Stran 1 od 1

PATROL GR Y60 Turbo problem

Objavljeno: Pe Jan 29, 2016 3:34 pm
Napisal/-a kamnosek
Po skorajda končani prenovi y 60 2.8 je bil čas za testno vožnjo,po njej pa razpršeno olje pod pokrovom motorja takoj nad turbotom.Turbo je bil med obnovo menjan,med samim prestavljanjem avta med delavnicami pa ni bilo problema(mali obrati). Rad se učim na gr-ju ampak turbo je zame malo preveč,zato PROSIM za pomoč.
lp Sandi

Objavljeno: Sr Feb 03, 2016 11:03 pm
Napisal/-a bular
Poglej cev dovoda olja v turbo in tesnilo le tega-tanka cev..

Objavljeno: Sr Feb 03, 2016 11:55 pm
Napisal/-a kamnosek
Tnx.Bom. Sem dal malo to na stran.Zdaj pride tapetnik na vrsto pol pa se lotim turbota.

Objavljeno: Če Feb 04, 2016 8:17 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Cev za olje je točno na vrh turbota in ja, lahko je to, kar je napisal bular... probaj zamenjat podoložko z novo, če jo že prej nisi. Jst sem sicer dal staro, ker je fajn narejena, da se ne zajebavaš pa loviš vsako podložko posebej, sem jo pa pogrel na plinu, tako da ravno tako drži ;)

Objavljeno: Če Feb 04, 2016 11:32 pm
Napisal/-a DonFelipe
Si pogledal vse cevi?
Priporočam ti montažo števca za tlak olja

Objavljeno: Pe Feb 05, 2016 8:55 pm
Napisal/-a kamnosek
Cevi bom pogledal naslednji teden,ker imam avto pri kolegu v delavnici.Števec za tlak pa ima patrol itak na armaturki.

Objavljeno: Pe Feb 05, 2016 9:27 pm
Napisal/-a DonFelipe
Aha.
Potem imaš verzijo z omenjenim števcem.
Dela in koliko ti kaže?
Priporočam ti tudi pregled vseh tekočin oziroma da preveriš njihov nivo ter da ni kje mehurjev...
Sem imel problem z zrakom na Citroen XM in sem ugotovil, da je bila naluknjana cev na regulatorju pritiska olja ter zanič dozator zraka za uravnavanje višine ; med vožnjo je cukal in piskal ter v ovinkih se prižigala lučka za olje
Preventivno sem tudi zamenjal vse cevi in je bil potem mir