Stran 1 od 1

Hyundai H-1 4x4

Objavljeno: Po Jan 30, 2006 8:48 am
Napisal/-a Gost
Zanimame me, kako se obnese hyundai H1, po snegu, rezervni deli, kolk crkuje?

Objavljeno: Po Jan 30, 2006 5:36 pm
Napisal/-a Gost
da še dodam vprašanja.... A je motor dovolj mocan za v hibe in a ima reduktor..... A je cena teh avtomobilov pretirana glede na letnik....
Na interneto se prodaja le ta:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=585477

Objavljeno: Po Jan 30, 2006 8:33 pm
Napisal/-a banzai
kaj pa vw? ta se mi zdi kar drag??

Objavljeno: Po Jan 30, 2006 9:43 pm
Napisal/-a jereb
Take kombije imajo na elektru za vzdrževanje na dalnovodih in so zelo zadovoljni z njimi, ima pa tudi zadnjo zaporo difa. Za realnost cene ti pa ne vem povedat. Novih se pa tudi ne da dobiti, ker jih je bila samo ena serija pripeljanih k nam, tako da se mal pozanimaj za rezervne dele.

Objavljeno: So Maj 05, 2007 10:21 am
Napisal/-a yereb
glej jst sm se zanimal za nakup tega kombija Hyundai-a H1 4x4 stvar je pa taka d je potrebno kombi naročit in ga čakaš nekje 3-4 tedne, ker ga je potrebno pripeljati iz nemčije. Glede rezervnih delov je pa tako da niso nič dražji kot za klasičnega z zadnjim pogonom, ima namreč samo spremenjen pogonski sklop za katerega pa garantirajo, da se deli dobavijo v nekaj dneh od naročila v centralnem skladišču za evropo v nemčiji


Lp

Objavljeno: So Maj 05, 2007 3:43 pm
Napisal/-a sportage
Ne vem,če ti bo kaj v pomoč.Imel sem sicer H-100,2,5 Dizel,9-sedežni,z dvojno klimo in gretjem(zadaj posebej).Avto je delal 100% v redu.V skoraj 100.000km,kar sem jih naredil(ob nakupu je imel 116.000km)-skoraj brez napake.Menjal sem le motorček ventilatorja za klimo(hladilnik plina) in rele dolgih luči.Motor je bil malo len-navaden dizel,verjetno neuničljiv.Slaba lastnost:
zadnji pogon-nisi smel dol z asfalta ali makadama.
Sicer vožnja udobna,poraba med 7 in 9 litri,stroškov nikakršnih.Notranjost lepo tapicirana,sedeži vrtljivi,zadnja klop preklopna,osvetljitev notranjosti......o tem je lahko nemška konkurenca v letu izdelave 1997 lahko le sanjala! Toliko na kratko.
Kar pa se tiče rezervnih delov(konkretno za sportage),je original CENEJŠI od konkurence. Sportage

Objavljeno: So Maj 05, 2007 6:54 pm
Napisal/-a Nebivedu
A nima Hyundai H1 enako podvozje kot mitsubishi L300(al je L100, nisem čist prepričan) kombi - u bistvu je od pajerota 5 vratnega s sedmimi sedeži?

Objavljeno: Ne Maj 06, 2007 11:15 am
Napisal/-a yereb
Nebivedu napisal/-a:A nima Hyundai H1 enako podvozje kot mitsubishi L300(al je L100, nisem čist prepričan) kombi - u bistvu je od pajerota 5 vratnega s sedmimi sedeži?



Kukr sm jst zasledu ima h-1 oz. zdej pride nov TQ podvozje od teracana govorim sicer o 4x4 izvedbi.
Drugače pa tisti, ki misli in hoče naredit veliko kilometrov za malo stroškov popravil je idealen kombi poraba je okoli 8 litrov vzdrževanja pa praktično ni razen olja, svečk (ogrevalnih) žarnic itd....

...sportage... je omenil, da ne smeš zaradi zadnjega pogona z asfalta, to sicer deloma drži, če pa daš v prtljažnik kakih 300 kg betonskih robnikov ali česa drugega pa gre tudi po terenu pri tem mu zelo pomaga zadnja zapora diferenciala

Lp, M.Jereb

Objavljeno: Ne Maj 06, 2007 2:32 pm
Napisal/-a sportage
Ja,yereb-tisto z obtežitvijo drži.Samo H-100 nima blokade.

Objavljeno: Ne Maj 06, 2007 4:10 pm
Napisal/-a Rafter
sportage napisal/-a:Ja,yereb-tisto z obtežitvijo drži.Samo H-100 nima blokade.

Mislim, da so jo eni imeli, in sicer tisti z 9 sedeži in Top-K opremo (klima, vrtljivi sedeži, ležišče, etc...). Enega takega iščem, pa nikjer ne najdem.

Objavljeno: Ne Maj 06, 2007 4:33 pm
Napisal/-a sportage
Rafter,imel sem H-100 z omenjeno opremo-par postov nazaj sem napisal glede tega avta-letnik 97.Moj ni imel zapore diferenciala.

Objavljeno: Ne Maj 06, 2007 10:10 pm
Napisal/-a jereb
Od elektra imajo.

Objavljeno: Ne Maj 06, 2007 11:19 pm
Napisal/-a Rafter
Počakte, fantje.... A govorimo o H1 ali H-100? Mislim, da mešamo jabolka in orehe. :?

Objavljeno: Po Maj 07, 2007 2:59 pm
Napisal/-a yereb
Fantje in gospodje H-100 je bil brez zapore diferenciala zadaj in pa tudi brez 4x4 pogona, medtem, ko pa ima H-1 že v osnovi zaporo zadnjega diferenciala po naročilu pa tudi 4x4 pogon.
H-100 je ubistvu neke vrste mini kombi medtem, ko je H-1 velikosti nekje renault trafica ali pa transpoterja.

še linki do slik da vemo o čem govorimo:

H-100

Slika

H-1

Slika

drugače pa vidim da ...Gost... sprašuje tudi ali je dober za po snegu ubistvu ta s 4x4 pogonom je super sam morjo bit dobre gume, motor je ubsistvu glede na to da avto ima v 4x4 verziji reduktor dovolj močan. Če vanj naložiš 500 kg materiala se po terenu lahko kosa s terencem Mitsubishijem L200 ga je pa dobro držat pri taki obremenitvi '' skorej 2500kg'' v malo višjih vrtljajih


LP, M.Jereb

Malo sem ti linke poštimal, ker je bilo nemogoče gledat.

LP,
Upravnik


Hvala lepa se bom v naprej potrudil in jih sam uštimal.

Objavljeno: Po Jan 12, 2009 7:08 pm
Napisal/-a denisWR
Ali obstaja na tem svetu kdo, ki ve povedat kaj več o hyundaju H1 4x4, l 2001.
Na netu ni možno najt ama nič podatkov, edino par filmov na jutub.

Enako kot pajero ima ročni vklop prednjega pogona na pestu, izbira 2wd 4wd in reduktor je žal na gumbe.
Ne vem ali ima SuperSelect, kot imajo pajeroti.
Kaj ima za eno podvozje in kaj več info o motorju 2.5TDI, 100KM, micka? hyundai...?

Sem na šihtu fural 2.5TD 1999 navadnega, skoz polna prek 160.000 in je delal brez težav, verjetno še čisto normalno laufa,
edino grelne sveče so crknile pri 50k km. To zgleda spada k vsem mitsubishijem, hyundajem..

Objavljeno: Če Jan 15, 2009 9:56 am
Napisal/-a Evan
denisWR napisal/-a:Ali obstaja na tem svetu kdo, ki ve povedat kaj več o hyundaju H1 4x4, l 2001.
Na netu ni možno najt ama nič podatkov, edino par filmov na jutub.

Enako kot pajero ima ročni vklop prednjega pogona na pestu, izbira 2wd 4wd in reduktor je žal na gumbe.
Ne vem ali ima SuperSelect, kot imajo pajeroti.
Kaj ima za eno podvozje in kaj več info o motorju 2.5TDI, 100KM, micka? hyundai...?

Sem na šihtu fural 2.5TD 1999 navadnega, skoz polna prek 160.000 in je delal brez težav, verjetno še čisto normalno laufa,
edino grelne sveče so crknile pri 50k km. To zgleda spada k vsem mitsubishijem, hyundajem..


Sem se zanimal za nakup H-1 4x4 ali se rajše Micke L400. Kolikor sem se uspel pozanimat, gre takole:

H-1 4x4 ima podvozje od prvega Pajerota, torej od H. Galoperja: priključljivi 4x4, reduktor, zapora zadnjega diffa.,

L400 oz. Delica pa ima podvozje druge verzije Pajerota: full time 4wd (super select), reduktor, zapori srednjega in zadnjega diffa.

V notranjosti ima Hyundai drugačno armaturo itd,. nasploh je L400 bolj "luksuzno" opremljen. Za tiste čase je imel recimo el. vodena strešna okna, zavese itd.

Za motorje, bodo ostali povedal...

Objavljeno: Če Jan 15, 2009 12:57 pm
Napisal/-a denisWR
Ravno danes sem klical servis šubelj, in je rekel, da ima H1 neko svojo varjanto pogona, ki ni od galloperja ali stare micke.
Ne vem v čem je razlika, razen to, da so vsi pogon priklopljivi preko gumba, ne ročno.
Celo mehanski deli, ala kardani, diferenciali, naj nebi pasali, ni pa siguren v ta podatek, ker je bilo malo teh avtov in že nekaj časa je, od kar so kakšnega rihtali.
Vse kar vem, je to, da ima verjetno res osnovni le zadnji pogon, ker ima na prednjih pestih ročno vklopljivo zaklepanje osi.

Tako zaklepanje vem da imajo tudi serija 2 pajeroti, ki se trenutno na veliko uvažajo iz italijanskega elektra, tako da ne vem, če kljub temu da so serija 2 imajo superselect ali ne- možnost cestne rabe 4x4. Tle nimam še glih najbolj razčiščenih pojmov.

Če imaš še kakšne podatke ali možnost še kaj zvedet o H1 4x4, pa kar na dan, ker nabavit avto, ki ne dobiš delov na vsakem "odpadu", ni ravno poceni biznis.

Objavljeno: Če Jan 15, 2009 1:21 pm
Napisal/-a Evan
denisWR napisal/-a:Ravno danes sem klical servis šubelj, in je rekel, da ima H1 neko svojo varjanto pogona, ki ni od galloperja ali stare micke.
Ne vem v čem je razlika, razen to, da so vsi pogon priklopljivi preko gumba, ne ročno.
Celo mehanski deli, ala kardani, diferenciali, naj nebi pasali, ni pa siguren v ta podatek, ker je bilo malo teh avtov in že nekaj časa je, od kar so kakšnega rihtali.
Vse kar vem, je to, da ima verjetno res osnovni le zadnji pogon, ker ima na prednjih pestih ročno vklopljivo zaklepanje osi.

Tako zaklepanje vem da imajo tudi serija 2 pajeroti, ki se trenutno na veliko uvažajo iz italijanskega elektra, tako da ne vem, če kljub temu da so serija 2 imajo superselect ali ne- možnost cestne rabe 4x4. Tle nimam še glih najbolj razčiščenih pojmov.

Če imaš še kakšne podatke ali možnost še kaj zvedet o H1 4x4, pa kar na dan, ker nabavit avto, ki ne dobiš delov na vsakem "odpadu", ni ravno poceni biznis.



No to je nov podatek, da ima H1 cisto samosvoje pogone, očitno se nisem dobro pozanimal, pa sem spraševal tudi na servisih :oops:
Kar se pa Super selecta tiče, ko se iskal H1 oz. L 400, noben H1 ni imel Super selecta, vsi so imeli samo možnost vklopa (sicer prek gumba) 2H, 4H in reduktor. L 400 so imeli pa ročko poleg prestav za 4 režime (2wd, full time 4Wd, lock sredinskega in vklop reduktorja). Na stikalo pa vklop 100% zadnje spere. je pa res, da je imel predhodnik L400 (mislim da je L300) priklopljivi 4WD, torej brez sredinskega diffa.

Objavljeno: Če Jan 15, 2009 7:34 pm
Napisal/-a denisWR
L400 pri nas tako ali tako ni dobiti. V celi evropi pa se po znanih straneh trenutno prodajajo trije H1 4x4 in eden pri nas. V slo je bilo novih prodanih cc 25.
Danes mi je hyundai mlakar, ki servisira 4x4 na celjskih koncih še enkrat potrdil da podvozje v nobenem delčku ni kompatibilno z galloperjevim ali micko serija 1.

Objavljeno: Če Feb 05, 2009 10:29 pm
Napisal/-a Lovro
yereb napisal/-a:Fantje in gospodje H-100 je bil brez zapore diferenciala zadaj in pa tudi brez 4x4 pogona, medtem, ko pa ima H-1 že v osnovi zaporo zadnjega diferenciala po naročilu pa tudi 4x4 pogon.
H-100 je ubistvu neke vrste mini kombi medtem, ko je H-1 velikosti nekje renault trafica ali pa transpoterja.

še linki do slik da vemo o čem govorimo:

H-100

Slika

H-1

Slika

drugače pa vidim da ...Gost... sprašuje tudi ali je dober za po snegu ubistvu ta s 4x4 pogonom je super sam morjo bit dobre gume, motor je ubsistvu glede na to da avto ima v 4x4 verziji reduktor dovolj močan. Če vanj naložiš 500 kg materiala se po terenu lahko kosa s terencem Mitsubishijem L200 ga je pa dobro držat pri taki obremenitvi '' skorej 2500kg'' v malo višjih vrtljajih


LP, M.Jereb

Malo sem ti linke poštimal, ker je bilo nemogoče gledat.

LP,
Upravnik


Hvala lepa se bom v naprej potrudil in jih sam uštimal.

Jooooooooooooj!!!!!!!! :?

Tu pa moram komentirat. Vozil sem H-1 4x4, trenutno pa mam par let starega L-200. Vožnja po terenu se med temi dvemi vozili ne more primerjat. Kombi je kombi, terenc je pa terenc :roll:

lp

Lovro

Objavljeno: Pe Feb 06, 2009 11:58 am
Napisal/-a denisWR
Je pa res, da ni namen vsakega kupca, ki hoče 4x4, terenska vožnja ampak morde prostorska praktičnost ob povečanih terenskih zmogljivostih.
Ma sej verjetno veš, če si vozil h1, kaj vse bi lahko zmetal not.