Patrol: Nov začetek, stari problemi
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Nove original nissan zavorne ploščice, starejše od avta
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ja kaj te češ , verjetno si prvo našparal tolko dnarja, da si kupil plo,ščice pol pa ko je bil kup ček večji pa še avto
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Hehe ploščice je avstrijec 20 let po skladišču prestavljal.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Še zadnje malenkosti
Potem pa na tehničnega. Z dvomesečno zamudo
Potem pa na tehničnega. Z dvomesečno zamudo
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ejga, a ti to pozimi šajbe ven pobereš al kako No sej je neka logika v tem, šipe se ne rosijo in ne zmrzujejo....ma boš moral patentirat tole.
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ne, to sem stare navadne vinjete odstranil. Zdaj pridejo digitalne
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Japajade.....tkole pa na šiht prideš pol...
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Aha sem videl, da si baje tehničnega naredil https://www.youtube.com/watch?v=auARszZKAjU
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
moja.malenkost napisal/-a:Aha sem videl, da si baje tehničnega naredil https://www.youtube.com/watch?v=auARszZKAjU
Ne, takrat sem se ravno peljal na tehničnega.
Včeraj zvečer sem še na grobo poravnal vrata, toliko da lajšta paše gor, in lajšto prilepil.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Menjan še štarter. Sicer se je ob menjavi izkazalo, da je bil problem "le" slab stik na kablu od avtomata do samega elektomotorja.
Potem sem še malo meril in ugotovil, da se 1.5 volta zgubi po masi med akumulatorjem in štarterjem.
Očistil vse naležne površine (ohišje štarterja, plata pri menjalniku, pritditev mase na motor) in je bilo boljše. Ampak še vedno se je 0.7V zgubilo. Na kablu se je izgubilo samo 0.25V, ostalih .045V pa se je v toplotno energjo predelalo od sprednjega dela motorja do menjalnika.
Masa je na sprednjem del motorja-alu ohišje, s tesnilno maso tesnjeno na blok. Potem je med blokom in menjalnikom en pleh, zopet tesnjen s tesnilno maso.
Na koncu sem potegnil dodatno maso direkt na štarter in je sedaj ok. Na masi in na + je sedaj na vsaki po cca 0.25V padca med štartanjem.
Pa končno sem zmontiral še kitajski 230V grelec motorja:
Potem sem še malo meril in ugotovil, da se 1.5 volta zgubi po masi med akumulatorjem in štarterjem.
Očistil vse naležne površine (ohišje štarterja, plata pri menjalniku, pritditev mase na motor) in je bilo boljše. Ampak še vedno se je 0.7V zgubilo. Na kablu se je izgubilo samo 0.25V, ostalih .045V pa se je v toplotno energjo predelalo od sprednjega dela motorja do menjalnika.
Masa je na sprednjem del motorja-alu ohišje, s tesnilno maso tesnjeno na blok. Potem je med blokom in menjalnikom en pleh, zopet tesnjen s tesnilno maso.
Na koncu sem potegnil dodatno maso direkt na štarter in je sedaj ok. Na masi in na + je sedaj na vsaki po cca 0.25V padca med štartanjem.
Pa končno sem zmontiral še kitajski 230V grelec motorja:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Zanimivo. Jaz imam namreč maso od skoz že posebej na zaganjač. Mi tudi deluje original kabel, tisti črn z neko čuno rumeno (mogoče zeleno?) črto na njem. Jaz ga vsekakor nisem dodal, lahko pa da je kdo pred mano...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Na Y61 so pa privarčevali 40 cm kabla
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
gregor napisal/-a:Menjan še štarter. Sicer se je ob menjavi izkazalo, da je bil problem "le" slab stik na kablu od avtomata do samega elektomotorja.
Potem sem še malo meril in ugotovil, da se 1.5 volta zgubi po masi med akumulatorjem in štarterjem.
Očistil vse naležne površine (ohišje štarterja, plata pri menjalniku, pritditev mase na motor) in je bilo boljše. Ampak še vedno se je 0.7V zgubilo. Na kablu se je izgubilo samo 0.25V, ostalih .045V pa se je v toplotno energjo predelalo od sprednjega dela motorja do menjalnika.
Masa je na sprednjem del motorja-alu ohišje, s tesnilno maso tesnjeno na blok. Potem je med blokom in menjalnikom en pleh, zopet tesnjen s tesnilno maso.
