OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Avg 22, 2016 9:24 am
Sem se odpravil v Kromberk na servis povprašat, kaj je na stvari. In dobil odgovore:
Dvokolesno gnana različica (pogon na zadnji kolesi) je namenjena bolj ali manj tistim, ki kanijo Amaroka uporabljati v delovne namene, priklopljiv štirikolesni pogon pa bo izbral tisti kupec, ki bo iz različnih razlogov, naj gre za potrebe ali le za zabavo, zahteval najboljše terenske zmogljivosti.
Priklopljiv štirikolesni pogon, ki je prepoznaven po rdeči štirici v napisu 4Motion na zadku, ima, jasno, togo zvezo pri razdelitvi pogona med obe osi, poleg tega pa je opremljen tudi z reduktorjem. Volkswagen pri tem ponuja tudi paket čvrstejših zadnjih (listnatih) vzmeti za večje obremenitve (brez doplačila); takrat zmore Amarok obremenitev do 1.147 kilogramov, odvisno od različice.
Ne glede na vrsto pogona pa ima Amarok elektronsko zaporo diferencialov med pogonskimi kolesi, za doplačilo pa je na voljo tudi mehanska zapora zadnjega diferenciala, ki pa – vklopljena – seveda izključuje delovanje elektronske zapore.
Poleg omenjenih ponuja še tretjo različico, in sicer stalen štirikolesni pogon s Torsnovim diferencialom v sredini.
Pri tem gre za osnovno delitev motornega navora 40 : 60, se pravi 40 odstotkov na prednjo in 60 na zadnjo os.
Stalen pogon z mehanskim Torsnom se je že pošteno izkazal, samo v tem koncernu že od 80. let prejšnjega stoletja, ko je začel svojo kariero v Audijih. Njegova dobra stran je, da vozniku v vsakem trenutku zagotavlja največjo stopnjo aktivne varnosti ne glede na vremenske razmere oziroma podlago pod kolesi, pri tem pa vse skupaj deluje samodejno.
Tako. Toliko o Amaroku. Ima torej tri verzije: dvokolesni pogon, priklopljiv štirikolesni (brez sredinskega diferenciala) in stalni štirikolesni pogon (Torsnov diferencial). Pač odvisno od modela, ki ga izbereš.