Stran 4 od 8

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Po Jul 15, 2019 9:32 pm
Napisal/-a gregor
Vrezal sem navoj. To je krivina takoj za turbino in je dovolj debela.
Moja sonda ima M8x1 navoj...

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: To Jul 16, 2019 7:55 am
Napisal/-a Dr.Patrol
Sej najbrž veš, ampak vseeno... vijak na glavni jermenici si menjal? SM pravi, da je za enkratno uporabo, ker naj bi se pri zategovanju "raztegnil" da drži, ko pa ga enkrat popustiš, ni več elastičen...Menjal naj bi komplet vijak in podložko. SM predvideva tudi lepljenje novega vijaka. Nisem pa siguren, ampak se mi zdi da predvideva tudi menjavo kajl...no, to se je zdelo še meni tu mač in sem menjal le vijak in podložko.
Sprašujem, ker sem že videl škodo, ki jo povzroči jermenica, ko malce popusti vijak...

https://www.ebay.com.au/itm/Genuine-Nissan-Patrol-GQ-Y60-GU-Y61-RD28-Harmonic-Balancer-Bolt-Washer-2-Keys/192255008996?_trkparms=aid%3D1110001%26algo%3DSPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20131231084308%26meid%3D2f9c09c7388b461c92949e41b1159403%26pid%3D100010%26rk%3D4%26rkt%3D12%26sd%3D292298879369%26itm%3D192255008996%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100010.m2109

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: To Jul 16, 2019 9:18 am
Napisal/-a gregor
Game-on:
sem dopolnil prejšnji post z dodatnimi slikami, da da bo jasno, da sem navoje vrezal. :-)

Uroš: ja, videl te slike že parkrat, ko pobere glavno gred. In zategnjeno je nekaj let, potem se pa odtegne.
Pri meni gre jermenica čisto na rahlo gor, zato sem (tudi že prejšnjič ko sem imel narazen) namazal s pritrdilom za ležaje. Sedaj isto.
Pa kot si rekel, lepljenje vijaka z "loctite".
Vijaka pa nisem menjal ne zdaj, ne prejšnjič.
Občasno pa preverim, če je še zategnjen.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Sr Jul 17, 2019 3:02 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
gregor napisal/-a:Game-on:
sem dopolnil prejšnji post z dodatnimi slikami, da da bo jasno, da sem navoje vrezal. :-)

Uroš: ja, videl te slike že parkrat, ko pobere glavno gred. In zategnjeno je nekaj let, potem se pa odtegne.
Pri meni gre jermenica čisto na rahlo gor, zato sem (tudi že prejšnjič ko sem imel narazen) namazal s pritrdilom za ležaje. Sedaj isto.
Pa kot si rekel, lepljenje vijaka z "loctite".
Vijaka pa nisem menjal ne zdaj, ne prejšnjič.
Občasno pa preverim, če je še zategnjen.

:stisk_roke:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Sr Jul 17, 2019 4:28 pm
Napisal/-a game-on
Hvala :)

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Sr Okt 16, 2019 12:19 am
Napisal/-a gregor
Kaj izkušenj z varjenjem dvomasnega vztrajnika?
Ena firma v nemčiji to počne za y61 rd28.... Ampak so mi mal predragi.
Angleži so mi že drugič poslali napačen kit enomasni vztrajnik s sklopko in jih imam počasi dost, avto pa že fejst trese...

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Če Dec 12, 2019 9:47 am
Napisal/-a gregor
Z enomasnim vztrajnikom potem ni bilo nič, ker angleži ne vedo, kaj prodajajo in pošiljajo :evil:
Avto je bilo treba na hitro skupaj sestavit, zato sem dal noter rabljenega iz rezervne mašine.
Hkrati sem menjal še semering na glavni gredi, ki je spuščal.
80x100x9 od renojevih 1.5 dci paše. (original nissan je pol milimetra ožji)

Se je pa po slabih dveh mesecih mira pojavil drug problem.
Ne vem, enkrat pred 20 leti sem se sicer zaklel, da z renoji nočem imet več opravka(sicer bolj zaradi neresnih pooblaščenih serviserjev), ampak me skrbi, da ima tisti renojev semering kaj vmes :lol: :lol:

