ČIP ZA NOVO TOYOTO HILUX
ČIP ZA NOVO TOYOTO HILUX
Čao,
Zanima me če je kdo seznanjen glede vgradnje čipov (povečanje konjev in navora) pri terencih. Rad bi kupil ta novo Toyoto Hilux pa ima mogoče malo premalo konjev in bi želel ugraditi čip. Nekje sem zasledil da obstaja čip za povečanje konjev na 128 KM (serijsko ima 102) in navor na 300 Nm.
1.) Ali mogoče kdo ve kje se to kupi?
2.) Ali potem garancija propade (logično je da ja, ampak mogoče je kakšna fora, da uzameš ven če je kaj narobe??)
3.) Ali se pri tem avto kaj uničuje??
4.) Ali je lahko kaj narobe??
5.) Ali je poraba potem zelo višja?
Prosim povejte mi svoja mnenja in če ima kdo prakso, in tudi ali to priporočate ali odsvetujete.
Avto bi uporabljal kot svoj prvi avto in tudi za off road (Tunizija, itd........)
Lepa hvala v naprej
Urban
Zanima me če je kdo seznanjen glede vgradnje čipov (povečanje konjev in navora) pri terencih. Rad bi kupil ta novo Toyoto Hilux pa ima mogoče malo premalo konjev in bi želel ugraditi čip. Nekje sem zasledil da obstaja čip za povečanje konjev na 128 KM (serijsko ima 102) in navor na 300 Nm.
1.) Ali mogoče kdo ve kje se to kupi?
2.) Ali potem garancija propade (logično je da ja, ampak mogoče je kakšna fora, da uzameš ven če je kaj narobe??)
3.) Ali se pri tem avto kaj uničuje??
4.) Ali je lahko kaj narobe??
5.) Ali je poraba potem zelo višja?
Prosim povejte mi svoja mnenja in če ima kdo prakso, in tudi ali to priporočate ali odsvetujete.
Avto bi uporabljal kot svoj prvi avto in tudi za off road (Tunizija, itd........)
Lepa hvala v naprej
Urban
Jaz imam preprogramirano elektroniko v golfu IV iz 90KM na cca 115 KM
Za enkrat nimam težav avto dobro gre naredil sem cca 30000 kilometrov.
Vendar pazima da ne priganjam mrzlega in da pregretega ne ugasnem takoj.
Preprogramirali so mi ga v SRS-ju na Brnčičevi. Razlika v moči je očitna, poraba je pa ostala enaka, ali celo za odtenek nižja.
Kar se tiče priporočljivosti take predelave pa ne vem. Ko bom naslednjič kupil avto in če bo TDI, bom že v štartu kupil močnejšega, in ga seveda dal čez nekaj časa malo "naviti". Človek vedno stremi k bljšemu, močnejšemu, taki pač smo.
l.p. Zlizan
Za enkrat nimam težav avto dobro gre naredil sem cca 30000 kilometrov.
Vendar pazima da ne priganjam mrzlega in da pregretega ne ugasnem takoj.
Preprogramirali so mi ga v SRS-ju na Brnčičevi. Razlika v moči je očitna, poraba je pa ostala enaka, ali celo za odtenek nižja.
Kar se tiče priporočljivosti take predelave pa ne vem. Ko bom naslednjič kupil avto in če bo TDI, bom že v štartu kupil močnejšega, in ga seveda dal čez nekaj časa malo "naviti". Človek vedno stremi k bljšemu, močnejšemu, taki pač smo.
l.p. Zlizan
zlizan
Ali mogoče kdo ve kje se to kupi?
eden najbol priznanih je P-box
Ali potem garancija propade (logično je da ja, ampak mogoče je kakšna fora, da uzameš ven če je kaj narobe??)
če nabaviš P-box ti garancija ostane, dobiš pa še 4 leta garancije na čip.
Ali se pri tem avto kaj uničuje??
pri tem čipu se avto ne vničuje (stane cca 200.000,00 Sit)
če pa nabaviš kakšmega za 30.000, pršilja računalniku napačne podatke o motorju in to je lahko za motor usodno.
Poraba ostane ista ali celo malo manjša (za iste zmogljivoti avo manj priganjaš)
Čip ti poleg moči poveča tudi navor, kar je za off road še bol pomembno.
jaz sm ga mel v golfu IV (iz 100 na 130KM) in razlika je bila očitna.
poglej si ponudbo po internetu.
vsekakor pa ti priporočam P-box oz. tuning-box
evo še eno povezevohttp://www.tuningbox.com/
pa še stran ob p-box
http://www.pbox-motortuning.de/index.php?select_id=74&umenu=t
http://www.pbox-motortuning.de/index.php?select_id=74&umenu=t
Vozim Passata z originalnimi 90 KM TDI. Pred dobrim letom sem zamenjal čip in sicer tako, da sem zalotal pod čip podnožje, tako, da ga lahko kadarkoli (cca 10 min dela) zamenjam z starim. Čip izdelujejo pri firmi iz Graz-a, dobiš ga z vsemi navodili. Rabiš samo nekoga, ki zna po elektroniki lotat in to je to...
Poraba ostane tu nekje, avto je občutno bolj odziven (višji navor), končna hitrost se poveča, moj bi sedaj naj imel po njihovih podatkih 118 KM, po 30000 km še nisem opazil slabosti, je pa res da pazim in ga ne priganjam do rdečih obratov, pa zjutraj je potrebno pazit, ampak to velja za vsak avto....
Pa še povezava
http://www.tuning-chip.at/
Cene so okrog 380 EUR, če koga zanima se lahko obrne name, cena bo kar nekaj nižja, dobim jih namreč od njihovega prodajalca v Berlinu...
Mitja
Poraba ostane tu nekje, avto je občutno bolj odziven (višji navor), končna hitrost se poveča, moj bi sedaj naj imel po njihovih podatkih 118 KM, po 30000 km še nisem opazil slabosti, je pa res da pazim in ga ne priganjam do rdečih obratov, pa zjutraj je potrebno pazit, ampak to velja za vsak avto....
Pa še povezava
http://www.tuning-chip.at/
Cene so okrog 380 EUR, če koga zanima se lahko obrne name, cena bo kar nekaj nižja, dobim jih namreč od njihovega prodajalca v Berlinu...
Mitja
2 matej,
Prvo hvala za podatke, bom kontaktrial ker sem že našel zastopnika v sloveniji (upam da kaj vejo). Edino kar mi ni jasno je, kako je možno da ostane garancija če je ugrajen "ne" originalni "toyota" del.
Ne rečem da nimaš prav, ampak ponavadi so zelo občutljivi vsi uvozniki da kaj spreminjaš na avtu kar ni originalno, in že iz inata nočejo potem nič pod garancijo popravljati!!!! Se bom pozanimal pri p-boxu pa bom javil nazaj kaj so rekli.
lp
Prvo hvala za podatke, bom kontaktrial ker sem že našel zastopnika v sloveniji (upam da kaj vejo). Edino kar mi ni jasno je, kako je možno da ostane garancija če je ugrajen "ne" originalni "toyota" del.
Ne rečem da nimaš prav, ampak ponavadi so zelo občutljivi vsi uvozniki da kaj spreminjaš na avtu kar ni originalno, in že iz inata nočejo potem nič pod garancijo popravljati!!!! Se bom pozanimal pri p-boxu pa bom javil nazaj kaj so rekli.
lp
2 matej,
Ja, sm govoru z P-boxom v sloveniji (Fant kr obvlada stvari), in je tko kot si ti reku, cena je 190.000 sit z DDV. Montaža na originalne konektorje. Poveča se moč za 20 KM in navor za 50 NM. On trdi da vse firme priznavajo P-Box, tko da ni nobenih problemov. Od montaža je pa tko al tko hitra.
Garancija je 3 leta. Tko da mislim da si kr dobro vrjanto predlagal, res da je mal dražja ampak je opa saj sigurna. Razložil je tudi da jo vsi uradni proivajalci tuningov (Snitzer, lorinzer, BMW, audi itd........) ugrajujejo njihove čipe.
Tko da hvala, seveda če ima pa še kdo kakšne mnenje bo pa z veselejm prisluhnil. Čaka še na odogovor Marolta ker vem da ima tudi on neki nabrito svojo Toyoto???
Ja, sm govoru z P-boxom v sloveniji (Fant kr obvlada stvari), in je tko kot si ti reku, cena je 190.000 sit z DDV. Montaža na originalne konektorje. Poveča se moč za 20 KM in navor za 50 NM. On trdi da vse firme priznavajo P-Box, tko da ni nobenih problemov. Od montaža je pa tko al tko hitra.
Garancija je 3 leta. Tko da mislim da si kr dobro vrjanto predlagal, res da je mal dražja ampak je opa saj sigurna. Razložil je tudi da jo vsi uradni proivajalci tuningov (Snitzer, lorinzer, BMW, audi itd........) ugrajujejo njihove čipe.
Tko da hvala, seveda če ima pa še kdo kakšne mnenje bo pa z veselejm prisluhnil. Čaka še na odogovor Marolta ker vem da ima tudi on neki nabrito svojo Toyoto???
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Na Audiju A3 19TDi, si je možakar sam posnel program iz računalnika, ga shranil, potem pa ga je popravljenega naložil nazaj v računalnik.
Avto sedaj leti kot kugla, ne vem pa koliko ima sedaj konjev.
Naslednji na vrsti je moj golf. Pol vam bom pa povedal kako se obnese.
Ampak to ni čip, ampaik softver.
Avto sedaj leti kot kugla, ne vem pa koliko ima sedaj konjev.
Naslednji na vrsti je moj golf. Pol vam bom pa povedal kako se obnese.
Ampak to ni čip, ampaik softver.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Žal ga nimam več, ker ms ga razbil (je šel prehitro )
tega nism reku.
za iste zmogljivost si ga mogu brez čipa gonit do konca z čipom pa lahko isto hitro voziš z 3/4 gasa. zato manj pije (malenkost)
če pa ga teraš do konca logično pije več, ampak tudi gra veliko bolše.
Ampak ta avto bolj gre in manj kuri
tega nism reku.
za iste zmogljivost si ga mogu brez čipa gonit do konca z čipom pa lahko isto hitro voziš z 3/4 gasa. zato manj pije (malenkost)
če pa ga teraš do konca logično pije več, ampak tudi gra veliko bolše.
Kot je napisal Matej, avto lahko pije več ali manj, odvisno od noge. Kot je napisal Marolt, tisti možakar je zamenjal software v svojem računalniku, ta software pa se usede v čip, ki leži v računalniku. Zato pa je možna menjava čipa z prednaloženim programom, lahko pa se preprogramira starega. Ampak čip kot material ni noben strošek, proizvajalci "čipov" zaračunajo svoj software, torej računalniški del svojega dela, menjava pa ni nobena umetnost. Prednost tega, da vstaviš drugi čip je ta, da lahko kadarkoli brez ponovnega preprogramiranja povrneš vse skupaj v prvotno stanje. Torej imaš dva, ki bi jih lahko teoretično poljubno menjaval...
Čipi (prazni) in pa podnožja, ki se zalotajo v motorni računalnik pa so smešno poceni v Conrad elektronic-u.
Mitja
Čipi (prazni) in pa podnožja, ki se zalotajo v motorni računalnik pa so smešno poceni v Conrad elektronic-u.
Mitja
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
http://www.adonistechnology.com
tole imam jaz v svoji Toyoti in se mi še vedno smeje, ker nudi res obilo užitkov. Če še koga stvar zanima jih tudi dobavljamo v Slo in okolici.
Je pa to tuning firma katera sodeluje z prav vsemi ekipami dieselskih Toyot na Dakarju in še nekaterimi drugimi. Npr. CRO posadka uporablja enak tuning kot jaz.
glede neškodljivosti kakršnegakoli tuninga pa je malce za lase privlečeno.
Prav vsako dodatno obremenjevanje motorja povzroča hitrejšo obrabo. PIKA, koliko hitrejšo je pa stvar debate (majčkeno, malce, večjo ...)
Manjša poraba, ker vozim z več navora in man gasa. Larifari. Poraba s tuningom je običajno malce večja ampak ne pretirano. Konji pač morajo od nekje priti. Tudi zaradi tega, ker takrat ko je tuning vklopjen pač ni zaradi lepšega ampak zaradi npr. prehitevanj, bolj dinamične vožnje, ... sigurno pa zaradi nedeljske vožnje pri 90 km/h ne prižigaš tuninga.
Vklop in izklop: meni osebno je dober tuning samo tisti kateri ima vklop in izklop. Torej ga uporabljaš samo takrat ko ga rabiš oz. želiš. Ostali večji del normalne vožnje pa pač ne. Izklop ko ga ne rabiš najbolj pripomore k najmanjši obrabi motorja in dolgi življenski dobi.
Stran od tuningov, kateri preprogramirajo tovarniško elektroniko, stran od tuningov, kateri nimajo on/off stikala.
Garancija: naj vsak preveri tam kjer bo garancijo uveljavljal, kaj priznavajo in kaj ne. In ne pri proizvajalcu tuning boxa.
Zaznavanje testerja: če je v položaju ON ga zazna. Če je v off ga ne zazna. Če pride do okvare na motorju elektronika shrani kup podatkov o avtu v trenutku okvare. Tako, da naknadna demontaža in zatrjevanje, da si avto vozil kot star ata pelje na zelo tanek led.
Toyotin računalnik npr. v času nastanka motnje ali celo okvare beleži tako celo goro podatkov za čas nekaj deset sekund pred in par sekund po okvari:
npr.: hitrost, vse temparature, št. vrtljajev, položaj pedala za plin, zavora da/ne, abs, klima on/off, količina vbrizganega goriva, turbo pritisk in še veliko veliko več.
Tako, da odkriti, da je okvara nastala ob vgrajenem/vklopljenem tuningu - šala mala.
Toda, če kdo misli, da tuning odsvetujem. Niti slučajno. Vozilo najbrž ne bo naredil 500.000 km brez kančka vlaganj v njega. Bo pa tistih xyz.000 km zelo užitkarskih. Saj zato pa si kupimo avto po svojih željah, Ne da se potem stradamo vseh užitkov.
tole imam jaz v svoji Toyoti in se mi še vedno smeje, ker nudi res obilo užitkov. Če še koga stvar zanima jih tudi dobavljamo v Slo in okolici.
Je pa to tuning firma katera sodeluje z prav vsemi ekipami dieselskih Toyot na Dakarju in še nekaterimi drugimi. Npr. CRO posadka uporablja enak tuning kot jaz.
glede neškodljivosti kakršnegakoli tuninga pa je malce za lase privlečeno.
Prav vsako dodatno obremenjevanje motorja povzroča hitrejšo obrabo. PIKA, koliko hitrejšo je pa stvar debate (majčkeno, malce, večjo ...)
Manjša poraba, ker vozim z več navora in man gasa. Larifari. Poraba s tuningom je običajno malce večja ampak ne pretirano. Konji pač morajo od nekje priti. Tudi zaradi tega, ker takrat ko je tuning vklopjen pač ni zaradi lepšega ampak zaradi npr. prehitevanj, bolj dinamične vožnje, ... sigurno pa zaradi nedeljske vožnje pri 90 km/h ne prižigaš tuninga.
Vklop in izklop: meni osebno je dober tuning samo tisti kateri ima vklop in izklop. Torej ga uporabljaš samo takrat ko ga rabiš oz. želiš. Ostali večji del normalne vožnje pa pač ne. Izklop ko ga ne rabiš najbolj pripomore k najmanjši obrabi motorja in dolgi življenski dobi.
Stran od tuningov, kateri preprogramirajo tovarniško elektroniko, stran od tuningov, kateri nimajo on/off stikala.
Garancija: naj vsak preveri tam kjer bo garancijo uveljavljal, kaj priznavajo in kaj ne. In ne pri proizvajalcu tuning boxa.
Zaznavanje testerja: če je v položaju ON ga zazna. Če je v off ga ne zazna. Če pride do okvare na motorju elektronika shrani kup podatkov o avtu v trenutku okvare. Tako, da naknadna demontaža in zatrjevanje, da si avto vozil kot star ata pelje na zelo tanek led.
Toyotin računalnik npr. v času nastanka motnje ali celo okvare beleži tako celo goro podatkov za čas nekaj deset sekund pred in par sekund po okvari:
npr.: hitrost, vse temparature, št. vrtljajev, položaj pedala za plin, zavora da/ne, abs, klima on/off, količina vbrizganega goriva, turbo pritisk in še veliko veliko več.
Tako, da odkriti, da je okvara nastala ob vgrajenem/vklopljenem tuningu - šala mala.
Toda, če kdo misli, da tuning odsvetujem. Niti slučajno. Vozilo najbrž ne bo naredil 500.000 km brez kančka vlaganj v njega. Bo pa tistih xyz.000 km zelo užitkarskih. Saj zato pa si kupimo avto po svojih željah, Ne da se potem stradamo vseh užitkov.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
2 MAMUT
Mal sem pregledal www stran od ADONIS. Ja tuki zgleda imajo kar malo bolj hude tuninge. (dosti več konjev in navora). Dej mi prosim ti povej tvoje mnenje, glede tega ali dati od ADONISA ali malo manj navito od p-boxa ali TTE-ja.
Kakšna je pa cena za tuning od ADONIS-a?? Kaj pa je tvoje mnenje dati to na Hiluxko ali ne?? Nasploh tuning mislim??
Hvala
Mal sem pregledal www stran od ADONIS. Ja tuki zgleda imajo kar malo bolj hude tuninge. (dosti več konjev in navora). Dej mi prosim ti povej tvoje mnenje, glede tega ali dati od ADONISA ali malo manj navito od p-boxa ali TTE-ja.
Kakšna je pa cena za tuning od ADONIS-a?? Kaj pa je tvoje mnenje dati to na Hiluxko ali ne?? Nasploh tuning mislim??
Hvala
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov