Stran 3 od 5

Objavljeno: So Dec 03, 2016 10:45 pm
Napisal/-a marcc-ford
Osebno bom menjal na 20K.

Nekje sem prebral da naj bi olje zdržalo več kot 20K, zakaj Ford omenja 30K vsi drugi pa svetujejo menjavo olja prej?

Objavljeno: Ne Dec 04, 2016 9:17 am
Napisal/-a Dr.Patrol
Res je da dan danes olja zdržijo veliko več kot včasih, na račun raznih aditivov, ki se "sprožajo" glede na število kilometrov... če verjaameš vsemu temu...
Zakaj proizvajalec priporoča na 30k? zato, ker mora služiti tudi z rezervnimi deli in prodajo novih vozil...
Servisni interval je odvisen tudi od načina vožnje, a jaz osebno ga nebi prekoračil, ko dosežeš enih 15kkm...za nove avtomobile... Tistih par litrov olja in oljni filter so precej cenejši, kot okvara kakšnega izmed delov.

Nekateri proizvajci oglašujejo tudi longlife olja v svojih menjalnikih in podobno...pa verjemi, da ga (za navadne uporabnike vsaj) še niso naredili...

Olje ima poleg svoje mazalne in hladilne funkcije, tudi funkcijo čiščenja. Zato se v olju(in filtru) kopičijo kovinski delci od obrabe in pa sajasti delci od samega delovanja motorja. Ko enkrat filter ni več zmožen prefiltrirati vsega, del svinjarije ostane v olju, ki ti maže pomembne dele...

Zato zagovarjam predčasno menjavo olja.

lp :wink:

Objavljeno: Ne Dec 04, 2016 1:48 pm
Napisal/-a kloshar
Dr.Patrol napisal/-a:Res je da dan danes olja zdržijo veliko več kot včasih, na račun raznih aditivov, ki se "sprožajo" glede na število kilometrov... če verjaameš vsemu temu...
Zakaj proizvajalec priporoča na 30k? zato, ker mora služiti tudi z rezervnimi deli in prodajo novih vozil...
Servisni interval je odvisen tudi od načina vožnje, a jaz osebno ga nebi prekoračil, ko dosežeš enih 15kkm...za nove avtomobile... Tistih par litrov olja in oljni filter so precej cenejši, kot okvara kakšnega izmed delov.

Nekateri proizvajci oglašujejo tudi longlife olja v svojih menjalnikih in podobno...pa verjemi, da ga (za navadne uporabnike vsaj) še niso naredili...

Olje ima poleg svoje mazalne in hladilne funkcije, tudi funkcijo čiščenja. Zato se v olju(in filtru) kopičijo kovinski delci od obrabe in pa sajasti delci od samega delovanja motorja. Ko enkrat filter ni več zmožen prefiltrirati vsega, del svinjarije ostane v olju, ki ti maže pomembne dele...

Zato zagovarjam predčasno menjavo olja.

lp :wink:


:amen:

Objavljeno: Po Dec 05, 2016 1:46 pm
Napisal/-a bine
Hribovc napisal/-a:Em, mogoče sem malo za časom in so novejši modeli zdaj drugačni. A pri Fordu Rangerju iz leta 2009 se NI dalo sprednjega pogona kar med vožnjo priklopiti...

No, takole: najprej se je bilo potrebno ustaviti in priklopiti sprednji pogon (zadnji je itak stalni). Čim se je vozilo premaknilo, je s pomočjo elektromagnetov priklopil sprednje polosovine. Če se je potem sprednji pogon med vožnjo izklopil, se ga je lahko med vožnjo tudi priklopilo. Imel pa je neko tipko na levo od volana za izklop polosovin. Da ni po nepotrebnem vrtelo sprednjega diferenciala in so na tak način zmanjšali porabo goriva. Če je voznik pritisnil to stikalo in odklopil sprednje polosovine, se med vožnjo ni več dalo priklopit sprednjega pogona ampak se je bilo spet potrebno ustaviti.

Tudi na armaturi je imel poleg zelenega znaka za štirikolesni pogon še nek rumen napis RFW LOCK.

Mogoče nisem najbolje razložil, mogoče kdo, ki mu je stvar bolj poznana, razloži bolje...


Tole pa ne verjamem.
Leta 2008 sem izbiral med Rangerjem in Navaro in sem prepričan,da si pri Rangerju lahko preklopil na 4x4 med vožnjo.
Ustaviti si moral za vklop reduktorja (z ročico) ali zaporo diferenciala.
Enako kot pri Navari, HiLuxu.

Objavljeno: Po Dec 05, 2016 1:58 pm
Napisal/-a Nebivedu
Dr.Patrol napisal/-a:Res je da dan danes olja zdržijo veliko več kot včasih, na račun raznih aditivov, ki se "sprožajo" glede na število kilometrov... če verjaameš vsemu temu...
Zakaj proizvajalec priporoča na 30k? zato, ker mora služiti tudi z rezervnimi deli in prodajo novih vozil...
Servisni interval je odvisen tudi od načina vožnje, a jaz osebno ga nebi prekoračil, ko dosežeš enih 15kkm...za nove avtomobile... Tistih par litrov olja in oljni filter so precej cenejši, kot okvara kakšnega izmed delov.

Nekateri proizvajci oglašujejo tudi longlife olja v svojih menjalnikih in podobno...pa verjemi, da ga (za navadne uporabnike vsaj) še niso naredili...

Olje ima poleg svoje mazalne in hladilne funkcije, tudi funkcijo čiščenja. Zato se v olju(in filtru) kopičijo kovinski delci od obrabe in pa sajasti delci od samega delovanja motorja. Ko enkrat filter ni več zmožen prefiltrirati vsega, del svinjarije ostane v olju, ki ti maže pomembne dele...

Zato zagovarjam predčasno menjavo olja.

lp :wink:


15.000 motorno olje in filtri, 60.000 olje v menjalniku in filter olja v menjalniku. Pa ima avto sedaj 340.000 kilometrov in dela brez problemov.

Objavljeno: Po Dec 05, 2016 4:47 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Nebivedu napisal/-a:
15.000 motorno olje in filtri, 60.000 olje v menjalniku in filter olja v menjalniku. Pa ima avto sedaj 340.000 kilometrov in dela brez problemov.

Tudi tisti "občutljivi" renojevi 1.5dci motorji, čudežno zdržijo ležaji na gredi, pri lastnikih, ki vestnejše menjajo polje (beri, pred predpisanim intervalom s strani proizvajalca ) :wink:

Objavljeno: Po Dec 05, 2016 8:42 pm
Napisal/-a jereb
Dr.Patrol napisal/-a:
Nebivedu napisal/-a:
15.000 motorno olje in filtri, 60.000 olje v menjalniku in filter olja v menjalniku. Pa ima avto sedaj 340.000 kilometrov in dela brez problemov.

Tudi tisti "občutljivi" renojevi 1.5dci motorji, čudežno zdržijo ležaji na gredi, pri lastnikih, ki vestnejše menjajo polje (beri, pred predpisanim intervalom s strani proizvajalca ) :wink:


Na 1.9 renoju menjan olje na 15 kkm, pri 140 kkm raze na ležajih.

Objavljeno: Po Dec 05, 2016 8:45 pm
Napisal/-a dolsina
bine napisal/-a:
Hribovc napisal/-a:Em, mogoče sem malo za časom in so novejši modeli zdaj drugačni. A pri Fordu Rangerju iz leta 2009 se NI dalo sprednjega pogona kar med vožnjo priklopiti...

No, takole: najprej se je bilo potrebno ustaviti in priklopiti sprednji pogon (zadnji je itak stalni). Čim se je vozilo premaknilo, je s pomočjo elektromagnetov priklopil sprednje polosovine. Če se je potem sprednji pogon med vožnjo izklopil, se ga je lahko med vožnjo tudi priklopilo. Imel pa je neko tipko na levo od volana za izklop polosovin. Da ni po nepotrebnem vrtelo sprednjega diferenciala in so na tak način zmanjšali porabo goriva. Če je voznik pritisnil to stikalo in odklopil sprednje polosovine, se med vožnjo ni več dalo priklopit sprednjega pogona ampak se je bilo spet potrebno ustaviti.

Tudi na armaturi je imel poleg zelenega znaka za štirikolesni pogon še nek rumen napis RFW LOCK.

Mogoče nisem najbolje razložil, mogoče kdo, ki mu je stvar bolj poznana, razloži bolje...


Tole pa ne verjamem.
Leta 2008 sem izbiral med Rangerjem in Navaro in sem prepričan,da si pri Rangerju lahko preklopil na 4x4 med vožnjo.
Ustaviti si moral za vklop reduktorja (z ročico) ali zaporo diferenciala.
Enako kot pri Navari, HiLuxu.


Nope. Treba ustavit za 1. preklop. Pol gre brez

Objavljeno: To Dec 06, 2016 8:47 am
Napisal/-a Picpoki
Ima 2015 3.2 že EUR6 motor ali je prvi šele 2016 letnik?

Objavljeno: To Dec 06, 2016 9:23 am
Napisal/-a Nebivedu
jereb napisal/-a:
Dr.Patrol napisal/-a:
Nebivedu napisal/-a:
15.000 motorno olje in filtri, 60.000 olje v menjalniku in filter olja v menjalniku. Pa ima avto sedaj 340.000 kilometrov in dela brez problemov.

Tudi tisti "občutljivi" renojevi 1.5dci motorji, čudežno zdržijo ležaji na gredi, pri lastnikih, ki vestnejše menjajo polje (beri, pred predpisanim intervalom s strani proizvajalca ) :wink:


Na 1.9 renoju menjan olje na 15 kkm, pri 140 kkm raze na ležajih.


