Patrol: Nov začetek, stari problemi

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jul 15, 2019 9:32 pm

Vrezal sem navoj. To je krivina takoj za turbino in je dovolj debela.
Moja sonda ima M8x1 navoj...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Jul 16, 2019 7:55 am

Sej najbrž veš, ampak vseeno... vijak na glavni jermenici si menjal? SM pravi, da je za enkratno uporabo, ker naj bi se pri zategovanju "raztegnil" da drži, ko pa ga enkrat popustiš, ni več elastičen...Menjal naj bi komplet vijak in podložko. SM predvideva tudi lepljenje novega vijaka. Nisem pa siguren, ampak se mi zdi da predvideva tudi menjavo kajl...no, to se je zdelo še meni tu mač in sem menjal le vijak in podložko.
Sprašujem, ker sem že videl škodo, ki jo povzroči jermenica, ko malce popusti vijak...

https://www.ebay.com.au/itm/Genuine-Nissan-Patrol-GQ-Y60-GU-Y61-RD28-Harmonic-Balancer-Bolt-Washer-2-Keys/192255008996?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20131231084308%26meid%3D2f9c09c7388b461c92949e41b1159403%26pid%3D100010%26rk%3D4%26rkt%3D12%26sd%3D292298879369%26itm%3D192255008996%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100010.m2109
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » To Jul 16, 2019 9:18 am

Game-on:
sem dopolnil prejšnji post z dodatnimi slikami, da da bo jasno, da sem navoje vrezal. :-)

Uroš: ja, videl te slike že parkrat, ko pobere glavno gred. In zategnjeno je nekaj let, potem se pa odtegne.
Pri meni gre jermenica čisto na rahlo gor, zato sem (tudi že prejšnjič ko sem imel narazen) namazal s pritrdilom za ležaje. Sedaj isto.
Pa kot si rekel, lepljenje vijaka z "loctite".
Vijaka pa nisem menjal ne zdaj, ne prejšnjič.
Občasno pa preverim, če je še zategnjen.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Jul 17, 2019 3:02 pm

gregor napisal/-a:Game-on:
sem dopolnil prejšnji post z dodatnimi slikami, da da bo jasno, da sem navoje vrezal. :-)

Uroš: ja, videl te slike že parkrat, ko pobere glavno gred. In zategnjeno je nekaj let, potem se pa odtegne.
Pri meni gre jermenica čisto na rahlo gor, zato sem (tudi že prejšnjič ko sem imel narazen) namazal s pritrdilom za ležaje. Sedaj isto.
Pa kot si rekel, lepljenje vijaka z "loctite".
Vijaka pa nisem menjal ne zdaj, ne prejšnjič.
Občasno pa preverim, če je še zategnjen.

:stisk_roke:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
game-on
Prispevkov: 283
Pridružen: Ne Okt 31, 2010 10:17 pm
Kraj: Ptuj

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a game-on » Sr Jul 17, 2019 4:28 pm

Hvala :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Okt 16, 2019 12:19 am

Kaj izkušenj z varjenjem dvomasnega vztrajnika?
Ena firma v nemčiji to počne za y61 rd28.... Ampak so mi mal predragi.
Angleži so mi že drugič poslali napačen kit enomasni vztrajnik s sklopko in jih imam počasi dost, avto pa že fejst trese...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Dec 12, 2019 9:47 am

Z enomasnim vztrajnikom potem ni bilo nič, ker angleži ne vedo, kaj prodajajo in pošiljajo :evil:
Avto je bilo treba na hitro skupaj sestavit, zato sem dal noter rabljenega iz rezervne mašine.
Hkrati sem menjal še semering na glavni gredi, ki je spuščal.
80x100x9 od renojevih 1.5 dci paše. (original nissan je pol milimetra ožji)

Se je pa po slabih dveh mesecih mira pojavil drug problem.
Ne vem, enkrat pred 20 leti sem se sicer zaklel, da z renoji nočem imet več opravka(sicer bolj zaradi neresnih pooblaščenih serviserjev), ampak me skrbi, da ima tisti renojev semering kaj vmes :lol: :lol:

V zgornjem delu motorja imam klikajoč zvok, podobno kot nenastavljeni ventili oziroma kot na začetku par sekund, ko startam mrzel avto. Sliši se, ko se motor malo segreje.
Ko je segret, v zgornjem delu motorja pri višjih obratih tudi nezdravo ropota. Pri ca 3500 obratih začne tudi takte izgubljat.
Odmična gred na hitro na videz zgleda ok.
Dročniki?
Kako videt, če je z dročnikom vse ok, ko ga ven vzamem?
Sicer imam še en motor doma, verjetno bom vse dročnike prestavil za probo.
A morem bit na kaj pozoren pri tem? Nimam dosti pojma o hidravličnih dročnikih. :-)

Jajc japonski, ravno sem ga začel hvalit, kako fajn dela.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Dec 12, 2019 7:23 pm

gregor napisal/-a:Z enomasnim vztrajnikom potem ni bilo nič, ker angleži ne vedo, kaj prodajajo in pošiljajo :evil:
Avto je bilo treba na hitro skupaj sestavit, zato sem dal noter rabljenega iz rezervne mašine.
Hkrati sem menjal še semering na glavni gredi, ki je spuščal.
80x100x9 od renojevih 1.5 dci paše. (original nissan je pol milimetra ožji)

Se je pa po slabih dveh mesecih mira pojavil drug problem.
Ne vem, enkrat pred 20 leti sem se sicer zaklel, da z renoji nočem imet več opravka(sicer bolj zaradi neresnih pooblaščenih serviserjev), ampak me skrbi, da ima tisti renojev semering kaj vmes :lol: :lol:

V zgornjem delu motorja imam klikajoč zvok, podobno kot nenastavljeni ventili oziroma kot na začetku par sekund, ko startam mrzel avto. Sliši se, ko se motor malo segreje.
Ko je segret, v zgornjem delu motorja pri višjih obratih tudi nezdravo ropota. Pri ca 3500 obratih začne tudi takte izgubljat.
Odmična gred na hitro na videz zgleda ok.
Dročniki?
Kako videt, če je z dročnikom vse ok, ko ga ven vzamem?
Sicer imam še en motor doma, verjetno bom vse dročnike prestavil za probo.
A morem bit na kaj pozoren pri tem? Nimam dosti pojma o hidravličnih dročnikih. :-)

Jajc japonski, ravno sem ga začel hvalit, kako fajn dela.



Semering na motorni gredi upam, da si dal pravega... ne toliko dimenzijsko, kot smer vrtenja :D meni so enkrat prodali napačno smer...sem k sreči ugotovil, preden sem zmontiral..

Kar se tiče dročnikov... Y61 2.8 NIMA! hidravličnih dročnikov. (Če je motor original iz Y61)
Jst sem imel enak klenkajoč zvok, ko mi prejšnja Bosch črpalka ni delovala pravilno... premalo nafte. Zvok z obrati raste, in je hudo glasen/kovinski.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Dec 13, 2019 12:32 pm

Dr.Patrol napisal/-a:
Semering na motorni gredi upam, da si dal pravega... ne toliko dimenzijsko, kot smer vrtenja :D meni so enkrat prodali napačno smer...sem k sreči ugotovil, preden sem zmontiral..


ja, vse je ok.

Dr.Patrol napisal/-a:Kar se tiče dročnikov... Y61 2.8 NIMA! hidravličnih dročnikov. (Če je motor original iz Y61)
Jst sem imel enak klenkajoč zvok, ko mi prejšnja Bosch črpalka ni delovala pravilno... premalo nafte. Zvok z obrati raste, in je hudo glasen/kovinski.


Pumpa ni, ker ropoče tudi če med vožnjo ugasnem avto.

Drugače pa y61 ima ploščice + hidravlični dročnik, kolikor vem.
copy/paste iz y61 manuala:

If valve lifters are noisy, check valve lifter.
(1) Depress plunger forcibly with your finger.
If it moves about 1 mm (0.04 in), it indicates air is inside valve lifter.
(2) Reinstall valve lifter.
(3) Bleed air by running engine at 2,400 rpm under no-load for
about 20 minutes.
CAUTION:
When camshaft is removed to install, remove or inspect
hydraulic valve lifters, do not start engine for at least 30 minutes
after reinstalling camshaft. (Wait until hydraulic valve lifters
have reached their set lengths.) Before starting engine,
rotate crankshaft by hand to ensure pistons do not interfere
with valves.
(4) Next check to ensure all air is bled. [Refer to step (1) above.]
(5) If there is still air, replace valve lifter.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Dec 13, 2019 12:40 pm

Priznam da nisem vedel... oz. še vedno ne vem kako potem tole deluje? Ker od y60 ima na strani dročnika utor in luknje, kjer prihaja olje v dročnik...na Y61 dročniku tega nisem videl. In priznam da mi tudi ni čisto jasno zakaj obojno? Hidravlični se sam nastavi, zakaj potem še ploščice?

Poglej razliko med enim in drugim dročnikom
https://www.ebay.com/itm/NISSAN-OEM-13231-V7215-SINGLE-VALVE-LIFTER-FOR-RD28T-HYDRAULIC-PATROL-UPTO-8-95-/301900173319

http://www.euro4x4parts.com/parts/mpl1139-1262_hydraulic_tappet_13231-3C900.html
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jan 03, 2020 11:54 am

Kot so nekateri mimo foruma namignili, je zaribala odmična gred. Spodaj niti še nisem gledal, kaj je. Ni volje.
Odmična zaribana, na mostičkih se vidi, da luknje niso več okrogle.
Kvalutetno olje redno menavano na 10000km.

1: zrihtat rezervni 2.8 motor (tesnilo glave, dodat priključek za vodo zadaj, ojnični ležaji, druga variabilna turbina itd)
2: vgradit 4.2+turbo, ki je bil namenjen za drug projekt.

Za začetek bom zrihtal enega udobnega dizla za daily driverja, da se rešim začasnega bencinskega malčka.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Jan 03, 2020 12:12 pm

gregor napisal/-a:....
Kvalutetno olje redno menavano na 10000km.
....

:stari_pridiga: Enkrat mi je en avto zaribal, ker nekoč v njegovi zgodovini prejšnji lastniki očitno niso skrbeli za redno menjavo olja in filtra, pa so se zamašili dovodni kanali za olje do ležajev .. :(
Ampak, če bi bilo enostavno, ne bi bilo zanimivo, a ne?
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 537
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a vrecha » Pe Jan 03, 2020 12:36 pm

Enkrat mi je en avto zaribal ... so se zamašili dovodni kanali za olje do ležajev ...


Tudi sam imam takšno zgodbo, kupil s cca 120 kkm na števcu, po dveh letih in dobrih 60 kkm brez težav in brez skrbi ob skrbnem vzdrževanju pa kabum - presenečenje, brez kakšnih opozoril. Zaribala odmična ter se na koncu še polomila. Zamašil oljni kanal ... Tudi tukaj so bili prejšnji lastniki najbolj verjeten vzrok, a 100% pa v takšnih primerih nikoli nisi ... :?

Sožalje, gregor, čim ugodneje porihtaj ...
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Jan 03, 2020 5:18 pm

Ma dokler se to zgodi doma, ni panike. Samo da se ne zgodi na poti na dopust ali na poti nekam v tujino, ko greš po kak nov projekt...
Ja 80.000 jih je bilo brez posebnosti. Tudi ko sem tesnilo glave menjeval, se ne spomnem, da bi bilo kaj posebnega videt na odmični. Kaj je pa prejšnjih 10 lastnikov delalo, pa sam bog ve. Kakorkoli, avto ne gre več v garažo, odkar je dvignjen. Tudi gum ne pomaga spustit. Na mrzlem pa ni volje šraufat. Bom v miru na toplem pripravil drug motor, potem pa akcija, ko bo mal otoplitve.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dimen » So Jan 04, 2020 11:32 am

Občudujem vašo vztrajnost pri tako obsežnih defektih. Jaz bi verjetno zapeljal na deponijo in si omislil drugo vozilo. Mislm, stroški popravila ne bodo glih zanemarljivi, časa bo šlo pa tudi ohohooo.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » So Jan 04, 2020 6:37 pm

Pa saj če sam doma šraufaš, sploh ni take finančne panike. Material je relativno poceni, če menjam na rezervnem motorju spodaj ležaje, pa obročke, pa tesnilo glave, imam 300 eur verjetno zadosti. Material za velik servis prestavim iz tega, ki ga imam v avtu, poleti sem menjal pumpo, šponer, rolco... Zdaj sem se spomnil, da je eno tesnilo glave še na zalogi v rezervi :)
Samo da knauf spravim tako daleč, da pride maler na vrsto, da imam jaz čas :-)

Jaz včasih občudujem ljudi, ki povedo, da so šli že 20 avtov gledat, pa še vedno niso kupili. Prvega (ali tretjega) solidnega bi v tem času že porihtal.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » So Jan 04, 2020 11:29 pm

Dimen.
S sledečo objavo ne mislim nič slabega in nič v direktni povezavi s tabo, pa vendar...moj ppgled na take zadeve...

Se ti ne zdi da problem nastane, ko tako kot večina nas že vložiš nekaj v avto?
Na deponiji ne dajo za to nič, drug enak avto stane ravno tako precej denarja in ponavadi kupiš nepoznano stanje, ki lahko kaj kmalu konča kot tisti prejšnji za na deponijo.
Zakaj namesto deponije in nakupa drugega ne bi nekdo, ki se vsaj malo spozna na mehaniko, ta denar namenjen za drug avto raje vložil v tega?
Vložek ne more biti tako visok, da bi presegal smiselnost popravila, poleg tega potem vsaj veš kaj imaš. Ne rečem da je to najbolj racijonalna rešitev za vse, vsekakor pa se splača kak avto tudi rešiti pred odpadom, se ti ne zdi?

Jaz sem v svojega vložil precej denarja in res je, še vedno je samo Patrol. Mogoče samo jaz gledam na zadevo drugače kot kdo drug, ampak...
Poleg tega mi pokaži avto v cca vrednosti mojega, ki me bo sposoben peljati na enakih terenih z enakimi bonitetami? Pa da bo zapovrh vsega še nov in zanesljiv?
Mislim da ga ne boš našel... Zato pa se nekaj nam "norcem" zdi smiselno obdržati in negovati stare piksne brez elektronike in pretiranega udobja... In roko na srce... Stara lepo ohranjena "piksna" dosega na trgu zavidljive €€€. Najbrž z nekim razlogom ;)

Da ne bo pomote, nimam se za nekega hudega popotnika, ki pol leta na leto preživi v avtomobilu v najhujših razmerah, vseeno pa se kdaj pa kdaj zgodi situacija, ko mi pride prav prav tak avto kot ga imam in takrat veselje odtehta vse stroške :)
Konec koncev, vsaj jaz si tak avto lastim zgolj zato, ker me dela super srečnega ko sem na poti z njim. Pa če je to za prvim domačim hribom ali nekje na sipini več tisoč kilometrov od doma ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dimen » Po Jan 06, 2020 8:50 am

Dr.Patrol napisal/-a:Dimen.
S sledečo objavo ne mislim nič slabega in nič v direktni povezavi s tabo, pa vendar...moj ppgled na take zadeve...

Verjamem, zgolj debatiramo :-)

Dr.Patrol napisal/-a:Se ti ne zdi da problem nastane, ko tako kot večina nas že vložiš nekaj v avto?
Na deponiji ne dajo za to nič, drug enak avto stane ravno tako precej denarja in ponavadi kupiš nepoznano stanje, ki lahko kaj kmalu konča kot tisti prejšnji za na deponijo.


Sej, problem je nastal že v štartu, ko vlagaš v preživeto tehniko. Poleg tega, defekti pregrevanja in mazanja Patrolov so znana problematika zato me ne preseneča, da se je zgodilo kar se moralo zgoditi.

Dr.Patrol napisal/-a:Zakaj namesto deponije in nakupa drugega ne bi nekdo, ki se vsaj malo spozna na mehaniko, ta denar namenjen za drug avto raje vložil v tega?


Ker je terenc ali avto iz začetka 90 letih prejšnjega stoletja preživeta roba. Pa ne mislim s tem, da je to slab avto. Opravil je svoje in čas je, da gremo dalje.

Dr.Patrol napisal/-a:Vložek ne more biti tako visok, da bi presegal smiselnost popravila, poleg tega potem vsaj veš kaj imaš. Ne rečem da je to najbolj racijonalna rešitev za vse, vsekakor pa se splača kak avto tudi rešiti pred odpadom, se ti ne zdi?


Vložek je relativna stvar. Prištej tvojim stroškom obnove še tvoj čas, ga ovrednoti in preračunaj.

Dr.Patrol napisal/-a:Jaz sem v svojega vložil precej denarja in res je, še vedno je samo Patrol. Mogoče samo jaz gledam na zadevo drugače kot kdo drug, ampak...

Jap, ti si posebne sorte kerlc in take spoštujemo tukaj in verjamem da tudi širše. Mene so tudi čudno gledali, ko sem nabavil TAM-a in začel predelavo. Tvoj zapis verjetno še najbolj razumem, ker imam na nek način podobno sago za sabo.

Dr.Patrol napisal/-a:Poleg tega mi pokaži avto v cca vrednosti mojega, ki me bo sposoben peljati na enakih terenih z enakimi bonitetami? Pa da bo zapovrh vsega še nov in zanesljiv?

Ne vem kok je tvoj vreden, ker je to relativna zadeva. Mi pa na misel takoj pride LC od 2005 dalje.
V duhu vsak svoje hvali: Imam dobre izkušnje z trenutnim avtom, Touareg 3.0 TDI, 2007. Za 8000 eur veliko, zelo veliko avta, ki zna biti tudi sposoben in varen "terenc", če si ga upaš zapeljati na teren. Ima vse kar imajo "tapravi": stalni 4x4, reduktor, srednja špera, zadnja špera, 10cm "liftkit" po potrebi (blazine), 30cm oddaljenosti od tal na diffu, nastavitev blažilnikov, ... Največji bonus pa se mi zdi potovalno udobje in pritekline sodobnega časa. Nastaviš radarski tempomat na 150, se sprostiš in pičiš avanturi naproti.

Tukaj je video kaj se da odpeljati, enako velja za cayenna, ker imata enake pogone in mehaniko:
https://www.youtube.com/watch?v=Jqqh_7STC00

Dr.Patrol napisal/-a: Zato pa se nekaj nam "norcem" zdi smiselno obdržati in negovati stare piksne brez elektronike in pretiranega udobja... In roko na srce... Stara lepo ohranjena "piksna" dosega na trgu zavidljive €€€. Najbrž z nekim razlogom ;)

Sem bil enakega mnenja, nekoč!
Za obnovo stare "piksne" je potrebno veliko časa, denarja in odrekanja. Vedite, čas je v resnici najdražja komponenta!

Dr.Patrol napisal/-a:Konec koncev, vsaj jaz si tak avto lastim zgolj zato, ker me dela super srečnega ko sem na poti z njim. Pa če je to za prvim domačim hribom ali nekje na sipini več tisoč kilometrov od doma ;)

No, to pa je argument s katerim se globoko strinjam. Sreča mora biti prva na seznamu v vseh pogledih.

Pa brez zamere :-)

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Jan 06, 2020 3:46 pm

Nobene Domen ;) Upam da tudi s strani Gregorja ne, ker smo sedaj že malce zašli... :
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Jan 06, 2020 5:43 pm

Avta, ki ti na poti na avanturo brez nekega razloga prižge lučko in gre v zasilen program (potem ko ga serviser zresetira, je pa kot da nič ni bilo), pač zaenkrat nimam pretirane želje vozit...



Mimogrede: Nazaj na temo, slike odmične:

Slika

Slika

Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Jan 07, 2020 1:09 pm

Kaj je to made in VW :shock: :shock: :shock: :shock:
Prmejdun, da sem bil prepričan da ima vw najslabše odmične na svetu......

Dimen napisal/-a:Vložek je relativna stvar. Prištej stroškom obnove še čas, ga ovrednoti in preračunaj.


Tega se ne da ne ovrednotit ne preračunat, ker ne moreš ovrednotit tega, kar si med tem opravilom zamudil...... Živleje je kurba.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Jan 08, 2020 11:40 am

Dokler ne vem vzroka, ne morem komentirat kvalitete. :-)


Ja ko si enkrat v drugi polovici življenja, ali pa na 3/4, se čas začne malo drugače vrednotit, kot pri 25ih.


Aja, drugače je pa še vedno vse ceneje kot menjava šob na kaki d4d :-)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Avg 13, 2020 5:27 pm

Počasi se je našlo malo časa za patrola :-) Trenutno naj najbolj zeleni avto. :-)

Slika



Slika





Razlog za vso šraufanje je očitno tole. Dvodelni batni obročki.

Slika



Skratka sledi ena mala generalka, klasika, novi ležaji, batni obročki, druga odmična gred, pa nova turbina, pa še nekaj malenkosti.

Iz treh motorjev bom pobral taboljše stvari, da sestavim enega.


Se nadaljuje... upam da v kratkem



Paket iz avstralije s turbino z malo drugačno geometrijo
Slika
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Avg 14, 2020 7:20 am

Zdej bom vprašal to, kar te bi verjetno večina drugih in kar sprašujejo tudi mene :lol:

Zakaj obnova tega in zakaj ne raje zrihtaš tistega 4.2? :mrgreen:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Avg 14, 2020 1:50 pm

Zato, ker piše v podpisu 2x Y61.... :-)

Tisti motor je za drug avto. Ki ga bo škoda za neumnosti, kot jih občasno počnem s tem. Tako, kot je tvojega škoda. Če moram veje umikat, pa če se ne upam zapeljat čez en potok, ker bo avto popraskan, potem ga ne rabim. Mi ne omogoča (vsaj tiste navidezne) svobode.

Ideje so bile tudi o OM606 motorju, v bistvu ne samo ideje, ampak že precej resno naštudirano...
Ampak trenutno nimam časa še za takšne podvige.

Konec koncev, rd28 po mojem ni tako slab motor, kot se piše po forumih.
Pišejo, kako se pregrevajo. Mojemu čez celo madžarsko gas do podna s težko prikolico ni bilo vroče. Čez rebernice Z GCjem na prikolici noben problem, števec za temp se komaj opazno premakne.

Pa pokajo glave.... Seveda pokajo, ko pa vsak "mojster" ki na mašini najde boschpumpo že misli, da je tuner. Pri dizlu pomeni preveč nafte mnogo višjo temperaturo izpušnih plinov. Potem pokajo glave. Ni samo odpiranje nafte. I learned the hard way. Kar nekaj glav uničil na PSAjevem XUD9.
Bomo vidli, kaj bo druga turbina prinesla.

Ko bom imel oba na cesti, bomo vidli. ampak po mojem je brezhiben malo optimiran 2.8 bolj zabaven za vozit od navadnega 4.2. Razen pri počasni vožnji v terenu in prikolice v rikverc.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov