Vprašanje o uporabi reduktorja pri toyoti

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
LC 90TD
Prispevkov: 416
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

Vprašanje o uporabi reduktorja pri toyoti

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Če Dec 01, 2005 5:39 pm

Pozdravljeni,

Ker sem v knjižici zasledil da je najvišja hitrost v III prestavi 39 km/h, najvišje hitrosti za ostale prestave pa niso nvedene, ali to pomeni, da lahko z reduktorjem vozim samo do tretje prestave ali lahko tudi s četrto in peto prestavo. Za grand vitaro naprimer piše da lahko v 4 prestavi voziš z vklopljenim reduktorjem 85 km/h samo ima tudi manjše razmerje kot toyota LC.
Do sedaj sem vozil po terenu samo z niskimi prestavami, pa me zanima če me dobi slučajno sneg na kakšnem evropskem gorskem prelazu ali lahko vozim z reduktorjem (zaradi boljšega zaviranja) recimo v 5 prestavi 50 ali 60 km/h.
Zelo zaželjeni so odgovori lastnikov land cruiserjev.
Hvala in lp,

Jure

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Če Dec 01, 2005 7:40 pm

Jaz sem se vozil z 90-ko in 95-ko v reduktorju v vseh prestavah. Tudi ne vidim razloga zakaj se ne bi. Tako dapo mojih izkušnjak mirno voziš v reduktorju tudi v 4. in 5. prestavi.
LP Ludwig
God shave the queen...

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Če Dec 01, 2005 8:29 pm

Reduktor je en navaden (no ja) menjalnik. Mirno vozi v vseh prestavah. Le na števec obratov glej, da ne boš uboge mašine preveč teral.
Vklapljaj in izklapljaj pa reduktor le z ljubeznijo.
Jaz se ponavadi do konca ustavim, preden ga vklopim ali izklopim.
LP Miran

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Dec 01, 2005 9:01 pm

Jaz sem vozil z reduktorjem 100 km na uro v peti prestavi. Dokler je cesta ravna ni panike. V ovinke pa nisem probal in tudi ne mislim, ker je v reduktoju vključena zapora diferenciala.

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Če Dec 01, 2005 11:21 pm

LC-jke s stalnim 4 kolesnim pogonom res avtomatsko vklopijo sredinsko zaporo, ko vklopiš reduktor, a to se da z malo truda predelati. Za kako zoprno parkiranje ali parkiranje prikolice ta predelava pride prav.
Sicer pa se na terenu splača uporabljati reduktor, ker imaš namestoo 1. in 2. prestave na izbiro 2., 3., 4. in 5. prestavo. 1. rabiš zelo redko (če uporabljaš serijsko velikost gum). 100 km/h pa z reduktorjem ne gre, ker so prestave prekratke.

LP
Samo

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Pe Dec 02, 2005 12:17 am

LC-jke s stalnim 4 kolesnim pogonom res avtomatsko vklopijo sredinsko zaporo, ko vklopiš reduktor

Moja že ne! Jo vklopi že prej!
Imam 3 položaje:
- normalen 4 x 4 pogon (H)
- normalen 4x4 pogon z zaklenjenim sredinskim diferencialom (HL)
- reduciran 4 x 4 pogon z zaklenjenim sredinskim diferencialom (LL)
- in na koncu še stikalo za zakleniti zadnji diferencial (deluje samo pri LL)

V pesku sem v glavnem vozil z zaklenjenim sredinskim diferencialom (HL) in le izjemoma sem vklapljal reduktor, ki sem ga pa tudi čimprej izklopil.
LP Miran

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Pe Dec 02, 2005 7:04 am

Tudi bi najbrž šlo: ročica v položaju HL najbrž le vklopi stikalo, saj imajo vse Toyotine špere vklop z elektromotorjem (vsaj na ta novejših avtih).
Moja 100-tak ima tudi 3 položaje ročice za reduktor: H-N-L, pri čemer je N prosti tek.

LP
Samo

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Dec 02, 2005 8:45 am

Zadnjo špero sigurno vklopi stikalo.
Za centralno ne vem.
Pri moji 120 namreč.

LC90: ampak pazi! govorili smo o reduktorju in o tem, da se z njim lahko voziš po mili volji, če le imaš čas za počasno vožnjo.
Vendar je pri uporabi reduktorja vklopljena tudi blokada centralnega diferenciala, s tem se pa ni za hecat. Ne ga ne uporabljaj po suhi cesti, niti po mokri, če je soliden oprijem, nikoli, kjer prednja ali zadnja os ne moreta svobodno kopati, da izenačita razliko v vrtenju prednjih in zadnjih koles.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

LC 90TD
Prispevkov: 416
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Pe Dec 02, 2005 1:43 pm

Hvala vsem za izčrpne odgovore, Miran vem da se z zaporami ni za igrat na trdih podlagah, o tem imam vse razčiščeno, samo zanimalo me je, ker v priročniku tega pač ne navajajo, ali se sme v 4 in 5 prestavi voziti z reduktorjem. V mislim sem imel kot sem že zgoraj napisal vožnjo po strmih zasneženih klancih (Ljubelj recimo ali pa kakšni drugi strmi prelazi), ki so spluženi a še vedno drsi zaradi zlizanega zvoženega (zaradi neveščih voznikov - zbremzanega) snega. V HL pa se v takem primeru ne da peljat ker je v klanec navzdol premalo zaviranja. Sedaj ko vem da se da peljat tudi s 4 in 5 prestavo bo lažje, ker jaz sem se sedaj vozil samo do tretje kot piše v priročniku. Po terenu blatu in snegu pa se vozim večinoma z 2 ali 3 prestavo.
Na Jakoba in njemu podobne klance se recimo peljem z drugo prestavo, seveda ko ni snega.

Hvala vsem za odgovore.

Lp

Jure


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov