Feroza in močnejša mašina

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Pe Jan 06, 2006 9:12 am

Tudi elektronika je vedno bolj izpopolnjena in učinkovita je sigurno olj kot frgazer, vendar popravit doma pred garažo je ne znam, zato ostajam na frgazerju.

jaz mam ze 8 let samuraja z elektroniko, pa je do zdaj še nikoli nism niti taknu.
elektronika je zakon!

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Jan 06, 2006 12:53 pm

Anonymous napisal/-a:
Tudi elektronika je vedno bolj izpopolnjena in učinkovita je sigurno olj kot frgazer, vendar popravit doma pred garažo je ne znam, zato ostajam na frgazerju.

jaz mam ze 8 let samuraja z elektroniko, pa je do zdaj še nikoli nism niti taknu.
elektronika je zakon!


In kok imaš elektronike v samuraju - monopoint vbrizg - isto, kot da bi imel frgazer in računalnik ima ta avto bl za okras, da sugerira injectionu kok mora bencina dovajat na podlagi lambda sonde. Elektronika je multipoint vbrizg in računalnikovo nadzorovanje odmičnih gredi, ter posledično še vsega drugega kar paše zraven, kar pa samuraj letnik 1997 še ni poznal(vsaj mislim da ne). Feroza ima pa podoben način, samo ima na podlagi tega računalnika in elektronike par litrov več porabe in pa več crkuje(čeprav manj kot večina ostalih daihatsujev).
Mašina s frgazerjem je najbolj osnovna mašina in razen svečk in frtajlerja pa parih kablov nima nobene druge stvari ki ima veze z avtoelektriko. In tako mašino z osnovnim znanjem šraufanja in mehanike lahko popravi vsak mehanik v najmanjši delavnici, kar pa za tvojega samuraja ne moreš reči(ravno tako za večino avtomobilov, ki imajo elektroniko).
Pred EUR sem bil SIT!

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Pe Jan 06, 2006 1:06 pm

maš prav.
kar se pa tiče ostale elktonike ,ki si jo naštel, pa je tudi jaz ne maram.

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Pe Jan 06, 2006 1:27 pm

Nebivedu,

ob vsem tvojem glasnem razmišljanju se mi poraja le eno vprašanje. Ali želiš zgraditi avto, ki bo namenjen samo za širna prostranstva in vožnjo do tja na prikolici? Ob mojem ubornem poznavanju lokalne zakonodaje v naši domovini me namreč srčno vznemirja misel na homologacijo, tehnični pregled, nadaljno prodajo in podobne izume današnjega časa.

Saj ne, da bi želel v tebi ubiti kreativnega duha- še do pred kratkim je bilo po vogalih tegale foruma moč slišati razna finančna cviljenja, povečini prihajajoča iz tvojih ust- danes pa 3.0 V6. Lepo je, če človek napreduje.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Pe Jan 06, 2006 1:58 pm

zakonodaja je zato, da se jo krši. :)
kar se pa tiče tehničnega pregleda, ga uradno ne bi maredilo polovica terencev.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Jan 06, 2006 2:03 pm

zakonodaja je zato, da se jo krši.

Naj živi Balkan :buta_z_glavo_ob_zid:
Razočaran P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Pe Jan 06, 2006 2:11 pm

Naj živi Balkan
Razočaran P Miran

Miran a to naš papirje za vse predelave na tvoji tiyoti?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Jan 06, 2006 2:35 pm

Sej nimam nobene predelave :oops: (razen obtolčenega in opraskanega pleha)
Samo gume imam malo višje: /70 namesto /65 - pa bom tudi to homologiral

Pa ne gre za predelave avta, gre za splošen balkanski odnos do predpisov. Jaz vem, da je en kup predpisov idiotskih, kretenskih in ne vem kakšnih še, ampak še vseeno bi se rad zvečer mirne duše po temnih ulicah sprehajal, pa dokaj brez skrbi čez prehod za pešče hodil, pa na poti proti Triglavu ne srečeval motoristov (ali pa offroadarjev), se vsaj malo bal policajev in učiteljic....... Če bomo imeli zakone zato, da jih a priori kršimo, potem tega naštetega ne bo več. Če pa imamo idiotske, kretenske ... zakone jih pač imamo takšne, saj smo si tako oblast - ki piše te zakone - izvolili sami.
Se opravičujem, saj veš, sem pač star in tečen
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Pe Jan 06, 2006 2:43 pm

se strinjam s tabo. en red mora bit.
ampak nekateri zakoni so res neumni.
npr.: če pelješ na tehnični eno staro kripo k komaj še stoji skupi ga boš naredu. če pa maš na terenci npr. amortizerje za 1.500€ pa brez papirjev, pa ga ne boš. kjub temu,da so ti amortizerji 10x boljši od origimalnih...

Uporabniški avatar
feroza
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne Avg 15, 2004 9:20 pm

OdgovorNapisal/-a feroza » Pe Jan 06, 2006 5:25 pm

ze ki se pogovarjaste na tej temi o ferozi
jast vozim z njo ze 4 sezone in nikoli nisem polomu nic in sem delal pizdarij se in se
Osebno sem se pogovarjal z enim iz milana ker ima ferozo 2000 turbo od coswortha in vozi ze 6 sezon
reku je da kar se tice avta ti lahko das v njega 250 konjev brez problema na hitrostnih ne polomis nic spet je odvisno od glave
problem so samo šusi to normalno da ji zlomi kaksen homokineticni
glede zadnjega diff in menjalnika ter kardanov ni straha da bos zjebal
Osebno ce ne prodam feroze bomo dali not en motor od 200 konjev
od kaksne lancie dedre turbo al pa theme tudi od pajerota 3000 v 6 bi prsu praw.uglavnem en motor od 150 konjev bi bil lih praw za v ferozo bi pila manj in sla 3 x bolse
problem je samo dobit en kratek in mocen motor da gre v njo
najlepse pomoje se bi dalo od pajerota 3.0 v6 150 hp je majhen
lp

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Jan 09, 2006 7:27 am

Bizzy napisal/-a:Nebivedu,

ob vsem tvojem glasnem razmišljanju se mi poraja le eno vprašanje. Ali želiš zgraditi avto, ki bo namenjen samo za širna prostranstva in vožnjo do tja na prikolici? Ob mojem ubornem poznavanju lokalne zakonodaje v naši domovini me namreč srčno vznemirja misel na homologacijo, tehnični pregled, nadaljno prodajo in podobne izume današnjega časa.

Saj ne, da bi želel v tebi ubiti kreativnega duha- še do pred kratkim je bilo po vogalih tegale foruma moč slišati razna finančna cviljenja, povečini prihajajoča iz tvojih ust- danes pa 3.0 V6. Lepo je, če človek napreduje.

LP Bizzy


Bizzy k sreči gredo stvari na boljše. Res sem imel finančne probleme, vednar odkar sem nogiral(približno leto in pol nazaj) takratno boljšo polovico, se ti niso več ponovili in sedaj gre vse na bolje.

Glede homologacije; imam 2 ferozi(prejšnji mesec sem kupil drugo za 120k sit) obe sta enake barve z enako opremo, torej ... obe sta tudi približno enako obtolčeni, le da bo ena sedaj komplet pošvasana, ker se na zadnjih notranjih blatnikih najde tudi kaka luknja skozi katero bi mačka prišla spat na sedeže v avtu.
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 174 gostov