Stran 1 od 1

Alternator

Objavljeno: To Feb 02, 2016 9:47 pm
Napisal/-a adormi11
Danes se mi je prižgala lučka za akumolator in motor. Čez nekaj časa je lučka za akumolator vgasnila, za motor pa je še naprej gorela, ko pa sem odklopo akumolator in nazaj priklopo, pa je blo vse vredu.
Akumolator mi polni z 13,5 - 14 V. To je seveda premalo in bom mogo alternator menjat. Zdaj pa vprašanje:
montirani mam dve vitli, zadaj ca. 1200 kg, spredaj ca. 6000 kg in mislim, da mi vitle uničujejo alternator. Ta je star leto in pol. Obstaja kakšen alternator, ki ni tako občutljiv na tako veliko porabo elektrike.
Htel sem si montirat še en akumolator, pa so mi majstri odsvetovali, ker bom alternator s tem uničil.
Vozim pa Tojoto Hilux 3,0 avt., letnik 2007

Objavljeno: To Feb 02, 2016 10:06 pm
Napisal/-a Dr.Patrol
Kolk bi pa rad da alternator polni? 20V?? Cisto vredu deluje ce mene prasas...
In tudi vitel nima nic z alternatorjem....vitel ti kvecjemu ob pogostem vitlanju unicuje baterijo, ker alternator ne uspe v kratkem casu dopolnit kapaciteto. Pa se to resis ce vsake tolko avto mal na polnilec priklopis da dofilas do konca...

Objavljeno: Sr Feb 03, 2016 7:03 am
Napisal/-a adormi11
Mislim, da je normalno polnjenje 14 do 14,4 V.
Lučka pa mi tudi ni za brez veze gorela.
Zanimivo je, da mi polni 13,5, v naslednjem trenutku pa 14 V.
Je to v redu, da tako polni pod štangasom in vsI porabniki izklopljen?

altenator

Objavljeno: Sr Feb 03, 2016 8:20 am
Napisal/-a verla
čisto vredu je tako tudi altenator je dober če se ti polnjenje dvigne z obrati,poglej jermen in ga malo zategni

Objavljeno: Sr Feb 03, 2016 8:20 am
Napisal/-a mari_u_co
alternator je narejen v ozadju z ščetkami,regulator napetosti in z dijodno plosco. dijodna plosca ima delovanje A. Regulator napetosti miri tok V. Ce je prevec V zmanjša tok. ce je premalo toka v batariji regulator se odpre do 14.2v.


probaj zamenjat samo regulator pa bo stvar delela.

Objavljeno: Sr Feb 03, 2016 8:16 pm
Napisal/-a adormi11
Hvala za odgovor. Bom v naslednjih dneh zamenjal.

Objavljeno: Sr Feb 03, 2016 9:53 pm
Napisal/-a Nebivedu
Regulator kr čimprej zamenjaj. Ker če bo preveč dvignil napetost (recimo 20V) bo akumulator zavrel in bo za zamenjat.

Objavljeno: Sr Feb 03, 2016 10:47 pm
Napisal/-a bular
Alternator polni od 13,5-14,5v kar je pod in nad je problem z regulatorjem,obstajajo pa izjeme.. ce imas preveliko napetost in ti ne polni je problem lahko tudi z diodo, vendar če je kaj narobe z diodo ti lučka nebi gorela, možne so le pomožne diode..
v tvojem primeru ko ti skače napetost je verjetno regulator..
P.s: lahko das not 200a alternator iz kakega audija..če ti jota dovoli
:wink:

Objavljeno: Če Feb 04, 2016 7:19 am
Napisal/-a Nebivedu
Kaj pa potem "porečejo" varovalke?

Alternator polni z 200A, varovalke so pa recimo 80A glavna za avto, ostale pa še manjše - to ne bo nič problemov? Pa debelina kablov?

Objavljeno: Če Feb 04, 2016 8:13 pm
Napisal/-a bular
Tako ali tako moraš tudi kaj drugega predelat..varovalke niti niso tak problem, saj ostane vse isto, le med alternatorjem in baterijo moraš poskrbeti da je dovolj močno, vitel mas pa ravno tako direkt z baterije..

Objavljeno: Če Feb 04, 2016 8:56 pm
Napisal/-a adormi11
Važno je, da sem zvedel, da mi vitla ne more uničiti alternatora.
Kje pa lahko kupim regulator, v trgovini z avtodomi bi to meli? Vem, da je butasto vprašanje, ampak mam samo ponedeljek na razpolago za nabavo dela in menjavo.

Objavljeno: Če Feb 04, 2016 11:43 pm
Napisal/-a mari_u_co
materjal se dobi v http://www.voza.si/

Objavljeno: Pe Feb 05, 2016 8:02 pm
Napisal/-a adormi11
Joj, se oproščam, sem komaj zdaj vido, kaj sem napisal.
Htel sem vprašat, če majo regulator v trgovini z avtodeli, ampak tablica je po svoje napisala.

ps.
Vsem hvala za odgovore.
Adormi