Panda 4x4 ta stara
Panda 4x4 ta stara
Živ
Za delo na lokalni kros progi in nežne zimske radosti gledam nek dodaten poceni avtič z majhnimi stroški vzdrževanja.
Trenutno je nekaj 4x4-k na anetu.
Zanima me, ali so vsi tastari modeli do 2003, te ki gledam so 94-98, imeli enak menjalnik, ultra kratka prva in potem prve 4 prestave od navadne pande.
Priklopljiv pogon? Čisto prvi modeli naj bi imeli mehansko priklopljivega zadnjega, verjetno se to ni spreminjalo.
Listnate vzmeti zadaj
Čuda različic mašin je bilo, trenutni v ponudbi imajo 1.1 50 ali 55hp
MPI, SPI, ferg...? kako razlikovat?
Za delo na lokalni kros progi in nežne zimske radosti gledam nek dodaten poceni avtič z majhnimi stroški vzdrževanja.
Trenutno je nekaj 4x4-k na anetu.
Zanima me, ali so vsi tastari modeli do 2003, te ki gledam so 94-98, imeli enak menjalnik, ultra kratka prva in potem prve 4 prestave od navadne pande.
Priklopljiv pogon? Čisto prvi modeli naj bi imeli mehansko priklopljivega zadnjega, verjetno se to ni spreminjalo.
Listnate vzmeti zadaj
Čuda različic mašin je bilo, trenutni v ponudbi imajo 1.1 50 ali 55hp
MPI, SPI, ferg...? kako razlikovat?
Panda ni neka znanost. Sploh tista "taškatlasta", ki so jih delali od leta 1983 do leta 2003.
Motorji so sicer bili različni, a 4x4 model je imel pravzaprav samo tri motorje:
- čisto prve so imele 960 ccm, a mislim, da tako starih ne boš več dobil...
- sledil je 1000 ccm bencinar
- večji motor so dobile šele po letu 1992, ko so jim v kljun montirali 1100 ccm. Če se prav spomnim, je najmočnejši model imel 38kW, torej nisi nikjer našel 55 konjske, ker je ni... Ne glej, kaj pišejo v oglas ampak kaj dejansko res piše v prometni...
1100 kubičnjak ima vbrizg goriva (nima uplinjača), 4x4 pogon je ročno priklopljiv, je trpežen in robusten, deli pa so poceni. Zavore na zadnji osovini bo potrebno popravljati pred vsakim tehničnim pregledom, zavorne diske in zavorne bobne bo potrebno menjati pri okoli 250.000 km. Končniki volana zdržijo največ 100.000 km, sprednji amortizerji praviloma preživijo avto, zadnji pa pri kakšnih 200.000 začnejo puščat. Vzmeti zadaj so listnate in avto temu primeren...
Motorji so bili praktično neuničljivi, še najbolj jim je škodil slab lastnik (neredno servisiranje, nalivanje najcenejšega motornega olja, zanemarjanje menjave oljnega filtra, uporaba slabšega oljnega filtra (ker je cenejši) in podobno). Motorji so zdržali tja do 350.000 prevoženih kilometrov, seveda pa je vse odvisno od števila prejšnjih lastnikov in njihovega odnosa do avta. Kar pa se vzdrževanja tiče: če si znal pošravbat kakšnega Tomosa, boš tudi Pando. Potrebuješ pa 8, 10, 13, 17 in 19 ključ, kombinirke, manjše kladivo, ključ za svečke in "ključ" za oljni filter. Da se prav razumemo, to potrebuješ vedno s seboj. Saj prav obstala ne bo nikoli (no, izredno redko), bo pa vedno kaj za podrozat. So pač že precej v letih...
Si pa dobro oglej pločevino, predvsem spodnji rob vrat in zadnji notranji blatnik. Predvsem tam okoli, kjer je pripeta listnata vzmet, je pločevina... ... ... no, pri teh letnikih je ponavadi ni več... Pri ogledu uporabi originalno dvigalko in poskusi avto dvigniti. Pri tem se hitro pokaže, v kakšnem stanju je prag. Če boš pri tem početju napolnil gate, je sranje. Tako v gatah kot od avta...
Motorji so sicer bili različni, a 4x4 model je imel pravzaprav samo tri motorje:
- čisto prve so imele 960 ccm, a mislim, da tako starih ne boš več dobil...
- sledil je 1000 ccm bencinar
- večji motor so dobile šele po letu 1992, ko so jim v kljun montirali 1100 ccm. Če se prav spomnim, je najmočnejši model imel 38kW, torej nisi nikjer našel 55 konjske, ker je ni... Ne glej, kaj pišejo v oglas ampak kaj dejansko res piše v prometni...
1100 kubičnjak ima vbrizg goriva (nima uplinjača), 4x4 pogon je ročno priklopljiv, je trpežen in robusten, deli pa so poceni. Zavore na zadnji osovini bo potrebno popravljati pred vsakim tehničnim pregledom, zavorne diske in zavorne bobne bo potrebno menjati pri okoli 250.000 km. Končniki volana zdržijo največ 100.000 km, sprednji amortizerji praviloma preživijo avto, zadnji pa pri kakšnih 200.000 začnejo puščat. Vzmeti zadaj so listnate in avto temu primeren...
Motorji so bili praktično neuničljivi, še najbolj jim je škodil slab lastnik (neredno servisiranje, nalivanje najcenejšega motornega olja, zanemarjanje menjave oljnega filtra, uporaba slabšega oljnega filtra (ker je cenejši) in podobno). Motorji so zdržali tja do 350.000 prevoženih kilometrov, seveda pa je vse odvisno od števila prejšnjih lastnikov in njihovega odnosa do avta. Kar pa se vzdrževanja tiče: če si znal pošravbat kakšnega Tomosa, boš tudi Pando. Potrebuješ pa 8, 10, 13, 17 in 19 ključ, kombinirke, manjše kladivo, ključ za svečke in "ključ" za oljni filter. Da se prav razumemo, to potrebuješ vedno s seboj. Saj prav obstala ne bo nikoli (no, izredno redko), bo pa vedno kaj za podrozat. So pač že precej v letih...
Si pa dobro oglej pločevino, predvsem spodnji rob vrat in zadnji notranji blatnik. Predvsem tam okoli, kjer je pripeta listnata vzmet, je pločevina... ... ... no, pri teh letnikih je ponavadi ni več... Pri ogledu uporabi originalno dvigalko in poskusi avto dvigniti. Pri tem se hitro pokaže, v kakšnem stanju je prag. Če boš pri tem početju napolnil gate, je sranje. Tako v gatah kot od avta...
Zdej je kar je, ker je že pri bajti, l 98.
Izčrpne info, hvala, še kako prav mi bo prišlo, šravfanje ni problem, tud on the go.
Prometna 40kw, 1.1l
Pločevina, če že ima rjo, je bolj površinska, zelo solidno, glede na prvo ogledano, ki je cvetela. Pragi, vrata bp.
V kratkem gre na rihtanje in zaščito in tista osnovna drobna popravila, ala gretje ne dela.
Ni mi jasen opis menjalnika, kjer pravi wiki, da je 1. prestava extra kratka, naslednje 4 pa so dejansko 1.-4. od navadne pande, se pravi brez taprave pete, ker avtič je na cesti super poskočen in brez truda in navijanja rpm res leti, 90-100 regionala, kex.
Izčrpne info, hvala, še kako prav mi bo prišlo, šravfanje ni problem, tud on the go.
Prometna 40kw, 1.1l
Pločevina, če že ima rjo, je bolj površinska, zelo solidno, glede na prvo ogledano, ki je cvetela. Pragi, vrata bp.
V kratkem gre na rihtanje in zaščito in tista osnovna drobna popravila, ala gretje ne dela.
Ni mi jasen opis menjalnika, kjer pravi wiki, da je 1. prestava extra kratka, naslednje 4 pa so dejansko 1.-4. od navadne pande, se pravi brez taprave pete, ker avtič je na cesti super poskočen in brez truda in navijanja rpm res leti, 90-100 regionala, kex.
Zanimivo. Res mi ni jasno, kateri motor je notri... No, samo da dela.
Glede gretja: velikokrat se je polomila ročica ventila na radiatorju. Zlodjevo delo priti do njega, hitro zamenjano, nato spet zlodjevo delo vse nazaj pospraviti... No, vsekakor prej preveri, da ne bo kasneje porkotov...
Menjalnik: ko so jih začeli delati, je imela 4x2 Panda samo štiri prestave. Pandam 4x4 so dodali posebej počasno prvo. Zato ne opaziš tako zelo, da bi manjkala še šesta... Poleg tega je avto lahek. Če se prav spomnim, ima 800 kg.
Imel sem celo "fotografijo" z radarja, kjer je bilo razvidno, da zmore 152 km/h. Vendar ne priporočam. Pa ne zaradi radarja...
Glede gretja: velikokrat se je polomila ročica ventila na radiatorju. Zlodjevo delo priti do njega, hitro zamenjano, nato spet zlodjevo delo vse nazaj pospraviti... No, vsekakor prej preveri, da ne bo kasneje porkotov...
Menjalnik: ko so jih začeli delati, je imela 4x2 Panda samo štiri prestave. Pandam 4x4 so dodali posebej počasno prvo. Zato ne opaziš tako zelo, da bi manjkala še šesta... Poleg tega je avto lahek. Če se prav spomnim, ima 800 kg.
Imel sem celo "fotografijo" z radarja, kjer je bilo razvidno, da zmore 152 km/h. Vendar ne priporočam. Pa ne zaradi radarja...
Mislim da je čisto običajen fire 1108cc, ki je lahko v UNU ali puntotu.
Ko sva potolkla za levim pragom, se je po dolžini pojavila lepa luknja, sanacija ok, ostalo v presenetljivo dobrem stanju, malo dratarce, ferota, temelja, bitumna, pa je.
Dostop do ročice gretja je pod motornim pokrovom, ali se ruši armaturo?
Pečka je pod haubo. Je potrebno izpustit vodo?
Če ima kdo kakšne dele, se priporočam:
- pokrov zobatega jermena - plastika, zgornji (pri jermenici odmične)
- delujoča črpalka goriva, predvsem potencimeter za nivo goriva.
4x4 ima zamaknjen kestl, in je otežen dostop, verjetno moram spustit tank za preverit funkcijo plovca.
- set felten
- desna šmek plastika pred zadnjim kolotekom
- homologirana kljuka
Olje selenia, 8€/l ni tako hudo.
http://s21.postimg.org/70az9u1rb/prag_L.jpg
http://s29.postimg.org/oat9buodz/side_R.jpg
Ko sva potolkla za levim pragom, se je po dolžini pojavila lepa luknja, sanacija ok, ostalo v presenetljivo dobrem stanju, malo dratarce, ferota, temelja, bitumna, pa je.
Dostop do ročice gretja je pod motornim pokrovom, ali se ruši armaturo?
Pečka je pod haubo. Je potrebno izpustit vodo?
Če ima kdo kakšne dele, se priporočam:
- pokrov zobatega jermena - plastika, zgornji (pri jermenici odmične)
- delujoča črpalka goriva, predvsem potencimeter za nivo goriva.
4x4 ima zamaknjen kestl, in je otežen dostop, verjetno moram spustit tank za preverit funkcijo plovca.
- set felten
- desna šmek plastika pred zadnjim kolotekom
- homologirana kljuka
Olje selenia, 8€/l ni tako hudo.
http://s21.postimg.org/70az9u1rb/prag_L.jpg
http://s29.postimg.org/oat9buodz/side_R.jpg
No, če je motor tak kot v Unotu, potem je 1.0 FIRE. Pri tem motorju tudi če ti utrže zobati jermen, ni nobene škode (bati ne ulovijo ventilov). Postaviš motor v fazo, nov jermen gor in gremo dalje.
Vseeno dobro poglej okoli vpetja listnatih vzmeti. Ker če je res zdravo, potem začni igrati Loto...
Ročica gretja. Veš, da sem že pozabil, kje preklinjaš, ko se prebijaš do nje...
Platišča: moram malo prebrskat tisti kup, ki že nekaj let čaka, da ga odpeljem na odpad. Mislim, da bi pa dve platišči še nekje morali biti...
Nivo goriva: najprej prekucni zadnjo klop in dvigni tisto gumo spodaj. Če se prav spomnim, ima zgoraj en okrogel plastični pokrov, skozi katerega to dosežeš. Vsaj mislim, da je bilo to pri Pandi...
Ostalo je pa že davno šlo nekam...
Vseeno dobro poglej okoli vpetja listnatih vzmeti. Ker če je res zdravo, potem začni igrati Loto...
Ročica gretja. Veš, da sem že pozabil, kje preklinjaš, ko se prebijaš do nje...
Platišča: moram malo prebrskat tisti kup, ki že nekaj let čaka, da ga odpeljem na odpad. Mislim, da bi pa dve platišči še nekje morali biti...
Nivo goriva: najprej prekucni zadnjo klop in dvigni tisto gumo spodaj. Če se prav spomnim, ima zgoraj en okrogel plastični pokrov, skozi katerega to dosežeš. Vsaj mislim, da je bilo to pri Pandi...
Ostalo je pa že davno šlo nekam...
Res je 1.1, za katerega pa ne vem, če je/ni interferenčen.
Vizualno kot ta v oglasu. Je verjetno zamočil kW, KM
http://auto.oglasi.rs/oglas/456301/polo ... 002+benzin
Ne vem, kaj je kišta, pred ekspanzijo, tega nimam.
Vse je bilo rahlo površinko rjavo, ampak avto je bil deležen dobre zaščite v preteklosti, ki ga je ubranila. Smo pregledal pred nakupom.
Ko iz vrha pogledam v pečico, vidim da je nek potezni kabel.
Feltni, če imaš...
Klop prekucnjena, guma odstranjena, pod gumo nič.
4x4 ima rezervoar zaradi kardana zamaknjen.
Sem tudi jaz mislil, da bo tako lahko, kot na yutubu.
Poraba kombinirano, z nekaj 4x4, 9,4l
Vizualno kot ta v oglasu. Je verjetno zamočil kW, KM
http://auto.oglasi.rs/oglas/456301/polo ... 002+benzin
Ne vem, kaj je kišta, pred ekspanzijo, tega nimam.
Vse je bilo rahlo površinko rjavo, ampak avto je bil deležen dobre zaščite v preteklosti, ki ga je ubranila. Smo pregledal pred nakupom.
Ko iz vrha pogledam v pečico, vidim da je nek potezni kabel.
Feltni, če imaš...
Klop prekucnjena, guma odstranjena, pod gumo nič.
4x4 ima rezervoar zaradi kardana zamaknjen.
Sem tudi jaz mislil, da bo tako lahko, kot na yutubu.
Poraba kombinirano, z nekaj 4x4, 9,4l
A zdaj imaš na yutubu posnetke, kako sam popraviš avto? No, ja...
Jaz sicer nisem nikoli tega urejal, se mi je pa zdelo, da je tam spodaj nek pokrov, pa sem pač mislil, da za rezervoar...
Feltni, ja, moram malo pogledat.
Bom.
Zagotovo!
Enkrat.
Glede na to, da je danes 1.april, ti obljubim, da bom pogledal še danes...
Jaz sicer nisem nikoli tega urejal, se mi je pa zdelo, da je tam spodaj nek pokrov, pa sem pač mislil, da za rezervoar...
Feltni, ja, moram malo pogledat.
Bom.
Zagotovo!
Enkrat.
Glede na to, da je danes 1.april, ti obljubim, da bom pogledal še danes...
-
- Prispevkov: 10
- Pridružen: Pe Sep 25, 2015 3:47 pm
- Kraj: kal nad kanalom
http://www.bolha.com/avto-moto/pnevmati ... 60623.html če te slučajno zanima imam gume primirne za pando in zimska idila
Če ti tole kaj glede menjalniškega olja pomaga (nimam finančne koristi od tega)
http://www.motornaolja.com/produkt/castrol-axle-epx-80w-90/
http://www.motornaolja.com/produkt/castrol-axle-epx-80w-90/
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 122 gostov