Objavljeno: So Dec 21, 2013 8:14 pm
No še prispevek o delu, ki sem ga izvajal zadnje 2 meseca...
Na avtu sem opazil, da mi zadnje zavore ne delujejo več kot včasih. Desna ni prijela nič, leva je držala kar naprej
Ker mi tudi ni delala mehanska zapora diferencijala, sem se odločil za komplet obnovo zadnje osi.
Leva stran je imela popolnoma zarustane vodila, na katerih "plavajo" zavorne čeljusti.
Demontirana zadnja os
Na desni, kot rečeno, je bil problem v batiču, ki ni stekal in sem ga z veliko težav dobil iz čeljusti
razlika, star/nov batič
Novo sem nabavil vse...diske, gumice, vodila, batiče, zav.ploščice.
demontirane zavore...čeljusti sem zbrusil, pobarval z temp. obstojno barvo in zamenjal vse dele.
Obnovljena/ stara čeljust
zarjavel je celo vijak za odzračevanje zavor
Z osi sem demontiral vse dele, in ker je bilo spodaj več barv, sem se odločil za peskanje le te.
Semeringi so sicer še držali olje, ampak če se že dela sem zamenjal tudi te. Kdor jih je menjaval pred mano jih je enostavno zabil na mesto z izvijačem. Jst sem potem za montažo izdelal orodje...
Diferencijal je v odlični kondiciji in njegova zračnost v mejah normale
Osovina je prišla z peskanja precej pozno zvečer, ampak sem jo vseeno preden nastopi oksidacija, prebarval z 2K osnovno barvo.
Prebarval sem tudi ostale dele podvozja. Seveda prej vse zbrusil, potem 2K osnova in za konec poliuretanska barva.
Stožci na slikah mi služijo za centriranje vzemti nazaj na svoje mesto, saj mi zadaj pri veliki artikulaciji skačejo vzmeti iz mesta...no sedaj ne več, to je bilo prvo kar sem naredu, ko sem kupil avto sta pa po en spodaj in en zgoraj, zadevo pa sem videl na spletu
Dele vzmeti, ki pridejo v stik z kovino sem hotel zaščititi. Za to sem uporabil kar termično cev z dodatkom lepila v debelini stene 2mm. Ker je precej debela, sem jo težko nataknil v krog, ampak mi je na koncu z malo volje le uspelo.
Za zadno os, oz. na ohišje diferencijala sem si zamislil dati zaščito. Da pač zadeve ne prebiješ tako hitro. Izdelal sem tudi zaščito za membrano vklopa zadnje špere. (pločevina 5mm)
Os sem po 2K osnovni barvi zaščitil še z prebarljivim bitumnom in poliuretansko barvo.
Na novo sem prebarval tudi kardan. Zamenjal sem tudi vse mazalne čepe.
Potem je sledila sestava
Novi semeringi in orodje za montažo.
Distančnik kardana je bil prej pobarvan v črno, a se je luščil, zato sem ga jaz raje zloščil do sijaja.
Ker nisem hotel, da po nepotrebnem rjavijo diski, kjer ni treba, sem tudi te pobarval z temp. obstojno barvo.
Vse ostale spoje, sem zaščitil z keramično mastjo
Zamenjal sem tudi komplet cevi za zavore. Tudi olje bo novo in sicer DOT 5.1.
Posebna zahvala gre avtomehaniki Mašera iz Tolmina, ki mi je naredila nove cevi in posodila orodje za krivljenje!
Na šasiji sem še enkrat zbrusil in na novo zaščitil dele, katere po vgradnji delov ne bom več tikal.
Ponovno vse na svojem mestu!
Zadnjega Panhard droga še ni, ker je bilo zaradi zaščit, potrebno izdelati novega.
Sprva nisem vedel, kako se lotiti krivljenja droga, na koncu smo zadevo rešili z avtogenom in primežom. Kot krivin je 15°.
Odločil sem se tudi prestaviti točko upetja droga. Idealna postavitev droga je vodoravno, ko je os sama tudi v vodoravni legi.
Ker je avto precej zvišan, je bil kot droga ogromen, posledično mi je pri veliki artikulaciji levo kolo taknilo v šasijo.
Upetje sem znižal za 8cm, več nisem hotel, ker potem bi bila ročica v nevarnosti, da jo kje na terenu zagrabim. Drog se je malce poravnal, koliko sem dejansko z tem dosegel, bom vedel pa šele po preizkusu na terenu.
Čeprav ima patrol že original, kar dobro speljane odduške, sem vseeno se odločil le te speljati v kabino oz. bok karoserije. idejo sem našel na spletu in z svojo postavitvijo 1.4m od tal, sem lahko brezskrben pri prečkanju kakne vode.
Zaenkrat sem to naredil za oddušek zadnjega diferencijala in pa rezervarja goriva.
Filtre sem dodal, da v cevi ne zaide kakšna umazanija.
Toliko do nadalnega...
lp
Na avtu sem opazil, da mi zadnje zavore ne delujejo več kot včasih. Desna ni prijela nič, leva je držala kar naprej
Ker mi tudi ni delala mehanska zapora diferencijala, sem se odločil za komplet obnovo zadnje osi.
Leva stran je imela popolnoma zarustane vodila, na katerih "plavajo" zavorne čeljusti.
Demontirana zadnja os
Na desni, kot rečeno, je bil problem v batiču, ki ni stekal in sem ga z veliko težav dobil iz čeljusti
razlika, star/nov batič
Novo sem nabavil vse...diske, gumice, vodila, batiče, zav.ploščice.
demontirane zavore...čeljusti sem zbrusil, pobarval z temp. obstojno barvo in zamenjal vse dele.
Obnovljena/ stara čeljust
zarjavel je celo vijak za odzračevanje zavor
Z osi sem demontiral vse dele, in ker je bilo spodaj več barv, sem se odločil za peskanje le te.
Semeringi so sicer še držali olje, ampak če se že dela sem zamenjal tudi te. Kdor jih je menjaval pred mano jih je enostavno zabil na mesto z izvijačem. Jst sem potem za montažo izdelal orodje...
Diferencijal je v odlični kondiciji in njegova zračnost v mejah normale
Osovina je prišla z peskanja precej pozno zvečer, ampak sem jo vseeno preden nastopi oksidacija, prebarval z 2K osnovno barvo.
Prebarval sem tudi ostale dele podvozja. Seveda prej vse zbrusil, potem 2K osnova in za konec poliuretanska barva.
Stožci na slikah mi služijo za centriranje vzemti nazaj na svoje mesto, saj mi zadaj pri veliki artikulaciji skačejo vzmeti iz mesta...no sedaj ne več, to je bilo prvo kar sem naredu, ko sem kupil avto sta pa po en spodaj in en zgoraj, zadevo pa sem videl na spletu
Dele vzmeti, ki pridejo v stik z kovino sem hotel zaščititi. Za to sem uporabil kar termično cev z dodatkom lepila v debelini stene 2mm. Ker je precej debela, sem jo težko nataknil v krog, ampak mi je na koncu z malo volje le uspelo.
Za zadno os, oz. na ohišje diferencijala sem si zamislil dati zaščito. Da pač zadeve ne prebiješ tako hitro. Izdelal sem tudi zaščito za membrano vklopa zadnje špere. (pločevina 5mm)
Os sem po 2K osnovni barvi zaščitil še z prebarljivim bitumnom in poliuretansko barvo.
Na novo sem prebarval tudi kardan. Zamenjal sem tudi vse mazalne čepe.
Potem je sledila sestava
Novi semeringi in orodje za montažo.
Distančnik kardana je bil prej pobarvan v črno, a se je luščil, zato sem ga jaz raje zloščil do sijaja.
Ker nisem hotel, da po nepotrebnem rjavijo diski, kjer ni treba, sem tudi te pobarval z temp. obstojno barvo.
Vse ostale spoje, sem zaščitil z keramično mastjo
Zamenjal sem tudi komplet cevi za zavore. Tudi olje bo novo in sicer DOT 5.1.
Posebna zahvala gre avtomehaniki Mašera iz Tolmina, ki mi je naredila nove cevi in posodila orodje za krivljenje!
Na šasiji sem še enkrat zbrusil in na novo zaščitil dele, katere po vgradnji delov ne bom več tikal.
Ponovno vse na svojem mestu!
Zadnjega Panhard droga še ni, ker je bilo zaradi zaščit, potrebno izdelati novega.
Sprva nisem vedel, kako se lotiti krivljenja droga, na koncu smo zadevo rešili z avtogenom in primežom. Kot krivin je 15°.
Odločil sem se tudi prestaviti točko upetja droga. Idealna postavitev droga je vodoravno, ko je os sama tudi v vodoravni legi.
Ker je avto precej zvišan, je bil kot droga ogromen, posledično mi je pri veliki artikulaciji levo kolo taknilo v šasijo.
Upetje sem znižal za 8cm, več nisem hotel, ker potem bi bila ročica v nevarnosti, da jo kje na terenu zagrabim. Drog se je malce poravnal, koliko sem dejansko z tem dosegel, bom vedel pa šele po preizkusu na terenu.
Čeprav ima patrol že original, kar dobro speljane odduške, sem vseeno se odločil le te speljati v kabino oz. bok karoserije. idejo sem našel na spletu in z svojo postavitvijo 1.4m od tal, sem lahko brezskrben pri prečkanju kakne vode.
Zaenkrat sem to naredil za oddušek zadnjega diferencijala in pa rezervarja goriva.
Filtre sem dodal, da v cevi ne zaide kakšna umazanija.
Toliko do nadalnega...
lp