Stran 2 od 8

Objavljeno: Ne Jan 24, 2016 1:51 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Zdej bom za povrh še ultra predrzen... :lol: če te bo prijelo prodat mašino in menjalnik, veš kje me najdeš 8) :oops:

Objavljeno: Pe Feb 05, 2016 9:46 pm
Napisal/-a nmlk
cist tko za primerjavo in iz ferbca kok mas kaj porabo predvsm z prkolo

Objavljeno: Pe Feb 05, 2016 10:02 pm
Napisal/-a gregor
Pa to se lastnikov terencev ne sprašuje :-)
Več kot lada!
Po cesti z zelo previdno nogo 11. Normalna vožnja lokalna drkarija, malo prikolice 13-14
Recimo avtoprikolica z avtom po avtocesti večinoma nad 100kmh je bilo pa proti 18.
Vse s cestnimi gumami.

Objavljeno: To Mar 15, 2016 5:08 pm
Napisal/-a gregor
Doživel sem rahel "death wobble", pa kramparc niti še zmontiral nisem. :roll:

Desni kolesni ležaj je zopet dobil precejšnjo zračnost in začel oddajat zvoke. Glede na to, da sem ga pred manj kot 10.ooo km štelal, je blo logično, da ni vse ok.
Spotoma sem se lotil še kompletnega dela na sprednji aksi. Ni sicer kritično, na ležajih vidne sledi obrabe, v spodnjem ležaju rjava majoneza.

Večji problem je tole:
Slika


Nekoč je kolesni ležaj očitno malo po svojem deloval :)
Na mestu ležaja se čuti rob, nov ležaj ne sedi tesno.
Problem mi je znan iz lade, samo za ceno ladine peste mi pri nisanu niti dober dan ne rečejo.

Je že kdo po domače reševal tak primer?
Sestavit kar tako skupaj? Imam občutek, da dolgoročno ne bo ok.
Lepilo/pritrdilo za ležaje? Podrejat in naredit pušo?
Nakupu novega bi se rad izognil, če se le da. Imam 350 eur kam drugam vtaknit.

Objavljeno: To Mar 15, 2016 5:42 pm
Napisal/-a kloshar
Jaz sem pred leti imel tak problem na enem od strojev in sem na rahlo obrabljeno os zalepil nov ležaj (stari je zaribal in se na osi zasukal), ker na terenu nismo mogli razdirati stroja. Uporabil sem Loctite 660, po podatkih proizvajalca naj bi zapolnil do 0,5mm, pri meni je bilo 0,7-1mm. Ležaj je še vedno na mestu, čeprav sem bil na začetku malo skeptičen, po moji oceni je zdaj preživel cca. 3000 ur. Gre za ležaj 500 kg rotorja, 380/min, veliko vibracij, je pa res, da je ležaj širok 80mm in da je naležne površine veliko. Je pa pred lepljenjem potrebno površine razmastiti, nanesti lepilo, (jaz sem zaradi velike špranje pošprical vse skupaj še z aktivatorjem), postaviti ležaj na svoje mesto in ga ne premikati, dokler se lepilo ne strdi ( jaz sem pustil dve uri).

Najbrž se sedaj da kupiti tudi že kakšna novejša in boljša lepila, sam sem bil s tem zadovoljen, ne vem pa, če je še v prodaji ali je že kakšen nov.

Če te zanima še kaj, pa poklič.

Objavljeno: To Mar 15, 2016 5:44 pm
Napisal/-a Driver
Hartcromat in pobrusit na mero? Tole ti bodo za par 10€ sigurno naredili tile mojstri: http://www.hartchrom.si/

Lp, Rok

Objavljeno: To Mar 15, 2016 6:09 pm
Napisal/-a gregor
Driver, hvala, na to se nisem spomnil.

Moram še drugo stran razdret, kjer semering spušča, mogoč me še tam na polosovini kako presenečenje čaka.

Kloshar, tud tvoja info je koristna, da tudi večje obrmenitve zdrži. Do zdaj sem lepil samo en ležaj menjalnika na osebnem avtu.

Objavljeno: To Mar 15, 2016 6:35 pm
Napisal/-a GB
Ja izgleda ,da je to kar stalnica na Patrolih.Pred leti ,ko sem se vračal iz Mongolije mi je lager dobesedno zašvasalo na osovino in posledično zaradi tega skoraj zagnalo v jarek.Sicer so mi malo pred Varšavo zadevo sanirali vendar sem moral komplet zamenjati in to seveda pri Krulcu.Zakaj se to dogaja nimajo na servisu pojma in vedno samo na desnem kolesu.Zdaj ,ko vem ga redno preverjam in sem ga moral zategnati po 40000km ,levi pa brez problema .Dober zrihti.

lp

Objavljeno: To Mar 15, 2016 6:59 pm
Napisal/-a gregor
Po mojem je problem pobiranje bankin.
Bi blo za preverit, če je pri levovozečih isto desna stran problem.

Objavljeno: Po Apr 25, 2016 12:06 pm
Napisal/-a gregor
Menjan zobat jermen, vijak jermenice preventivno zalepljen z loctite.

Hkrati menjano tudi tesnilo kolektorjev.

Na novo narejene cevi za oljni hladilnik. Ena je spuščala in špricala olje po akumulatorju, ko se je olje dovolj segrelo.
No pa felge na sliki so tud za patrola. :)

Slika

Objavljeno: To Apr 26, 2016 9:42 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Zdej ko obuješ na novo, prit do mene pogledat če kaj tresejo. Pa mimogrede ti še olje oddam :D

Objavljeno: Pe Apr 29, 2016 12:44 pm
Napisal/-a bular
hardcrom tudi lahko, pri nas smo kar z žico našvasali in postružili na mero :roll:

Objavljeno: To Maj 03, 2016 2:54 pm
Napisal/-a gregor
Uh Uroš, sem se komaj spomnil, kakšno olje imaš v mislih. Ja treba bo najdit čas.


Včeraj sem "samo tole na hitro naredim" menjal diske in ploščice zadaj.
Na koncu ni bilo nič na hitro, ker sem se kar nekaj časa je*al, da sem dobil spodnji štift iz vodila. Je bil zarustan, da se ga najprej še z rorcangami ni dalo premaknit.

Slika

Objavljeno: To Maj 03, 2016 9:28 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Problem je, ker nihče nikoli ne podmaže na novo teh štiftov, ko se menjajo ploščice...ali pa se do časa ne zamenja raztrgane zaščitne gumice.
Pa pol mast je trebo dat tapravo, in tudi gumice sem se navadil, da niso vse enake...Sem imel primer na svojem, ko so se gumice tako utegnile, da niso bile podobne niti rabljenemu kon**u... Pa uporabljam ta belo, vodoodporno mast, ki ne škoduje gumijastim delom...

Za vsak slučaj napišem...če se še komu zgodi, da obstane štift...
Ni nujno da vedno zarusta do onemoglosti, včasih, se le nepravilna mast zako zasuši v notranjosti, da pomaga edino, wd40 in pa plinski spajkalnik...se zadeva nekako utekočini in pride štiftek enostavno ven.

Gregor še to... batki in štiftki so novi precej poceni zadeva...tudi komplet za obnovo je đabe.

Objavljeno: Če Maj 12, 2016 9:44 am
Napisal/-a gregor
Uroš, kje se dobijo štifteki in gumice ugodno?

Rabim za spredaj, ker so nekaj čarali in so štifti zviti in s težavo sem spravil nazaj v stanje, da zaenkrat deluje.

In v čem je fora tiste notranje gumice na koncu štifta?


Drugače, če bi slučajno kdo na hitro rabil, imam nekaj semeringov za sprednjo polosovino doma na zalogi, taozke, 34x44x6mm.

Objavljeno: Če Maj 12, 2016 10:13 am
Napisal/-a Nebivedu
Daj preveri pri potokarju v Črnučah. Trgovina je samo 150m od mene.
Jaz sem dal za dvobatne čeljusti okol 90 evrov za 4 bate in 2 kompleta gumic (dobiš cel komplet za vse kar je gumijastega pri zavorah na čeljusti - gumice za štift, gunice okoli bata protiprašne, zatič za gumice, mast,...)


Če boš naročil pri njem povej, pa grem jaz lahko iskat (ker dela samo do 5h popoldne).

Objavljeno: Pe Maj 13, 2016 8:17 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Pred dobrim mesecom sem kupoval nove gumice, set za spredaj in zadaj, mislim da so eni bili okol 8 eur, drugi pa 10eur( skupaj se pravi okoli 36eur - BMC). Štiftke in bate pa sem kupil kako leto nazaj pri avto markovič v Škofji Loki - kar nima naroči, cena pa je bila vedno dobra. Ma mislim da ima tudi BMC.

http://www.avtodeli.com/

Objavljeno: Če Jun 02, 2016 7:58 am
Napisal/-a Hellreiser
Pozdravljeni!
Jaz si lastim Patrola 3.0Di že 12 let, redno servisiran na pooblaščenem servisu, pa vendar zadeva ne dela, kot bi morala. Glede na to, da ste tukaj sami doktorji za omenjen avto, me zanima če ima kdo od vas voljo men avto poservisirat. Moč motorja je polovična, tako da sumim da mora biti nekje zrak v sistemu.
Sem iz okolice Bleda, kdor je najbližji bi prosil da se mi oglasi.
Lp Peter

Objavljeno: Pe Jun 03, 2016 8:54 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Novodobni Patroli so že malo bolj izven moje lige, a skoraj bi si upal sumiti, da je težava z merilcem pretoka zraka (senzor). Računalnik bi to moral pokazati.
Sumim pa zato, ker je pri avtomobilih s tem motorjem, to pogosta napaka, izraža pa se z izgubo moči.

Objavljeno: Če Jul 07, 2016 9:51 pm
Napisal/-a gregor
Končno sem se rešil nadležnega death wobble. No, vsaj s cestnimi gumami je zdaj mirno, tatežkih še nisem probal.

Naročil in zmontiral sem nov t.i. "knuckle spindle". Seveda ne za ceno originalnega. ;-)


Pa še en problem se je po tem pojavil, ki je tudi že rešen. Mogoče bo komu kdaj prav prišlo.
Pri ustavljanju se je spredaj desno(kjer sem šraufal) aktiviral abs, kadar je hitrost padla pod približno 25kmh. Čeprav je bilo daleč od blokiranja kolesa.

Problem je bil v tem, da je bil senzor preveč odmaknjen od obročka. Nisem dobro sčistil naležne površine in je bila svinjarija med ohišjem in senzorjem, zato je bil senzor malenkost bolj ven, kot bi moral biti.

Objavljeno: Če Jul 07, 2016 10:38 pm
Napisal/-a gregor
Aja, kako najlažje spravim kabel od akuja do prljažnika? Oz kje najlažje pridem z njim v kabino?

Original inštalacija dela samo s kontaktom, pa še takrat je preveč padca napetosti za hladilnik, če avto ne laufa. (pričakovano)

Objavljeno: Če Jul 07, 2016 10:43 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Ne vem točno kje ima Y61 glavni vhod kablovja v požarno steno, sklepam pa, da na sovoznikovi strani, nekje pod filtrom goriva. Tam je gumijasta manšeta, precej velika, kablov v njej veliko manj. Da se spravit skozi še kak dodaten kabel. Najlažje ga boš speljal pod plastikami, ki so pri tesnilu vrat spodaj, pod C stebričkom pa gre itak že ostala inštalacija v bok (govorim za sovoznikovo stran).

Objavljeno: Če Jul 07, 2016 11:10 pm
Napisal/-a gregor
Ah. ja. Seveda, po desni strani.
Sem navajen evropskih in bi avtomatsko iskal po levi.

Objavljeno: Če Okt 13, 2016 5:03 pm
Napisal/-a gregor
Japonski jajc poskrbi, da nam dolgčas ni :wink:
Pravi družinski avto, sploh ni hotel domov z dopusta. Za kazen je 2 meseca stal v kotu.

Slika

Na srečo je bilo samo tesnilo glave.
Pa še šobe so se obnovile istočasno.

Sedaj manj kadi in po občutku ima več moči v nizkih obratih.

Objavljeno: Če Okt 13, 2016 5:49 pm
Napisal/-a Nebivedu
A nebi bilo boljš, da bi ti ostal 2 meseca na dopustu? :lol: