obnova altenatorja
obnova altenatorja
Na akumulator servisu so mi postavil diagnozo da alternator slabo polni. 13.4V namesto minimalno 13.8V. Kateri dele bi bilo treba menjati: regler, ščetke, ...?
Poznam Janeza Igor, hvala da si me spomnu.
Skratka, avto (Ople Monterey 3.5 bencin) slabo vžiga zjutri. Čez noč sem polnil akumulator in danes je vžal v prvo. Vzrok smo očitno našl, zanima pa me zakaj slabo polni. Katera komponenta v alternatorju bi lahko bila problem??
Bular:
13.4V polni ko je na 3000 obratih s prižganimi lučmi (jih niti ne morem izklopit). Če vklopim vse porabnike polni pod 13V. Verjetno premalo. Lučka za alternator se ne prižiga!
Skratka, avto (Ople Monterey 3.5 bencin) slabo vžiga zjutri. Čez noč sem polnil akumulator in danes je vžal v prvo. Vzrok smo očitno našl, zanima pa me zakaj slabo polni. Katera komponenta v alternatorju bi lahko bila problem??
Bular:
13.4V polni ko je na 3000 obratih s prižganimi lučmi (jih niti ne morem izklopit). Če vklopim vse porabnike polni pod 13V. Verjetno premalo. Lučka za alternator se ne prižiga!
Sploh ni nujno, da je karkoli narobe z alternatorjem. Mogoče je le akumulator proti koncu svoje življenske dobe (običajno okoli 5 let).
Koliko časa po polnjenju s polnilcem ti pa avto normalno vžiga?
So pa na aku kliniki res poštenjaki, da ti niso najprej uturili novega akumulatorja.
Obstaja pa najcenejša varianta (za tiste, ki imajo vsaj malo pojma o elektroniki): z ustreznim elementom (upor, dioda, ... pojma nimam) v žički, ki v regler sporoča stanje napetosti, znižaš informacijo za kakšne 0,5 V in regler bo bolj polnil. Ima pa ta sistem napako: pri res dooolgih vožnjah se lahko pojavi prenapolnjenje akumulatorja, kar ni ravno dobro.
Miran
Koliko časa po polnjenju s polnilcem ti pa avto normalno vžiga?
So pa na aku kliniki res poštenjaki, da ti niso najprej uturili novega akumulatorja.
Obstaja pa najcenejša varianta (za tiste, ki imajo vsaj malo pojma o elektroniki): z ustreznim elementom (upor, dioda, ... pojma nimam) v žički, ki v regler sporoča stanje napetosti, znižaš informacijo za kakšne 0,5 V in regler bo bolj polnil. Ima pa ta sistem napako: pri res dooolgih vožnjah se lahko pojavi prenapolnjenje akumulatorja, kar ni ravno dobro.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
To da ti avto zjutraj ne vžge, bi lahko bilo krivo tudi, da ti nekje en porabnik kuri štrom, tudi ko je avto v mirovanju čez noč. Izmeri napetost aku. zvečer in zjutraj, če je umes padla, ali nekaj kuri štrom, ali je aku slab...
Čeprav neglede na število porabnikov, bi alternator vseeno moral polniti več kot 13V, kar najbrž potjuje sum slabega alternatorja.
Čeprav neglede na število porabnikov, bi alternator vseeno moral polniti več kot 13V, kar najbrž potjuje sum slabega alternatorja.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Jaz sem imel podoben primer ko sem kupil avto. Sicer nisem meril koliko alternator polni. Slabo je vžigal, če sem akumulator napolnil je bilo bolje. In sem šel kupit nov akumulator pa je bilo samo dva dni ok. Potem je spet začel težko vžigat. Kriv bi bil niti akumulator niti alternator ampak kr lepo štarter ki je bil v zadnjih vzdihljajih in je potreboval močan tok da je sploh obrnil.
Ko kupujemo akumulator po navadi gledamo samo na Ah kar pa je zmotno. Potrebno je kupovati po zagonskem toku kateri je predviden v tehničnih podatkih za vsako vozilo posebej. Tako pridobimo na večji življenski dobi akumulatorja in lažjem vžigu. Precej ponujenih akumulatorjev na tržišču ima manjši zagonski tok kot ga potrebuje vozilo, zato so tudi cenejši pri nakupu.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
Zoran67 napisal/-a:Ko kupujemo akumulator po navadi gledamo samo na Ah kar pa je zmotno. Potrebno je kupovati po zagonskem toku kateri je predviden v tehničnih podatkih za vsako vozilo posebej. Tako pridobimo na večji življenski dobi akumulatorja in lažjem vžigu. Precej ponujenih akumulatorjev na tržišču ima manjši zagonski tok kot ga potrebuje vozilo, zato so tudi cenejši pri nakupu.
Točno tako kot si napisal. Ah se gleda, A-mperi zagonskega toka pa ne in ti so odločilni pri vžiganju avta.
Hvala za mnenja. Včeraj sem bil pri Kogovšku in je polnil 14V kar pa bojda ni reprezentativno, ker sem imel akumulator celo noč na polnilcu. Izključil je tudi možnost, da imam porabnika v avtu, ki kuri štrom. Predlagal je, da vozim nekaj dni in se ponovno oglasim, ko bo začel hecat jutranji zagon motorja.
Akumulator je tudi testiral z neko veliko elektronsko škatlo in je zdrav.
Akumulator je tudi testiral z neko veliko elektronsko škatlo in je zdrav.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 88 gostov