Vgradnja špere na Mitsubishi pajero sport

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
MuC
Prispevkov: 25
Pridružen: To Mar 31, 2015 2:52 pm
Kraj: Cerknica

Vgradnja špere na Mitsubishi pajero sport

OdgovorNapisal/-a MuC » Če Dec 10, 2015 3:05 pm

Pozdrav

Vse bolj razmišljam da bi se polatil na mojega pajota sport vgradit zadnjo špero, pa me zanima ali ja kakšna varijante, da paše od l200 ali pa od pajerota 2, moj je drugače letnik 2005 2.5 TDI.
Dal sem že povpraševanje za ARB air lock zaporo(1000eur+), pa me samo zanima če obstaja še kakšna cenejš varianta. Hvala za odgovore

lp

Rok[/img]

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 496
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: California

OdgovorNapisal/-a rx » Če Dec 10, 2015 4:53 pm

Truetrac ali detroit locker..

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 753
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Če Dec 10, 2015 6:55 pm

Zdravo,

klackalice so neuporabne za vsakdanjo vožnjo po cesti. Če hočeš diferencial s špero, moraš v tvojem primeru dobiti zadnji diferencial od L200 pred letnikom 2006. Fino bi bilo dobiti originalni kompresorček, stikalo, eventueno povezati vse skupaj tako, da bo na armaturi svetila lučka...

Neumno torej, ker te poseg ne bo prišel čisto nič ceneje od ARB. Če špero rabiš, vtakni not ARB, drugače si pa kupi boljše gume. Alternativa je tudi menjava avtomobila, saj s tvojo 5 metrsko gajbo prav globoko v sranje tako ali tako ne moreš.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

bular
Prispevkov: 758
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Če Dec 10, 2015 8:03 pm

Truetrack ni klackalica, je zelo dober diff, vendar mora bit kolo na tleh da dela..posledično rabi veliko hoda..
kaj ni imel tudi superselect 100%zapore..
nissan tractor 3.3sdt


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov