Problem z zavoro LC 120

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
dulinr
Prispevkov: 244
Pridružen: To Okt 05, 2010 6:17 pm
Kraj: Notranjska

Problem z zavoro LC 120

OdgovorNapisal/-a dulinr » Ne Feb 01, 2015 11:23 am

Pozdravljeni.
Od kar sem zamenjal vzmeti in blažilce z OME imam problem za zadnjo levo zavoro. Vsake toliko časa mi med vožnjo rahlo drži,platišče se kar pošteno segreje, držijo pa pakne in ne ferode od ročne zavore.
Zavorni cilinder ni zariban,odvaja lepo ko je zadeva razdrta. Žica ročne zavore je še vedno dovlj dolga in ne dela problema.
Torej kaj bi lahko bil vzrok temu? To se pojavi vsake toliko in ne vedno?
Morda kakšna smet v zavorni tekočini, morda pretisnjena cev in po sprostitvi zavornega pedala ne spusti dovolj pritiska nazaj?
Hvala za vsak nasvet.

LP Andrej

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Ne Feb 01, 2015 1:21 pm

Verjetno zavorna cev..
nissan tractor 3.3sdt

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Ne Feb 01, 2015 10:36 pm

Gumi zavorne cevi je dobro kdaj zamenjati ker preperijo. Tebi se je verjetno prepognila, nategnila ali pač kaj drugega če si povišal avto.

dulinr
Prispevkov: 244
Pridružen: To Okt 05, 2010 6:17 pm
Kraj: Notranjska

OdgovorNapisal/-a dulinr » Po Feb 02, 2015 12:29 pm

Bom pregledal zadevo, če ni kovinska nikjer pretisnjena, bom zamenjal gumi cevi pa bomo videli kako bo.
Hvala za info.

Lp

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Po Feb 02, 2015 1:21 pm

Odviješ nipl za odzračevanje in če tekočina lepo steče ven so cevi ok. Če le solzi ali sploh ne teče, so cevke gotovo fuč.
Ne vem kako je pri Toyoti, nekateri avti imajo na teh cevkah posebne navoje in moraš dat gor le original cevke. Od Pritta ne pašejo.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 04, 2015 2:27 am

Po dvigu vozila zna nagajat regulator tlaka zadnjih zavor........

dulinr
Prispevkov: 244
Pridružen: To Okt 05, 2010 6:17 pm
Kraj: Notranjska

OdgovorNapisal/-a dulinr » Sr Feb 04, 2015 8:13 pm

Sem že slišal za tale problem, na gasilskem Hiluxu so vgradili zračne blazine in so bile zavore zadaj problem.
Kako se pa kaj regulira tole,kakšna posebna znanost...?
Sam nevem zakaj,dvignil sem jo zadaj in spredaj tako da stoji naravnost kot prej,ali to nima veze kam je nagnjena?

Lp

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Feb 04, 2015 11:07 pm

Nima veze kam je nagnjen avto... ponavadi ima vijak za štelat, za hec, pa jo lahko probaš odklopit(mehansko), pa boš vidu hitro kolk je ura :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Feb 05, 2015 12:44 pm

če malo pomislim bi moral zaradi tistega regulatorja, ko je avto dvignjen še manj prijeti :roll:
nissan tractor 3.3sdt

dulinr
Prispevkov: 244
Pridružen: To Okt 05, 2010 6:17 pm
Kraj: Notranjska

OdgovorNapisal/-a dulinr » Če Feb 05, 2015 7:26 pm

Sedaj je že nekaj dni vse ok. Pojma nimam kaj se dogaja. nisem pa še odvil nipla da bi pogledal kako priteče olje.
Ja na gasilskem jim po dvigu niso prijele zavore.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 82 gostov