Stran 4 od 6

Objavljeno: To Jun 16, 2015 8:55 pm
Napisal/-a Mad Max
Evo Dacija v finalnem set upu ... dvignjena na +35 mm vzmeteh z dodano vlečno kljuko in na novih Alu. platiščih z A/T gumami 225/70 R16 ...

Z vozilom zadovoljen , pridobil 5 km/h zaradi večjega kotalnega obsega in 25 mm višine od tal do najnižje točke ter 60 mm do karoserije . poraba je narasla z standardnimi pnevmatikami : iz predhodnih 6,8 povprečna na nekje 7.5 l / 100 km .

Slika

Zaradi manjšega ET 30 namesto originalnih 50 je avto spremenil podobo - gume so se približale robovom blatnika in zato avtomobil izgleda bolj skladen in napolnilo je tudi navidezno blatnike ... tudi vozne lastnosti so malenkost bolje.

Slika

L.p. Max

Objavljeno: Ne Jun 05, 2016 12:52 am
Napisal/-a Mad Max
Leto je okrog in moja Dacija ima prevoženih za seboj 17500 km.
Splošne karakteristike me niso razočarale, avto gre v redu in
še vedno sem prepričan, da je bil nakup za mene O.K.
Z lift kitom od Taubenreutherja nisem bil zadovoljen,
ker je bil premehek - nekje sem zasledil, da delajo pri Iron-Man-u
kit za Dacijo - na kateri vozi en Romun Off road.

Slika

Naročil sem torej kit in ga pred kakim tednom montiral na Dusterja ...

Slika

Avto je bolj vodljiv, malce se je izboljšal tudi odziv volana, ki je pri Daciji precej nenatančen
( težka kolesa in švoh roke ter navaden avtomobilski volanski mehanizem )

Slika

Kolega mi je tudi naredil optiko z manjšimi odkloni tako da bo sedaj bolje
( Tudi sam je Off roadar in ima kar nekaj znanja o podvozjih )

Slika

Sedaj je avtomobil resnično na + 5 cm - prejšnji kit z menjanimi vzmetmi se je bolj posedal in ni zaradi originalnega amortizerja opravljal dobro naloge.

Iron Man kit ... toplo priporočam - avtomobil je spremenil konkretno svoj karakter ...

Slika

Lep pozdrav,
Max

Objavljeno: Ne Jun 05, 2016 9:34 am
Napisal/-a miran
Sedaj pa se poveži še s Korandotom in naredita teoretično/praktično primerjavo njegove teorije in tvoje prakse.
Ti rezultati bodo pa res zanimivi, tudi za nas stare prdce.
Kot že rečeno: važno, da si zadovoljen!
A nekaj prosim povej po pravici: a si res pridobil na končni hitrosti zaradi večjih gum?
Miran

Objavljeno: To Jun 07, 2016 1:58 pm
Napisal/-a Korando
Mad max, čestitam za pametni nakup.

Glede končne hitrosti, verjamem, da si pridobil zaradi večjih gum, ker se tudi naša šihtna dasterca takoj zvrti v končni prestavi na AC, pa imamo bencinarco. Edino, malo si poslabšal prvo prestavo.

Objavljeno: To Jun 07, 2016 11:13 pm
Napisal/-a Mad Max
Profil je nekaj visji zaradi izvedbe gume A/T in vecje dimenzije ; 225/70R16 proti 215/65R16 original.
Koliko sigurno ne vem mi pa kaze tocno stevec po merilcih na AC. Koncna za kak mm preseze po stevcu 175 km/h.
Bom poskusil ko grem kam po Italiji na AC slikat Garmin na max hitrosti ... po moje bo merodajno .
L.p. Max

Objavljeno: Sr Jun 08, 2016 8:30 am
Napisal/-a Dardaj
:veselo_za_volanom:
:D

Objavljeno: Sr Jun 08, 2016 10:01 am
Napisal/-a Mad Max
Majkemi...

Objavljeno: So Jun 11, 2016 4:08 pm
Napisal/-a jjernej
Meni je bil Duster tudi zanimiv dokler nisem opazil, da ima pol podvozja direkt od cliota kar pomeni precej poddimenzionirane zadeve za avto, ki naj bi se vozil po brezpotjih. Me zanima kako se obnese na daljsi rok taksno podvozje in kavbojska kolesa, ki si jih namontiral. :D

Objavljeno: Ne Jun 12, 2016 1:44 am
Napisal/-a gregor
Tudi niva ima 3/4 podvozja od rive oz starega fiata, vključno s pogoni-diffi, pa kar gre.

