VW T4 SYNCRO

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
mr10
Prispevkov: 3
Pridružen: Po Nov 09, 2015 12:06 pm

VW T4 SYNCRO

OdgovorNapisal/-a mr10 » Po Nov 09, 2015 5:16 pm

Dragi poznavalci!
Iz forumov sem uspel naštudirati kako deluje syncro na multivanu t4, pred kratkim pa sem na mobile.de opazil kar nekaj takih kombijev, ki imajo na armaturi pod klimo in radijem še en dodaten gumb, zraven pa znak, ki je ponavadi namenjen 4x4, zaporam diferencialov in podobno. Očitno imajo take samo v Nemčiji, saj tudi na spletu nisem našel podatkov o tem gumbu, pa tudi kogarkoli sem spraševal, ne ve. Je mogoče med vami kdo, ki ve kaj naredi skrivnostni gumb?
Slika
Nazadnje spremenil mr10, dne Po Nov 09, 2015 11:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.

duce
Prispevkov: 1259
Pridružen: To Mar 25, 2008 4:21 pm
Kraj: koper

OdgovorNapisal/-a duce » Po Nov 09, 2015 10:53 pm

Mene tudi zanima tako vozilo

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4166
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Nov 10, 2015 8:57 am

Zapora sredinskega diferenciala.
Pred EUR sem bil SIT!

mr10
Prispevkov: 3
Pridružen: Po Nov 09, 2015 12:06 pm

OdgovorNapisal/-a mr10 » To Nov 10, 2015 12:47 pm

Kako pa je potem s syncro pogonom, ko je ta reč vklopljena? Ali se zadnja kolesa še vedno avtomatsko vklopijo, ko eno izmed prvihh zdrsi, diferencial pa poskrbi, da se moč prenese po 25% na vsako kolo in torej kljub zdrsavanju enega, ostala še vedno poganjajo? Ko prvo neha spodrsavati, se potem zadnja kolesa kljub zapori izklopijo, ali kako?

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4166
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Nov 10, 2015 2:06 pm

V osnovi ima ta avto viskozno sklopko za zadnji pogon. Pri starih je bilo notri nekaj silikonskega. Glede na razliko obratov prednjih in zadnjih koles se je ta tekočina segrevala in s tem se je ustvarjajlo trenje, pa se je vklopil zadnji pogon.
Pri novejših pa visko sklopko nadzoruje računalnik in tudi vklaplja ter izklaplja pogon.
S tem gumbom potem preprečiš, da bi računalnik izklopil zadnji pogon in je 4x4 pogon stalno vklopljen.

Zelo podobno se naredi na subarujih z avtomatskim menjalnikom, da imaš sredinski diferencial zaklenjen in stalni prenos 50:50 med prednjo in zadnjo osjo.
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov