predelava samuraja z listnatih na vijačne vzmeti

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

predelava samuraja z listnatih na vijačne vzmeti

OdgovorNapisal/-a andrej555 » Če Avg 07, 2014 10:49 am

lep pozdrav,
imam suzuki samuraja ki ga prirejam za offroad (neregistriran)
zanima me če ima kdo izkušnje glede predelave suzuki samuraja iz listnatih vzmeti na vijačne.
ali bi bilo lažje zamenjat diferencijale kot predelavat,...
hvala ze vnaprej za info.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6351
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Avg 07, 2014 11:15 pm

Najlažje in najceneje je predelat. Zaradi majhnosti samuraja je z drugim več dela. Tudi od SJ80 ali Jimnya je treba predelat, ker tovarniško ni narejeno za neki hud offroad ampak je bolj delano za cesto. Pa je treba ravno tako potem predelovat, pa še drago je in težko dobit.
Kakšen offroad? Zadaj za vasjo, tekme, hard, soft, speedy gonzales..........? Za različne stvari je različna predelava, vse je pa odvisno koliko je šušk..........če ni šušk pol se kakšne hudobije ne da delat......več šušk boljši rezultat, odvisno pa tudi od tega koliko, kdo zna sam svoj mojster stvari izdelat. Če vse kupuješ, bankrotiraš, še predno se pelješ in pogruntaš kaj vse so ti poturili in kako so te nategnili. Ko pa ti potem še baba zateži in začne očitat, da bi za ta denar, ki si ga zagonil lahko kupil dobrega terenca BMW X5 ali mercedes Ml..........si pa še pečen poleg bankrota :lol:

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » Pe Avg 08, 2014 7:07 am

Razumem.
Do zdej sem vse naredil sam na njemu tako da nekaj se že razumem. Tudi te predelave bi se sam lotu. Rabim pa samo informacije, če je kdo to že delau pa če se splača obdržati original diferencijale ali zamenjat pa montirat recimo od kakega terenca, kateri ima original vijačne vzmeti, da si s tem prišparam predelave na diferencijalu.
V bodoče mislim montirat kaki močnejši motor notri tako da ne bodo original diferencijali prešvoh.
Avto pa predelujem za offroad tekme (soft in hitrostne)

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6351
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Avg 08, 2014 9:15 am

Za to kar rabiš je še premočno tako da si lahko brez skrbi. Lomijo preveliki čevlji in ne premočan motor.
Predelave na diferencijalu (oziroma na premi, bo bolj pravilno saj je diferencijal le del preme) so še najlažja in najcenejša stvar pri vsem tem.

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » Pe Avg 08, 2014 9:51 am

A vodilne roke lahko vzamem od kakega drugega terenca ali jih morem izdelati sam?

Uporabniški avatar
klemenko
Prispevkov: 192
Pridružen: Ne Feb 18, 2007 9:26 pm
Kraj: LJ

abc

OdgovorNapisal/-a klemenko » Pe Avg 08, 2014 11:26 am

lahko jih vzameš od landroverja, lahko jih narediš paa tudi sam,,misliš imet avto samo za offroad ali tudi vsakdanjo uporabo
Suzuki Samurai 413

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » Pe Avg 08, 2014 11:57 am

Samo za offroad imam avto.
A veš mogoče če ima kdo kake roke viška, ki bi mi prišle vpoštev?

bular
Prispevkov: 758
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Avg 10, 2014 12:17 pm

Diferencial predelat bo boljša izbira, tako lahko sam nastaviš vse kako bo glede kota kardana, ležišče vzmeti, itn..Malo preglej za 4-link, 3 link..če misliš dat gor enojne roke je ves tvoj trud zaman-za hitrostne že, za hard imajo pa premalo flexa, so še boljše listnate vzmeti..poguglaj malo, saj je z samurajem že prava enciklopedija predelav :wink:
nissan tractor 3.3sdt

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » Po Avg 25, 2014 2:30 pm

glede amortizerjev, katere bi vgradil bi rabil mnenje. Odločam se med dvemi vrstami vzmetenja:

COILOVER SHOCKS
Slika
ali
AIR SHOCKS
Slika


hvala že vnaprej za mnenja

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6351
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Avg 26, 2014 1:50 pm

Če globina žepa dopušča se vedno vzame coilover. Airshocks so samo poceni alternativa za coilover in namenjeni za rockcravling, hard in podobno. Ob hitrejši vožnji po cesti in grbinah je pa boljše če na baleštrah ostaneš, kot da airshockse gor daješ. Poleg tega..........kam jih boš pa stisnil? Airshockse ne moreš postavljat kakor hočeš in morajo biti čim bolj pokonci, pa še nastavljanje je zahtevno.
Sicer pa za brzinc in soft ne rabiš ne enega ne drugega, le stalo te bo več, kot vse ostalo na avtu. Pol boš pa razočaran k bo kakšen z navadnim kinderjajcem mem letel k sneta skira.

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » To Avg 26, 2014 2:41 pm

Predelavo delam zaradi tega, da ne bo vec skakanja in da avto ne skoči ob vsaki grbini in luknji. Razmisljal sem da bi spredaj dal coilover (zaradi prostora), zadaj pa navadne šušte in amortizerje.

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » To Avg 26, 2014 4:02 pm

roke land rover ti lahko jaz prodam
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » To Avg 26, 2014 5:31 pm

Roke že imam od land roverja,
tako da rabim samo še amortizerje in mnenja kaksne mintirat gor
Pa začnem razstavljat in predelavat

bular
Prispevkov: 758
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Avg 26, 2014 10:40 pm

Najprej poglej malo predelav in se odloči kaj bo bolje zate, brezveze je odkrivat toplo vodo ki je že izumljena..to ti bo prihranilo mnogo časa, denarja in razočaranja..
btw: enojne roke imajo original novejši samuraj in jimny (škoda dajat coilover na enojno roko :lol:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6351
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Avg 27, 2014 9:16 am

bular napisal/-a:btw: enojne roke imajo original novejši samuraj in jimny (škoda dajat coilover na enojno roko :lol:

Zakaj je škoda? Kaj boš dal gor je pogojeno s tem za kaj je namenjen avto in z globino žepa. Mimogrede, če mal posplošim in zamižim na eno oko, ima zadnji model samuraja spredaj coilover že serijsko, jimny pa ne.
Napačna je tudi trditev, da se s takim sistemom ne da doseči velikeka hoda. Poglej defenderja s scorpion podvozjem.........folk začne vpit da je odtrgalo premo, ko to vidi. Pri samuraju ali jimnyu pač ni mogoče doseči ne vem kaj iz preprostega razloga, ker ima avto komaj nekaj čez 3 metre dožine in roke malo daljše od bobi plačke.......in s tem pač ne moreš imeti neke rotacije ne da vi se to sfrenkljalo s kardani, difom in panhardi. S tako kratkimi rokami ne bi šlo niti z bilokaterim drugim sistemom. Vitara ima zadaj narejeno pravilno (po "tvoje") 3 link pa ravno tako ne gre brez predelave.............ker pač serijko ni ne predvideno ne namenjeno nekemu hudemu hodu in se stvari med seboj stepejo čim pridejo iz območja tovarniško predvidene geometrije podvozja.
Tvist ni pogojen samo s sistemom vpetja ampak tudi z velikostjo avtomobila, dolžino rok in zmožnostjo bočne rotacije rok. Problem pri tem sistemu je le panhard rod, ima pa zato to prednost, da je veliko bolj stabilen pri višjih hitrosti. Ni pa nič lažjega kot ta sistem predelat, pač vržeš panhard dol, narediš še zgornjo roko in je to to.
Problem uporabe nihajnih rok z drugih terencev pri samuraju je pa ta, da tudi če dolžina odgovarja, ostane problem z preveliko težo kar nanese en kup nevzmetene mase poleg tega so sami selen bloki premočni za samurajevo težo in je treba spet ekperimente delat, kar ni poceni. Če pa vzamemo roke s samuraja ali jimnya je pa spet vprašljiva smiselnost predelave saj so roke prekratke pa še ceneje je takoj kupit takega samuraja kot predelovat serijskega na baleštrah.
Največja napaka je pa če vzamemo roke s serijskega avta in to tlačimo na dvignjeno vozilo.
Če se že resno dela potem je to to:
http://shop.challenger4x4.com/qt-ultral ... -150-p.asp

Nizka teža in možnost izbire načrtovani višini primernega kota. Še vedno pa ostane izbira primerne trdote selen blokov. Selen blok z defenderja ne bo delal pravilno na samuraju.


Sicer je pa tako. Če bi danes delal samuraja za to:

andrej555 napisal/-a:Avto pa predelujem za offroad tekme (soft in hitrostne)


Bi vrgel toge preme dol. Ter seveda takoj od poznavalcev dobil po nosu, da je to pač neprimerno, ker nima dovolj fleksa :lol: čeprav jih zadnje čase Polarisi premagujejo k pri norcih. Smo pač žal se vedno mal za časom glede tega. Mora imet enormen fleks, pa čeprav je zadnji na tekmi. Avta ki bi bil najboljši v vsem, najhitrejši na avtocesti in najboljši v rockcrawlingu, pač ni. Zato je, še preden se lotimo predelave, treba vedet, kaj bi sploh radi s tem počeli. In se tega tudi držat, če ne, nastane skrpucalo slabše od stock avta, na katerem za povrh še skos neki crkava.
Summasumarum se je do sedaj vedno pokazalo da na koncu sezone zmagajo zmerno predelani terenci, ki imajo obenem še najširši spekter uporabnosti. Exstremom ostaja hud izgled in sem pa tja kakšno piko ubodejo, če je proga dost kratka, da ne crkne kaj.

bular
Prispevkov: 758
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Avg 27, 2014 12:48 pm

Ok, res mislim preveč na hard in ne na hitrostne
Mora pa sam vedet za kaj bo najbolj uporabljal vozilo..več ko je predelav in bolj kot so zakomplicirane le te, več problemu je..
Za kar se rabi je za dat gor nove prave listnate vzmeti in amortizerje pa stvar špila :wink: 8)
Polaris je pa spet zgodba zase, vendar tudi polaris nima ravno kratkih rok, le da ima prečne :lol:
nissan tractor 3.3sdt

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » Sr Avg 27, 2014 4:16 pm

Hvala za pojasnilo ALIEN pa BULAR. Kot sem že prej napisal avto predelujem za soft pa hitrostne in predvsem zarad nepotrebnega skakanja na vsaki luknjici ker avto res strese ko svinja.
Res da coilover je draga zadeva ampak deluje kot je treba. Vsaj po mojih presodkih.
Zanima me pa še za navadne vijačne vzmeti:
-pašejo od kakega drugege terenca (da so dovolj mehke in da delujejo pri teži samuraja ter da so dovolj dolge)
Avto ne mislim nepotrebno dvigovat, ker si z dvigovanjem samo poslabšam lastnosti.

bular
Prispevkov: 758
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Avg 27, 2014 10:17 pm

Če dobiš od vijačnega samuraja bodo dobre 8)
Drugače se to lahko tudi izračuna, vendar nimam ravno izkušenj z tem..tudi od osebnih avtov se jih daje, le prave moraš dobit..
Recimo za mojega patrola sem dal spredaj od cherokee, vendar se čuti da so malo švoh, pa čeprav nimam spredaj ne vitle, ne karoserije- tako bi moral dobiti ojačane, ti pa ravno nasprotno.. :roll:
nissan tractor 3.3sdt

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » Če Avg 28, 2014 12:28 pm

Ja, ampak se od original samuraja zelo težko dobi.
Zanima me kako se bi avto obnašal, če bi gor montiral vzmeti od jimnyja +5cm. A je kdo že to probal?

