Doma imam že nekaj let daljinke Hella Rally 1000 Black Magic. Ko sem jih namontiral na avto so me na tehničnem "zagnjavili" za homologacijo, ki je seveda nimam. Za uspešno izvedbo homologacije je potreben TUV certifikat, ki ga nimam. Obrnil sem se na Hella (Saturnus) Slovenija, kjer se jim ne sanja kako bi do njega prišel oz. želijo neko številko produkta (ni kataloška številka), ki jo nikjer ne najdem....Ker več glav več ve, se na vas obračam za ideje, kako priti do TUV-a oz. homologacije omenjenih daljink.
p.s.: imam tudi Saturnusove daljinke, če bi to olajšalo postopek...
TUv za daljinke
Tukaj imaš kataloško številko:
http://www.myhellalights.com/index.php/ ... ic-series/
Preden greš v nadaljevanje postopka preveri eno številko (na tvojih daljinkah je ob E1 oznaki, zdi se mi, da je 37,5) na steklu dodatnih in originalnih luči. Na originalni luči je ponavadi na zgornji strani stekla.
Vsota teh številk (se mi zdi, da se ji reče svetlobno število ali nekaj podobnega) na vseh originalnih in dodatnih dolgih lučeh ne sme presegati neke cifre. 37,5 se mi zdi nevarno veliko
Miran
http://www.myhellalights.com/index.php/ ... ic-series/
Preden greš v nadaljevanje postopka preveri eno številko (na tvojih daljinkah je ob E1 oznaki, zdi se mi, da je 37,5) na steklu dodatnih in originalnih luči. Na originalni luči je ponavadi na zgornji strani stekla.
Vsota teh številk (se mi zdi, da se ji reče svetlobno število ali nekaj podobnega) na vseh originalnih in dodatnih dolgih lučeh ne sme presegati neke cifre. 37,5 se mi zdi nevarno veliko
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Preden greš v nadaljevanje postopka preveri eno številko (na tvojih daljinkah je ob E1 oznaki, zdi se mi, da je 37,5) na steklu dodatnih in originalnih luči. Na originalni luči je ponavadi na zgornji strani stekla.
Vsota teh številk (se mi zdi, da se ji reče svetlobno število ali nekaj podobnega) na vseh originalnih in dodatnih dolgih lučeh ne sme presegati neke cifre. 37,5 se mi zdi nevarno veliko
Miran
Res je veliko, ker je največji dovoljen seštevek svetlobnih števil luči, ki se lahko naenkrat prižgejo, maksimalno 100 (vir ECE R48 6.1). Maksimalno so na vozilu lahko 4 dolge luči (se pravi en komplet daljink poleg originalnih) in dve megenki (če ima avto originalne meglenke, dodatne niso dovoljene), meglenke se ne seštevajo v svetlobno število.
Rešitev bi bila, da so zgoraj omenjene luči na avtu kot "delovne luči", kar pomeni, da morajo biti prekrite s pokrovi, ki se jih sname le med "delom", v cestnem prometu ne smejo bit prižgane.
Lp
Po mojem ne.
Če ne svetijo dobro, napelji preko releja (ki ga vklapljaš z originalno napeljavo za kratko luč) debelejše kable direktno od akumulatorja do žarnic. Oba: + in - seveda!
Zelo enostavno in ponavadi učinkovito. In brez vseh težav s homologacijo in tehničnimi pregledi.
Miran
Če ne svetijo dobro, napelji preko releja (ki ga vklapljaš z originalno napeljavo za kratko luč) debelejše kable direktno od akumulatorja do žarnic. Oba: + in - seveda!
Zelo enostavno in ponavadi učinkovito. In brez vseh težav s homologacijo in tehničnimi pregledi.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Jaz sem dodatno vgradil 4x 36w led in jih zvezal po spodnji shemi.. Med vožnjo imam pokrite, zaenkrat ni bilo še nobenih težav, tudi majster na homologaciji ni imel nobenih vprašanj ali pripomb..
1.
2.
Rezultat:
Luči so z ebaya (komad cca 15e), pokrovčke je zrihtal s-line (kom cca. 6e), potrošni materijal - rele, kabli, varovalke in ostalo (cca 10e).
1.
2.
Rezultat:
Luči so z ebaya (komad cca 15e), pokrovčke je zrihtal s-line (kom cca. 6e), potrošni materijal - rele, kabli, varovalke in ostalo (cca 10e).
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 91 gostov