pomoč pri nakupu terenca do 3000€

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
kosir1234
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Sep 08, 2014 5:03 pm

pomoč pri nakupu terenca do 3000€

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » To Maj 19, 2015 6:57 am

Lep pozdrav :)

Malo si ogledujem oglase pa se bom obrnu na vas za pomoč, saj so mi ti avtomobili dokaj neznani :D

Rabim enega terenca, ki bi lahko vleku prikolico nekje do max 2 tone (mogoče 1x na mesec...) in se da z njim tud malo s ceste zapelat :)

Z avtom ne mislem delat veliko km na leto...

Zanimajo me predvsem tile avti:

Opel frontera
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 0DTI%2016V

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 20Frontera

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 202.5%20TD

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... OHRANJEN...

Znate povedat kaj o teh motorjih? Če je kakšen kaj vreden
:D


Hyundai galloper

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 02.5%20TDI

Jeep Cherokee

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Classic

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... mited%20TD


Mitsubishi pajero

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20GL%20TD

Torej, če poznate kakšne hibe teh avtov prosim napišite, da bom pozoren pred nakupom, in kakšno porabo lahko pričakujem pri določenih motorjih.

hvala v naprej :)

Uporabniški avatar
jernej1984
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 16, 2013 9:08 pm
Kraj: Nova gorica

OdgovorNapisal/-a jernej1984 » To Maj 19, 2015 11:36 am

Pozdravljen, iz mojih izkušen okoli jeep cherokee 2.5td. Vozilo je stare šole, to pomeni da je na asfaltu malo robat, če si visok (jaz sem 186cm) boš dobil občutek utesnjenosti, oseba sedeča za tabo je bolje da ima tanke noge. Kar se tiče motorja jaz nisem imel posebnih problemov (razen pri 210 tisoč km sem moral menjat manikot od povratka olja v motor in manikot hladilnika- oba sta kar počila). Motor - teža vozila je ne boš našel boljše, vozilo tehta manj kot 2t (za informacijo kratki galloper je težji in šipkejši) in 116 konjev vleče lepo, poraba je 10-11l pri forciranju pride na 13l na dolgih poteh avtocesta 110 na uro pride tudi do 9l. Hiba pleha pa je najbolj razvidna na pragu (voznikovem in sovoznikovem). Na kratko meni je prišel pod kožo in težko ga bom dal od hiše. :veselo_za_volanom:

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

OdgovorNapisal/-a rx » To Maj 19, 2015 12:15 pm

Tegale rdečega trovratnega Jeepa prodaja moj kolega, videl vozilo v živo, avto je porihtan v nulo (beri razstavljen do zadnjega vijaka ter kompletno obnovljen). Zanimal je tudi mene, ampak je malenkost iz mojega proračuna, pa še vse je narejeno in poštimano...

kosir1234
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Sep 08, 2014 5:03 pm

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » To Maj 19, 2015 1:12 pm

ne iščem kakega udobja po cesti, daily avto imam yugota :D

Nekje sem bral da je TD motor problematičen na cherokeejih? da pokajo glave? samo nevem a za 2.1 ali 2.5?

kako porabo bi na 2.5 bencinarju dosegu? okoli 15 vrjetno?
Je že kdo predeloval to na plin, če bi v prihodje se ta avto malo več vozilo?

Galloper mi še najmanj potegne, po pravic povedano mi je tok grd da nevem če ga bi lohk pred bajto gledal :D

Kako je pa z rezervnimi deli za jeep-a, se to še da vse zbrskat? Za pajerote vem da so jih kar dosti z italije prpelali sm že vidu tud kakega skosanega :)

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Maj 19, 2015 11:18 pm

Mel jeepa 96 letnik 2.5 td obnovljeno ni da ni :) Obstaja tudi tema.
2.5 motorji so problematični če ne znaš z njimi delat. Jaz sem ga kupil že kr z nekaj okvarami in potem postopoma porihtal. Nardil z njim prek 100 tisol km in kljub kr velikim vložkom bil izredno zadovoljen. Za moje pojme bolj robustnega avta ni....ampak kakor pač vsakemu svoje.
Motor je sila občutljiv na priganjanje posledično pregrevanje in temu sledi pokanje glav.
Kot so že rekli je njihova rak rana rja , ki se prvo pojavi na pragih ( zadnji del) kasneje pa še na podvozju....ampak samo pleh podvozja med tm, ko vitalni deli zdržijo dosti dlje in ob rednem vzdrževanju ni problemov.