Uporabniški avatar
gregor16
Prispevkov: 180
Pridružen: Po Apr 27, 2009 1:44 pm
Kraj: novo mesto

OdgovorNapisal/-a gregor16 » Če Avg 28, 2014 2:13 pm

bular jst mislim dat na pajerota od cherokita vijačne gor pa predno togo preo
bodo dost trdi za pajerota 2.5td?
East or west offroad is the best :)

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Avg 28, 2014 7:29 pm

...boljše kot dobre šušte in slabe amortizerje je zmontirat slabe šušte in dobre amortizerje...vendar zares dobri amortizerji koštajo 1000€+(vsak!!), in tudi v Sloveniji obstaja zelo, zelo malo takih mojstrov, ki so ti jih sposobni tako naštelat da iz njih dejansko izvlečeš vse ali vsaj večino evrov...mislim da je Alien svojega kar se šušt tiče zelo dobro, enostavno in ugodno naštimal...pejd na obisk, pa ne pozabi six pack-a, pa boš izvedel vse in še več :))

Uporabniški avatar
gregor16
Prispevkov: 180
Pridružen: Po Apr 27, 2009 1:44 pm
Kraj: novo mesto

OdgovorNapisal/-a gregor16 » Če Avg 28, 2014 9:34 pm

to je spet čist odvisno od tega za kaj se auto uporablja...
East or west offroad is the best :)

bular
Prispevkov: 758
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Avg 29, 2014 12:44 pm

gregor16 napisal/-a:bular jst mislim dat na pajerota od cherokita vijačne gor pa predno togo preo
bodo dost trdi za pajerota 2.5td?

Mislim da bodo original čiro tudi za pajerota prešvoh, sploh če misliš dajat kak bullbar,vitlo..za počasno vožnjo ni problemov, za hitrosti pa pozabi, ti bo preveč nabijalo..
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6351
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Avg 29, 2014 4:16 pm

Tovarniške od SJ80 so za en qurc. Še za kuli niso dobre. Poleg tega so tudi pretrde in se zaradi tega lomijo, za povrh jih je pa še teško dobit kot je andrej že sam ugotovil. Povsem neprimerne za predelavo česarkoli.

andrej555 napisal/-a:Zanima me kako se bi avto obnašal, če bi gor montiral vzmeti od jimnyja +5cm. A je kdo že to probal?

Če misliš na Traimaster potem ne bo šlo. Pretrdo še za Jimny kaj šele za samurai, ki je lažji od jimnya. Probal na SJ80 cabrio in je skoraj kot na baleštrah.
Pri vsej tej predelavi je ravno to največji problem.........prave vzmeti in amortizerji. Ni neki problem narediti, problem je narediti dobro. Od vseh takih predelav je komaj 10% na koncu res dobrih in vrednih časa, truda in denarja.
Zato so pa coilover vredni svojega denarja, ker se dajo nastavljat. Pa še vedno je treba izbrati prave. Če v štartu izberemo napačne ne pomagajo nobene nastavitve.

andrej555
Prispevkov: 40
Pridružen: Če Maj 30, 2013 1:09 pm
Kraj: Koper

OdgovorNapisal/-a andrej555 » Pe Sep 05, 2014 6:30 am

Odločil sem se za coilover.
Imam pa en problemček. Ne vem katere izbrati. Za dolžino vem ampak je tudi obremenitev za izbrat.
Pa bi prosil če kdo ve za samuraja koliko morejo bit močne vzmeti (oz. koliko lbs)


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Bing [Bot] in 5 gostov