parih sekundah spet posvetila Check Engine lučka. Poklical kolega da je s tastovim samurajčkom prišel do mene in prečekiral, če je vse pravilno priklopljeno. Avto še vedno cuka. Šel sem do sedaj že TRETJEGA mehanika, ker prva dva nista nič pogruntala. Ta je rekel, da je problem v elektroniki, ker je nova mašina in stara elektronika. Je to res? Kaj naj sploh še zamenjam? Naj zamenjam cinšpulo? Je možno, da je kaj s katalizatorjem? Hvala za nasvete...

kolovski
Prispevkov: 135
Pridružen: So Jul 24, 2010 2:15 pm

OdgovorNapisal/-a kolovski » Po Apr 29, 2013 1:50 pm

2 platoja pira reskirej pa h Alienu pel :P

Uporabniški avatar
thundercat
Prispevkov: 535
Pridružen: So Jan 01, 2011 7:18 pm
Kraj: Dolenjska

OdgovorNapisal/-a thundercat » Po Apr 29, 2013 8:03 pm

Pa kakšna domača salama mu tudi paše. :lol:

ales123
Prispevkov: 11
Pridružen: Po Mar 18, 2013 1:11 pm
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a ales123 » To Apr 30, 2013 8:55 am

Ma dam tut za odojka vsakemu, ki bi lahko tole zrihtal :D

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » To Apr 30, 2013 1:04 pm

ales123 napisal/-a:Ma dam tut za odojka vsakemu, ki bi lahko tole zrihtal :D


če se pa cule zdejle ne bo oglasu, je pa al zbolu, al pa znoru
Slika

general lee
Prispevkov: 103
Pridružen: Po Dec 17, 2012 10:04 am
Kraj: istra

OdgovorNapisal/-a general lee » Če Maj 02, 2013 6:40 pm

če ti trokira je možno da je težava v slabih kablih in razdelilni kapi.Provaj menjat to dvoje pa še svečke mogoče bo nehau trokirat usaj js sem tako odpravu težavo res da na vitari ampak useeno se splača poskusit :)


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 79 gostov