Dele dobiš komplet vse pri maroltu v mozirju , včasih za smešne cene....Motor pa je alfin :) Ima zobnike za pogon ventilov in pumpe in je tem pogledu skoraj zastonj vzdrževanje....Ob primernem vzdrževanju in malo posluha za motor je zame to neuničljivo vozilo :)

V sedmih letih lastništva sem nanj zmetal kr nekaj denarja....a po ceni lako rečem , da bi ga skor lahko uvrstil v rang cliota za vzdrževanje. Komplet zavor ( diski, ploščice, pakne in cilindrčki) me je prišlo 220 eur....amortizerji 50eur po komadu....sklopka 250...menjalnik, reduktor, sam pogon, kolesni ležaji....nič ni kazalo nekih znakov odpovedi pri 420 tisoč in je delovalo gladko in tekoče.

Samo podvozje je robustno in po cesti se pelje kot kak traktor ( obe trdi osi in zadaj listnate vzmeti).
Po komplet generalni obnovi motorja je meni poraba iz takratnih 11 padla na 9 in se je tko ustalila....ko ga je vozla punca pa kamot tudi 8.

Sedaj imam novejšega bratca ( liberty model) pa pol toliko robustno ni skupaj narjen kot tale predhodnik....edino razvaja me z vso možno opremo :D

kosir1234
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Sep 08, 2014 5:03 pm

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » Sr Maj 20, 2015 6:50 am

Se mi je zdelo da zna bit motor nekaj podobnega ko na alfah, VM kajne?

Si kdaj vleku prikolico z naloženim avtomobilom? Je izvedljivo al je bolj muka?

Bomo probali nekaj poiskat, zaenkrat se še najbolj k jeep-u nagibam :)

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Maj 20, 2015 12:44 pm

če bi imel za prikolico vleč bi izbral pajero,potem galloper,
če bi izbiral za teren bi izbral cherokee
frontera mi ne diši tkaj ampak je niti ne poznam 8)
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
jernej1984
Prispevkov: 74
Pridružen: Po Sep 16, 2013 9:08 pm
Kraj: Nova gorica

OdgovorNapisal/-a jernej1984 » Sr Maj 20, 2015 1:47 pm

Z vleko avta na prikolici nimam pojma, vendar kolega ima ranč in vleče s cherokee-jem (2.5td) prikolico z dvema konjema. Menjal je že dost terencev vendar on govori da jeep mu najbolj ustreza (res je da dva konja nista tolk težka kot naložen avto in predvsem skupna teža ne presega 3,5t).

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Maj 20, 2015 10:36 pm

Jaz sem vlačil drva z 5 metrsko prikolico in to ornk naloženo. Res da samo par km po cesti ampak ni blo nekaj mučno čist kamot se je dalo 80-90 peljat v četrti ( menjalnik je v peti v bistvu overdrive...obrati motorja so manjši ko na istopni osi menjalnika) ....Pri 100km/h ima točno 2000 obratov in se motor malo matra. Sem pa lahke priklopnike dosti vlačil in do 600kg na prikolici se mu niti ne pozna (res pa, da nisem neki dirkač)
Ja motor je VM italija.

Damjan
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 11, 2009 6:04 pm

OdgovorNapisal/-a Damjan » Če Maj 21, 2015 9:32 pm

Če boš gor obesu 2 tone pol pozabi frontero ker se obremenjena rada fajn pregreva sklopka je pa tud bol na švoh narejen in čirota ki je prelahek, prekratek in švoh bremze pa se obrni raje za pajerotom ce je pa mal predrag pa galoperja. Mogoče izgledata mal podhranjena napram čirota in frontere sam ti bosta dle privlekla. Oba pa obvezno uzam v podalšani verziji ker s takratko je vleka sila neudobna. Drugače pa konjska prikola sama je težka tam od 800-1100kg odvisno od izvedbe pa še dva konja po 500kg (nista nič posebnega...moja parkuraša imata prek 600kg) komot doseže 2000kg skupne teže...tolko samo v info.

Zravn moraš pa še pazit da ne boš v prekršku ko boš vlekel težko prikolo ker policaji gledajo samo največjo dovoljeno skupno težo in ne kolko je dejanska teža in če imaš prikolo za 2t registrirano pol ima pa še avto kake 2t+ največje dovoljene v prometno vpisano in je kuj B kategorija za vleko premalo.

p.s.
če že jeepa hočeš pol poglej za kakim grandom po možnosti bencinar pedelan na plin...ti so pa fajn za avtocest, vleko težjih bremen in ušečni za pogledat cene pa tud niso kaj višje od čirota.en Diesel predstavnik recimo...
http://avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9646 ... ited%204X4

kosir1234
Prispevkov: 7
Pridružen: Po Sep 08, 2014 5:03 pm

OdgovorNapisal/-a kosir1234 » Pe Maj 22, 2015 6:46 am

sej 2 tone verjetno nebom vleku, avto okol tone in prikolco je prioriteta.

Za izpit pa mislim, da bom šel delat do 4250ndm (B + koda 96).

Bomo vidli, bo treba mal na oglede it, ko se situacija na šihtu umiri, zdaj lahko samo po netu mnenja zbiram :D

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Maj 22, 2015 7:47 am

Potem se nimaš kaj sekirat za dobro tono in pol in občasno vleko.
Z lado sem vlačil po dve toni, v klance oviraš tovornjake, na ravnini oni tebe.


Drugače za prikolico je pa lažje kratek, ko moraš obračat in rikverc zmanevrirat v recimo ozek uvoz. Daljši kot je avto, bolj ti sprednji konec "opleta" levo-desno.
Z nivo sem prikolico obrnil glih kjerkoli je blo treba, s tadolgim patrolom je precej bolj štorasto.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Maj 22, 2015 7:48 am

kosir1234 napisal/-a:....
Za izpit pa mislim, da bom šel delat do 4250ndm (B + koda 96).
.... :D

Tale B + koda zna hitro biti premalo za legalno vleko s kakšnim terencem. Zato razmisli, če se že lotevaš vse te izpitne procedure, če ne bi raje delal B + E.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Damjan
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne Jan 11, 2009 6:04 pm

OdgovorNapisal/-a Damjan » Pe Maj 22, 2015 10:33 am

Za manevrirat po mestu in dvorišču je krajše vlečno plus prikola zih lažje sploh v rikverc samo ko si enkrat na relaciji po slabem vremenu, razdrapane ceste s kolotečnimi, pri prehitevanju tovornjakov, naglem zaviranju itd, itd pa se ne da primerjat daljša medosna razdalja vs krajša pri vlečnem vozilu.
Daljše in velikokrat posledićno tudi težje izpeljanke so veliko bolj stabilne in predvsem varnejše v kritičnih situacijah na cesti.

Pri izbiri avta tud pazi kolko NDM lahko vleče ker le za tolko boš lahko homologiral priklop. Recimo kak Xtrail se mi zdi da ima NDM za prikolo 1700kg in če priklopiš prikolo z 2000 kg si v resnem prekršku.

Kokr je tudi Miran že reku premisli ko boš delal izpit da je lahko B+ 96 hitro premalo (max je 4250kg skupne NDM). Recimo s kakim Audijem A6 + priklo z 2t NDM je B+96 že premalo saj si za 15kg v prekršku. B+E te bo pa nekje 60% draži pršu kot B+96 če ga s prve nardiš vlečeš lahko pa 7,5t skupne NDM.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Maj 22, 2015 9:42 pm

Ne ubadaj se s temi jajci (izjema Pajero), nabavi si avto z veliko začetnico.
Kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... %20Comfort

Vse naštete namaha po komfortu, na terenu pa tudi, razen pajota. Glede vleke prikolice mu je pa malokateri kos. S tako lahkoto, kot Sorento vleče prikolico jo pa malo kateri avto.
Vse, kar si linkal so ena sama jetra. Kdor ne verjame naj proba Sorento.
Frontere se izogibaj v širokem loku, sfaljen terenc 300 na uro.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Po Maj 25, 2015 2:32 pm

Ej mam jaz odličen avto za to kar rabiš.
Nissan Terrano II 3v registriran kot tovorni. Napol zastonj registracija in dober dizl motor :D

sam še ga nimam cajta dat na avtonet
Slika

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Maj 26, 2015 12:56 am

Terrano se pa res (1 in 2), v tem rangu, kar pozablja (ne vem zakaj) je pa okno v svet za frontero recimo. Pa še za marsikateri drugi "najboljši terenec na svetu" tudi.
Soliden voz, ni kaj.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Betoner in 60 gostov