Na 1.5dci cliotu letnik 2006 pri 197.000 kilometrih nobenih problemov z ležaji. Olje SWAG in filtre pa se menja na 10.000km. In avto po moje še ni bil nikoli potisnjen v obrate, ker ga mati vozi in je avto bolj ko ne zamorjen.

SWAG olje je 5 litrov za ceno 19 evrov pri potokarju.

Objavljeno: To Dec 06, 2016 1:10 pm
Napisal/-a kekeck
Picpoki napisal/-a:Ima 2015 3.2 že EUR6 motor ali je prvi šele 2016 letnik?

Moj 2015 3.2 ima "EURO 5b".

Objavljeno: To Dec 06, 2016 9:33 pm
Napisal/-a trazman
Pozdravljeni, sem ravno pred nakupom novega Forda Rangerja. Imam pa nekaj vprašanj.

Namen imam takoj zmontirat OME lift kit in gume 285/75/r16 oz 285/70/r17. Zanima me kje dobit primerna platišča za te gume, da se bo dalo tudi homologirat... Kakšen mora bit ET na platiščih, da ne potrebujem še 3cm distančnike?

Drugo vprašanje, najraje bi sicer imel avtomatski menjalnik, vendar me višja poraba in težave v primeru okvar malce skrbijo. Drugo kar me skrbi, je delovanje menjalnika z večjimi gumami. A se da menjalnik kalibrirat na večje gume?

Hvala v naprej za odgovore, Tomaž

Objavljeno: To Dec 06, 2016 10:22 pm
Napisal/-a marolt 4x4
To je pa preveč pisanja :D
Poklič jutri 041 690 004

Objavljeno: To Dec 06, 2016 10:26 pm
Napisal/-a Picpoki
kekeck napisal/-a:Moj 2015 3.2 ima "EURO 5b".


Hvala

Objavljeno: To Dec 06, 2016 10:44 pm
Napisal/-a trazman
marolt 4x4 napisal/-a:To je pa preveč pisanja :D
Poklič jutri 041 690 004


Ok, hvala...

Objavljeno: Sr Dec 07, 2016 12:37 pm
Napisal/-a marcc-ford
Delim podatke o servisu.

Ford ranger 2015 2.2 XLT, prevoženih 16.200 km.

-CV-pregled
-Ekološke storitve
-Menjava olja
-Motorno olje
-Tesnilo-oljni filter
-tekočina proti zmrzovanju (dolitje hladilne tekočine cca. 1 dc)

Z davkov je bilo 217,78€

Lp, M

Kolikor vem imajo 2016 letnik EU6 motor, 2015 pa ne.

Objavljeno: Sr Dec 07, 2016 1:04 pm
Napisal/-a GPW1942
res je, faceliftan ima novo notranjost in močnejši ter euro6 motor.

Objavljeno: Sr Dec 07, 2016 6:23 pm
Napisal/-a kekeck
GPW1942 napisal/-a:res je, faceliftan ima novo notranjost in močnejši ter euro6 motor.

Mogoče 2.2, ker ima ca. 10kW več od predhodnika,
3.2 je pa pomoje ostal enak.

Objavljeno: Če Dec 08, 2016 7:13 am
Napisal/-a Picpoki
Sem včeraj naredil še par metrov z 2.2, ročni menjalnik.
Ni ravno podhranjen, vendar mu pomojem bolj paše 3.2, auto...

Objavljeno: Če Dec 08, 2016 8:10 am
Napisal/-a tjordan1
Js sm svojga 2.2 mapiral in je sedaj ko dan in noc.to je to

Objavljeno: Če Dec 08, 2016 9:58 am
Napisal/-a GPW1942
kje pa? Lahko na ZS.

lp, andrej

Objavljeno: Če Dec 08, 2016 10:39 am
Napisal/-a tjordan1
Sentjernej.bratranec

Objavljeno: Sr Dec 21, 2016 8:19 pm
Napisal/-a Picpoki
Še eno vprašanje:

Če bi dobil rabljen avto brez vlečne kljuke in bi jo želel zmontirat...
Same kljuke ni problem dobit.

Kolikor vem ima avto z tovarniško zmontirano kljuko drugačen odbijač.

Kaj pa ostale stvari?

Pri nekaterih avtih je razlika v hladilniku vode, vzmeteh, kaj to pomeni pri anti-swing sistemu?

Bi mogoče kdo vedel?

Objavljeno: Če Dec 22, 2016 10:49 am
Napisal/-a GPW1942
jaz sem kupil z kljuko, ampak sem se zmenil da mi jo že prodajalec odmontira.
Gor sem dal Kogovškovo, ker je snemljiva. Elektroniko sempustil originalno (modul za kljuko), ker na ostalo 2016 ne dela, do euro6 pa baje da BP.

Objavljeno: Če Dec 22, 2016 2:44 pm
Napisal/-a Picpoki
Sem klical še prodajalca fordov in mi je povedal da med avtom z original montirano kljuko in naknadno motirano ni nobene razlike, razen sistema za stabilizacijo nima. Se je tudi ne da dodati.


Druge razlike naj ne bi bilo.