Terenec z motorjem stare šole za 5 oseb?
Hvala za mnenje. Hladilnik je bil čist?
2500 in kaj čez bo vlekla občasno, bolj na kratke relacije. Tudi z nivo sem vlekel toliko, vendar sem bil vsem napoti in na srečo me pri dejanju niso plavi zalotili.
Zna pa kako kamp prikolico vlečt v prihodnosti. Zračen upor tam ni zanemarljiv.
Lepo prosim, ne mi na ZS ponujat avtov, ki jih ne morete prodat, in niti približno ne ustrezajo mojim željam.
Če bom frontere iskal, bom že napisal.
2500 in kaj čez bo vlekla občasno, bolj na kratke relacije. Tudi z nivo sem vlekel toliko, vendar sem bil vsem napoti in na srečo me pri dejanju niso plavi zalotili.
Zna pa kako kamp prikolico vlečt v prihodnosti. Zračen upor tam ni zanemarljiv.
Lepo prosim, ne mi na ZS ponujat avtov, ki jih ne morete prodat, in niti približno ne ustrezajo mojim željam.
Če bom frontere iskal, bom že napisal.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Ja, marsikdo ne ve tega.
Polovičen cestni sklad je ko imaš 4 otroke, vsi do 18 al nekaj takega. Nimam pogojev.
DMV pa dobiš nazaj pri treh, avta potem tri leta ne smeš prodat.
Polovičen cestni sklad je ko imaš 4 otroke, vsi do 18 al nekaj takega. Nimam pogojev.
DMV pa dobiš nazaj pri treh, avta potem tri leta ne smeš prodat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Za kamp prikolico se ne bojim, ampak če je recimo čez sveti rok avtu že samemu rado toplo, to ni ravno sproščujoča vožnja.
Sploh za mene, ki sem na 1.9TD xantiji s takimi neumnostmi (težka noga, prikolica) uničil že par glav.
Sploh za mene, ki sem na 1.9TD xantiji s takimi neumnostmi (težka noga, prikolica) uničil že par glav.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
gregor napisal/-a:Hvala za mnenje. Hladilnik je bil čist?
Še več kot to, zamenjal sem ga z novim večjih dimenzij (večja količina tekočine, večji pretoki) od originalnega, pa ni bilo nič boljše, to je bil tudi razlog, da sem se je znebil, drugače se je nebi nikoli, z izjemo tega je LC95 odlično vozilo.
Lp,
Jure
GPW1942 napisal/-a:Možakar išče terenca starega kova, dizla,....
...a eni res ne vidite dlje od boxerskega subaruja?
Beri prvi stavek, kjer sem povedal, da ni subaru zanj - premalo lahko vleče in "premlad", da bi bil "star" avto. OFF
Gregor, 125KM toyota bo brez problemov vlekla težko prikolico na kratke razdalje, na dolge pa ne vem, ker ne poznam nobenega, ki bi dolge relacije delal s prikolico s tako toyoto.
Kolega ima LC95 že od leta 1998, pa ni problemov z njo. Ima pa veliko lazenja v klance (žičnice postavlja in obnavlja) pa nič ne kuha ali se pregreva. Je pa prvi lastnik in je ne da od sebe.
Pred EUR sem bil SIT!
Tudi jaz sem bil prvi lastnik, avto ni imel nikakršnih problemov pri terenski vožnji,ne po ravnem kot tudi ne po kolovozih, vlakah, strmih kamnitih klancih in podobno, problem je bil le pri visokih zunanjih temperaturah v kombinaciji z vožnjo po avtocesti (vožnja v klanec) pri hitrostih 100+ km/h.
lp,
Jure
lp,
Jure
LC 90TD napisal/-a:Tudi jaz sem bil prvi lastnik, avto ni imel nikakršnih problemov pri terenski vožnji,ne po ravnem kot tudi ne po kolovozih, vlakah, strmih kamnitih klancih in podobno, problem je bil le pri visokih zunanjih temperaturah v kombinaciji z vožnjo po avtocesti (vožnja v klanec) pri hitrostih 100+ km/h.
lp,
Jure
Je bila takrat vklopljena klima in navita do konca?
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Vse skupaj je rešila zamenjava hladilnika z novim aftermarket hladilnikom.
LC 90TD napisal/-a:
Še več kot to, zamenjal sem ga z novim večjih dimenzij (večja količina tekočine, večji pretoki) od originalnega, pa ni bilo nič boljše, to je bil tudi razlog, da sem se je znebil, drugače se je nebi nikoli, z izjemo tega je LC95 odlično vozilo.
Lp,
Jure
Na mojem avtu je bil problem, ker je prejšnji lastnik nalival navadno v odo v motor. V motorju se je nabralo veliko vodnega kamna in hladilnik je bil tudi zabit s tem kamnom.
Po menjavi sem moral uporabit tekočino, ki je kamen razgradila tudi v motorju, da je bilo potem hlajenje pravo.
Po menjavi sem moral uporabit tekočino, ki je kamen razgradila tudi v motorju, da je bilo potem hlajenje pravo.
Pred EUR sem bil SIT!
Grega zdravo
Ravno pišem ta post, ko vidim tvoje sporočilo
Jaz sem naredil konverzijo iz 2,8 na 4,2. Z avtom nimam nikakršnih problemov.
Pije malo, navora proti 2,8 ogromno. V glavnem saj veš kakšni so ti motorji.
Meni je res zakon, zato sem pred pol leta kupil še enega original 4,2 od prvega lastnika super ohranjenega. Ker delam bajto bi tega drugega prodal čeprav hecam fotra naj ga ima.
Pokliči, lahko prideš pogledat pa rečeva kako. Da ne bo pomote ne silim s prodajo, lahko samo podebatirava o konverziji.
LP DAvid mob: 031 555 štiri01
Ravno pišem ta post, ko vidim tvoje sporočilo
Jaz sem naredil konverzijo iz 2,8 na 4,2. Z avtom nimam nikakršnih problemov.
Pije malo, navora proti 2,8 ogromno. V glavnem saj veš kakšni so ti motorji.
Meni je res zakon, zato sem pred pol leta kupil še enega original 4,2 od prvega lastnika super ohranjenega. Ker delam bajto bi tega drugega prodal čeprav hecam fotra naj ga ima.
Pokliči, lahko prideš pogledat pa rečeva kako. Da ne bo pomote ne silim s prodajo, lahko samo podebatirava o konverziji.
LP DAvid mob: 031 555 štiri01
Pri original Toyoti LC95 diesel, tako kot je že LC90TD napisal, zna bit problem s pregrevanjem na avtocesti. Motor je prešvoh in če ga dalj časa ženeš na obrate, se zna pregrevat, še posebej če vlečeš težko prikolico. To sem že sam preverjal, ko sem nabavljal LC. Pri bencinarci v6 teh problemov ni, preizkušeno z vleko 2800 kg, kolikor ima tudi homologirano vleko.
Nebivedu:
Če so bile vse ceste in kolovozi takšni kot tisti na slikah iz karpatov 2014, je forester s serijskimi amortizerji in kovinsko zaščitno plato pod karterjem (namesto plastične) in dobrimi gumami, zagotovo sposoben odpeljat karpate tudi v taki varianti, kot ste jo imeli letos.
Na slikah zmeraj izgleda vse ravno.
Če so bile vse ceste in kolovozi takšni kot tisti na slikah iz karpatov 2014, je forester s serijskimi amortizerji in kovinsko zaščitno plato pod karterjem (namesto plastične) in dobrimi gumami, zagotovo sposoben odpeljat karpate tudi v taki varianti, kot ste jo imeli letos.
Na slikah zmeraj izgleda vse ravno.
.......najraj mam pa jeep
GREGA MKG napisal/-a:Na slikah zmeraj izgleda vse ravno.
Grega MKG, forester brez problema prevozi vsak kolovoz, slabše ceste in blatne ceste, ni pa to avto, ki bi ga porival v globoko blato, globoke luže in po večjih skalah, čeprav zleze marsikam.
To ali je ali ni ravno (levo, desno ali gor, dol) pa foresterju zaradi njegovega nizkega težišča daje kvečjemu prednost pred terenci (če govorimo o vožnji po makadamskih poteh in kolovozih).
Medtem ko kak patrol ali LC z lahkoto prevozita 1m globoko lužo, pa sam recimo nebi porival foresterja v tako globoko vodo, tam do 50 ali 60cm vode ni problem (smo že sprobali) ampak kar je več pa ne bo šlo. Tudi 30cm blata bo foresterju že delalo probleme, patrol ali LC pa bosta šla brez problema skozi. Čeprav kakor sem jaz Gregorja razumel, se da vsako blatno lužo na karpatih obvozit, tako da ni treba rinit v vsak "drek".
Pred EUR sem bil SIT!
Načeloma se da obvozit, odvisno od trase, če je pa malo bolj zahtevna trasa izbrana, pa tudi ne. Odvisno od želj in vozil. Lanska trasa je bila bolj easy. Letos je bila malo težja trasa, ker so bili sami dobro pripravljeni avti, pa bi tu in tam je*al ježa s foresterjem.
Nazaj na temo.
Sem malo popustil pri zahtevah glede "udobja". Nagibam se k Y61.
Kaj lahko pri 11-15let starem (z okoli 300tisoč km) pričakujem od "rednega" vzdrževanja, poleg rje in motorja?
Komplet servis prednjega mosta, puše na rokah, liftkit , sklopka, še kaj?
Kako je z dobavljivostjo delov?
Najbolj pogost scenarij pri meni je, da grem nekaj razdirat zaradi menjave ene stvari, potem pa ko začnem razdirat, najdem še ene tri stvari, ki so tudi že slabe in nima smisla tako nazaj skupaj sestavljat.
Pri Ladi dobim iz Nemčije v parih dneh karkoli.
Nazaj na temo.
Sem malo popustil pri zahtevah glede "udobja". Nagibam se k Y61.
Kaj lahko pri 11-15let starem (z okoli 300tisoč km) pričakujem od "rednega" vzdrževanja, poleg rje in motorja?
Komplet servis prednjega mosta, puše na rokah, liftkit , sklopka, še kaj?
Kako je z dobavljivostjo delov?
Najbolj pogost scenarij pri meni je, da grem nekaj razdirat zaradi menjave ene stvari, potem pa ko začnem razdirat, najdem še ene tri stvari, ki so tudi že slabe in nima smisla tako nazaj skupaj sestavljat.
Pri Ladi dobim iz Nemčije v parih dneh karkoli.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
gregor napisal/-a:Nazaj na temo.
Sem malo popustil pri zahtevah glede "udobja". Nagibam se k Y61.
Kaj lahko pri 11-15let starem (z okoli 300tisoč km) pričakujem od "rednega" vzdrževanja, poleg rje in motorja?
Komplet servis prednjega mosta, puše na rokah, liftkit , sklopka, še kaj?
Kako je z dobavljivostjo delov?
Najbolj pogost scenarij pri meni je, da grem nekaj razdirat zaradi menjave ene stvari, potem pa ko začnem razdirat, najdem še ene tri stvari, ki so tudi že slabe in nima smisla tako nazaj skupaj sestavljat.
Pri Ladi dobim iz Nemčije v parih dneh karkoli.
Najpogosteje rja napade zadnji konec okoli rezervarja in lev in desni konec na notranji strani šasije med reduktorjem in zadnjo osjo. Govora je o šasiji, za karoserijo pri Y61 nebi vedel.
Rade zagnijejo tudi cevi za vklop zadnje špere(če jo ima).
Prednja os, puše na rokah...tle nimaš kaj tikat, razen če je bil grdo zlorabjen ali pa nič vzdrževan. Če že kaj, se najprej zjebejo kolesni ležaji(največkrat zaradi velikih gum) posledica tega, pa je puščanje semeringov in uhajanje olja v kolesni ležaj/zavore.
Na veliko patrolih, sem že videl, da pušča volanski polž
Sklopka pride 225eur(košara, lamela in ležaj) sicer ni Valeo ali Sacks, ampak...železo je železo...
Keramična ali karbonska(kaj pa vem kaj točno sploh je) lamela pa te pride dodatnih 140eur.
Drugače z deli niti ni problema...Vitalne dele kupujem original, semeringi za os so original po 7eur komad, puša v roki je 40eur, kakšne izmišljotine pa znajo biti drage...recimo tesnilo izpuha iz turbine naprej je 35eur, garnitura za pretesnit volanski polž 55eur( mislim da so 3 semeringi). Na dele se ponavadi čaka nekje do 10 dni...vsaj pri nas v Tolminu. Centralno skladišče mislim da je na Madžarskem.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Tako,
razlog za iskanje avtobusa je danes zjutraj prišel, Florjan, težek dobre 4 kile in velik dobrega pol metra.
sprejetih bo par kompromisov, odločitev je, da bo za vsakdanjo uporabo zaenkrat ostal citroenov karavan,
za potovanja pa bo v nekem doglednem času Y61, ki bo pa deležen par predelav v smeri mini kamperja. Torej nov projekt. Ko bo čas za to.
Edino vem še, s kakšnim motorjem, najbolj primeren bi bil TD42.
Če bi slučajno kdo vedel za kakega ugodnega dolgega y61 z okvaro motorja, lahko tudi rahlo poškodovana karoserija ali toča, ampak brez rje, se priporočam.
Lahko tudi v tujini (autoscout in mobile itak že lep čas spremljam), dmv ni problem.
razlog za iskanje avtobusa je danes zjutraj prišel, Florjan, težek dobre 4 kile in velik dobrega pol metra.
sprejetih bo par kompromisov, odločitev je, da bo za vsakdanjo uporabo zaenkrat ostal citroenov karavan,
za potovanja pa bo v nekem doglednem času Y61, ki bo pa deležen par predelav v smeri mini kamperja. Torej nov projekt. Ko bo čas za to.
Edino vem še, s kakšnim motorjem, najbolj primeren bi bil TD42.
Če bi slučajno kdo vedel za kakega ugodnega dolgega y61 z okvaro motorja, lahko tudi rahlo poškodovana karoserija ali toča, ampak brez rje, se priporočam.
Lahko tudi v tujini (autoscout in mobile itak že lep čas spremljam), dmv ni problem.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 62 gostov