Pozdravljeni,
malo sem začel gledat po platiščih in zasledil, da imajo platišča različne ET od 0 pa tja do 38. Kaj naj bi to pomenilo, ali to pomeni pomaknjenost platišča navznoter ali navzven ( samo to mi pade na pamet ).
Hvala za pomoč.
Lp,
Jure
ET (offset) pri platiščih
Mislim, da bi tukaj moralo pisati vsaj še kje je zunanja in notranja stran platišča. Torej na sliki sta desni platišči. Negativni ET platišče je pomaknjeno navzven pozitiven ET, pa proti vozilu oz. noter.
LP
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Nej še jest nekej dodam.
Vse je res, ampak, po mojem mišljenju je to -ET- mera, ki je podana od pozicije ležaja v pestu. Samo zaradi lajše predstave je ET podan kot odmik od nalega na pesto pa do enega roba-zunanjega ali notranjega.
ET naj bi ponazarjal, da je platišče vedno na sredini ležaja ali ležan ja sredini platišča. Pa ni važno koliko je platišče široko. No, potem je tudi ET drugačen.
V takemu primeru ležaj NAJMANJ trpi.
Drugače povedano- ležaj trpi samo v zavojih, ker je v primeru točne definicije ET-mere točno na sredini ležaja.
Vsaj tako je men nekak jasno.
Lp,
Vse je res, ampak, po mojem mišljenju je to -ET- mera, ki je podana od pozicije ležaja v pestu. Samo zaradi lajše predstave je ET podan kot odmik od nalega na pesto pa do enega roba-zunanjega ali notranjega.
ET naj bi ponazarjal, da je platišče vedno na sredini ležaja ali ležan ja sredini platišča. Pa ni važno koliko je platišče široko. No, potem je tudi ET drugačen.
V takemu primeru ležaj NAJMANJ trpi.
Drugače povedano- ležaj trpi samo v zavojih, ker je v primeru točne definicije ET-mere točno na sredini ležaja.
Vsaj tako je men nekak jasno.
Lp,
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov