VPETJE DIFERENCIALA
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
VPETJE DIFERENCIALA
ker sem pri predelavi avtomobila naletel na težavo se obračam na vas, če ima kdo izkušnje v tej temi so mnenja, predlogi zelo dobrodošli!
namreč predelujem zadnji diferencial, kateri je listnato vzmeten, na vijačne vzmeti in blažilce, ali samo na fox air shocks vzmetenje
in namreč zalomilo se je na začetku pri izdelavi rok s katerimi je diferencial vpet na šasijo! namen sem imel narediti 2 roki kateri držita togo premo in izdelati panhardov drog kateri skrbi da diferncijal ne miga levo-desno
LINK za lažjo predstavo:
http://www.chassisunlimited.com/store/b ... hocks.html
vse se je zalomilo pri pušah katere skrbijo za zraćnost diferenciala!
namen imam kupiti take puše kot v sliki na spodnji temi:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... 96a57a9353
vendar jih nikjer ne dobim, oziroma ne najdem in nevem katere bi bile zadosti močne,vzdržljive!
torej me zanima naslednje:
-kje dobiti ustrezne puše za izdelavo vpetja diferenciala?
-kakšen material uporabiti za izdelavo vpetja (ROK) da bo dovolj močan,trden...
-zanima me še ali lahko švasam po ohišju diferenciala, da naredim vpetje za roke? na kaj moram paziti? ali moram diferencial razdrti in izliti olje ven in odstraniti semeringe?
-ali mogoče kdo proda roke za vpetje za land cruizer 70, patrola gr? nosilce bom že prilagodiu!
-ali bi bilo bolje namesto 2 rok(vpetij diherenciala)+ panhardovega droga dati 4 vpetja (roke)? (kot na sliki v povezavi) http://www.mcdonaldbrosracing.com.au/24c.html
http://www.mcdonaldbrosracing.com.au/24a.html
-avto imam namen predelati za off road ali mi svetujete da naredim šalčke za vijačne vzmeti ali naj kupim air fox vzmetenje?
(kot na sliki v povezavi) http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... 761f35bb5c
zanima me še kakšna je vožnja z tem vzmetenjem mnenja ter predlogi!
sem iz dolenjske in me zanima kje v okolici obstaja kaka trgovina, delavnica, švas mojster,mehanik ali oseba katera bi mi pomagala rešiti moje težave!
za predelavo sem se odločil ker bi rad skrajšal šasijo (odžagal za kolesom) kar mi namreč vpetje lisnatih vzmeti preprečuje!
lep pozdrav vam želim za napake v textu se pa opravičujem!
namreč predelujem zadnji diferencial, kateri je listnato vzmeten, na vijačne vzmeti in blažilce, ali samo na fox air shocks vzmetenje
in namreč zalomilo se je na začetku pri izdelavi rok s katerimi je diferencial vpet na šasijo! namen sem imel narediti 2 roki kateri držita togo premo in izdelati panhardov drog kateri skrbi da diferncijal ne miga levo-desno
LINK za lažjo predstavo:
http://www.chassisunlimited.com/store/b ... hocks.html
vse se je zalomilo pri pušah katere skrbijo za zraćnost diferenciala!
namen imam kupiti take puše kot v sliki na spodnji temi:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... 96a57a9353
vendar jih nikjer ne dobim, oziroma ne najdem in nevem katere bi bile zadosti močne,vzdržljive!
torej me zanima naslednje:
-kje dobiti ustrezne puše za izdelavo vpetja diferenciala?
-kakšen material uporabiti za izdelavo vpetja (ROK) da bo dovolj močan,trden...
-zanima me še ali lahko švasam po ohišju diferenciala, da naredim vpetje za roke? na kaj moram paziti? ali moram diferencial razdrti in izliti olje ven in odstraniti semeringe?
-ali mogoče kdo proda roke za vpetje za land cruizer 70, patrola gr? nosilce bom že prilagodiu!
-ali bi bilo bolje namesto 2 rok(vpetij diherenciala)+ panhardovega droga dati 4 vpetja (roke)? (kot na sliki v povezavi) http://www.mcdonaldbrosracing.com.au/24c.html
http://www.mcdonaldbrosracing.com.au/24a.html
-avto imam namen predelati za off road ali mi svetujete da naredim šalčke za vijačne vzmeti ali naj kupim air fox vzmetenje?
(kot na sliki v povezavi) http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... 761f35bb5c
zanima me še kakšna je vožnja z tem vzmetenjem mnenja ter predlogi!
sem iz dolenjske in me zanima kje v okolici obstaja kaka trgovina, delavnica, švas mojster,mehanik ali oseba katera bi mi pomagala rešiti moje težave!
za predelavo sem se odločil ker bi rad skrajšal šasijo (odžagal za kolesom) kar mi namreč vpetje lisnatih vzmeti preprečuje!
lep pozdrav vam želim za napake v textu se pa opravičujem!
Zadnji diff se da brez problemu variti, roke in zglobi pridejo kar dragi..
mislim da jih fantje naročujejo iz zda-moraš vprašat erika, mamuta, marolt itn..
Kar si prvo prilepil je 3-link z panhardom, drugo pa je trianguliran 4-link kar je po mojem mnenju najboljše za zadnji diff..
Z 2 rokmi in penhardom je spet druga vrsta vpetja, vendar je to vpetje slabše kot original z listnatimi vzmetmi!!!!
Jaz sem za svojega uporabil kar od pajera zadnje roke(sem uporabil samo eno uho), vendar če dobiš od GR roke bo boljše..
