Suzuki samurai trsenje volana

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
cimpo
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 2:12 pm
Kraj: Lavriva

Suzuki samurai trsenje volana

OdgovorNapisal/-a cimpo » To Dec 09, 2014 11:21 am

Pozdravljeni,


Sem nov v off road vodah in o terenskih vozilih nimam kaj dosti pojma.
Sem lastnik samuraja z poširjenimi platišči. Platišča in gume sem kupil nove zato menim ta te niso vzrok za mojo težavo.
Avtoček začne pri okoli 60 kilometri na uro tako tresti, da mislim, da bo odtrgalo volan in armaturo na enkrat.
Ali je možno da so vzrok preširoke feltne in da zaradi ET-ja kaj dogaja na podvozju?
Ali je vzrok kje drugje...aja če ima vklopljen 4 kolesni pogon tresenje ni tako problematično. Skoraj izgine.


Hvala za odgovore in pomoč 8)

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Dec 09, 2014 11:35 am

Kateri model ali pa vsaj letnik napiši......
Trese sam od sebe ali ko zaviraš, pospešuješ.....? Je prej s starimi platišči tudi tresel ali se je pojavilo takoj po menjavi platišč?

cimpo
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 2:12 pm
Kraj: Lavriva

OdgovorNapisal/-a cimpo » To Dec 09, 2014 12:34 pm

Letnik je 97 1.3 bencinar. Pojma nimam če je tresel tudi prej. Kupil sem nedokončan projekt in vsa ta oprema je že bila zraven.
Trese, ko se počasi pribljižuješ 60 kmh...pri zaviranju in pospeševanju.
Hitreje, ko prekoračiš 60 navzgor ali navzdol manj je zadeva občutna.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Dec 09, 2014 1:12 pm

Se mi je kaqr zdelo da gre za 80ko.
Če so kolesa res OK potem imaš glede na opisano, en ali oba diska zvita.......vkolikor ni to, je pa odlosan panhard ali pa selen bloki v panhardu zanič, lahko tudi aksialni ležaji. Ali pa vse skupaj po malo.....

cimpo
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 2:12 pm
Kraj: Lavriva

OdgovorNapisal/-a cimpo » Če Dec 25, 2014 2:48 pm

Malo sem pogledal pod avtomobilom. Sileni so ok...malo prepareli ampak držijo, diski so ok, ker ne trese, ko zaviraš, ampak največkrat neha trest ko zaviraš..
Edino kar nisem preveril je panhard, ker ne poznam izraza. Ali bi bil lahko kdo tako prijazen in mi obrazožil kaj to je.


Hvala

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Če Dec 25, 2014 4:22 pm

Kaj pa zračnost na prednjih fedrih (vagah in sornikih)?
sem imel doooooooooooolgo nazaj enak primer!

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Če Dec 25, 2014 5:15 pm

Vesoljček je že vse naštel - nekje imaš luft, z poširjenim vozilom to še bolj očitno postane

Nebi bilo slabo pa da se vležeš pod avto spredaj in opazuješ vse končnike kar jih je spredaj, ko ti eden v avtu obrača volan levo desno.

Uleži se in opazuj, mislim da ti opisuješ "death wobble". Če ga je orenk čutiti potem ga tudi med vožnjo vidiš če pogledaš kolo skozi okno.
Pri suzukiju ni nobenega problema to videt ker itak sediš z kolkom na vratih...

Panhard je drog ki povezuje šasijo in premo, na sliki je to drog "nad" volanskim drogom
Slika

cimpo
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 2:12 pm
Kraj: Lavriva

OdgovorNapisal/-a cimpo » Če Dec 25, 2014 9:02 pm

Hvala za odgovore. Jutri bolje pogledam panhard. Bom zdrejal ividur namesto gumijastih selenov d bo fiksno, pol bomo pa videli.


lp

primorec 90
Prispevkov: 316
Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
Kraj: Vogrsko

OdgovorNapisal/-a primorec 90 » Pe Dec 26, 2014 9:19 pm

Sam sem imel tak avtomobil pa je bilo use original upetje avto dvignjen 7cm. Gume gor 215r15 in pa razširjen cca 5cm na vsako stran. Če ti kej pomaga platisca 6x15 et -12.
Pa nism mel nikoli problema z tresenjem gum.
Celo ležaji so imeli precejšen luft ampak nikoli nič.
Pomoje je ravno z platisci kaj narobe.

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Pe Dec 26, 2014 11:05 pm

cimpo napisal/-a:Hvala za odgovore. Jutri bolje pogledam panhard. Bom zdrejal ividur namesto gumijastih selenov d bo fiksno, pol bomo pa videli.


lp


Če misliva isti materijal, potem ividur pusti pri miru. Mislim tisti elektro izolacijski ividur. Silent bloki morajo dihat, ampak v mejah normale, ividur je pa isto kot bi dal notri bronaste puše, kar ni v redu. Več ti bo vesoljček napisal, da ne bo jezen, da soli pamet nekdo, ki nima v lasti kinderjajčke.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

cimpo
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 2:12 pm
Kraj: Lavriva

OdgovorNapisal/-a cimpo » Sr Dec 31, 2014 2:25 pm

Zamenjal silene na panhardu, sicer z ividurjem, kar mi je @fonza odsvetoval, pa sem prepozno videl post.
Nič ni boljše. Sicer je tresnje malo drugačno, vendar ostaja.
Ker so platišča nova, jih bom izključil. Gume so nove...vendar tovorne...z oznako C. Ali je možno, da je to napaka,ker so CARGO?

cimpo
Prispevkov: 9
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 2:12 pm
Kraj: Lavriva

OdgovorNapisal/-a cimpo » So Jan 10, 2015 9:31 pm

Za tresenje volana so bili očitno res krivi zviti zavorni diski. Zamenjal sem jih z novimi...malo še trese, verjetno zaradi lufta v volanskem polžu generalno pa je 1000 boljše kot je bilo.

Hvala za pomoč :D



Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 47 gostov