pomoč 4x4
pomoč 4x4
Za slabše makadamske in gorske ceste, ter sploh za zimske potrebe bi si omislil še eno vozilo. Vendar je zaželjeno, da ni prevelikih stroškov vzdrževanja, ker mislim kupiti nekaj okoli letnika 90-94. V izboru je Subaru Justi 4x4-ti so nekje najcenejši, če gledam po oglasih, glede ne to,da naj bi bil Subaru dovolj kvaliteten avto, Fiat Panda4x4, mogoče Niva, pa je toliko kritik na forumu,da se ne morem odločiti. POMOČ!!
Zdravo,
Če so na izbiro ti trije modeli in glede na uporabo, ki si jo omenil, bi se sam gotovo odločil za Subaruja.
Avto je okreten in vodljiv s priklopljivim štirikolesnim pogonom (med vožnjo brez ustavljanja), z nizko porabo ter relativno visokimi stroški vzdrževanja (precej visoke cene rezervnih delov), če avto vzdržujemo na pooblaščenem servisu. Avto je praktično neuničljiv (znanec ima Subarujčka, letnik 92', s prevoženimi 420.000 km, brez okvar), štirikolesni pogon deluje brezhibno. Po navadi avto razen zadnjih obrob blatnikov ni nagnjen k rjavenju, kar za zgoraj napisane konkurente ne bi ravno upal trditi. Ko se usedeš vanj, imaš občutek, da sediš v "tapravem" avtu, ne pa v motoriziranem nakupovalnem vozičku (to leti neposredno na Pando).
S Subarujem se je možno v primeru izpada "prvega" družinskega avtomobila normalno prevažati tudi poleti po cestah, na primer v službo ali celo na morje, kar seveda lahko počnemo tudi z Nivo, če smo le malo nagnjeni k mazohizmu.
Omenil sem visoke cene nadomestnih delov. Originalni deli so precej dragi za vse Subaruje, je pa res, da je moč rabljene dele dobiti že na odpadih v Sloveniji.
Po izkušnjah nekaj znancev je pravi motor za Subaruja 1.2 litrski, saj naj bi bil 1.0 prešibek. Zdi se mi uporabnejša verzija s štirimi vrati (sam dostop v notranjost) in brez avtomatskega oz. ECVT menjalnika.
LP Bizzy
Če so na izbiro ti trije modeli in glede na uporabo, ki si jo omenil, bi se sam gotovo odločil za Subaruja.
Avto je okreten in vodljiv s priklopljivim štirikolesnim pogonom (med vožnjo brez ustavljanja), z nizko porabo ter relativno visokimi stroški vzdrževanja (precej visoke cene rezervnih delov), če avto vzdržujemo na pooblaščenem servisu. Avto je praktično neuničljiv (znanec ima Subarujčka, letnik 92', s prevoženimi 420.000 km, brez okvar), štirikolesni pogon deluje brezhibno. Po navadi avto razen zadnjih obrob blatnikov ni nagnjen k rjavenju, kar za zgoraj napisane konkurente ne bi ravno upal trditi. Ko se usedeš vanj, imaš občutek, da sediš v "tapravem" avtu, ne pa v motoriziranem nakupovalnem vozičku (to leti neposredno na Pando).
S Subarujem se je možno v primeru izpada "prvega" družinskega avtomobila normalno prevažati tudi poleti po cestah, na primer v službo ali celo na morje, kar seveda lahko počnemo tudi z Nivo, če smo le malo nagnjeni k mazohizmu.
Omenil sem visoke cene nadomestnih delov. Originalni deli so precej dragi za vse Subaruje, je pa res, da je moč rabljene dele dobiti že na odpadih v Sloveniji.
Po izkušnjah nekaj znancev je pravi motor za Subaruja 1.2 litrski, saj naj bi bil 1.0 prešibek. Zdi se mi uporabnejša verzija s štirimi vrati (sam dostop v notranjost) in brez avtomatskega oz. ECVT menjalnika.
LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!
Lep pozdrav,
moje mnenje Lada Niva.
Zakaj: omenjaš gorske ceste in zimske razmere....Tukaj je Niva daleč pred "motoriziranimi nakupovalnimi vozički". Je pa res, da ima Niva kar nekaj minusov, kar se tiče konforta. No, roko na srce konforta Niva nima . Leta nazaj sem se z Nivo veselo prevažal naokoli. Tudi na morje...Razlika, ki sem jo naredil do Pule z osebnim avtom, ki je imel 210 KS in med Nivo je bila pičlih 15 do 20 minut. In še to večino na avtocesti. Konec avtoceste, konec hitrosti!!! Ko pa sem šel na Kamenjak (takrat še ni bil "park prirode") in sem na avtu odtrgal ror, je bilo Jurčka mark škode z Nivo pa brez problemov vsepovsod.
Moja takratna Niva je imela original volan (trda plastika, ogromen in tenek) brez serva, tako, da pri kakšnem hudem obračanju volana je boljša polovica dobila žulje....Maximalna hitrost glede na hrup v avtu, je bila odvisna od ušes in ne sposobnosti avta. Gretje je ravno toliko, da lahko rečeš da je.....Rjavela je tako, da sem kar slišal kako jo rja grize. In to kar nekje na sredi pleha, ne po kakšnih robovih ali obtolčenih delih....Je pa res, da sem z njo delal kot svinja z mehom Ampak pod črto, sem za malo denarja dobil veliko zabave in dobre terenske zmogljivosti.
Dober pokazatelj da je Niva cenjen avto za razmere , ki jih ti opisuješ sem videl prejšno nedeljo v Lučah! Ko je treba iz visokogorskih kmetij priti na nedeljsko mašo, se okoliški kmetje vsedejo v Nivo in........pred cerkvijo skoraj same Nive Subarujev in Pand nisem opazil. Tudi kakšen žakel cementa gre v Nivo z lahkoto...
Če so zate zimske razmere tudi nespluženi sneg, slabši makedami in kolovozi z kakšnimi potočki, ki jih je potrebno prevozit,....potem je to Niva, saj ima tudi oddaljenost od tal večjo od ostalih dveh....Vzdrževanje pa je vedno vprašljivo pri starih avtomobilih. Odvisno kako so delali z njimi predhodniki. Jest z Nivo nisem imel večjih problemov. Samo redno vzdrževanje.... kar se motorja tiče. Za pleh pa se nisem sekiral, sej je bil avto ves opraskan od robid, rjavel že ko sem ga kupil, kupljen z namenom šparanja prvega avta in se ne sekirat če "zbumfam" Nivo, ki je bila v celoti vredna manj kot eno ličanje prvega avta
Najprej razčisti pri sebi v kakšnih razmerah boš drugi avto uporabljal. Če bodo to res težke, potem ostane od naštetega le Niva....Odločitev boš na koncu sprejel sam, tukaj pa ti lahko le svetujemo glede na izkušnje in mnenja...
lp
Rooky
moje mnenje Lada Niva.
Zakaj: omenjaš gorske ceste in zimske razmere....Tukaj je Niva daleč pred "motoriziranimi nakupovalnimi vozički". Je pa res, da ima Niva kar nekaj minusov, kar se tiče konforta. No, roko na srce konforta Niva nima . Leta nazaj sem se z Nivo veselo prevažal naokoli. Tudi na morje...Razlika, ki sem jo naredil do Pule z osebnim avtom, ki je imel 210 KS in med Nivo je bila pičlih 15 do 20 minut. In še to večino na avtocesti. Konec avtoceste, konec hitrosti!!! Ko pa sem šel na Kamenjak (takrat še ni bil "park prirode") in sem na avtu odtrgal ror, je bilo Jurčka mark škode z Nivo pa brez problemov vsepovsod.
Moja takratna Niva je imela original volan (trda plastika, ogromen in tenek) brez serva, tako, da pri kakšnem hudem obračanju volana je boljša polovica dobila žulje....Maximalna hitrost glede na hrup v avtu, je bila odvisna od ušes in ne sposobnosti avta. Gretje je ravno toliko, da lahko rečeš da je.....Rjavela je tako, da sem kar slišal kako jo rja grize. In to kar nekje na sredi pleha, ne po kakšnih robovih ali obtolčenih delih....Je pa res, da sem z njo delal kot svinja z mehom Ampak pod črto, sem za malo denarja dobil veliko zabave in dobre terenske zmogljivosti.
Dober pokazatelj da je Niva cenjen avto za razmere , ki jih ti opisuješ sem videl prejšno nedeljo v Lučah! Ko je treba iz visokogorskih kmetij priti na nedeljsko mašo, se okoliški kmetje vsedejo v Nivo in........pred cerkvijo skoraj same Nive Subarujev in Pand nisem opazil. Tudi kakšen žakel cementa gre v Nivo z lahkoto...
Če so zate zimske razmere tudi nespluženi sneg, slabši makedami in kolovozi z kakšnimi potočki, ki jih je potrebno prevozit,....potem je to Niva, saj ima tudi oddaljenost od tal večjo od ostalih dveh....Vzdrževanje pa je vedno vprašljivo pri starih avtomobilih. Odvisno kako so delali z njimi predhodniki. Jest z Nivo nisem imel večjih problemov. Samo redno vzdrževanje.... kar se motorja tiče. Za pleh pa se nisem sekiral, sej je bil avto ves opraskan od robid, rjavel že ko sem ga kupil, kupljen z namenom šparanja prvega avta in se ne sekirat če "zbumfam" Nivo, ki je bila v celoti vredna manj kot eno ličanje prvega avta
Najprej razčisti pri sebi v kakšnih razmerah boš drugi avto uporabljal. Če bodo to res težke, potem ostane od naštetega le Niva....Odločitev boš na koncu sprejel sam, tukaj pa ti lahko le svetujemo glede na izkušnje in mnenja...
lp
Rooky
Hm js se tut strinjam da dam raj ksnga jurcka vec pa kupm samuraia!
Napisov si da bi avto z mal stroski- no NIVA se mi zdi da kle ni lih pocen, dobr deli se ze dobijo, ampak mislm da ti glih za na off je nebi mev tko da delov navs prevec nucov, je pa vprasanje poraba in kle se niva zav ne iskaze
Subaru_ hm za sneg si napisov... dobr avtuck ni kej pa tut trpezn, sam za sneg pa tut nasploh za teren se mi pa zdi PRE nizek
No pa se panda--- zov je sam MAL visja kt subarujck, deli se dubijo, pa tut kukr vem ne crkava kj velik, leze pa presenetlivo dobr
tko da od nastetih bi glede na lastnosti in stroske Pando, sam je pa res glede na to da bos kupu str avto da cez japonce jih ni
Napisov si da bi avto z mal stroski- no NIVA se mi zdi da kle ni lih pocen, dobr deli se ze dobijo, ampak mislm da ti glih za na off je nebi mev tko da delov navs prevec nucov, je pa vprasanje poraba in kle se niva zav ne iskaze
Subaru_ hm za sneg si napisov... dobr avtuck ni kej pa tut trpezn, sam za sneg pa tut nasploh za teren se mi pa zdi PRE nizek
No pa se panda--- zov je sam MAL visja kt subarujck, deli se dubijo, pa tut kukr vem ne crkava kj velik, leze pa presenetlivo dobr
tko da od nastetih bi glede na lastnosti in stroske Pando, sam je pa res glede na to da bos kupu str avto da cez japonce jih ni
SNEG, SNEG IN ŠEENKRAT SNEG!
Morš vedet po kakšnem klancu se voziš, ker tam kjer je kolovoz in je po sredini 20 cm trave in kamnov kar pozabi na pando in subaru, ker boš pustil tam tudi odbijač.
Slab teren je relativen, zato presodi tudi sam.
LP
Slab teren je relativen, zato presodi tudi sam.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
NIVA- sploh če maš mal žilce za šraufat. Marsikaj lahko sam porihtaš, predelaš, dodelaš ipd. Na take stvari pri Pandi in Subaruju kar pozab. Kolega je mel Subaruja 1,2-fantazija sam do te mere, kot vsi ostali avti kar se snega tiče, kajti kar je 20 in več cm snega nasedeš in pešačiš, kot s cliotom!
Večina delov za nivo - tudi originalnih - je pa tako pocen, da trgovca vprašaš če se je zmotu (napram konkurenci). Kar se porabe tiče je pa tako da ko se enkrat pripelješ tam, ko navadni smrtniki še peš ne upajo ne razmišljaš več o porabi. Če se pelješ po asfaltu na dolgo turo pa je poraba 10l!-preverjeno!
Večina delov za nivo - tudi originalnih - je pa tako pocen, da trgovca vprašaš če se je zmotu (napram konkurenci). Kar se porabe tiče je pa tako da ko se enkrat pripelješ tam, ko navadni smrtniki še peš ne upajo ne razmišljaš več o porabi. Če se pelješ po asfaltu na dolgo turo pa je poraba 10l!-preverjeno!
Sem imel dolga leta subaruje. Po cestah je res zakon za vozit, če ga še malo dvigneš gre tudi po 30cm visokem snegu. Ampak v primerjavi s sedanjim terencem je pa razlika očitna. Sej subaru je dober za na makadam in ceste, ko pa zapeleš malo stran od makadama, pa ti prevelika medosna razdalja in prenizka odmaknjenost od tal hitro dasta vedet, da se ne da dalje.
Pred EUR sem bil SIT!
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
ja, ponavadi se ji reče "večna lučka"... tankaš polno in po desetih kilometrih se že prižiga v ovinkih... glede porabe bi pa dodal, da so take številke dosegljive s "cestnimi" gumami, z gumami Malatesta Kobra 205/R16 se je gibala poraba rajši okrog 14 l/100km... vendar je tako kot je že nekdo napisal: ko vidiš kam te pripelje in kako majhni so drugi stroški vzdrževanja (ob tem da sam malo pošraufaš), pozabiš na tiste litre...
Matej napisal/-a:Pa sej mam doma gume 205/45R16
Ta guma je sicer poplnoma neprimerna za teren, ampak obstaja.
K večji porabi pa več prispeva širina gume, zaradi večjega upora!
Matej oznaka 205R16 je prov oznaka gume in pomeni da je to širina gume 205 in standardna višina (ne vem ali 70 ali 80) in da pašejo na 16 colsko platišče. 205/45/16 pomeni pa širina gume 205 in višina 45 ter pašejo na 16 colsko platišče. Tako da je tu pomembna razlika v višini.
Pred EUR sem bil SIT!
cameron napisal/-a:Dejte mi raje povedat, kako ste spravili 205R16 na Nivo!
Ali direkt pašejo, ali je treba kaj blatnike maltretirat?
Direkt ne pašejo, tud če imaš avto samo za po mestu.
Spredaj je treba malenkost odrezat sprednje dele blatnikov(čisto spodaj tak trikotnik odrežeš), zadaj je pa treba bolj popravljat oz. odvisno od tega koliko misliš avto navagat križem.
Za zadaj so tudi priporočljive razširitve.
Z razširitvami in porezanimi/potolčenimi blatniki mi ne čoha. Poseg na blatnikih pa od daleč tudi ni opazen. Pa (zadaj) nimam nič dvignjene.
Aja, 205R16 je običajno 205/80R16.
Za 205R16 gumo je treba spredaj odrezati blatnik na sprednji in zadnji strani, jaz sem rezal cca 12cm na daleč, cca 3cm širok trikotnik (tolk da "porabiš" raven del roba, zadaj prav tako, brez dvigovanja in razširitev pa potem malo prijemlje spredaj v ekstremnih situacijah v zadnji del notranjega blatnika in zadaj povsem na vrhu (ob vpetju vzmeti) v notranji blatnik, vendar ni panike... To le takrat, ko sta diagonalni kolesi v zraku in spredaj volan do konca...
lp
lp
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot], Google [Bot] in 40 gostov