Pa srečno
mislim da jih fantje naročujejo iz zda-moraš vprašat erika, mamuta, marolt itn..
Kar si prvo prilepil je 3-link z panhardom, drugo pa je trianguliran 4-link kar je po mojem mnenju najboljše za zadnji diff..
Z 2 rokmi in penhardom je spet druga vrsta vpetja, vendar je to vpetje slabše kot original z listnatimi vzmetmi!!!!
Jaz sem za svojega uporabil kar od pajera zadnje roke(sem uporabil samo eno uho), vendar če dobiš od GR roke bo boljše..
Pa srečno
nissan tractor 3.3sdt
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
miha napisal/-a:Take zadeve imajo v kmečkih trgovinah in trgovinah z ležaji.....
samo nesme biti ležaj mora biti sileni-blok guma, da pobira vibracije tresljaje hkrati pa ima še malo hoda levo desno,ker se guma krči! tko da je to dokaj specifična zadeva z visoko obremenitvijo. mogoče bolj natančno veš katera trgovina, z kakšno večjo ponudbo?
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
bugy
jaz imam tiste zglobe unibole ki so na sliki od orange power in imajo gumo vmes če rabiš, in pa tudi kake roke od kakšnega avta
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
http://www.mcdonaldbrosracing.com.au/triangle4link.html
tukaj je en načrt vpetja diferenciala! če ima še kdo kako sliko,link,mnenje kar napišite.
tukaj je en načrt vpetja diferenciala! če ima še kdo kako sliko,link,mnenje kar napišite.
Oglej si malo tu
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-p ... sion-6288/
Drugače pa patrole večinoma najlažje predelaš na listnatih vzmeteh-SOA, edino z tem ga ne skrajšaš, ga pa lepo pripraviš za teren..
Itak boš moral tudi prednji konec predelati
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-p ... sion-6288/
Drugače pa patrole večinoma najlažje predelaš na listnatih vzmeteh-SOA, edino z tem ga ne skrajšaš, ga pa lepo pripraviš za teren..
Itak boš moral tudi prednji konec predelati
nissan tractor 3.3sdt
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
bular napisal/-a:Oglej si malo tu
http://www.patrol4x4.com/forum/nissan-p ... sion-6288/
Drugače pa patrole večinoma najlažje predelaš na listnatih vzmeteh-SOA, edino z tem ga ne skrajšaš, ga pa lepo pripraviš za teren..
Itak boš moral tudi prednji konec predelati
hvala za literaturo
vsaka ideja slika mi pride prav saj nečem da ko bo sestavljeno da gre karkoli narobe
zadnjo premo bi rad predelau že zaradi tega: http://www.youtube.com/watch?v=Hv6HZVv4GUo
- NOMIS ČILVAP
- Prispevkov: 257
- Pridružen: Pe Nov 23, 2012 10:30 am
- Kraj: DOLENSKA
bular napisal/-a:Tudi to je rešljivo, le prav moraš narediti..z malo močnejšim drogom bi šlo bolje
malo prebrskaj ta forum, vendar za videt vse slike se moraš prijavit..
v tem primeru pa če že delam drog ki stabilizira diferencial pa še malo več materiala kupim in naredim vpetje difa in odstranim liste!
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Unibole dobiš pri Eriku, kot ti je sam napisal, "centralnih vzvodov" oziroma traktorskih kosov se izogibaj ker je tam samo kovina in kaj hitro dobi zračnost.
Na diff lahko variš, glej da ga hladiš če si blizu ležajev, če ga imaš namen obnavljat pol pa najlažje vse ven in gasa. Pazi edino na odlitke, tisto se vari drugače oziroma se jih izogneš.
Kar se vpetij tiče imaš pa kar nekaj izvedb. Jaz sem tudi zadaj naredu triangulated 4 ling in zadeva špila dobro. Malo težje je vse lepo v linijo dat, samo če imaš dober meter pa dvigalko kateri ti ne spušča, da hodiš okoli avta in gledaš kaj delaš narobe je veliko lažje...
Za panhard daš lahko tudi manjši unibal ali pa narediš puše iz posebne plastike. Cevi za panharda boš našel v dobovi, (če se ne motim) tudi končnike lahko tam dobiš, pa še zmišljuješ si kaj hočeš.
Cevi za roke pa kar v Kovinarja....
Dobro si preberi kaj so ključne točke ko delaš nova vpetja, kaj je roll steer, bum steer, vzporedni drogovi, koti oziroma odmiki rok, dolžine rok...
Imaš še nekja več info na ZS.
Na diff lahko variš, glej da ga hladiš če si blizu ležajev, če ga imaš namen obnavljat pol pa najlažje vse ven in gasa. Pazi edino na odlitke, tisto se vari drugače oziroma se jih izogneš.
Kar se vpetij tiče imaš pa kar nekaj izvedb. Jaz sem tudi zadaj naredu triangulated 4 ling in zadeva špila dobro. Malo težje je vse lepo v linijo dat, samo če imaš dober meter pa dvigalko kateri ti ne spušča, da hodiš okoli avta in gledaš kaj delaš narobe je veliko lažje...
Za panhard daš lahko tudi manjši unibal ali pa narediš puše iz posebne plastike. Cevi za panharda boš našel v dobovi, (če se ne motim) tudi končnike lahko tam dobiš, pa še zmišljuješ si kaj hočeš.
Cevi za roke pa kar v Kovinarja....
Dobro si preberi kaj so ključne točke ko delaš nova vpetja, kaj je roll steer, bum steer, vzporedni drogovi, koti oziroma odmiki rok, dolžine rok...
Imaš še nekja več info na ZS.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov