Pajero 3.2 DID problemčki

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Primož Vidmar
Prispevkov: 104
Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
Kraj: Lj-Šmartno

Pajero 3.2 DID problemčki

OdgovorNapisal/-a Primož Vidmar » So Jan 17, 2015 2:23 pm

Živjo
V zadnjem mesecu sem na Pajeru opazil dve anomaliji. Prva je, da se vsake toliko kazalec za temperaturo počasi dviga in spušče neodvisno od temperature motorja. Največkrat se zgodi, da se kazalec povzpne na delovno temperaturo že v kaki minuti ali dveh po zagonu hladnega motorja. Parkrat se je povzpel tudi do rdečega območja in nato padel nazaj na realno temperaturo. Ti premiki so precej počasni. Kazalec pa, če ga od blizu pogledaš, kar malenkost plava gor in dol. Kakor sem rekel se to dogaja občasno. Če avto ponovno zaženem se kazalec ponavadi postavi v realno pozicijo.

Druga anomalija je, da se pri vožnjah, recimo 40+km, vklopi lučka za napako na pogonu. V bistvu začne utripat lučka za srednji diferencial, zeleni lučki zadnjih koles pa ugasneta). Takrat seveda ne morem preklopiti v 4WD. Po ponovnem zagonu avtomobila pa lučke in preklapljanje 2WD/4WD zopet deluje BP.

Anomaliji se pojavljata neodvisno ena od druge. Sumim, da je samo kašnen slab stik na konektorjih ali kaj podobnega ampak ne vem kje naj začnem iskat.

Pravkar sem se spomnil še za en problem, ki pa se pojavlja že odkar imam ta avto in sicer to, da mi gretje sedežev kuri varovalko. Včasi gretje po zamenjavi varovalke dela kak teden ali več včasih pa gre takoj. Probal sem tudi z malce močnejšo varovalko in se problem ponovi.

Če je kdo slučajno imel take probleme in je najdel rešitev naj mi prosim pomaga. Avto je l2001, 190kkm

Torej tri stvari
-kazalec temperature
-napaka na pogonu
-varovalka za gretje sedežev

Hvala
LP
Primož

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Po Jan 19, 2015 12:14 pm

Za pogon probaj konektorje na reduktorju mal pogledat.
To se je men tud začelo dogajat pred novim letom.
Slika

Primož Vidmar
Prispevkov: 104
Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
Kraj: Lj-Šmartno

OdgovorNapisal/-a Primož Vidmar » To Jan 20, 2015 8:23 am

Bom. Hvala Janez!
LP
Primož

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Jan 20, 2015 9:31 pm

Kazalec temperature ponavadi skače zaradi slabe mase, lahko na števcu, lahko že na akumulatorju ali pač nekje vmes.

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Jan 21, 2015 12:35 pm

marolt 4x4 napisal/-a:Za pogon probaj konektorje na reduktorju mal pogledat.
To se je men tud začelo dogajat pred novim letom.

Včasih se tudi zatakne med motorčkom in reduktorjem in moraš dat ven morček in ročno preklopit, potem dat nazaj skupaj in poizkusit :roll:
nissan tractor 3.3sdt

Primož Vidmar
Prispevkov: 104
Pridružen: So Maj 03, 2008 12:50 pm
Kraj: Lj-Šmartno

OdgovorNapisal/-a Primož Vidmar » Sr Jan 21, 2015 4:50 pm

bular napisal/-a:Včasih se tudi zatakne med motorčkom in reduktorjem in moraš dat ven morček in ročno preklopit, potem dat nazaj skupaj in poizkusit :roll:


Točno to se mi je zgodilo pred kake dve leti. Ampak takrat napaka oz. utripanje lučke ni šla stran. Sem dal narazen in nazaj skupaj pa je bilo vse BP.

robinzon napisal/-a:Kazalec temperature ponavadi skače zaradi slabe mase, lahko na števcu, lahko že na akumulatorju ali pač nekje vmes.


Vzeto na znanje.

Hvala obema


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Google [Bot] in 65 gostov