V zgornjem delu motorja imam klikajoč zvok, podobno kot nenastavljeni ventili oziroma kot na začetku par sekund, ko startam mrzel avto. Sliši se, ko se motor malo segreje.
Ko je segret, v zgornjem delu motorja pri višjih obratih tudi nezdravo ropota. Pri ca 3500 obratih začne tudi takte izgubljat.
Odmična gred na hitro na videz zgleda ok.
Dročniki?
Kako videt, če je z dročnikom vse ok, ko ga ven vzamem?
Sicer imam še en motor doma, verjetno bom vse dročnike prestavil za probo.
A morem bit na kaj pozoren pri tem? Nimam dosti pojma o hidravličnih dročnikih. :-)

Jajc japonski, ravno sem ga začel hvalit, kako fajn dela.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Če Dec 12, 2019 7:23 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
gregor napisal/-a:Z enomasnim vztrajnikom potem ni bilo nič, ker angleži ne vedo, kaj prodajajo in pošiljajo :evil:
Avto je bilo treba na hitro skupaj sestavit, zato sem dal noter rabljenega iz rezervne mašine.
Hkrati sem menjal še semering na glavni gredi, ki je spuščal.
80x100x9 od renojevih 1.5 dci paše. (original nissan je pol milimetra ožji)

Se je pa po slabih dveh mesecih mira pojavil drug problem.
Ne vem, enkrat pred 20 leti sem se sicer zaklel, da z renoji nočem imet več opravka(sicer bolj zaradi neresnih pooblaščenih serviserjev), ampak me skrbi, da ima tisti renojev semering kaj vmes :lol: :lol:

V zgornjem delu motorja imam klikajoč zvok, podobno kot nenastavljeni ventili oziroma kot na začetku par sekund, ko startam mrzel avto. Sliši se, ko se motor malo segreje.
Ko je segret, v zgornjem delu motorja pri višjih obratih tudi nezdravo ropota. Pri ca 3500 obratih začne tudi takte izgubljat.
Odmična gred na hitro na videz zgleda ok.
Dročniki?
Kako videt, če je z dročnikom vse ok, ko ga ven vzamem?
Sicer imam še en motor doma, verjetno bom vse dročnike prestavil za probo.
A morem bit na kaj pozoren pri tem? Nimam dosti pojma o hidravličnih dročnikih. :-)

Jajc japonski, ravno sem ga začel hvalit, kako fajn dela.



Semering na motorni gredi upam, da si dal pravega... ne toliko dimenzijsko, kot smer vrtenja :D meni so enkrat prodali napačno smer...sem k sreči ugotovil, preden sem zmontiral..

Kar se tiče dročnikov... Y61 2.8 NIMA! hidravličnih dročnikov. (Če je motor original iz Y61)
Jst sem imel enak klenkajoč zvok, ko mi prejšnja Bosch črpalka ni delovala pravilno... premalo nafte. Zvok z obrati raste, in je hudo glasen/kovinski.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Pe Dec 13, 2019 12:32 pm
Napisal/-a gregor
Dr.Patrol napisal/-a:
Semering na motorni gredi upam, da si dal pravega... ne toliko dimenzijsko, kot smer vrtenja :D meni so enkrat prodali napačno smer...sem k sreči ugotovil, preden sem zmontiral..


ja, vse je ok.

Dr.Patrol napisal/-a:Kar se tiče dročnikov... Y61 2.8 NIMA! hidravličnih dročnikov. (Če je motor original iz Y61)
Jst sem imel enak klenkajoč zvok, ko mi prejšnja Bosch črpalka ni delovala pravilno... premalo nafte. Zvok z obrati raste, in je hudo glasen/kovinski.


Pumpa ni, ker ropoče tudi če med vožnjo ugasnem avto.

Drugače pa y61 ima ploščice + hidravlični dročnik, kolikor vem.
copy/paste iz y61 manuala:

If valve lifters are noisy, check valve lifter.
(1) Depress plunger forcibly with your finger.
If it moves about 1 mm (0.04 in), it indicates air is inside valve lifter.
(2) Reinstall valve lifter.
(3) Bleed air by running engine at 2,400 rpm under no-load for
about 20 minutes.
CAUTION:
When camshaft is removed to install, remove or inspect
hydraulic valve lifters, do not start engine for at least 30 minutes
after reinstalling camshaft. (Wait until hydraulic valve lifters
have reached their set lengths.) Before starting engine,
rotate crankshaft by hand to ensure pistons do not interfere
with valves.
(4) Next check to ensure all air is bled. [Refer to step (1) above.]
(5) If there is still air, replace valve lifter.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Pe Dec 13, 2019 12:40 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Priznam da nisem vedel... oz. še vedno ne vem kako potem tole deluje? Ker od y60 ima na strani dročnika utor in luknje, kjer prihaja olje v dročnik...na Y61 dročniku tega nisem videl. In priznam da mi tudi ni čisto jasno zakaj obojno? Hidravlični se sam nastavi, zakaj potem še ploščice?

Poglej razliko med enim in drugim dročnikom
https://www.ebay.com/itm/NISSAN-OEM-13231-V7215-SINGLE-VALVE-LIFTER-FOR-RD28T-HYDRAULIC-PATROL-UPTO-8-95-/301900173319

http://www.euro4x4parts.com/parts/mpl1139-1262_hydraulic_tappet_13231-3C900.html

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Pe Jan 03, 2020 11:54 am
Napisal/-a gregor
Kot so nekateri mimo foruma namignili, je zaribala odmična gred. Spodaj niti še nisem gledal, kaj je. Ni volje.
Odmična zaribana, na mostičkih se vidi, da luknje niso več okrogle.
Kvalutetno olje redno menavano na 10000km.

1: zrihtat rezervni 2.8 motor (tesnilo glave, dodat priključek za vodo zadaj, ojnični ležaji, druga variabilna turbina itd)
2: vgradit 4.2+turbo, ki je bil namenjen za drug projekt.

Za začetek bom zrihtal enega udobnega dizla za daily driverja, da se rešim začasnega bencinskega malčka.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Pe Jan 03, 2020 12:12 pm
Napisal/-a miran
gregor napisal/-a:....
Kvalutetno olje redno menavano na 10000km.
....

:stari_pridiga: Enkrat mi je en avto zaribal, ker nekoč v njegovi zgodovini prejšnji lastniki očitno niso skrbeli za redno menjavo olja in filtra, pa so se zamašili dovodni kanali za olje do ležajev .. :(
Ampak, če bi bilo enostavno, ne bi bilo zanimivo, a ne?
Miran

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Pe Jan 03, 2020 12:36 pm
Napisal/-a vrecha
Enkrat mi je en avto zaribal ... so se zamašili dovodni kanali za olje do ležajev ...


Tudi sam imam takšno zgodbo, kupil s cca 120 kkm na števcu, po dveh letih in dobrih 60 kkm brez težav in brez skrbi ob skrbnem vzdrževanju pa kabum - presenečenje, brez kakšnih opozoril. Zaribala odmična ter se na koncu še polomila. Zamašil oljni kanal ... Tudi tukaj so bili prejšnji lastniki najbolj verjeten vzrok, a 100% pa v takšnih primerih nikoli nisi ... :?

Sožalje, gregor, čim ugodneje porihtaj ...

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Pe Jan 03, 2020 5:18 pm
Napisal/-a gregor
Ma dokler se to zgodi doma, ni panike. Samo da se ne zgodi na poti na dopust ali na poti nekam v tujino, ko greš po kak nov projekt...
Ja 80.000 jih je bilo brez posebnosti. Tudi ko sem tesnilo glave menjeval, se ne spomnem, da bi bilo kaj posebnega videt na odmični. Kaj je pa prejšnjih 10 lastnikov delalo, pa sam bog ve. Kakorkoli, avto ne gre več v garažo, odkar je dvignjen. Tudi gum ne pomaga spustit. Na mrzlem pa ni volje šraufat. Bom v miru na toplem pripravil drug motor, potem pa akcija, ko bo mal otoplitve.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: So Jan 04, 2020 11:32 am
Napisal/-a Dimen
Občudujem vašo vztrajnost pri tako obsežnih defektih. Jaz bi verjetno zapeljal na deponijo in si omislil drugo vozilo. Mislm, stroški popravila ne bodo glih zanemarljivi, časa bo šlo pa tudi ohohooo.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: So Jan 04, 2020 6:37 pm
Napisal/-a gregor
Pa saj če sam doma šraufaš, sploh ni take finančne panike. Material je relativno poceni, če menjam na rezervnem motorju spodaj ležaje, pa obročke, pa tesnilo glave, imam 300 eur verjetno zadosti. Material za velik servis prestavim iz tega, ki ga imam v avtu, poleti sem menjal pumpo, šponer, rolco... Zdaj sem se spomnil, da je eno tesnilo glave še na zalogi v rezervi :)
Samo da knauf spravim tako daleč, da pride maler na vrsto, da imam jaz čas :-)

Jaz včasih občudujem ljudi, ki povedo, da so šli že 20 avtov gledat, pa še vedno niso kupili. Prvega (ali tretjega) solidnega bi v tem času že porihtal.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: So Jan 04, 2020 11:29 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Dimen.
S sledečo objavo ne mislim nič slabega in nič v direktni povezavi s tabo, pa vendar...moj ppgled na take zadeve...

Se ti ne zdi da problem nastane, ko tako kot večina nas že vložiš nekaj v avto?
Na deponiji ne dajo za to nič, drug enak avto stane ravno tako precej denarja in ponavadi kupiš nepoznano stanje, ki lahko kaj kmalu konča kot tisti prejšnji za na deponijo.
Zakaj namesto deponije in nakupa drugega ne bi nekdo, ki se vsaj malo spozna na mehaniko, ta denar namenjen za drug avto raje vložil v tega?
Vložek ne more biti tako visok, da bi presegal smiselnost popravila, poleg tega potem vsaj veš kaj imaš. Ne rečem da je to najbolj racijonalna rešitev za vse, vsekakor pa se splača kak avto tudi rešiti pred odpadom, se ti ne zdi?

Jaz sem v svojega vložil precej denarja in res je, še vedno je samo Patrol. Mogoče samo jaz gledam na zadevo drugače kot kdo drug, ampak...
Poleg tega mi pokaži avto v cca vrednosti mojega, ki me bo sposoben peljati na enakih terenih z enakimi bonitetami? Pa da bo zapovrh vsega še nov in zanesljiv?
Mislim da ga ne boš našel... Zato pa se nekaj nam "norcem" zdi smiselno obdržati in negovati stare piksne brez elektronike in pretiranega udobja... In roko na srce... Stara lepo ohranjena "piksna" dosega na trgu zavidljive €€€. Najbrž z nekim razlogom ;)

Da ne bo pomote, nimam se za nekega hudega popotnika, ki pol leta na leto preživi v avtomobilu v najhujših razmerah, vseeno pa se kdaj pa kdaj zgodi situacija, ko mi pride prav prav tak avto kot ga imam in takrat veselje odtehta vse stroške :)
Konec koncev, vsaj jaz si tak avto lastim zgolj zato, ker me dela super srečnega ko sem na poti z njim. Pa če je to za prvim domačim hribom ali nekje na sipini več tisoč kilometrov od doma ;)

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Po Jan 06, 2020 8:50 am
Napisal/-a Dimen
Dr.Patrol napisal/-a:Dimen.
S sledečo objavo ne mislim nič slabega in nič v direktni povezavi s tabo, pa vendar...moj ppgled na take zadeve...

Verjamem, zgolj debatiramo :-)

Dr.Patrol napisal/-a:Se ti ne zdi da problem nastane, ko tako kot večina nas že vložiš nekaj v avto?
Na deponiji ne dajo za to nič, drug enak avto stane ravno tako precej denarja in ponavadi kupiš nepoznano stanje, ki lahko kaj kmalu konča kot tisti prejšnji za na deponijo.