Na koncu sem potegnil dodatno maso direkt na štarter in je sedaj ok. Na masi in na + je sedaj na vsaki po cca 0.25V padca med štartanjem.
Pa končno sem zmontiral še kitajski 230V grelec motorja:
lahko kaj več poveš o grelcu? Mi je interesantna zadeva. Kje se dobi? Cena? Uporaba? Sem laik in nimam pojma o tem ampak zanima me pa
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Išči "LF Bros" na netu. Na aliexpresu boš našel, ali ebayu mogoče tudi.
Jaz sem to naročil bratu neekaj let nazaj za njegov avto (v svojem sem imel 700w grelec v bloku motorja od Defa) od nekih angležev, ki so preprodajali to. Se niti nisem spomnil takrat, da bi šel h kitajcem gledat. Nekaj časa nazaj je avto prodal, v novega pa se je odločil, da ne bo montiral, in tako je grelec pristal pri meni.
Ta je 2kw moči, ima svojo pumpo, da voda kroži, dejansko imaš toplo mašinov v recimo 15 minutah. Odvisno tud od velikosti mašine.
Zdaj moram samo še wifi stikalo naročit, da lahko iz hiše vklopim zjutraj.
aja, zraven kitajca dobiš samo dober meter kabla z vtikačem. Če hočeš bit malo bolj kamot, je rešitev namenska vtičnica od Defa WarmUp, ki jo nekam spredaj zmontiraš.
https://www.carandcamp.com/defa-standhe ... aumheizung
Obstajajo drugje tud ceneje, link sem ti dal zato, ker so jasne slike. Na kakšnih avtih od dežurnih zdravnikov sem že tudi videl ta sistem.
Če imaš kabel privezan pri vtičnici, in se naravnost rikverc odpelješ, se odšteka, ga ne utrgaš. Preverjeno by moja žena.
Jaz sem to naročil bratu neekaj let nazaj za njegov avto (v svojem sem imel 700w grelec v bloku motorja od Defa) od nekih angležev, ki so preprodajali to. Se niti nisem spomnil takrat, da bi šel h kitajcem gledat. Nekaj časa nazaj je avto prodal, v novega pa se je odločil, da ne bo montiral, in tako je grelec pristal pri meni.
Ta je 2kw moči, ima svojo pumpo, da voda kroži, dejansko imaš toplo mašinov v recimo 15 minutah. Odvisno tud od velikosti mašine.
Zdaj moram samo še wifi stikalo naročit, da lahko iz hiše vklopim zjutraj.
aja, zraven kitajca dobiš samo dober meter kabla z vtikačem. Če hočeš bit malo bolj kamot, je rešitev namenska vtičnica od Defa WarmUp, ki jo nekam spredaj zmontiraš.
https://www.carandcamp.com/defa-standhe ... aumheizung
Obstajajo drugje tud ceneje, link sem ti dal zato, ker so jasne slike. Na kakšnih avtih od dežurnih zdravnikov sem že tudi videl ta sistem.
Če imaš kabel privezan pri vtičnici, in se naravnost rikverc odpelješ, se odšteka, ga ne utrgaš. Preverjeno by moja žena.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Tudi letos sem pred tehničnim pregledom odstranil sprednjo šipo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Ti pa menjaš šipe bolj pogosto kot gume.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
V zadnjih dveh letih res
No pa gume sem tud menjal. Sem šel na ožje, v tem času podnebnih in energetskih kriz. Zdaj zgleda kot kak Landrover ali mercedes G. 255/85R16
Širina (oz ožina ) gume sicer ne pride do pravega izraza, ker so montirane na 8 col široke felge.
No pa gume sem tud menjal. Sem šel na ožje, v tem času podnebnih in energetskih kriz. Zdaj zgleda kot kak Landrover ali mercedes G. 255/85R16
Širina (oz ožina ) gume sicer ne pride do pravega izraza, ker so montirane na 8 col široke felge.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
To je en od redkih trenutkov, ko si želiš 4cilindraša namesto šestaka
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Spet odmična gred. Tokrat izgleda, kot da se zgornji sloj materiala na ležaju lušči. 15.000 km nazaj je bila čisto lepa. Težava ni na istem ležaju, kot je bila prejšnjič. (glava je ostala prejšnjič ista.)
