GC 4.0 -popravila

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

GC 4.0 -popravila

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Po Avg 05, 2013 10:46 pm

Pozdravljeni...

Obnavljam GC 4.0 l.1996 in pri zagonu motorja se mi pri nekako 3.000 obratih začne motor čudno obnašat,začne trokirat,včasi tudi vseka iz izpuha,motor trese.Občutek tudi imam,da motor ne da vse moči od sebe.Drugače pa do 3.000 obratov deluje normalno.Svečke so nove,kabli v redu,vžigalna tuljava(cin špula)tudi,zamenjan je tudi kompleten vžig.Na kaj naj bom pozoren in kje naj začnem iskati napako? Hvala za odgovore in pomoč.

lp Brane
Nazadnje spremenil MDL garaža, dne Sr Sep 24, 2014 9:31 am, skupaj popravljeno 1 krat.

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » To Avg 06, 2013 11:56 pm

Še vedno ne najdemo napake.Odstranili smo senzor merilca vrtljajev(št.-5602780),zadaj na vztrajniku,ga očistili in ponovno poskusili.Ponovno ista pesem.Kako ga naj preizkusim,če ni mrknil? Rezervnega nimam,novega pa ne bi rad naročal,morda ni napaka pri njem.Nekako se mi zdi,da je prejšnji lastnik,s tem,ko je zamenjal kompletni razdelilec vžiga,morda zmontiral razdelilec,ki ne ustreza temu modelu? Hm,vsak nasvet je dobrodošel,morda namig,koga naj vprašam?...

lp Brane

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Ne Avg 11, 2013 8:36 am

Čirota smo včeraj po dolgem času in velikaih mukah le zagnali in deluje,kot mora...

lp Brane

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Če Avg 15, 2013 8:30 am

Krivec je bil razdelilec vžiga,ki je bil sicer čisto nov in ga je prejšnji lastnik ali pa mehanik-vstavil napačno....

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » So Sep 20, 2014 3:52 pm

No...pa smo začeli z popravili na Čirotu..zamenjava obeh polosi(zgloba),menjava nihajnih rok spredaj spodaj(menjal obe lani,pa sta obe gumi spet fuč),menjava obeh končnikov vilic (zgoraj in spodaj) na desni strani...pa še kaj se bo našlo.....Hja,pa 14 ur dela in še česa mi je pobralo,da sem odvil kolesno matico,ni kaj ni,da sem poskusil...na koncu pa sem še dobil od GMT-ja napačen spodnji končnik(vilica)-naročim spodnjega,adobavijo pa zgornjega...pa nič krivi seveda..sedaj pa spet čakat tri dni,da ga dobim..še nekaj slikic...

Slika

Izbijanje končnikov.....hamer,pa lop....

Slika

Tako,pa je os zunaj...na drugi strani tudi...mora biti v paru..

Slika

Tale matica pa mi je dala vetra...Kar dva dni me je ignorirala..pa se nisem dal in tak je rezultat...
Nazadnje spremenil MDL garaža, dne Sr Sep 24, 2014 10:46 pm, skupaj popravljeno 5 krat.

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Ne Sep 21, 2014 7:44 pm

Danes pa še oba končnika ven...brez macole bolj težko....sedaj pa čakam še na pravi končnik,ker so mi naročili napačnega....Ja,pa če mogoče kdo ve,kako naj nastavim te nihajne roke.Lani sem jih obe zamenjal,pa sta sedaj obe gumi spet fuč in jutri spet dobim obe novi...Silux......Nekako se mi zdi,da te zareze nekaj pomenijo....

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Ne Sep 21, 2014 8:26 pm

Amerikanca je treba zgleda vzgajat z trdo roko...žal o njih ne vem prav njič, lahko samo gledam slikce ki jih objavljaš...glede na to da si ga obnavljal, pa morm reči, da si z njimi precej skop :lol:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » To Sep 23, 2014 10:15 am

Saj nisem skop...dostikrat pa pozabim slikat,ker me ta Čiro tako znervira....je pa res ja,z trdo roko ga treba in najmanj 10 kilskim hamrom....te pa gre... :D bom še kaj poslikal...

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » To Sep 23, 2014 10:16 am

Torej-na zadnji sliki-kako naj nastavim to nihajno roko-te zareze namreč mi dajo misliti....Prosim,kakšen napotek?

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Sr Sep 24, 2014 8:33 am

Noben ne ve? No,,bom pač spet moral povprašat g.Marolta za nasvet,kot že nekajkrat-me je rešil že marsičesa,pa upam,da še tokrat.Še nekaj slik od včeraj,Aja,pa včeraj sem razdrl še zadnje zavore in opazil,da spušča semering na zadnjem pogonu...Naročil pri g.Maroltu(13 eur)-pa še lepo delo me čaka.. :x

Slika

Malo fitnesa in savne zastonj..

Slika

Pa sta...eleminirana...

Slika

Os in novi zgib pripravljena...

Slika

Tole pa za reciklažo...ali pa za zbiratelje...

Slika

Hm,tu pa teče...To pa še pride drugič na vrsto....

Slika

Nova končnika in zgib sta na svojem mestu...

Slika

prostor za nihajno roko...hudič,pa lani sem ju menjal....

Slika

Takšne so po enem letu...priden sem bil,ni kaj....

Slika

Tako,pa je gor..samo,nastavit ju še moram-na tiste cajhne....

Lp Brane
Nazadnje spremenil MDL garaža, dne Če Sep 25, 2014 3:01 pm, skupaj popravljeno 9 krat.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Sep 24, 2014 12:46 pm

MDL garaža napisal/-a:Torej-na zadnji sliki-kako naj nastavim to nihajno roko-te zareze namreč mi dajo misliti....Prosim,kakšen napotek?

Ponavadi je to za štelanje optike, vendar je običajno naprej nazaj, tu je pa gor dol kar je lahko za nastavljanje kota differenciala :roll:
nissan tractor 3.3sdt

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Sr Sep 24, 2014 4:37 pm

Ja,lani,ko sem menjal identični roki,mi na optiki ni znal pomagati,pojma nimajo,zakaj in kako...Torej,če ima kdo istega Jeepa,bi lahko pogledal,slikal te stopinje in sem prilepil kakšno sliko?

Lp Brane

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Sep 25, 2014 12:35 pm

Te stopinje z drugega avta ti nič ne pomagajo, ti moraš nastavit za tvojega, vendar bi moral marolta vprašati kako..
Tudi te roke se stiska ko je avto v normalni poziciji(na tleh) pa ti bojo semibloki več zdržali :wink:
nissan tractor 3.3sdt

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Če Sep 25, 2014 2:44 pm

Hvala za odgovor,sem zasledil nekje,da treba avto spustit in potem zategnit vijake,več podatkov pa nisem našel na spletu,pa sem kar nekaj ur iskal...Mislim,da sem lani naredil napako,ko sem vijake zategnil,ko je bil Čiro še v zraku...Pravkar sem izvedel od g.Marolta,da to služi za nastavitev medosne razdalje,ki pa mora biti nastavljena enako na obeh straneh čimbolj naprej...Hvala,g.Marolt,kapo dol...

Lp Brane

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » So Sep 27, 2014 9:18 pm

Tako,optika je nastavljena,včeraj pa smo še zamenjali semering na zadnjem desnem kolesu...Čiro nič ni zafrkaval(se je kar vdal v usodo,ali pa kaj ,,kuha,,) in smo kar hitro porihtali,nalili novo olje,zvečer pa na poskusno vožnjo...

Slika

Tale se je slinil...

Slika

Odprli...pogledali....

Slika

Potegnili ven, na svež zrak...

Slika

Ponovno zatesnili,da ne bo teklo...

Hja,rabil bi pa še,gumice na amortizerju(2x2),če jih ima kdo...te so odslužile svoje,podlaganje pa ni pomagalo kaj dosti...Čiro se je odločil,da bo naredil malo zračnosti na zgornjem delu amortizerja... :evil:

Lp Brane

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » So Okt 11, 2014 1:48 pm

No,pa smo spet naročili rezervne dele pri g.Maroltu....drugi teden pa akcija....

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Sr Mar 25, 2015 9:31 am

Hm,blo malo pavze vmes,sedaj pa bo treba malo udarniškega dela..Čirota imam na sumu,da ne kleple tako,kot bi moral...Nekaj smo modrovali in prišli do zaključka,da mu predvžig ne ustreza.Nikjer pa podatkov,koliko predvžiga želi Čiro.Saj vem,da mu bo treba ponudit neko svoje merilo,pa vendar,če kdo ve,koliko bi ga moral imeti po ,,predpisih,,....

Lp Brane

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Po Mar 30, 2015 10:41 am

Hm,smo se včeraj malo igrali z nastavitvijo predvžiga...Čiro laufle zelo lepo,je bolj odziven,kot prej(nekje med 10 in 12 Stopinjami) ,vendar sem pa opazil,da mi kazalec za pritisk olja-sedaj kaže manjšo vrednost,to pomeni,da imam manjši oljni pritisk,kot prej...res je,da laufa na plinu...Prej mi je kazal nekako zmeraj sredinsko vrednost,sedaj pa je kazalec nekako na četrt...Je to normalno ? :evil:

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Po Mar 30, 2015 7:54 pm

Torej,če laufa na mestu,je kazalec za oljni pritisk na četrtini,ko pa je Čiro v gibanju-pa se kazalec povzpne proti polovici...tudi na bencinu je skoraj enako....Le kaj mu je,ima moj Čiro nekakšno gripo? .....Se pa ne pregreva,temperatura motorja je ostala ista... :oops:

MDL garaža
Prispevkov: 55
Pridružen: Po Jun 24, 2013 11:14 pm
Kraj: Lenart

OdgovorNapisal/-a MDL garaža » Sr Apr 01, 2015 10:18 am

Zaenkrat Čiro laufa brez napak....zgleda,da mu pač tako ustreza.... :D Aja,dobil je tudi nove kolesne matice...jeklene...naročil pri Španu,cena pa je bila neto 2,6 eur po komadu..

Lp Brane


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov