Suzuki samurai trsenje volana
Suzuki samurai trsenje volana
Pozdravljeni,
Sem nov v off road vodah in o terenskih vozilih nimam kaj dosti pojma.
Sem lastnik samuraja z poširjenimi platišči. Platišča in gume sem kupil nove zato menim ta te niso vzrok za mojo težavo.
Avtoček začne pri okoli 60 kilometri na uro tako tresti, da mislim, da bo odtrgalo volan in armaturo na enkrat.
Ali je možno da so vzrok preširoke feltne in da zaradi ET-ja kaj dogaja na podvozju?
Ali je vzrok kje drugje...aja če ima vklopljen 4 kolesni pogon tresenje ni tako problematično. Skoraj izgine.
Hvala za odgovore in pomoč
Sem nov v off road vodah in o terenskih vozilih nimam kaj dosti pojma.
Sem lastnik samuraja z poširjenimi platišči. Platišča in gume sem kupil nove zato menim ta te niso vzrok za mojo težavo.
Avtoček začne pri okoli 60 kilometri na uro tako tresti, da mislim, da bo odtrgalo volan in armaturo na enkrat.
Ali je možno da so vzrok preširoke feltne in da zaradi ET-ja kaj dogaja na podvozju?
Ali je vzrok kje drugje...aja če ima vklopljen 4 kolesni pogon tresenje ni tako problematično. Skoraj izgine.
Hvala za odgovore in pomoč
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Vesoljček je že vse naštel - nekje imaš luft, z poširjenim vozilom to še bolj očitno postane
Nebi bilo slabo pa da se vležeš pod avto spredaj in opazuješ vse končnike kar jih je spredaj, ko ti eden v avtu obrača volan levo desno.
Uleži se in opazuj, mislim da ti opisuješ "death wobble". Če ga je orenk čutiti potem ga tudi med vožnjo vidiš če pogledaš kolo skozi okno.
Pri suzukiju ni nobenega problema to videt ker itak sediš z kolkom na vratih...
Panhard je drog ki povezuje šasijo in premo, na sliki je to drog "nad" volanskim drogom
Nebi bilo slabo pa da se vležeš pod avto spredaj in opazuješ vse končnike kar jih je spredaj, ko ti eden v avtu obrača volan levo desno.
Uleži se in opazuj, mislim da ti opisuješ "death wobble". Če ga je orenk čutiti potem ga tudi med vožnjo vidiš če pogledaš kolo skozi okno.
Pri suzukiju ni nobenega problema to videt ker itak sediš z kolkom na vratih...
Panhard je drog ki povezuje šasijo in premo, na sliki je to drog "nad" volanskim drogom
-
- Prispevkov: 316
- Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
- Kraj: Vogrsko
Sam sem imel tak avtomobil pa je bilo use original upetje avto dvignjen 7cm. Gume gor 215r15 in pa razširjen cca 5cm na vsako stran. Če ti kej pomaga platisca 6x15 et -12.
Pa nism mel nikoli problema z tresenjem gum.
Celo ležaji so imeli precejšen luft ampak nikoli nič.
Pomoje je ravno z platisci kaj narobe.
Pa nism mel nikoli problema z tresenjem gum.
Celo ležaji so imeli precejšen luft ampak nikoli nič.
Pomoje je ravno z platisci kaj narobe.
cimpo napisal/-a:Hvala za odgovore. Jutri bolje pogledam panhard. Bom zdrejal ividur namesto gumijastih selenov d bo fiksno, pol bomo pa videli.
lp
Če misliva isti materijal, potem ividur pusti pri miru. Mislim tisti elektro izolacijski ividur. Silent bloki morajo dihat, ampak v mejah normale, ividur je pa isto kot bi dal notri bronaste puše, kar ni v redu. Več ti bo vesoljček napisal, da ne bo jezen, da soli pamet nekdo, ki nima v lasti kinderjajčke.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 47 gostov