Ali se splača švasat prvi diferencial?

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Ali se splača švasat prvi diferencial?

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Jan 31, 2006 1:38 pm

Na internetu sem opazil, da ima večina avstralcev prvi diferencial zašvasan skupaj(100% špera). Ko se vozijo po cesti je prvi pogon odklopljen in diferencial in kardan sta na miru, ko pa pride na teren pa vklopi prednji pogon in takrat ima spredaj 100% zaporo in avto res leze po terenu.

Koliko se to splača in kok je potem težje zavijat, pa kok se potem bolj lomijo polosovine?
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
zuki
Prispevkov: 660
Pridružen: Ne Apr 04, 2004 1:18 pm
Kraj: nova gorica
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zuki » To Jan 31, 2006 5:04 pm

Vsekakor se splaca sploh ce vozis samo naravnost v hrib!
lp zuki
Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » To Jan 31, 2006 5:36 pm

Malo teorije: diferencial dopušča razliko (razlika = diferenca ... diferencial) v vrtenju med levim in desnim (ali prednjima in zadnjima) kolesom, ki se v vsakem ovinku različno vrtita, ker opisujeta različne poti.
Če imaš prvi pogon izklopljen in želiš da se tudi kardan in polosi NE vrtita, moraš izklopiti tudi prednji pesti na obeh kolesih. Če pest nimaš izklopljenih, mora prednji dif še vedno opravljati svojo funkcijo različnega vrtenja koles. Mogoče polosi ali zglobov ne bo lomilo, zavijal bo pa zelo težko in gumi bo sigurno radiral.
Mislim, da tisti, ki ima prvi dif zavarjen, tak avto na hud teren ali tekmo pripelje na prikolici, po mojem za na cesto tak avto ni.
Sicer pa lahko probaš :twisted: in nam potem napišeš svoje izkušnje.
L:stari_pridiga: P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » To Jan 31, 2006 6:33 pm

Pomoje bi hitro zdrobilo diferencial oziroma kako polosvino utrgalo.

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » To Jan 31, 2006 7:12 pm

kako je pa z podlaganjem satelitov saj ze tam dobis nekaj % :?: :?:

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » To Jan 31, 2006 7:42 pm

Nebivedu ti kar zašvasaj saj obračaš lahko z ročno :D :D
Brez zamere...
Jaz na tvojem mestu bi pustil kot je ker po mojem dobiš premalo za kolikor reskiraš oz. kolikor stroškov imaš potem z popravljanjem.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
deliri
Prispevkov: 269
Pridružen: To Dec 20, 2005 9:07 pm
Kraj: Banjsice

diferencial

OdgovorNapisal/-a deliri » Sr Feb 01, 2006 12:09 am

Mi smo probal zavarit diferenciall pri patrolu. Ni blo problemov. Sam po cesti moraš met uklopnike na kolesih isklopljene. Če meš uklopnike avtomatske ti niti iz avta ni treba hodit sklopiš 4x4 pa prvi diferencial stoji. Samo ne vem kje boš dobil tok dobre uklopnike d bojo zdržali tolko uklopov. K vsak k mal bl divje vozi po terenu ve d avtomatski uklopniki so narejeni samo za lovce in ribiče.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: diferencial

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Feb 01, 2006 7:07 am

deliri napisal/-a:Mi smo probal zavarit diferenciall pri patrolu. Ni blo problemov. Sam po cesti moraš met uklopnike na kolesih isklopljene. Če meš uklopnike avtomatske ti niti iz avta ni treba hodit sklopiš 4x4 pa prvi diferencial stoji. Samo ne vem kje boš dobil tok dobre uklopnike d bojo zdržali tolko uklopov. K vsak k mal bl divje vozi po terenu ve d avtomatski uklopniki so narejeni samo za lovce in ribiče.


Jst mam ročne lockerje in seveda za po cestah bi bili izklopljeni, vklopljeni bi bili samo na ternu.

Trco na LSD sem tudi že pomislil. Samo nikjer ne dobim mer za tole zadevo.
Slika

Je pa tukaj gor točno razloženo kako se naredi delna zapora(LSD) na diferencialu. Rabil bi samo mere ploščic in fedrčkov, da mi kolega naredi ploščice, ker se s tem ukvarja. Na mero podrejane ploščice bi prišle okoli 4000 sit, če bi jih še kdo rabil.
http://www.minimania.com/ArticleV.cfm?DisplayType=Technical%20Information&DisplayID=1468&SCatagory=GEARBOXES%20%20%20%20%20%20
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Sr Feb 01, 2006 8:03 am

Ok, vidim Nebivedu, da si trenutno v fazi skozi katero smo vsi šli - t.j. iščeš sveti gral. S tole fantomsko gripo sem se par let nazaj veliko ukvarjal - reč ni vredna truda. Zgled zelo enostavno, toda trdota materiala in jakost vzmeti sta ključnega pomena za kolikor toliko opazno delovanje. Torej čaka te mnogo poskus/napaka ciklov preden prideš do rezultata. Pa še ta je za kratek čas (5-10k kilometrov, potem pa zopet znova). Pa učinek je nekje še viden na ravnem, na terenu pa ne. Za malo več denarja pa itak dobiš 'klackalico', ki je pa mnogo, mnogo,mnogo boljša.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Feb 01, 2006 8:12 am

vigadu napisal/-a:Ok, vidim Nebivedu, da si trenutno v fazi skozi katero smo vsi šli - t.j. iščeš sveti gral. S tole fantomsko gripo sem se par let nazaj veliko ukvarjal - reč ni vredna truda. Zgled zelo enostavno, toda trdota materiala in jakost vzmeti sta ključnega pomena za kolikor toliko opazno delovanje. Torej čaka te mnogo poskus/napaka ciklov preden prideš do rezultata. Pa še ta je za kratek čas (5-10k kilometrov, potem pa zopet znova). Pa učinek je nekje še viden na ravnem, na terenu pa ne. Za malo več denarja pa itak dobiš 'klackalico', ki je pa mnogo, mnogo,mnogo boljša.


Zdej me mal mot, če je avto nagnjen in na snegu zlo hitr obstanem, ker gresta gumi v prazno. Spredaj bi dal LSD, zadaj pa 100% špero, pa bi po terenu že zlo dobr lezu avto.

Kaj pa če bi kdo dal načrte kake "klackalice". Kolega doma dela zobnike in podobne zadeve, pa bi lahko naredil, sam kaj ko nimam nobenih načrtov kako je to narejeno al pa vsaj dimenzij. Pri tem gripu vsaj vem kako je narejen in bi ga kolega za šalo naredil, pa nimam dimenzij.
Pred EUR sem bil SIT!

cameron
Prispevkov: 150
Pridružen: Ne Feb 06, 2005 7:21 pm
Kraj: Gradiše

OdgovorNapisal/-a cameron » Sr Feb 01, 2006 11:24 am

Če je tvoj kolega takšen "majster", potem ti bo pa menda že izračunal kakšne, iz česa in koliko dodatkov rabiš za "to", kar bi ti rad imel.
LP
"Life without danger is a waste of oxygen"

Uporabniški avatar
Matej
Prispevkov: 1928
Pridružen: To Mar 22, 2005 10:28 am
Kraj: Pliskowca
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Matej » Če Feb 02, 2006 1:10 pm

v današnjem avtomogozimu je en zanimiv članek o samozapornih diferencialih.
en slovenc jih tudi predeluje doma.

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Pe Feb 03, 2006 2:12 pm

Sam sem se ze odlocil, da kom bom velik in bom imel veliko denarja, si bom omislil Air Lock

Z terence je to sigurno najbolša rešitev.
Kolk pa ptanejo za samuraja?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 81 gostov