Ali se splača švasat prvi diferencial?
Ali se splača švasat prvi diferencial?
Na internetu sem opazil, da ima večina avstralcev prvi diferencial zašvasan skupaj(100% špera). Ko se vozijo po cesti je prvi pogon odklopljen in diferencial in kardan sta na miru, ko pa pride na teren pa vklopi prednji pogon in takrat ima spredaj 100% zaporo in avto res leze po terenu.
Koliko se to splača in kok je potem težje zavijat, pa kok se potem bolj lomijo polosovine?
Koliko se to splača in kok je potem težje zavijat, pa kok se potem bolj lomijo polosovine?
Pred EUR sem bil SIT!
Malo teorije: diferencial dopušča razliko (razlika = diferenca ... diferencial) v vrtenju med levim in desnim (ali prednjima in zadnjima) kolesom, ki se v vsakem ovinku različno vrtita, ker opisujeta različne poti.
Če imaš prvi pogon izklopljen in želiš da se tudi kardan in polosi NE vrtita, moraš izklopiti tudi prednji pesti na obeh kolesih. Če pest nimaš izklopljenih, mora prednji dif še vedno opravljati svojo funkcijo različnega vrtenja koles. Mogoče polosi ali zglobov ne bo lomilo, zavijal bo pa zelo težko in gumi bo sigurno radiral.
Mislim, da tisti, ki ima prvi dif zavarjen, tak avto na hud teren ali tekmo pripelje na prikolici, po mojem za na cesto tak avto ni.
Sicer pa lahko probaš in nam potem napišeš svoje izkušnje.
L:stari_pridiga: P Miran
Če imaš prvi pogon izklopljen in želiš da se tudi kardan in polosi NE vrtita, moraš izklopiti tudi prednji pesti na obeh kolesih. Če pest nimaš izklopljenih, mora prednji dif še vedno opravljati svojo funkcijo različnega vrtenja koles. Mogoče polosi ali zglobov ne bo lomilo, zavijal bo pa zelo težko in gumi bo sigurno radiral.
Mislim, da tisti, ki ima prvi dif zavarjen, tak avto na hud teren ali tekmo pripelje na prikolici, po mojem za na cesto tak avto ni.
Sicer pa lahko probaš in nam potem napišeš svoje izkušnje.
L:stari_pridiga: P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Nebivedu ti kar zašvasaj saj obračaš lahko z ročno
Brez zamere...
Jaz na tvojem mestu bi pustil kot je ker po mojem dobiš premalo za kolikor reskiraš oz. kolikor stroškov imaš potem z popravljanjem.
LP
Brez zamere...
Jaz na tvojem mestu bi pustil kot je ker po mojem dobiš premalo za kolikor reskiraš oz. kolikor stroškov imaš potem z popravljanjem.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
diferencial
Mi smo probal zavarit diferenciall pri patrolu. Ni blo problemov. Sam po cesti moraš met uklopnike na kolesih isklopljene. Če meš uklopnike avtomatske ti niti iz avta ni treba hodit sklopiš 4x4 pa prvi diferencial stoji. Samo ne vem kje boš dobil tok dobre uklopnike d bojo zdržali tolko uklopov. K vsak k mal bl divje vozi po terenu ve d avtomatski uklopniki so narejeni samo za lovce in ribiče.
Re: diferencial
deliri napisal/-a:Mi smo probal zavarit diferenciall pri patrolu. Ni blo problemov. Sam po cesti moraš met uklopnike na kolesih isklopljene. Če meš uklopnike avtomatske ti niti iz avta ni treba hodit sklopiš 4x4 pa prvi diferencial stoji. Samo ne vem kje boš dobil tok dobre uklopnike d bojo zdržali tolko uklopov. K vsak k mal bl divje vozi po terenu ve d avtomatski uklopniki so narejeni samo za lovce in ribiče.
Jst mam ročne lockerje in seveda za po cestah bi bili izklopljeni, vklopljeni bi bili samo na ternu.
Trco na LSD sem tudi že pomislil. Samo nikjer ne dobim mer za tole zadevo.
Je pa tukaj gor točno razloženo kako se naredi delna zapora(LSD) na diferencialu. Rabil bi samo mere ploščic in fedrčkov, da mi kolega naredi ploščice, ker se s tem ukvarja. Na mero podrejane ploščice bi prišle okoli 4000 sit, če bi jih še kdo rabil.
http://www.minimania.com/ArticleV.cfm?DisplayType=Technical%20Information&DisplayID=1468&SCatagory=GEARBOXES%20%20%20%20%20%20
Pred EUR sem bil SIT!
Ok, vidim Nebivedu, da si trenutno v fazi skozi katero smo vsi šli - t.j. iščeš sveti gral. S tole fantomsko gripo sem se par let nazaj veliko ukvarjal - reč ni vredna truda. Zgled zelo enostavno, toda trdota materiala in jakost vzmeti sta ključnega pomena za kolikor toliko opazno delovanje. Torej čaka te mnogo poskus/napaka ciklov preden prideš do rezultata. Pa še ta je za kratek čas (5-10k kilometrov, potem pa zopet znova). Pa učinek je nekje še viden na ravnem, na terenu pa ne. Za malo več denarja pa itak dobiš 'klackalico', ki je pa mnogo, mnogo,mnogo boljša.
vigadu napisal/-a:Ok, vidim Nebivedu, da si trenutno v fazi skozi katero smo vsi šli - t.j. iščeš sveti gral. S tole fantomsko gripo sem se par let nazaj veliko ukvarjal - reč ni vredna truda. Zgled zelo enostavno, toda trdota materiala in jakost vzmeti sta ključnega pomena za kolikor toliko opazno delovanje. Torej čaka te mnogo poskus/napaka ciklov preden prideš do rezultata. Pa še ta je za kratek čas (5-10k kilometrov, potem pa zopet znova). Pa učinek je nekje še viden na ravnem, na terenu pa ne. Za malo več denarja pa itak dobiš 'klackalico', ki je pa mnogo, mnogo,mnogo boljša.
Zdej me mal mot, če je avto nagnjen in na snegu zlo hitr obstanem, ker gresta gumi v prazno. Spredaj bi dal LSD, zadaj pa 100% špero, pa bi po terenu že zlo dobr lezu avto.
Kaj pa če bi kdo dal načrte kake "klackalice". Kolega doma dela zobnike in podobne zadeve, pa bi lahko naredil, sam kaj ko nimam nobenih načrtov kako je to narejeno al pa vsaj dimenzij. Pri tem gripu vsaj vem kako je narejen in bi ga kolega za šalo naredil, pa nimam dimenzij.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 81 gostov