Patrol: Nov začetek, stari problemi

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Dec 02, 2021 7:54 pm

Nove original nissan zavorne ploščice, starejše od avta 8)

Slika

Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

moja.malenkost
Prispevkov: 175
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Pe Dec 03, 2021 10:59 am

Ja kaj te češ ;) , verjetno si prvo našparal tolko dnarja, da si kupil plo,ščice :) pol pa ko je bil kup ček večji pa še avto :wink:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Dec 03, 2021 12:07 pm

Hehe ploščice je avstrijec 20 let po skladišču prestavljal.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Dec 09, 2021 6:20 pm

Še zadnje malenkosti

Slika


Potem pa na tehničnega. Z dvomesečno zamudo :oops:
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Dec 09, 2021 9:43 pm

Ejga, a ti to pozimi šajbe ven pobereš al kako :shock: :shock: No sej je neka logika v tem, šipe se ne rosijo in ne zmrzujejo....ma boš moral patentirat tole.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Dec 09, 2021 9:47 pm

Ne, to sem stare navadne vinjete odstranil. Zdaj pridejo digitalne :-)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Dec 09, 2021 10:18 pm

Japajade.....tkole pa na šiht prideš pol...

Slika

moja.malenkost
Prispevkov: 175
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Pe Dec 10, 2021 6:27 pm

Aha sem videl, da si baje tehničnega naredil ;) https://www.youtube.com/watch?v=auARszZKAjU

moja.malenkost
Prispevkov: 175
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Pe Dec 10, 2021 6:28 pm


Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Dec 10, 2021 10:44 pm

moja.malenkost napisal/-a:Aha sem videl, da si baje tehničnega naredil ;) https://www.youtube.com/watch?v=auARszZKAjU


Ne, takrat sem se ravno peljal na tehničnega. :-)



Včeraj zvečer sem še na grobo poravnal vrata, toliko da lajšta paše gor, in lajšto prilepil.

Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Dec 19, 2021 10:50 pm

Menjan še štarter. Sicer se je ob menjavi izkazalo, da je bil problem "le" slab stik na kablu od avtomata do samega elektomotorja.
Potem sem še malo meril in ugotovil, da se 1.5 volta zgubi po masi med akumulatorjem in štarterjem.
Očistil vse naležne površine (ohišje štarterja, plata pri menjalniku, pritditev mase na motor) in je bilo boljše. Ampak še vedno se je 0.7V zgubilo. Na kablu se je izgubilo samo 0.25V, ostalih .045V pa se je v toplotno energjo predelalo od sprednjega dela motorja do menjalnika.
Masa je na sprednjem del motorja-alu ohišje, s tesnilno maso tesnjeno na blok. Potem je med blokom in menjalnikom en pleh, zopet tesnjen s tesnilno maso.
Na koncu sem potegnil dodatno maso direkt na štarter in je sedaj ok. Na masi in na + je sedaj na vsaki po cca 0.25V padca med štartanjem.

Pa končno sem zmontiral še kitajski 230V grelec motorja:

Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Dec 20, 2021 3:34 pm

Zanimivo. Jaz imam namreč maso od skoz že posebej na zaganjač. Mi tudi deluje original kabel, tisti črn z neko čuno rumeno (mogoče zeleno?) črto na njem. Jaz ga vsekakor nisem dodal, lahko pa da je kdo pred mano...
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Dec 23, 2021 9:26 am

Na Y61 so pa privarčevali 40 cm kabla :-)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

mickaV20
Prispevkov: 23
Pridružen: To Jul 20, 2021 10:31 am
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a mickaV20 » Ne Dec 26, 2021 1:53 pm

gregor napisal/-a:Menjan še štarter. Sicer se je ob menjavi izkazalo, da je bil problem "le" slab stik na kablu od avtomata do samega elektomotorja.
Potem sem še malo meril in ugotovil, da se 1.5 volta zgubi po masi med akumulatorjem in štarterjem.
Očistil vse naležne površine (ohišje štarterja, plata pri menjalniku, pritditev mase na motor) in je bilo boljše. Ampak še vedno se je 0.7V zgubilo. Na kablu se je izgubilo samo 0.25V, ostalih .045V pa se je v toplotno energjo predelalo od sprednjega dela motorja do menjalnika.
Masa je na sprednjem del motorja-alu ohišje, s tesnilno maso tesnjeno na blok. Potem je med blokom in menjalnikom en pleh, zopet tesnjen s tesnilno maso.
Na koncu sem potegnil dodatno maso direkt na štarter in je sedaj ok. Na masi in na + je sedaj na vsaki po cca 0.25V padca med štartanjem.

Pa končno sem zmontiral še kitajski 230V grelec motorja:

Slika


lahko kaj več poveš o grelcu? Mi je interesantna zadeva. Kje se dobi? Cena? Uporaba? Sem laik in nimam pojma o tem :) ampak zanima me pa :skace_od_srece:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Dec 26, 2021 6:23 pm

Išči "LF Bros" na netu. Na aliexpresu boš našel, ali ebayu mogoče tudi.
Jaz sem to naročil bratu neekaj let nazaj za njegov avto (v svojem sem imel 700w grelec v bloku motorja od Defa) od nekih angležev, ki so preprodajali to. Se niti nisem spomnil takrat, da bi šel h kitajcem gledat. Nekaj časa nazaj je avto prodal, v novega pa se je odločil, da ne bo montiral, in tako je grelec pristal pri meni.

Ta je 2kw moči, ima svojo pumpo, da voda kroži, dejansko imaš toplo mašinov v recimo 15 minutah. Odvisno tud od velikosti mašine. :-)
Zdaj moram samo še wifi stikalo naročit, da lahko iz hiše vklopim zjutraj.

aja, zraven kitajca dobiš samo dober meter kabla z vtikačem. Če hočeš bit malo bolj kamot, je rešitev namenska vtičnica od Defa WarmUp, ki jo nekam spredaj zmontiraš.
https://www.carandcamp.com/defa-standhe ... aumheizung
Obstajajo drugje tud ceneje, link sem ti dal zato, ker so jasne slike. Na kakšnih avtih od dežurnih zdravnikov sem že tudi videl ta sistem.
Če imaš kabel privezan pri vtičnici, in se naravnost rikverc odpelješ, se odšteka, ga ne utrgaš. Preverjeno by moja žena. :)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Nov 03, 2022 9:23 am

Tudi letos sem pred tehničnim pregledom odstranil sprednjo šipo. :lol:

Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4341
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Nov 07, 2022 10:19 am

Ti pa menjaš šipe bolj pogosto kot gume. :lol:
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Nov 09, 2022 8:36 am

V zadnjih dveh letih res :-)

No pa gume sem tud menjal. Sem šel na ožje, v tem času podnebnih in energetskih kriz. :roll: :lol: :lol: Zdaj zgleda kot kak Landrover ali mercedes G. :lol: 255/85R16
Širina (oz ožina :-) ) gume sicer ne pride do pravega izraza, ker so montirane na 8 col široke felge.





Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » So Mar 25, 2023 10:44 pm

Slika

To je en od redkih trenutkov, ko si želiš 4cilindraša namesto šestaka :-)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » To Mar 28, 2023 11:33 am

Slika

Spet odmična gred. Tokrat izgleda, kot da se zgornji sloj materiala na ležaju lušči. 15.000 km nazaj je bila čisto lepa. Težava ni na istem ležaju, kot je bila prejšnjič. (glava je ostala prejšnjič ista.)

Naročil novo. Najcenejša je bila kot običajno pri najbolj počasnem trgovcu, Autodoc.
Glede na to da imam vsaj dober teden časa zaradi čakanja na odmično, bi blo mogoče smiselno še karter dol vzet in ojnične ležaje pogledat, čeprav je bilo 15000 km nazaj spodaj vse novo original nissan.

Očitno ne bo tako na hitro skupaj, kot sem mislil. :D
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Mar 28, 2023 2:43 pm

Če ti je kaj v tolažbo....tudi meni se to pogosto dogaja na kinderjajčku....na srečo se vedno pojavi na petem in šestem cilindru..... :gladi_ga_po_glavi:

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a kloshar » Sr Mar 29, 2023 11:01 am

gregor napisal/-a:Slika

Spet odmična gred. Tokrat izgleda, kot da se zgornji sloj materiala na ležaju lušči. 15.000 km nazaj je bila čisto lepa. Težava ni na istem ležaju, kot je bila prejšnjič. (glava je ostala prejšnjič ista.)



nič se ne lušči, to so kavitacijske poškodbe zaradi ohlapnega, deformiranega oz. poškodovanega ležaja ali pa tudi (redkeje) zaradi penjenja olja (zračni mehurčki v olju), kar je lahko posledica izrabljene oljne črpalke ali pa slabega olja.
Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Mar 29, 2023 12:31 pm

Hvala za strokovno mnenje.
Če je prvo, bo z novo glavo in novo odmično gredjo rešeno.
Če je zadnje, me verjetno čaka presenečenje vsaj še na ojničnih ležajih.
Samo kvaliteto olja bi zaenkrat izločil, uporabljeno castrolovo olje se uporablja že dlje časa v vseh mojih avtih in v večjem voznem parku ene firme.
Glede na to, da je bil motor 15.000 km nazaj komplet narazen in se je iz dveh sestavilo enega, bi lahko kaj zajebal pri sesalni cevi za olje ali montaži oljne pumpe in vleče zrak zraven.
Bom za kontrolo vzel karter dol ter preveril ojnične.
Škoda, da nisem tlaka olja zmeril, preden sem glavo dol jemal.
Razdirat sem šel pa zaradi glave oz. tesnila glave zaradi pregretja, ker je hladilnik spustil.
Bilo bi možno, da bi kompresija zaradi slabega tesnila šla tudi v oljni kanal, vendar bi potem verjetno tudi olje šlo v cilinder ob sesalnem taktu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Mar 30, 2023 9:04 am

A veš tisto, ko hočeš na hitro karter dol vzet...
pa se spomneš, da prejšnjič v lokalni trgovini nisi dobil tesnila karterja, mudilo se je sestavit in si lepo staro tesnilo namazal s tesnilno maso in sestavil. (seveda konkretno robo od Reinza, ne nekih poceni tubic)

Vrag noče dol. Eno tretjino sem ga včeraj osvobodil z kladivom in nabrušenim "špahtlom", potem sem obupal. :vdam_se:
Se nadaljuje :D
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Apr 07, 2023 10:29 am

Koliko pa stane nova odmična?
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov