Nova gajba pri hiši def 110
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
obnova je odvisna od velikosti posega in uporabljenih materjalov...tko da MA-TO, ti kvečjemu lahko poda ta podatek za svojega...
Dejansko pa je tko...daš kolikor imaš in zgornje meje skoraj da ni
Dejansko pa je tko...daš kolikor imaš in zgornje meje skoraj da ni
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Hja odvisno je od stopnje obnove koliko daleč greš. Jaz ga še nisem obnovil do konca. Spravil sem ga samo v vozno stanje obnovil sem samo šasijo in poden karoserije, ter motor, ker je bil zariban. Obnova motorja je bila 1500€ kar se tiče šasije in podna pa cca 200€ ampak moraš vedet, da je to samo material, ker delam vse sam. Če boš dal nekomu delat bi znale ure dela nanest kar precej €, ker tukaj bližnice ni treba vse razdret, očistit, zaščitit in to kar uzame časa. Mene čaka še delo na karoseriji ampak, ker ga imam namen predelati v double cab bo to na vrsti šele enkrat spomladi in mi sedaj ni cilj cel avto poravnat, skitat in pobarvat dokler ni predelan do konca.
Uglavnem zaključek tega je , da kakršna koli obnova temeljita ali pa delna ni poceni!
Je pa tako, če boš naredil nekaj na hitro in za šminko, tudi ne bo dolgo trajalo bo kmalu isto kot prej, če ne še slabše. Se splača potrudit, če delaš zase in si potem ponosen na svoje delo.
Uglavnem zaključek tega je , da kakršna koli obnova temeljita ali pa delna ni poceni!
Je pa tako, če boš naredil nekaj na hitro in za šminko, tudi ne bo dolgo trajalo bo kmalu isto kot prej, če ne še slabše. Se splača potrudit, če delaš zase in si potem ponosen na svoje delo.
Za razliko od Compadreja in Mateja sam nisem tako spretnih rok in sem prejšno LR-jevo škatlo (D1) dal obnoviti mojstru ... Komplet obnova pleha (v notranjosti zamenjana pločevina v prtljažniku, sprednjih notranjih bokih, tla pod nogami, novi pragovi, itn.) sem plačal nekje okoli 1500-2000 ojrov (melček pozabil ker je minilo že nekaj let). Nadalje so bile zamenjane vse puše, zamenjani diski, amortizerji in vzmeti plus '2, obnovljena bosch pumpa, štarter, odpravljene vse manjše pomankljivosti, preverjena vsa el napeljava, etc., skratka avto 'napinpan' do te mere, da je bil pripravljen za resna potovanja - celoten strošek okoli 3500 do 4000 evrov.
Če bil bil Comapadre ali Mato ...
Če bil bil Comapadre ali Mato ...
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 48 gostov