Pred kratkim sem si v salonu imel priliko ogledat dacio, ko sem nekoga čakal, in sem bil pozitivno presenečen.

Objavljeno: Ne Jun 12, 2016 9:31 am
Napisal/-a miran
Gregor, ti ko si Ddr.Niva - malo pojasni, od katerega Fiata. Lahko v novem postu (recdimo "Zgodovina legende"), da ne smetimo tega.
Miran

Objavljeno: Ne Jun 12, 2016 10:21 am
Napisal/-a AŁIEN
Lada izhaja iz fiata 124.

jjernej napisal/-a: Me zanima kako se obnese na daljsi rok taksno podvozje in kavbojska kolesa, :D


Zanimivo da je pri dusterci vse prešvoh, v podvozje drugih crossoverjev se pa nihče ne vtakne. Pri BMW, Mercedesu ali Porcheju ni nič močnejše. Pri crossoverjih je pač tako skonstruirano in je čisto dovolj.
Togih prem in robustnega podvozja se danes ne splača več delat, ker se tudi prodati ne da.

31x9.5x15 TAT
http://autosworld.eu/2011/07/14/lectie- ... y/?lang=en

Slika
Slika

Pa še kot zanimivost:
https://www.youtube.com/watch?v=0y-G77t2YhM

Slika

Objavljeno: Po Jun 13, 2016 9:49 am
Napisal/-a Dimen
AŁIEN napisal/-a:Zanimivo da je pri dusterci vse prešvoh,


To so nam govorili tudi vsi vodiči v Maroku, ko smo prišli v Merzugo, spustil gume in se zapodili v Erg Chebbi: "This car to weak. You will break it...."

Pa je vse zdržal BP. Seveda nismo pretiraval, pa vendar, dosegli vsako lokacijo, sipino, ki smo si jo zamislili. Ker smo rental in priletel v Maroko, so bili avti naloženi zgolj z 30kg opreme in dve osebi na avto, kar je verjetno bistveno pripomoglo k zmogljivostim. Imeli smo dizle, ki imajo več kot dovolj navora za premagovanje terena. Pogon opravi delo z odliko. Najprej smo prestavljali v 4x4 lock pa niti ni potrebno. Itak nadzoruje elektronika in se vklaplja po potrebi. K se zakoplješ v sipino, pa rabiš dve roki, da vzdigneta in porineta, hehe :D

Nato smo si zadal traso do Ramile in naprej, pa so se sam "križal", ker je bojda zaradi dežja prehod reke skoraj nemogoč, naprej od reke pa so tovornjaki iz bližnjega rudnika na cesti naredili kolesnice globoke pol metra. Vse je bilo res, pa smo vse prevozil, matretiral obe dusterci do skrajnosti. Pa niso bile nove. Za sabo sta imeli 130kkm rentanja, zbunkani z vseh strani, sprednji roki sta že ob prevzemu tako nabijali, da si mislu da bo kaj odpadlo, ko si vozil makedam. Manšete na amortizerjih potrgane, gume pa enake kot tvoje Mad Max, sam čist zdelane. Z notranje strani tut porezane in flikane z velikimi flikami in zračnicami. Skratka, dva sekreta za naše standarde.

Druga etapa je bil Erg Chigaga. Začeli z reko, nadaljevali po lunarni kamniti pisti in uspešno premagovali daljše mehke prehode (najdaljši 8km). Na poti v Foum Zguid pa za piko na i, hitrostno (100kmh+) prečenje slanega jezera.

Ma nimam niti ene pripombe nad dustrco: zmogljiva, hitra, udobna, varčna (povp. poraba 6,3l pa jih nismo šparal). Sta pa po 130kkm zreli za zelo konkreten servis. Edini defekt je bil zadnji dan klima, ki je nahala vklapljat kompresor na enem avtu. Pa klima ga sede v pušči, pa nej se sliš še tko snobovsk.

Na poti do Erg Chigaga
Slika

Atlas
Slika

Objavljeno: Po Jun 13, 2016 1:42 pm
Napisal/-a AŁIEN
Dimen napisal/-a:
To so nam govorili tudi vsi vodiči v Maroku, ko smo prišli v Merzugo, spustil gume in se zapodili v Erg Chebbi: "This car to weak. You will break it...."

Pa je vse zdržal BP. Seveda nismo pretiraval, pa vendar, dosegli vsako lokacijo, sipino, ki smo si jo zamislili.


