jeep gc wj 4.7

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

jeep gc wj 4.7

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » Ne Sep 14, 2014 11:18 am

Pozdravljeni

Imam jeep gc wj 4.7 letnik 2001. Problem je ko auto pustim delati na minimum pa začnejo obrati poskakovati tudi za 500-600 obratov in tako dela neprestano na minimumi. Če kdo ve v čemu se skriva napaka..mogoče kakšen senzor ali stikalo prosim za pomoč.

Hvala za pomoč.

Lp. Jernej

koren5321
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne Feb 24, 2013 6:32 pm

OdgovorNapisal/-a koren5321 » Ne Sep 14, 2014 6:15 pm

Probaj menjat senzor pretoma zraka ce pa ni to se sonda lambda kr sm meu iste probleme namrec na avtu je bila pa sonda na izpusnem kolektorju

Uporabniški avatar
klančar
Prispevkov: 31
Pridružen: Če Okt 02, 2008 6:04 pm
Kraj: Krstenica

OdgovorNapisal/-a klančar » Ne Sep 14, 2014 7:34 pm

Zna bit tudi erg ventil zapackan ( imel enako težavo na Vitari) oz. kanali ( kanački) tik pred kolektorjem zraka.

koren5321
Prispevkov: 139
Pridružen: Ne Feb 24, 2013 6:32 pm

OdgovorNapisal/-a koren5321 » Ne Sep 14, 2014 10:45 pm

tudi lahko

Uporabniški avatar
eentox
Prispevkov: 281
Pridružen: To Nov 30, 2010 8:17 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a eentox » Po Sep 15, 2014 8:24 am

Če še nisi, potem spucaj tale kurčič na sesalni loputi, pogosto je zapacan s sajami in poskrbi za nemiren tek

Slika
If it seems too good to be true, it probably is

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » Po Sep 22, 2014 2:12 pm

Bom uporabil to temo, da ne odpiram nove.

Stvar je sledeča.

Prižiga se lučka check engine in javlja misfire na različnih cilindrih. Nazadnje na cilindru št.2.

Motor je HO verzija, prevoženih 140.000km. Napako javlja tako na bencinu, kot na LPG. Lučka se prižge ko je avto v prostem teku ali se ga vozi po upokojensko. Pri normalni, malo bolj dinamični vožnji, ne javlja napake. Prosti tek je malo bolj nemiren 700+-100 vrtljajev. Kakšnega posebnega hrupa motor ne povzroča.
V olju ni sledi vode, prav tako je hladilna tekočina čista. Sem že pregledal svečke in med seboj pomenjal vžigalne tuljave in ni razlike. Avto redno servisiran.

Kaj zdaj?

Najprej se bom spravil merit kompresijo, bi bil pa vesel kakšnega nasveta, če že kdo imel podobno izkušnjo.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » To Sep 23, 2014 10:21 am

Nekje sem bral, da so 4.7 H.O. motorji občutljivi na svečke. Imaš notri prave, bolje, original.

Ker je problem na becninu in na plinu bi jaz najprej pregledal

Vžigalatna tuljava, vžigalni kable, svečke, kompresija.

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » To Sep 23, 2014 11:32 am

Svečke so original, menjane pred 30.000km.
Vžigalne tuljave zgledajo OK, kablov ni, ker ima vsaka svečka svojo tuljavo.

Bom šel zmerit kompresijo, samo, da si nekje sposodim merilec.

jaz30
Prispevkov: 31
Pridružen: Pe Nov 15, 2013 6:52 pm

OdgovorNapisal/-a jaz30 » To Sep 23, 2014 12:06 pm

tu je podoben primer za isti avto...

Link..

http://www.jeepsunlimited.com/forums/sh ... -what-next

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » Sr Okt 01, 2014 2:24 pm

Kompresija pomerjena in je OK, vse svečke in tuljave pregledane, olje lepo, hladilna tekočina čista, Očiščena PCV ventil in regulator prostega teka, avto dela normalno, potegne do 210km/h brez problema :D Poraba ni nič večja...

Nekaj 10km je bilo OK, potem je pa javil misfire na cilindrih 6 in 8 :evil:
Kar malo skače med cilindri :?

Še kakšna ideja? :)

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » Po Okt 13, 2014 9:41 pm

Še vedno po nekje 200km vrže ven napako za misfire na 6. ali 8. cilindru.

Nimam več idej kaj bi lahko bilo, vse očitne možnosti sem preveril.

Da bom lažje spal, bom vzel dol glavo in preveril kakšno je stanje.

Ima kdo, ki je to že delal na tem motorju kakšen nasvet?

Če ne, se bom pa lepo držal navodil in skušal ohraniti mirne živce, ker da prideš do vijakov na zadnji strani motorja moraš biti najmanj ginekolog :D

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Okt 14, 2014 7:40 am

SVrider napisal/-a:..... mirne živce, ker da prideš do vijakov na zadnji strani motorja moraš biti najmanj ginekolog :D

Ginekologi naredijo vse skozi auspuf, tako, da s temi vijaki nimajo težav..
:wink:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

jeepwrangleroff-road
Prispevkov: 324
Pridružen: Pe Dec 25, 2009 12:33 pm
Kraj: Brkini

OdgovorNapisal/-a jeepwrangleroff-road » Če Okt 23, 2014 11:32 am

problem rešen..kriu je biu regulator zraka( zapacan s sajami)

Lp.

SVrider
Prispevkov: 157
Pridružen: Po Jan 25, 2010 2:32 pm
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a SVrider » To Dec 02, 2014 10:54 pm

Kot kaže moj čiro spet dela tako kot je treba :D Ker se mi ni dalo glave dol jemat, sem še malo brskal po motorju, skurl kakšen tank bencina in ugotovil, da ga serje samo na plinu. Na servisu so zamenjali dva injektorja, malo popravili nastavitve in zaenkrat dela v nulo :D

Spotoma sem naredili še optiko, podložil vzmetenje za 5cm, popravil zarjavet prag na karoseriji, dodatne pragove saniral rje in prebarval v barvo avta, proti koroziji zaščitil podvozje in votle dele...ma da dela še naslednjih 15 let :D


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 47 gostov