Pravilna orientacija semeringa na alternatorju

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

Pravilna orientacija semeringa na alternatorju

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Če Jan 28, 2016 10:11 pm

Živjo

Pred cca štirimi meseci mi je crknil regulator napetosti v alternatorju.
Kupil sem semering, nov ležaj, krtačke (naj bi bile kvalitetnejše) pri Kogovšku in dva oringa v vakumski črpalki (alternatorjeva os poganja tudi vakum črpalko).

No to smo potem zamenjali. Skrbelo me je edino ,da je bila os kar dobro zarezana (obrabljena) od semeringa.

Rezltat je da je začelo puščati olje. Sedaj sem sam podrl alternator in kupil v tineksu drug semering. Ta naj bi zdržal večje pritiske. Je enakih dimenzij vendar je klasičen in nima še dodatnega protiprašnega pokrovčka za drugo stran. Os sem dal hardkromati. Sedaj pa vprašanje kako pravilno obrniti semering.

Semering naj bi tesnil iz smeri, kjer je vidna vzmet. Bega me, da me je pravi serviser za alternatorje opozoril, da mora biti semering PRAVILNO obrnjen in mi pokazal, da mora biti nameščen tako, da gleda fedrček semeringa proti alternatorju. Torej plastika pa proti vakum pumpi.
Meni to ni logično saj tesnimo olje v črpalki. Po moje bi mogel biti odprti del semeringa (tam kjer je viden federček) obrnjen proti vakum črpalki.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2951
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Jan 28, 2016 10:57 pm

Še vedno sem istega mnenja. :wink: Tako kot praviš v zadnjem stavku.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Pe Jan 29, 2016 9:09 pm

:wink:

Sej pravim. Je pa res čudno, da mi je majster, ki popravlja alternatorje to jasno zatrdil in tudi fizično pokazal, tako da je nataknil semering na os alternatorja, da je fedrček gledal prori alternatorju.

Kar težko dojamem, da je stari maček streljel mim. Zato sem hotel še kako mnenje. Sicer pa bom naredil tako kot pravš. Tako je edino logično.

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1123
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » So Jan 30, 2016 1:42 pm

Praviloma naj bi se semeringe vgrajevalo tako, da je tisti del s federčkom (v nemščini lippe oz. lip v angleščini) obrnjen tja, kjer je večji pritisk (ponavadi v notranjost ohišja), kjer tlak pritiska tesnilni jeziček na os. Pri alternatorju z vakuum črpalko pa je v črpalki podtlak, kar pomeni, da je večji tlak na strani alternatorja....therefore....majster ima teoretično prav....ampak smer vgradnje je v 99% praktično nepomembna, ponavadi se vgrajuje tako, da je semering lažje vgraditi brez poškodovanja le-tega (ravna stran navzven)
Slika

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Po Feb 01, 2016 9:50 am

Hmm...

Vsak drugi ima drugačno mnenje. Vprašal sem še nekoga, ki popravlja alternatorje. Ta mi je trdil tako, kot sklepam jaz.

Moje mnenje, tako kot sva govorila že z Gregom.

Tesnimo olje v vakum pumpi in ne prah v alternatorju. Na strani vakum pumpe ni podtlaka (vakuma) ampak tlak (govorimo o oljnem delu).

Torej ustnica (kanal-fedrček) mora gledati proti vakumski črpalki.

Vse kaže, da najbolj znani servisder alternatorjev v Ljubljani strelja mimo!!

bular
Prispevkov: 758
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Feb 03, 2016 10:57 pm

Bi moral pogledati kako je bil dan prej..ponavadi sem kupil original in ga dal enako not kot je bil..vendar mislim da je original dvojni semering-tudi na osovini so vidni dve sledi..
nissan tractor 3.3sdt

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Po Maj 23, 2016 1:59 pm

No rezultat.
Kupil "original" dvojni semering pri Kogovšku ga zamenjal. POtrudil sem se da sem ga namazal in lepo namestil. Prej sem dal hardkromati osovino.

Rezultat! PO enem mesecu zopet pušča. Dvomim, da je tisti semering original. Mislim da je tudi Kogovšek rekel da ni. Ne vem kaj naj še naredim? Baje da bi bilo bolje dati temperaturno odpornejši semering " ta rdeči"

Drugje ne vem kje bi lahko zaj...? Obrnjen je prav, namazan je, osovina je gladka. Edino še semering je lahko v q...cu.

Ali kdo ve kje bi lahko kupil tak semering da bi blo gmah?

Uporabniški avatar
Simon989
Prispevkov: 202
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 2:12 pm
Kraj: Primorska

OdgovorNapisal/-a Simon989 » Po Maj 23, 2016 7:39 pm

Si pogledal da nimaš slučajno preveč pritiska. Ko so vse segreje nastane noter lahko preveč pritiska in počasi začne puščat..
Ne vem niti za kaj se gre, ker nisem še delal z tako zadevo :)
Ti dam samo idejo, če ti kaj pomaga :)

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Maj 23, 2016 9:22 pm

Da ne bo dileme glede tega, kako je obrnjen semering...sicer ga nisem menjal, sem pa imel podrt alternator, zato sem škljocnil eno fotko.


Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

bular
Prispevkov: 758
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » To Maj 24, 2016 12:25 pm

Lahko imaš tudi kaj narobe z vakum pumpo ali slabo prehoden odvod olja?..
nissan tractor 3.3sdt

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » To Maj 24, 2016 4:07 pm

Vmes sem imel montiran Gregorjev alternator in je vse lepo delalo in nič puščalo- Odvod torej ni!
Uroš slabo vidim, kako je obrnjen. Je federček proti vakum pumpi ane?

Dobim semering za višje temp pa bomo videli.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Maj 24, 2016 10:04 pm

DavidJ napisal/-a:Vmes sem imel montiran Gregorjev alternator in je vse lepo delalo in nič puščalo- Odvod torej ni!
Uroš slabo vidim, kako je obrnjen. Je federček proti vakum pumpi ane?

Dobim semering za višje temp pa bomo videli.
Tako je, federček je proti vakuum pumpi :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Po Jun 06, 2016 1:12 pm

Evo dal notri temperaturno obstojneši semering in zamenjal krtačke, ker jih je olje čisto požrlo. Zaenkrat BP, razen obratomer cagar mi nekaj skače.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov