kia sorento-problem-pomoč
kia sorento-problem-pomoč
pozdravljeni
slab mesec nazaj sem kupil kio sorento 2.5 disl automatik. (4x4,reduktor...).
nastal je problem in sicer da se avto po dolgi vožnji (avtocesta) začne sam ugašat. motor se ugasne in izgubi kontakt itd. kakor da bi motor ugasnil s klučom. ta problem se v večini pojavla med vožnjo po mestu ampak samo kadar imam za sabo dalšo vožnjo. danes sem prišel is postojne v kranj in evo v kranju avto že crkuje. avto ima problem s držanjem nizkih obratov.
sumim da ima avto zapackan naftni tank ter naftni filter?
lepo vas prosim za pomoč in nasvet. najlepša hvala v naprej in lep pozdrav.
slab mesec nazaj sem kupil kio sorento 2.5 disl automatik. (4x4,reduktor...).
nastal je problem in sicer da se avto po dolgi vožnji (avtocesta) začne sam ugašat. motor se ugasne in izgubi kontakt itd. kakor da bi motor ugasnil s klučom. ta problem se v večini pojavla med vožnjo po mestu ampak samo kadar imam za sabo dalšo vožnjo. danes sem prišel is postojne v kranj in evo v kranju avto že crkuje. avto ima problem s držanjem nizkih obratov.
sumim da ima avto zapackan naftni tank ter naftni filter?
lepo vas prosim za pomoč in nasvet. najlepša hvala v naprej in lep pozdrav.
Ugibam, če dejansko izgubi kontakt (štroma ni) je to v vezi z električno napeljavo ali z elektroniko, če jo ima? Priklopi ga na tester.
Naftni filter nima veze z ugašanjem kontakta. To je po moji logiki, nisem pa avtoelektričar.Se pravi, da imaš lahko težko situacijo, če ti kontakt odvzame v npr.ovinku in ostaneš brez servo volana.Volan postane kar konkretno trd.
Naftni filter nima veze z ugašanjem kontakta. To je po moji logiki, nisem pa avtoelektričar.Se pravi, da imaš lahko težko situacijo, če ti kontakt odvzame v npr.ovinku in ostaneš brez servo volana.Volan postane kar konkretno trd.
___________
Lp Vojc
Lp Vojc
pozdravljeni.
prejšnji lastnik je povedal da je imel s tem dostkrat problem, avto je peljal na čiščenje naftnega tank in menjavo naftnega filtra in je bilo potem mir za dobrih 20.000km. dodatek nafti sem že dodal in ni rešil problema.
da, dejansko se avto ugasne kakor da bi ukagnil avto med vožnjo, avto se normalno prižge nato nazaj v kolikor avot crkne kadar stoji, ce avto ugasne med vožnjo moram avto porinit slab meter in nato in samo tako spet vžge.
avto crkne večinoma pri bremzanju a občasno tudi kadar hočem speljati. problem da avto ne crkuje (začasna rešitev) je da avto na mestu dodajam v netutralu ali parkingu obrate (do 4.000 RPM ).
prijatelj ima isti avto in je povedal da je s istim servisom rešil problem. (menjava naftnega filtra in čiščenje tanka) pri meni in pri prijatelju se je problem začel pojavljat pro cca. 250.000 km.
lp
prejšnji lastnik je povedal da je imel s tem dostkrat problem, avto je peljal na čiščenje naftnega tank in menjavo naftnega filtra in je bilo potem mir za dobrih 20.000km. dodatek nafti sem že dodal in ni rešil problema.
da, dejansko se avto ugasne kakor da bi ukagnil avto med vožnjo, avto se normalno prižge nato nazaj v kolikor avot crkne kadar stoji, ce avto ugasne med vožnjo moram avto porinit slab meter in nato in samo tako spet vžge.
avto crkne večinoma pri bremzanju a občasno tudi kadar hočem speljati. problem da avto ne crkuje (začasna rešitev) je da avto na mestu dodajam v netutralu ali parkingu obrate (do 4.000 RPM ).
prijatelj ima isti avto in je povedal da je s istim servisom rešil problem. (menjava naftnega filtra in čiščenje tanka) pri meni in pri prijatelju se je problem začel pojavljat pro cca. 250.000 km.
lp
Dardaj napisal/-a:Kaj pa ce bi ga k kaksnemu mehanikju peljal?
naftni filter zamenjan, problem ostaja,
ERG mozno...
sem si sposodil testr diagnostike, ni javil nobene napake...
upeošteval sem nasvet da zapeljem avto k mehaniku (čeprav sem trmast ) mehanik je imel odgovor pri roki in je povedal da ker avto totalno ufasne in zgubi kontakt je potrebno menjati zadnji el. del klucavnice za vžig avta (zanimivo). k sreči del stane 25eur. ceneje kot na uradnem servisu ki so predlagali čiščenje tanka itd za 100eur.
to naj bi problem rešilo, kaj pa bo, bomo pa vidli jutri.
bular napisal/-a:kaj ti zmanjaka kontakt(ugasnejo lučke) ali se samo upihne motor?..ključavnico se ponavadi čuti da ima luft..če je egr se pojavi tudi čuden zvok, ga lahko pa blindiraš, lahko je pa kaj v povezavi z avtomatskim menjalnikom(sezor hitrosti)vendar je vse to le ugibanje
cisto zamnjka kontakt. vse lučke se ugasnejo na armaturi kakor da bi med vožjo ugasnil avto namenoma. v klučavnici SE ČUTI LUFT.
Ko se avto ugasne se ne šliši nobenih čudnih zvokov. za senzor hitrosti pa nevem nimam pojma ampak do zdaj hitrost in use normalno kaže.
da nebom odpiral nove teme, bom kar tukaj prašal, kakšne imate iskušnje s toyoto land cruiser lj70 ? ima kdo kaksne nasvet za nakup in na kaj paziti? kakšno imate mnenje o avtu in kako je s dobavljivostjo delolov?
hvala
suzy80 napisal/-a:da nebom odpiral nove teme, bom kar tukaj prašal, kakšne imate iskušnje s toyoto land cruiser lj70 ? ima kdo kaksne nasvet za nakup in na kaj paziti? kakšno imate mnenje o avtu in kako je s dobavljivostjo delolov?
LJ70 je klasika z priklopljivim sprednjim pogonom. Obstajata dve karoserijski verziji (najlažje ju prepoznaš po tem, da ima ena okrogle, druga pa kvadratne sprednje luči), obstajali sta dve izvedenki menjalnika/sredinskega diferenciala, ki sta se razlikovali po tem, kako se priklaplja sprednji pogon - preko stikala, ali preko ročice. Če imaš srečo lahko naletiš na takega, ki ima ročne vklopnike namesto električnih na sprednjih kolesih. Super avto za po terenu. 2L-T motor je malo podhranjen, jaz sem imel z njim težave pri bolj dolgih vzponih na sipine, kjer ge je vedno zmanjkalo proti vrhu. Karoserija gre rada v cvet, še posebaj zadnji blatniki. Deli so še vedno vsi na voljo na Toyota sevisu. Seveda je cena ponudniku primerna.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 161 gostov