PATROL GR
PATROL GR
Fantje imam eno uprašanje ki ga vi stari mački bolj znate odgovorit. Kolega ima patrola ki mu stoji že par let. Je kot nov 2.8. motor ki je generalno obnovljen letnik 93 kratki model pleharija zelo solidna gume mud terain 80% mislim da 33ke in ima še OLD MAN EMU privzdignjeno podvozje za mislm da 3 ali 5 cm. Rad bi vedel koliko je to vredno vozilo saj bi ga rad nabavil. Okvirna oziroma realna cena. Hvala za odgovore.
lp
lp
DOKLER NE POIZKUSIM LEVA, JE ZAME ŠE VEDNO PRAŠIČ KRALJ ŽIVALI!!!
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
Vprašanje kaj je to soliden pleh?
Jaz sem svojega kupil v Nemčiji 6-7 let nazaj (bi mogel pogledat) za 8000€
imel je 66000 km kot nov. Danes je enak, le da sem dal not 4,2 motor ampak ne zato ker bi crknil ampak ker sem si to želel. Naredil sem 100kkm brez vsakih problemov. Če bo tako naprej ga bom imel lahko še 10 let.
POznam pa druge zgodbe npr. avto kupljen za 2500. Zelo poceni. POtem pa en kup popravil, barvanje, itd. NA koncu bolje, da ne računaš, tudi če si pol sam naredil. PA še zmeraj bo drvarnca.
Po moje se sekreta ne splača kupit za noben denar, razen za rezervne dele.
Za 3000 pobarvan in obnovljen avto. Kje je kle računica. Če hočeš, da je vsaj poštrihano na približn moraš dat 2000. Drugo je vse neko zakrivanje rjavine. Skrtaka dobrga pod 5000 ne bo nič.
Pa ne glej tiste opreme. Vprašanje kaki so amortizerji, pa stare mudterainke so tud tema. Važn je pleh, motor, menjalnik. Zame pleh še
bolj.
Pa ne glej na 500€. Če bo kej narobe ti bodo hitr shlapel.
Jaz sem svojega kupil v Nemčiji 6-7 let nazaj (bi mogel pogledat) za 8000€
imel je 66000 km kot nov. Danes je enak, le da sem dal not 4,2 motor ampak ne zato ker bi crknil ampak ker sem si to želel. Naredil sem 100kkm brez vsakih problemov. Če bo tako naprej ga bom imel lahko še 10 let.
POznam pa druge zgodbe npr. avto kupljen za 2500. Zelo poceni. POtem pa en kup popravil, barvanje, itd. NA koncu bolje, da ne računaš, tudi če si pol sam naredil. PA še zmeraj bo drvarnca.
Po moje se sekreta ne splača kupit za noben denar, razen za rezervne dele.
Za 3000 pobarvan in obnovljen avto. Kje je kle računica. Če hočeš, da je vsaj poštrihano na približn moraš dat 2000. Drugo je vse neko zakrivanje rjavine. Skrtaka dobrga pod 5000 ne bo nič.
Pa ne glej tiste opreme. Vprašanje kaki so amortizerji, pa stare mudterainke so tud tema. Važn je pleh, motor, menjalnik. Zame pleh še
bolj.
Pa ne glej na 500€. Če bo kej narobe ti bodo hitr shlapel.
no sem ga še enkrat poklical za podrobnosti. Privzdignjen je za 5cm mud terain 33ke 12,5 15col dve skor nove dve čist hin avto ni registriran slabo leto zaradi neuporabe pleh pred dvema letoma komplet zrihtan kar je blo za poštimat. zavorna cev po domače lajtnga ena prebita (baker) pa še par malenkosti za zrihtat. Sva prišla na ceno 3000eur tkon da mislm da bo kar ok. Ali kaj?
DOKLER NE POIZKUSIM LEVA, JE ZAME ŠE VEDNO PRAŠIČ KRALJ ŽIVALI!!!
No ne mi zamerit za tko smotano uprašanje ampak nisem se nikol zanimal za patrole sem bil bolj na pajerotih tko da bi vas uprašal oziroma prosil za razlago kaj je razlika med GR in Y60. Ne mi zamert ampak res po slikah na Google ne opazim razlike. Hvala
DOKLER NE POIZKUSIM LEVA, JE ZAME ŠE VEDNO PRAŠIČ KRALJ ŽIVALI!!!
Nekaj malega o patrolih
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol
tuduki napisal/-a:No ne mi zamerit za tko smotano uprašanje ampak nisem se nikol zanimal za patrole sem bil bolj na pajerotih tko da bi vas uprašal oziroma prosil za razlago kaj je razlika med GR in Y60. Ne mi zamert ampak res po slikah na Google ne opazim razlike. Hvala
Y60, Y61 je prava oznaka, gr je je pa groba, lačna oznaka zmogljivejših patrolov..
nissan tractor 3.3sdt
Hvala za odgovore. Robinzon in zoran sta mi lepo predstavila. Torej avto je Y60. Picpoki kaj si pa ti mislil s tem pa nebi vedu. V glavnem moram it avto pogledat malo bolj podrobno saj do sedaj sem ga samo bezno videl pogledal na brzino brez resnega dogovarjanja.
DOKLER NE POIZKUSIM LEVA, JE ZAME ŠE VEDNO PRAŠIČ KRALJ ŽIVALI!!!
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Oprosti, Dimen, tukaj se pa ne bova strinjala...Dimen napisal/-a:Glede na ponudbo in povpraševanje se mi zdi cena 3000€ pretirana za 22 let star voz!
Y60 je na anetu zadnje čase zelo malo oz. nič, da o dolgih modelih ne govorimo... Kar se prodaja je ponavadi ali iztrošeno ali slabo popravljeno, nekaj primerkov pa je blo tudi lepih, priznam... Če misliš, da boš za 1500eur, kupil Y60, ki bo karoserijsko dober, potem vso srečo v življenju, ker ti ne bo uspelo.
Tuduki, če je avto karoserijsko ohranjen kot praviš, in ostalo deluje brezhibno(motor, špera, ne puščajo diferencijali,...) Potem je tak avto vreden okoli 2500-3000, koliko boš ti dal za njega, pa je odvisno od tebe.
Tudi glede na videno stanje teh avtov pri nas, oz. prodaja le teh, mislim, da bo cena 22 letnega kupa pločevina počasi začela rasti in ne več tako silno padati...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Ah, Zoran, po tvojem nebi smeli obstajati starodobniki(oz. bi mogli že vsi 5x zgnit vmes)... Vse se da zrihtat, vprašanje je le, ali se splača
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
robinzon napisal/-a:V deželah kjer ni soli in kamenčkov po cestah, kokretno mislim Francijo, Španijo, Holandijo , jug Italije... so tudi 25 let stari Patroli brez kančka rje. Ampak cena za tak avto je krepko čez 5 jurjev.
Moraš pa malo zožiti ta tvoj nabor držav brez soli na cestah: morske obale in vetra z morja tudi ne smejo imeti
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov