POzdravljeni,
kot je že pregovorno znano so na teh lc-jkah ročne zavore hiba zato me zanima kako to rešiti za malo dalj časa, da ne bi vsako leto vedno znova tehnični zlezel komaj skozi zaradi te blesave ročne. Jo stalno nastavljamo, popravljamo pa je stalno ista pesem.
Ali obstaja kakšna heawy duty oziroma obstojnejša varianta, da bi se ročni vsaj malo podaljšalo funkcionalnost, ker to postaja že prav neznosno, saj ročna ko jo zategnem vedno prime, samo na tehničnih pregledih je pa vedno malo nad rdečim poljem, sepravi komaj sprejemljivo.
Ročna se ne zlorablja, tudi vozilo se ni nikoli z zategnjeno da bi se kaj skurilo, uporabljam jo tako kot vsak, na prakirišču, za speljevanje v klanec in podobno, skratka normalna uporaba.
lp,
Jure
Lc 120 ročna zavora, rešitve?
O tej tvoji ročni je že bilo nekaj govora, a ne?
Kje jo nastavljaš?
Zadaj v bobnu ali pri ročici?
Po mojem ročna, če je zadaj v bobnu pravilno nastavljena, zdrži kar nekaj časa. Jaz sem mojo Yotko vlačil po precej neprijetnih okoljih, pa s tem nisem imel težav.
Je pa to nastavljanje v bobnu najlažje narediti, če je avto na dvigalu in ti je zadnje kolo v višini oči.
Miran
Kje jo nastavljaš?
Zadaj v bobnu ali pri ročici?
Po mojem ročna, če je zadaj v bobnu pravilno nastavljena, zdrži kar nekaj časa. Jaz sem mojo Yotko vlačil po precej neprijetnih okoljih, pa s tem nisem imel težav.
Je pa to nastavljanje v bobnu najlažje narediti, če je avto na dvigalu in ti je zadnje kolo v višini oči.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Mah ja o tej ročni stalno govorim in razpredam, ne samo na 120-tki, tudi moja prejšnja 90-tka je bila na slabem glasu glede ročne.
Kako oziroma kje jo nastavlja mehanik ne vem, vem samo, ko pride avto s servisa je ročica ročne bolj trda, nižje prime, čez nekaj časa pa postane ročica ohlapna kakšen cm in pol preden začne zategovati, ko se to zgodi posledično slabše in tudi višje prime.
Hvala za namig kako nastaviti tega hudiča, se bom pogovoril z mehanikom.
lp,
Jure
Kako oziroma kje jo nastavlja mehanik ne vem, vem samo, ko pride avto s servisa je ročica ročne bolj trda, nižje prime, čez nekaj časa pa postane ročica ohlapna kakšen cm in pol preden začne zategovati, ko se to zgodi posledično slabše in tudi višje prime.
Hvala za namig kako nastaviti tega hudiča, se bom pogovoril z mehanikom.
lp,
Jure
Moja 120-ka je avtomatik in ročne sploh ne potrebujem, zaradi tega ker je ne rabim jo v mokrem vremenu vsake toliko med vožnjo držim malce zategnjeno da se sčisti rja iz bobona, v manualu piše da naj bi prijel sedmi zob, se pravi ko jo potegneš počasi in šteješ, nastavil sem si jo sam in to zadaj na bobnu in ne na ročici, tako kot pravi miran. Že leto in pol nimam problema in prime kot je treba, je pa največ uporabljena na tehničnem,jaz jo rabim zelo zelo malo.
Lp Andrej
Lp Andrej
LC 90TD napisal/-a: ...
Kako oziroma kje jo nastavlja mehanik ne vem, vem samo, ko pride avto s servisa je ročica ročne bolj trda, nižje prime, čez nekaj časa pa postane ročica ohlapna kakšen cm in pol preden začne zategovati, ko se to zgodi posledično slabše in tudi višje prime.
.....
Sliši se kot da samo zategne matico pod ročko.
Mogoče bi bilo bolje obiskati kakšen zavorni servis, izgleda da mehanik izbere (zanj) lažjo varianto.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Ročno se nastavlja zadaj na bobnu ( https://www.youtube.com/watch?v=91mMmYck-HQ ). Če ti jo štela na ročni (krajša zajlo) menjaj mehanika. Ali pa mu namigni. Moj lokalni mehankar je tut hotu nastavljat na ročici
Kot je Miran zapisal. Vzdignit zadnji del. Obračaš kolešček z izvijačem toliko časa da pakna prime, nato vrneš toliko zobov, da se kolo vrti brez upora. 90 in 120-ka imata enak sistem ročne zavore.
Kot je Miran zapisal. Vzdignit zadnji del. Obračaš kolešček z izvijačem toliko časa da pakna prime, nato vrneš toliko zobov, da se kolo vrti brez upora. 90 in 120-ka imata enak sistem ročne zavore.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov