nisan patrol

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
obri
Prispevkov: 4
Pridružen: Po Nov 03, 2014 7:38 pm
Kraj: oplotnica

nisan patrol

OdgovorNapisal/-a obri » Sr Nov 05, 2014 6:17 pm

pozdravljeni .

imam en problem z avtomobilo. in sicer imam nissana patrola letnik 2000, 2.8 tdi, in imam problem je v tem da avto v breg ne potegne nikamor , in ko pohodim gas se kar fest kadi črno za njim gre pa ne kaj dosti, luputo na turbini pa zelo pozno odpre ( pri velikih obratih), .

ima gdo kaj iskušen z tem?

lp.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Nov 05, 2014 6:43 pm

Jaz bi začel pri tlaku turbine(sama turbina, cevi, interkuler), potem pa šobe in tako naprej.

Se je to pojavilo naenkrat ali postopoma?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

obri
Prispevkov: 4
Pridružen: Po Nov 03, 2014 7:38 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a obri » Sr Nov 05, 2014 7:13 pm

aha,
ne js sem kupil že tak avto, cena je bila ugodna in nisem nič kaj proboval in gledal. tak da avta sploh ne poznam.
js mislim da ni dovol zraka da bi odpiralo luputo na turbini, ker tist ventil delune na nadtlak.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Nov 05, 2014 9:00 pm

Aha, torej ne veš, če so že kaj čarali pred tabo.

Se bo že kak poznavalec 2.8 v 61ki javil.
Jaz kot amaterski mehanik bi najprej preveril, kak tlak sploh daje turbina.
Kaj pa EGR?



Mimogrede, če je tadolg in brez rje in se slučajno razmišlja o prodaji, sem morda kupec.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Nov 05, 2014 9:03 pm

Najprej pa preveri filter zraka in neoviranost dovoda svežega zraka v motor!
Za preizkus lahko tudi vložek filtra ven vzameš. Ne bo škodilo.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
BIZON 4x4
Prispevkov: 141
Pridružen: Po Avg 08, 2011 2:10 am
Kraj: Lendava-Velenje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a BIZON 4x4 » Če Nov 06, 2014 7:33 am

Pozdravljen
Najprej moraš vedet da je avto že po defoltu bolj lene sorte ampak po napisanem ti laufa v rezervnem programu avto ti začne vlečt po 2500 obratih
zagotovo je senzor pretoka zraka po domače luft meser drgač pa ti avti majo problem z pedalko za plin
pri speljevanju nikakor ne potegne pol pa začne vlečt v hrib misliš da bo crknu itd...
če je luft meser se ponaredka ne da dobit vsaj ne takega ki bi ti avto ne deloval v rezervnem programu nov je 700 € pedalo za gas pa 350
ti povem iz lastnih izkušen


ps: miran ne bom ti solil pameti ampak zračni filter nima veze z tem vsaj ne po teh koncih dool čez lužo se lahko zabije tukaj bi ga pa mogu zamenjat nazadnje pred 5 leti da bi bil tak zaštopan da nebi avto vleku vsaj pr nissanu

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Če Nov 06, 2014 12:33 pm

A gume ima normlane ali ima kake 35 col?

Če imaš probleme z pedalom in ali kako drugače z vbrizgom goriva je najboljša in najcenejša rešitev že v štartu menjava bosch pumpe z mehansko od Y60.

Če avto črno kadi pomeni preveč nafte ali premalo zraka. Intercoler ter cevi so ok? Lahko je počen intecoler in zrak piha mimo namesto v motor.

obri
Prispevkov: 4
Pridružen: Po Nov 03, 2014 7:38 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a obri » Pe Nov 07, 2014 5:34 am

jutri imam namen servis naredit, pa bom pol vido ce bo kaj bolše,.
sam ce pa na mestu pohodim gas pa dobi takoj obrate not.

kak se pa da videt da je padalka za gas boga?

gume so pa normalne gor , 16 colske. jih imam še en kompet gum z alufelgami za prodat, poceni bodo če gdo rabi.

tole bi še vprašo če gdo kaj ve?
, na teh avtah so menjalniki kr glasni, se da kaj pomagat pri tem da bi ga lahko mal odtišal., zamenjal sem mu olje pa je kr isto.


ja gregor , mislim da ga bom prodal. je tadolgi brez rje , in z vso opremo.

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Pe Nov 07, 2014 6:49 am

A se ti morda voziš z vklopljenim prvim pogonom?

obri
Prispevkov: 4
Pridružen: Po Nov 03, 2014 7:38 pm
Kraj: oplotnica

OdgovorNapisal/-a obri » Pe Nov 07, 2014 9:48 am

Po normalnih cestah se vozim sam z zadnjim pogonom. Sam je 1 , 2 , 3 in 5 bol glasna kot pa 4 prestava.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Nov 07, 2014 2:54 pm

Običajno sta pri 4. prestavi vhodna in izhodna gred direktno povezani.
Pri drugih prestavah je pa prenos preko zobnikov na kontra gredi.
Lahk da je slab ležaj na kontra gredi. Govorim na pamet iz izkušnj na Mercedes menjalnikih, patrolovih ne poznam.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Huligan
Prispevkov: 1154
Pridružen: Pe Mar 21, 2008 11:40 am
Kraj: Kostanjevica na Krki

OdgovorNapisal/-a Huligan » Pe Nov 07, 2014 10:20 pm

obri napisal/-a:Po normalnih cestah se vozim sam z zadnjim pogonom. Sam je 1 , 2 , 3 in 5 bol glasna kot pa 4 prestava.

nalij mu ti 90 olje pa da vidš kako bo pel.
BOLJŠ IZ ŠIHTA SKREGAN KOT ZMATRAN.

Uporabniški avatar
KERNIK29
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr Jun 11, 2008 8:18 pm
Kraj: Slovenj Gradec

OdgovorNapisal/-a KERNIK29 » Po Nov 10, 2014 7:03 pm

Lep pozdrav. :)

Da ne odkrivamo nekaj na novo. ;) Tukaj smo pred časom debatirali o problemih na Patrolih y61 starejših letnikov. Čisto na oko menim, da gre za enak problem tudi pri tebi. Opisani simptomi so enaki. No tukaj pa link do posta, pa si preberi za kaj se je takrat šlo.

http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... highlight=

Upam da čimprej rešiš. ;) Če pa začneš karkoli podirat pa kar vprašat!

LP D
NissaN Patrol GR - Prenovljen, ter v novi podobi!:D


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 53 gostov