Stran 1 od 3

Moj Nissan Patrol GR Y60 (SWB)

Objavljeno: Po Avg 26, 2013 5:39 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ker je danes en tak brezvezen dan, da se mi ne da kaj dosti delat, sem se odloču da tudi jst pristavim pisker na ta forum in predstavim svoj avto.
V tej temi bo pač objavljeno vse, kar se je dogajalo z avtomobilom do sedaj in kar se bo tudi v bodoče.


V Nissana sem se zagledal, ko ga je na tem forumu prodajal uporabnik @jeep corportion. Nažalost je splet okoliščin bil takšen, da je avto dobil novega lastnika, dan po tem, ko sem se sam odločil za nakup. Z malce dolgim kljunom, sem potem naslednje pol leta iskal podoben primerek in imel srečo. Prodajal se je ta isti avto :)
Takrat se nisem več obotavljal in avto pripeljal domov :wink:
Link pripelje do teme, kjer se je prodajal na forumu.Tam so tudi slike avtomobila v "prvotnem stanju".
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/viewtopic.php?t=12736&highlight=nissan+patrol+predelan

To pa je slika z dneva nakupa
Slika

In prvo delo, ko sem ga pripeljal domov, sem ga moral sprobat...Žrtev sem tudi dobil hitro :twisted:
Slika
Slika

Toliko na hitro o sami zgodovini avtomobila ;)

Objavljeno: Po Avg 26, 2013 6:34 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ker je bil avto kupljen z željo po raziskovanju stranskih poti, je nadalnji razvoj avtomobila tudi usmerjen v to smer.
V aprilu se obeta ponovni obisk Tunizije, tokrat z svojim avtom, ga pa je treba za tako pot tudi malce pripravit.

Prvo stvar, za katero sem se odločil, je bila sprememba zadnjega dela avtomobila. Tam je že v štartu bil problem, ko so na vrata namontirali neoriginalen nosilec rezervnega kolesa(pajero), ki ni bil pritrjen na za to predvidena ojačana dela vrat, posledica pa je bila uničena zadnja vrata. Dobesedno jih je odpiralo kot konzervo.
Zato sem se odločil za izdelavo "heavy duty" odbijača, ki bo imel nosilec rezervnega kolesa in če že delam, sem si privoščil še luksuz...zadnji vitel 8)

Inspiracijo sem poiskal na internetu, po pregledanih razno raznih možnih izvedb, sem od vsakega nekaj "prekopiral" in si v glavi zamislil svojo različico.
Od besed k dejanju:
Takole je izgledal avto pred posegom
Slika

Nekje je treba začeti, potem delo steče :) Ker sem hotel poleg funkcijonalenega odbijača, tudi estetski izgled le tega, sem se odločil, da vitel postavim kar se da v " notranjost" silhuete avtomobila in tako zmanjšam volumen odbijača.
Slika
Slika
Slika
Slika

Ker je bilo zadaj na šasiji nekaj "karisesa", sem le tega odstranil in naredil nova mesta za pritrditev odbijača.
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Odbijač je v celoti izdelan iz 5mm pločevine
Slika

Začasni nosilci, da sem lahko izdelal prave

Slika
Slika
Slika

Zgornji "pokrov" izrezan z plazmo
Slika

Počasi dobiva obliko
Slika

Pant domače izdelave za nosilec kolesa
Slika

Nosilec kolesa med izdelavo
Slika

Spodaj malo bolj zakomplicirane oblike, ampak vse naredimo :lol:
Trikotne luknje so namenjene dvigovanju z hi-lift dvigalko :wink:
Slika

Zunanji vari zbrušeni do popolnosti in v radius za lepe linije
Slika
Slika

Tukaj spodaj se skriva vitel
Slika

Izdelava štoperja nosilca kolesa, da ostane v željenem položaju, neglede na teren, na katerem stoi avto.
Slika
Slika

Ker delam vse sam, je tudi tak načrt dovolj :lol:
Slika

Tudi pritrdilna mesta za zaščito rezervarja so narejena
Slika

Pobarvano z 2K osnovno barvo
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Plata vitla je iz 10mm železa, prebarvana z 2K barvo in nato še z črno
Slika

Za končno barvo sem izbral grafitno rjavo
Slika
Slika
Slika

notranjo stran sem zaščitil z zaščito za podvozje(bitumen)
Slika

Eletrifikacija vitla(kabli še niso zaščiteni)
Slika

Skoraj končano
Slika

In končni izdelek!
Slika
Slika
Slika
Slika


Toliko za enkrat :wink:

Objavljeno: Po Avg 26, 2013 7:01 pm
Napisal/-a EJAG
Lepa izvedba. :aplavz:

Objavljeno: Po Avg 26, 2013 7:32 pm
Napisal/-a compadre
Aj lajk it :aplavz:

Objavljeno: Po Avg 26, 2013 9:19 pm
Napisal/-a lasta
:shock: :)

Objavljeno: Po Avg 26, 2013 10:46 pm
Napisal/-a bular
Lepo ti gre, najbolj mi pa dopade hladilnik u kofanu :D
Kaj je bil mitko na stružnic :lol:

Objavljeno: Po Avg 26, 2013 11:01 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ne...jst na popoldanski :D
Hladilnik pa "drži" cel plato velikega piva...in je mrzu ku sam hudič :lol:

Objavljeno: Po Avg 26, 2013 11:01 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ne...jst na popoldanski :D
Hladilnik pa "drži" cel plato velikega piva...in je mrzu ku sam hudič :lol:

Objavljeno: To Avg 27, 2013 9:23 am
Napisal/-a eentox
zelo lična izdelava odbijača 8)

Objavljeno: To Avg 27, 2013 11:31 am
Napisal/-a leon
Ej!
Bi odkupil stari odbijač če je možno :twisted: .
Sem sentimentalno navezan na njega!Vidim da imaš dobrega sponzorja za tehnične spreye.
L.p

Objavljeno: To Avg 27, 2013 11:41 am
Napisal/-a AŁIEN
Najs :wink:

Objavljeno: To Avg 27, 2013 12:38 pm
Napisal/-a miran
Kapo dol, le tisti drvarniški zapah nosilca rezervnega kolesa bi pa lahko malo bolj v stilu rešil. Recimo še z enin tistemu na proizvodni skici podobnim štiftom.
Miran

Objavljeno: To Avg 27, 2013 12:58 pm
Napisal/-a bular
leon napisal/-a:Ej!
Bi odkupil stari odbijač če je možno :twisted: .
Sem sentimentalno navezan na njega!
L.p

Zdaj bo treba še več varnostne razdalje :twisted:

Edino kar me motijo so tiste luknje za hi-jack: ko bo nagnjen je ne boš mogu not dat..

Objavljeno: To Avg 27, 2013 3:07 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
leon napisal/-a:Ej!
Bi odkupil stari odbijač če je možno :twisted: .
Sem sentimentalno navezan na njega!Vidim da imaš dobrega sponzorja za tehnične spreye.
L.p
Dobiš gratis! :D
Tehnične spreye?

Objavljeno: To Avg 27, 2013 3:10 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
miran napisal/-a:Kapo dol, le tisti drvarniški zapah nosilca rezervnega kolesa bi pa lahko malo bolj v stilu rešil. Recimo še z enin tistemu na proizvodni skici podobnim štiftom.
Miran
Zapah sem dolgo časa brskal po internetu, kako ga narediti...Treba je da je robusten, da se sam ne odpre, niti pri vožnji po terenu.
Mogoče bi ga lahko kako drugače postavil, da bi bil manj viden, ampak ok...je pa tako "bolj pri roki" :wink: Estetsko, bi bil že mnogo lepši, če bi bil črn, pa ga ne dobim, barva se bo pa luščila...

Objavljeno: To Avg 27, 2013 3:12 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
bular napisal/-a:
leon napisal/-a:Ej!
Bi odkupil stari odbijač če je možno :twisted: .
Sem sentimentalno navezan na njega!
L.p

Zdaj bo treba še več varnostne razdalje :twisted:

Edino kar me motijo so tiste luknje za hi-jack: ko bo nagnjen je ne boš mogu not dat..
Vrjetno imaš prav :roll:
kaj pa če bi uporabil tak nastavek?
Slika
Edini problem je, ker potem rabim obvezno dvigalko 150cm...ker luknje 85cm od tal...

Objavljeno: Sr Avg 28, 2013 12:40 pm
Napisal/-a bular
Zaokrožiš malo tiste luknje z ubodno žago, prej pa nalimaš gor krep trak ali izolir, pa ne bo nč poškodovano..seveda če te estetika lukenj ne moti :twisted:

Objavljeno: Sr Avg 28, 2013 2:59 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ubistvu če pogledaš jack points na googlu, vidiš, da je večina ali kvadrat luknja, ali izrez v obliki črke T. Ena varjanta, se mi zdi še najbolj pametna...
Slika
Spet bi lahko nardili diskusijo o pravilni rabi take dvigalke :P

Prvo morm dobit dost velik jack...120cm ni niti približno dost dolg, morm sprobat 150.

Objavljeno: Sr Avg 28, 2013 8:55 pm
Napisal/-a Huligan
Tega patrola so sam gume pa REZERVA ,drgač pa zgleda jezen.

Objavljeno: Pe Avg 30, 2013 8:34 am
Napisal/-a tminc
dobro narjena stvar,vsa čast. ampak res, sponzor za tehnične spreje pa zmaga :) :D

Objavljeno: Po Sep 16, 2013 4:53 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ima kdo idejo, na kakšen način naj podložim avto, da lahko odstranim zadnjo akso??
Če podložim na šasiji, je premalo proti zadnjemu koncu in se naredi gugalnica efekt :roll:

Zadaj nimam kam, pa še akso je težje dobit ven, kot če jo enostavno odpeljem na kolesih...

(na sliki še vedno ni odlepljen od tal....)
Slika

Objavljeno: Po Sep 16, 2013 8:29 pm
Napisal/-a miran
Simpl!
Na strop (vidim, da imaš gor en močan nosilec, prevrtaj ga in naredi pametno obešalo) vpni zajlo in se z zadnjim vitlom gor potegni. Saj ne bo več kot dobrih 1000 kg obremenitve.
Če ti pa vitel ne dela, si pa s flašencugom pomagaj.
Miran

Moj Nissan Patrol GR Y60

Objavljeno: Po Sep 16, 2013 8:30 pm
Napisal/-a klančar
En daljši profil( dovolj močan) ali pa tram zadaj prečno na šasijo, pa podložiš na zunanji strani, al pa dvigneš z dvigalom?

Objavljeno: Po Sep 16, 2013 10:05 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Miran...vitel na terencu ki ne dela?? :lol: :lol: :lol:
Klančar...od tal ga že spravim, le ko sem odmaknil dvigalko in podložil pod šasijo 4 kolesa je avto dobesedno se prevagal spet nazaj, kot bi bil podložen točno na sredini....

sem potem rešil tako, da sem pobral dol še kolesa posebej :lol: ....sem hotu pač celo akso z kolesi odpeljat, zdej jo bom pač z dvigalko odpelju izpod avta...
problem solved
:wink:
Aksa pa gre dol zaradi lažjega dela na njej sami + tako pregledam lahko vse ostale zadeve(fedri, amortizerji, roke)...tudi zadnji dif bi rad pogruntal zakaj mi špera ne deluje, itd.... dela dost...

Objavljeno: So Dec 21, 2013 7:22 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ok, sem že kar malce pozabil osvežiti to temo :)

No da dokončamo zgodbo o odbijaču...
Zaščititi je bilo potrebno kable za napajanje zadnjega vitla.
Slika
Slika

Ker je vhod kablov v karoserijo, kjer se tudi rele, precej izpostavljen, sem moral izdelati še zaščito le tega...
Načrtovanje...izdelana zaščita je iz 5mm pločevine
Slika

in nekaj minut kasneje...
Slika

pobarvano
Slika

in zmontirano na mesto
Slika
Slika

Druga stvar ki sem jo umes še naredil je bilo, čiščenje notranjosti šasije..
Zaradi premajhnih odtočnih odprtin, je bila šasija do nekje polovice nabasana z finim blatom. Na lukne je ponavadi prišel kak kamen in potem zadeva ni več mogla ven.
Da sem to očistil, sem v šasijo zvrtal 4 večje lukne, skozi katere sem očistil blato in se da skozi te odprtine tudi sprati šasijo.
Slika

na vsaki strani je bilo za malo več kot eno polno smetišnico materjala
Slika

In še zadnja pridobitev... Garnitura sklopke.
originalno lamelo sem zvakumiral in jo imam za rezervo, ko se gre na kakšno daljšo bolj ekstremno turo, eno staro lamelo pa sem dal obnovit Sinterju. Po novem je karbonska lamela. Ni pa še vgrajena na avto, za to bo potreba še malo počakat :lol:
Slika

lp