Ma seveda da zdrži, sam eni pač mislijo, da če roka nima vsaj 5 cm premera in vsaj 10 kg, pol ne zdrži.
Tako je bodisi zaradi nepoznavanja, neznanja, podcenjevanja ali sovraštva do določene znamke, ali pa kar zaradi vsega naštetega.

https://webgram.co/tag/odstanadostana
http://www.jutarnji.hr/autoklub/aktualn ... ove/38407/


Prodaja se pa še vedno, kot vroče žemljice. Še več, prodaja še vedno raste iz leta v leto. Tako globalno, kot lokalno:

https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome ... i-trg-2015
Slika

Zdaj ima Dusterja že 5 mojih znancev ali prijateljev. Zaenkrat vsi zadovoljni, vse BP. Ena je stara 3 leta, tri eno leto, ena pa 3 mesece.
Pa so bili vsi, razen enega, pred nakupom precej skeptični in neodločni. Precej je bilo razprave in strahu. No, danes pa z veseljem dajo za rundo.

Sicer je pa tukaj Mad Max, pa bo iz prve roke poročal kako pa kaj.
Eden redkih, ki ni samo težil pa spraševal ampak je dejansko potem zadevo tudi izpeljal in poroča o svojih dogodivščinah z prašilcem.
TNX Max :moli: :aplavz:
Seveda so pa tudi taki prispevki iz prve roke, kot je od Dimnov post, najboljše merilo.
Tisto baba rekla baba kazala je pa itak samo balast. Lahko je s tujim tičem po koprivah opletat :oops:

Objavljeno: Če Jun 16, 2016 5:29 pm
Napisal/-a jjernej
Jaz sem samo povedal svoje, brigajo me ostali suvi in x5 ali ne vem kaj vse boste se privlekli v to temo, ki nimajo veze z dusterjem. Spet preusmeritev pozornosti, ker nimate pojma kaj govorite? WTF?!?!

V 3/4 temah se tolcete po prsih in izumljate toplo vodo s tem, ko iscete definicijo pravega terenca in kaksni junaki ste v primerjavi z ostalimi revezi, ki vozimo jajca. Ko vam nekdo s starim fiatom pove nekaj cesar ne znate argumentirati, pa lapate nekaj tretjega.

Imam staro multiplo s 400.000km ce koga zanima in komaj zlezem cez plocnik, ker imam gume 185/65 15". Z mano se ne upa nihce od vas peljati, ker ga je najbrz sram. Pridem pa z njim zdele do nordkappa ce se mi sprdne pa tudi presoliram S steno matterhorna in slavnega eigerja, ko se mi sprdne. Za image ne rabim hudega terenca na 33" AT pnevmatikah, ker nimam problemov z identiteto in premajhnim lulckom.

Sem mislil, da se da tukaj kaj celo pogovoriti in da bo kdo vskocil v debato kaj sem mislil s tem pol podvozja in morda potrdil ali ovrgel moje besede. Podkrepil s slikami brez zaljenja. Cisti balkanizem, mislite, da ste na forumu anonimni in pod to pretvezo pogumni... vendar se hudo motite.

Objavljeno: Če Jun 16, 2016 8:12 pm
Napisal/-a miran
UUuuu ..... lej ga junaka!
Matterhorn, Eiger ... solo ... ti boga! A drugo leto greš pa z Multiplo gor?
Boš objavil kaj slik??

Miran

Objavljeno: Če Jun 16, 2016 8:41 pm
Napisal/-a SONiK
Najbolje prodajan avto ja.. poceni in dostopen širši množici.. v ozadju se skriva pa marsikaj. Kvaliteta v podnu od podnov.. 30 let star pajero je bolj kvalitetn od dacie.

Sicer pa avtorju teme,ZELO priporočam komplet zaščito karoserije z voskom, oljem oz. biločim..ker drugače boš mel po par letih že rjavino.

Objavljeno: Če Jun 16, 2016 8:44 pm
Napisal/-a LC 90TD
Mad Max napisal/-a:Leto je okrog in moja Dacija ima prevoženih za seboj 17500 km.
Splošne karakteristike me niso razočarale, avto gre v redu in
še vedno sem prepričan, da je bil nakup za mene O.K.
Z lift kitom od Taubenreutherja nisem bil zadovoljen,
ker je bil premehek - nekje sem zasledil, da delajo pri Iron-Man-u
kit za Dacijo - na kateri vozi en Romun Off road.

Slika

Naročil sem torej kit in ga pred kakim tednom montiral na Dusterja ...

Slika

Avto je bolj vodljiv, malce se je izboljšal tudi odziv volana, ki je pri Daciji precej nenatančen
( težka kolesa in švoh roke ter navaden avtomobilski volanski mehanizem )

Slika

Kolega mi je tudi naredil optiko z manjšimi odkloni tako da bo sedaj bolje
( Tudi sam je Off roadar in ima kar nekaj znanja o podvozjih )

Slika

Sedaj je avtomobil resnično na + 5 cm - prejšnji kit z menjanimi vzmetmi se je bolj posedal in ni zaradi originalnega amortizerja opravljal dobro naloge.

Iron Man kit ... toplo priporočam - avtomobil je spremenil konkretno svoj karakter ...

Slika

Lep pozdrav,
Max


Se strinjam, Ironman podvozja so zakon, tudi sam imam namontiranega na moji toyoti, edini minus podvozja je, da dokaj hitro vse zarjavi in posledično grozno izgleda ( vsaj pri meni je tako). Če bi se še kdaj odločal ali moral zamenjati podvozje, bi se sigurno zopet odločil za Ironman-a.

Mimogrede, kje si naročil podvozje, če ni skrivnost?

lp,

Jure

Objavljeno: Ne Jun 19, 2016 7:27 am
Napisal/-a Mad Max
Kupljeno v Fontani pri Poreču firma 4x4 Performance center ... Prodajalec : William zelo prijazen in podkovan decko ki je že leta v Off Roadu.

L.p. Max

Objavljeno: Po Jun 20, 2016 11:59 am
Napisal/-a jeep corporation
za dopro prodajo je pač dober marketing, ali je izdelek dober ali ne, to nima nobene veze

Objavljeno: Po Jun 20, 2016 4:13 pm
Napisal/-a gregor
Tale duster pa enim ne da mira :lol:

Eni so Maxu zgleda fauš, da si lahko privošči novo dusterco, drugi pa fauš, ker ga ni strah za ugled, če ga slučajno kdo vidi v njej.

Objavljeno: Po Jun 20, 2016 4:52 pm
Napisal/-a jeep corporation
ja jst sm fouš

dacia

Objavljeno: To Jun 21, 2016 11:20 pm
Napisal/-a leon

Objavljeno: Sr Jun 29, 2016 10:35 pm
Napisal/-a Mad Max
Prišli včeraj iz Črne Gore nazaj ... Trije ljudje z prtljago vožnja potovalna povprečna hirost okrog 120km/h . Pot - Koper Rijeka kjer smo šli na AC do Splita, Vožnja po ČG. nekaj dni v vse smeri, obisk Skadra v Albaniji in vračanje nazaj delno po Republiki Srbski do Metkoviča ter ponovno vračanje na Split kjer smo se vrnili na avtocesto ... Poraba na poti je bila z prižgano klimo - povprečnih 7.6l/100 km . Trije odrasli - vožnja udobna in brez znakov utrujenosti zaradi karakteristik avtomobila.

Slika

Za nazaj nas je iz Cetinj spremljalo 40 km dežja z točo ...

Slika

Ena slika iz Skadra v Albaniji ...

Slika

Slika

Slika

Lep pozdrav,
Max

Objavljeno: Sr Jul 27, 2016 8:19 pm
Napisal/-a Mad Max
AC poln plin ... ni primerno - le da vidim koliko se je spremenila v + hitrost . Max hitrost po števcu je 170 km/h vendar nekje do 130 km/h se še lepo obnaša pri višjih hitrostih ob hitrejšem menjavanju smeri se občuti višino ...

Zaradi večjih gum je avtomobil nekako pridobil kar je pri originalnih lagal števec v plus ... sedaj je izenačen z senzorji za hitrost po AC približno isto kažejo - 100 km/h avtomobilski števec isto števec na vstopu v tunel ...


Slika

Slika

Opravičujem se za slike- ko jih prenašam za vnesti na forum v TinyPics mi jih obrne ...

Lučka za napako gori ker nimam v teh feltnah senzorja pritiska v gumah - spodaj tudi gori javljalnik napake ...

L.p. Max

Objavljeno: Če Jul 28, 2016 8:36 am
Napisal/-a AŁIEN
:aplavz: :aplavz:


Mad Max napisal/-a:
Opravičujem se za slike- ko jih prenašam za vnesti na forum v TinyPics mi jih obrne ...
L.p. Max


Ti sam nalagaj, nič bat............

Slika