Naročil novo. Najcenejša je bila kot običajno pri najbolj počasnem trgovcu, Autodoc.
Glede na to da imam vsaj dober teden časa zaradi čakanja na odmično, bi blo mogoče smiselno še karter dol vzet in ojnične ležaje pogledat, čeprav je bilo 15000 km nazaj spodaj vse novo original nissan.
Očitno ne bo tako na hitro skupaj, kot sem mislil.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Če ti je kaj v tolažbo....tudi meni se to pogosto dogaja na kinderjajčku....na srečo se vedno pojavi na petem in šestem cilindru.....
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
gregor napisal/-a:
Spet odmična gred. Tokrat izgleda, kot da se zgornji sloj materiala na ležaju lušči. 15.000 km nazaj je bila čisto lepa. Težava ni na istem ležaju, kot je bila prejšnjič. (glava je ostala prejšnjič ista.)
nič se ne lušči, to so kavitacijske poškodbe zaradi ohlapnega, deformiranega oz. poškodovanega ležaja ali pa tudi (redkeje) zaradi penjenja olja (zračni mehurčki v olju), kar je lahko posledica izrabljene oljne črpalke ali pa slabega olja.
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Hvala za strokovno mnenje.
Če je prvo, bo z novo glavo in novo odmično gredjo rešeno.
Če je zadnje, me verjetno čaka presenečenje vsaj še na ojničnih ležajih.
Samo kvaliteto olja bi zaenkrat izločil, uporabljeno castrolovo olje se uporablja že dlje časa v vseh mojih avtih in v večjem voznem parku ene firme.
Glede na to, da je bil motor 15.000 km nazaj komplet narazen in se je iz dveh sestavilo enega, bi lahko kaj zajebal pri sesalni cevi za olje ali montaži oljne pumpe in vleče zrak zraven.
Bom za kontrolo vzel karter dol ter preveril ojnične.
Škoda, da nisem tlaka olja zmeril, preden sem glavo dol jemal.
Razdirat sem šel pa zaradi glave oz. tesnila glave zaradi pregretja, ker je hladilnik spustil.
Bilo bi možno, da bi kompresija zaradi slabega tesnila šla tudi v oljni kanal, vendar bi potem verjetno tudi olje šlo v cilinder ob sesalnem taktu.
Če je prvo, bo z novo glavo in novo odmično gredjo rešeno.
Če je zadnje, me verjetno čaka presenečenje vsaj še na ojničnih ležajih.
Samo kvaliteto olja bi zaenkrat izločil, uporabljeno castrolovo olje se uporablja že dlje časa v vseh mojih avtih in v večjem voznem parku ene firme.
Glede na to, da je bil motor 15.000 km nazaj komplet narazen in se je iz dveh sestavilo enega, bi lahko kaj zajebal pri sesalni cevi za olje ali montaži oljne pumpe in vleče zrak zraven.
Bom za kontrolo vzel karter dol ter preveril ojnične.
Škoda, da nisem tlaka olja zmeril, preden sem glavo dol jemal.
Razdirat sem šel pa zaradi glave oz. tesnila glave zaradi pregretja, ker je hladilnik spustil.
Bilo bi možno, da bi kompresija zaradi slabega tesnila šla tudi v oljni kanal, vendar bi potem verjetno tudi olje šlo v cilinder ob sesalnem taktu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
A veš tisto, ko hočeš na hitro karter dol vzet...
pa se spomneš, da prejšnjič v lokalni trgovini nisi dobil tesnila karterja, mudilo se je sestavit in si lepo staro tesnilo namazal s tesnilno maso in sestavil. (seveda konkretno robo od Reinza, ne nekih poceni tubic)
Vrag noče dol. Eno tretjino sem ga včeraj osvobodil z kladivom in nabrušenim "špahtlom", potem sem obupal.
Se nadaljuje
pa se spomneš, da prejšnjič v lokalni trgovini nisi dobil tesnila karterja, mudilo se je sestavit in si lepo staro tesnilo namazal s tesnilno maso in sestavil. (seveda konkretno robo od Reinza, ne nekih poceni tubic)
Vrag noče dol. Eno tretjino sem ga včeraj osvobodil z kladivom in nabrušenim "špahtlom", potem sem obupal.
Se nadaljuje
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi
Koliko pa stane nova odmična?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 94 gostov