Sej, problem je nastal že v štartu, ko vlagaš v preživeto tehniko. Poleg tega, defekti pregrevanja in mazanja Patrolov so znana problematika zato me ne preseneča, da se je zgodilo kar se moralo zgoditi.

Dr.Patrol napisal/-a:Zakaj namesto deponije in nakupa drugega ne bi nekdo, ki se vsaj malo spozna na mehaniko, ta denar namenjen za drug avto raje vložil v tega?


Ker je terenc ali avto iz začetka 90 letih prejšnjega stoletja preživeta roba. Pa ne mislim s tem, da je to slab avto. Opravil je svoje in čas je, da gremo dalje.

Dr.Patrol napisal/-a:Vložek ne more biti tako visok, da bi presegal smiselnost popravila, poleg tega potem vsaj veš kaj imaš. Ne rečem da je to najbolj racijonalna rešitev za vse, vsekakor pa se splača kak avto tudi rešiti pred odpadom, se ti ne zdi?


Vložek je relativna stvar. Prištej tvojim stroškom obnove še tvoj čas, ga ovrednoti in preračunaj.

Dr.Patrol napisal/-a:Jaz sem v svojega vložil precej denarja in res je, še vedno je samo Patrol. Mogoče samo jaz gledam na zadevo drugače kot kdo drug, ampak...

Jap, ti si posebne sorte kerlc in take spoštujemo tukaj in verjamem da tudi širše. Mene so tudi čudno gledali, ko sem nabavil TAM-a in začel predelavo. Tvoj zapis verjetno še najbolj razumem, ker imam na nek način podobno sago za sabo.

Dr.Patrol napisal/-a:Poleg tega mi pokaži avto v cca vrednosti mojega, ki me bo sposoben peljati na enakih terenih z enakimi bonitetami? Pa da bo zapovrh vsega še nov in zanesljiv?

Ne vem kok je tvoj vreden, ker je to relativna zadeva. Mi pa na misel takoj pride LC od 2005 dalje.
V duhu vsak svoje hvali: Imam dobre izkušnje z trenutnim avtom, Touareg 3.0 TDI, 2007. Za 8000 eur veliko, zelo veliko avta, ki zna biti tudi sposoben in varen "terenc", če si ga upaš zapeljati na teren. Ima vse kar imajo "tapravi": stalni 4x4, reduktor, srednja špera, zadnja špera, 10cm "liftkit" po potrebi (blazine), 30cm oddaljenosti od tal na diffu, nastavitev blažilnikov, ... Največji bonus pa se mi zdi potovalno udobje in pritekline sodobnega časa. Nastaviš radarski tempomat na 150, se sprostiš in pičiš avanturi naproti.

Tukaj je video kaj se da odpeljati, enako velja za cayenna, ker imata enake pogone in mehaniko:
https://www.youtube.com/watch?v=Jqqh_7STC00

Dr.Patrol napisal/-a: Zato pa se nekaj nam "norcem" zdi smiselno obdržati in negovati stare piksne brez elektronike in pretiranega udobja... In roko na srce... Stara lepo ohranjena "piksna" dosega na trgu zavidljive €€€. Najbrž z nekim razlogom ;)

Sem bil enakega mnenja, nekoč!
Za obnovo stare "piksne" je potrebno veliko časa, denarja in odrekanja. Vedite, čas je v resnici najdražja komponenta!

Dr.Patrol napisal/-a:Konec koncev, vsaj jaz si tak avto lastim zgolj zato, ker me dela super srečnega ko sem na poti z njim. Pa če je to za prvim domačim hribom ali nekje na sipini več tisoč kilometrov od doma ;)

No, to pa je argument s katerim se globoko strinjam. Sreča mora biti prva na seznamu v vseh pogledih.

Pa brez zamere :-)

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Po Jan 06, 2020 3:46 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Nobene Domen ;) Upam da tudi s strani Gregorja ne, ker smo sedaj že malce zašli... :

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Po Jan 06, 2020 5:43 pm
Napisal/-a gregor
Avta, ki ti na poti na avanturo brez nekega razloga prižge lučko in gre v zasilen program (potem ko ga serviser zresetira, je pa kot da nič ni bilo), pač zaenkrat nimam pretirane želje vozit...



Mimogrede: Nazaj na temo, slike odmične:

Slika

Slika

Slika

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: To Jan 07, 2020 1:09 pm
Napisal/-a AŁIEN
Kaj je to made in VW :shock: :shock: :shock: :shock:
Prmejdun, da sem bil prepričan da ima vw najslabše odmične na svetu......

Dimen napisal/-a:Vložek je relativna stvar. Prištej stroškom obnove še čas, ga ovrednoti in preračunaj.


Tega se ne da ne ovrednotit ne preračunat, ker ne moreš ovrednotit tega, kar si med tem opravilom zamudil...... Živleje je kurba.

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Sr Jan 08, 2020 11:40 am
Napisal/-a gregor
Dokler ne vem vzroka, ne morem komentirat kvalitete. :-)


Ja ko si enkrat v drugi polovici življenja, ali pa na 3/4, se čas začne malo drugače vrednotit, kot pri 25ih.


Aja, drugače je pa še vedno vse ceneje kot menjava šob na kaki d4d :-)

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Če Avg 13, 2020 5:27 pm
Napisal/-a gregor
Počasi se je našlo malo časa za patrola :-) Trenutno naj najbolj zeleni avto. :-)

Slika



Slika





Razlog za vso šraufanje je očitno tole. Dvodelni batni obročki.

Slika



Skratka sledi ena mala generalka, klasika, novi ležaji, batni obročki, druga odmična gred, pa nova turbina, pa še nekaj malenkosti.

Iz treh motorjev bom pobral taboljše stvari, da sestavim enega.


Se nadaljuje... upam da v kratkem



Paket iz avstralije s turbino z malo drugačno geometrijo
Slika

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Pe Avg 14, 2020 7:20 am
Napisal/-a Dr.Patrol
Zdej bom vprašal to, kar te bi verjetno večina drugih in kar sprašujejo tudi mene :lol:

Zakaj obnova tega in zakaj ne raje zrihtaš tistega 4.2? :mrgreen:

Re: Patrol: Nov začetek, stari problemi

Objavljeno: Pe Avg 14, 2020 1:50 pm
Napisal/-a gregor
Zato, ker piše v podpisu 2x Y61.... :-)

Tisti motor je za drug avto. Ki ga bo škoda za neumnosti, kot jih občasno počnem s tem. Tako, kot je tvojega škoda. Če moram veje umikat, pa če se ne upam zapeljat čez en potok, ker bo avto popraskan, potem ga ne rabim. Mi ne omogoča (vsaj tiste navidezne) svobode.

Ideje so bile tudi o OM606 motorju, v bistvu ne samo ideje, ampak že precej resno naštudirano...
Ampak trenutno nimam časa še za takšne podvige.

Konec koncev, rd28 po mojem ni tako slab motor, kot se piše po forumih.
Pišejo, kako se pregrevajo. Mojemu čez celo madžarsko gas do podna s težko prikolico ni bilo vroče. Čez rebernice Z GCjem na prikolici noben problem, števec za temp se komaj opazno premakne.

Pa pokajo glave.... Seveda pokajo, ko pa vsak "mojster" ki na mašini najde boschpumpo že misli, da je tuner. Pri dizlu pomeni preveč nafte mnogo višjo temperaturo izpušnih plinov. Potem pokajo glave. Ni samo odpiranje nafte. I learned the hard way. Kar nekaj glav uničil na PSAjevem XUD9.
Bomo vidli, kaj bo druga turbina prinesla.

Ko bom imel oba na cesti, bomo vidli. ampak po mojem je brezhiben malo optimiran 2.8 bolj zabaven za vozit od navadnega 4.2. Razen pri počasni vožnji v terenu in prikolice v rikverc.