Ford ranger - hardtop

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Evan
Prispevkov: 22
Pridružen: Če Jan 15, 2009 9:11 am
Kraj: Mengeš

Ford ranger - hardtop

OdgovorNapisal/-a Evan » So Sep 17, 2016 5:52 pm

Pozdrav vsem,

Sem sicer brskal po forumu, vendar nisem nasel podatka in bi zato prosil forumase za pomoc glede Rangerja:

1. Keson s hardtopom:

- kdo vozi v njih kolesa? Ali gre na kason po dolžini (recimo) klasični MTB (za odraslo osebo) s tem, da mu seveda odmontiraš prednje kolo??
- kako je v tem primeru z višino? gre pod hardtop ali ne?
- koliko koles gre na keson (recimo tri v vrsto?)

Kakor sem gledal po dimenzijah kesona, bi MTB brez sprednje feltne moral iti gor? Vpetje je druga stvar; najbrž kako Thule palica počez in upam da se jo da na konec kesona prišraufat...

Mogoče še tole (če smo že pri izkušnjah):

2. Sedenje na zadnjih sedežih? Zanimajo me vožnja nad eno uro recimo...; najbrž ni gosposko ampak ali lahko rečemo, da je "srednje normalno" :) ?

Še argument zakaj sprašujem: se mi zdi da je isto kot pri pancarjih; v trgovini je vse cool, potem pa po 3 mesecih začneš ugotavljat to in ono. Zato sprašujem tiste, ki vozijo avto dalj časa.

Avto bi sicer uporabljal za družinske namene (beri: ogromno krame) in ne rabim za vleko prikolice ali za delo na kmetiji.
Opcija je kombi, samo mi je "prevelik" (ne morem mimo občutka kot da vozim zadaj nogometno moštvo :)), sploh pa 4x4 stane preveč.

Hvala.

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Ne Sep 18, 2016 8:22 am

Vse je odvidno kakšne kolesa imaš. Enduro bicikli imajo zelo široke balance tako, da max tri kolesa in še to obrnjena dva v eno stran eden v drugo. Pri nekaterih bi bilo potrebno vsakič odmontirat sedež.
Mi smo se včasih raje posluževali tega.
Slika
Jaz k imam na Navari hardtop sem pa dal en bicikel leže v kason tri pa na tule na kljuko.
LP by Jereb

Evan
Prispevkov: 22
Pridružen: Če Jan 15, 2009 9:11 am
Kraj: Mengeš

OdgovorNapisal/-a Evan » Ne Sep 18, 2016 6:57 pm

@jereb: hvala za info oz. mnenje. Nosilec na sliki je homemade, je tako? .. dobra ideja.
V Kr. Gori dostikrat vidim..., model (bike park) vozi - če se en motim 3 ali 4 kolesa - s prvo feltno in balanco cez keson.

Mogoče problem malo bolj detajlno:

- velikokrat (poleti skoraj vsak vikend) vozim pet koles (v petek na Gorenjsko, v nedeljo proti Lj):
- MTB all mountain ("srednje" široka balanca)
- specialko
- od boljše polovice MTB (čist klasičen hardtail, ni neke širine pri balanci)
- otroci (zaenkrat: 20" in 24")

Potem pa še razni skiroji in oprema, itd., itd.

Kar razmišljam je, da specialko in otroška kolesa zmečem na keson, dva MTB pa ali na streho ali pa - ja imaš prav, tudi to je varianta - zadaj na kljuko (Thule). Vsa kolesa bi bila pri prevozu brez sprednjih felten (OK razen 20" in dva na kljuki, če bi šel v to varianto), zato tudi ideja v smeri tega avta.

Še nekaj: nosilnost hardopta ni problematična recimo za dva kolesa...? Pozimi za smuče najbrž ni nek problem (teža)...

Hvala.

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

hard top

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Ne Sep 18, 2016 9:34 pm

1. pod AlphaPlus hard top s težavo spravim en konkreten MTB, pa še to samo leže in z prvim kolesom pod 90 stopinj. Za dva še nisem probal.
drugače pa je kompletnivvolumen boxa cca 2 kubika (sam imam montirano custom made izvlečno dno s stranicami (dimenzije š121 x g140 x v77 cm)
2. zadnji sedeži so po videzu sodeč OK in po razkošju primerljivi z osebnim vozom. Niso pa ogrevani/hlajeni, zato je vsaj po moje boljša izbira XLT kot usnje v limited.
Upoštevati pa moraš listnate fedre zadaj, ter da je cel avto poltovornjak.

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Po Sep 19, 2016 10:26 pm

Ja nosilec sem sam delal.
Glede nosilnosti hard topa, jaz na plastičnega nebi dajal nič. Ker že brez, da bi kaj gor dajal, po enih petih letih vse lak poka, če ga dostikrat snemaš z kasona začne pa še na vseh tesnilih je puščat.
Nekateri se odločijo za kovinskega, tam pa verjetno ni problem. To bi znal povedati uporabnik Bine, kateri ga je imel na Navari.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » To Sep 20, 2016 7:32 am

Alpha plus je, kolikor vem, poliesterski hard top.
Poliester z leti in UV žarki slabi oz. se stara ... poka.

ARB ima plastične hardtope. ABS plastika odporna na UV, se ne stara ... doživljenska garancija na konstrukcijo.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

tracar
Prispevkov: 227
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » Sr Sep 21, 2016 5:41 am

Hard top si daš lahko narediti tudi iz rebrastega aluminija. Nosilnost 200 kg plus (seveda odvisno od prečnih nosilcev/ojačitev). Predvsem pa veliko bolje in ceneje od 'originalov'.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Sep 21, 2016 8:38 am

tracar napisal/-a:Hard top si daš lahko narediti tudi iz rebrastega aluminija. Nosilnost 200 kg plus (seveda odvisno od prečnih nosilcev/ojačitev). Predvsem pa veliko bolje in ceneje od 'originalov'.

Kje? Kdo?
Hvala
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Sr Sep 21, 2016 10:07 pm

mamut napisal/-a:Alpha plus je, kolikor vem, poliesterski hard top.
Poliester z leti in UV žarki slabi oz. se stara ... poka.

ARB ima plastične hardtope. ABS plastika odporna na UV, se ne stara ... doživljenska garancija na konstrukcijo.


Ali ima arb podkinstrukcijo, da ima tako nosilnost,da lahko daš nanjo šotor.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
GPW1942
Prispevkov: 421
Pridružen: Po Jan 02, 2006 7:52 pm
Kraj: Brezovica

OdgovorNapisal/-a GPW1942 » Sr Sep 21, 2016 10:21 pm

Za Alpha HardTop sem se odločil izključno zaradi videza. (ter inox elementov vpetja)
Verjamem, da imajo ostali proizvajalci bolj trpežne izdelke, ampak kaj mi pomaga, če mi nadgradnje niso všeš-če design ni skladen z linijo avta?????

Po petih letih bo avto itak na polno popraskan iz vseh strani, takrat pa mi bo tudi vseeno glede razpok na hard topu...

lp, andrej
American Jeep-In War and Peace

tracar
Prispevkov: 227
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » Če Sep 22, 2016 5:09 am

miran napisal/-a:
tracar napisal/-a:Hard top si daš lahko narediti tudi iz rebrastega aluminija. Nosilnost 200 kg plus (seveda odvisno od prečnih nosilcev/ojačitev). Predvsem pa veliko bolje in ceneje od 'originalov'.

Kje? Kdo?
Hvala
Miran


Meni ga je na prejšnji škatli, ki si jo imel priložnost videti (s hard topom) v Romuniji, naredil (po mojih željah) Kogovšek v Šiški.

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Če Sep 22, 2016 7:08 am

Tracar, če predvidebam po tem da je isti proizvajalec hotel za eno inox cev za pod odbijač 300 eur, težko verjamem, da si prišel pod 2,5 jurja skoz kolikor sem jaz dal za nadgradnjo.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Sep 22, 2016 7:26 am

Je, je, ker ga ni naredil, ampak so to tipski, ki jih kogovšek uvaža.

Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.

So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
mamut
Prispevkov: 1378
Pridružen: Sr Jun 11, 2003 12:52 am
Kraj: Mengeš - CRUISERLAND :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a mamut » Če Sep 22, 2016 7:42 am

jereb napisal/-a:
mamut napisal/-a:Alpha plus je, kolikor vem, poliesterski hard top.
Poliester z leti in UV žarki slabi oz. se stara ... poka.

ARB ima plastične hardtope. ABS plastika odporna na UV, se ne stara ... doživljenska garancija na konstrukcijo.


Ali ima arb podkinstrukcijo, da ima tako nosilnost,da lahko daš nanjo šotor.


Za lažje tovore imamo set nog in prečk, ki gre direktno na hardtop ... za bolj težke zadeve (šotor, težji prtljažniki) pa je na voljo za vgradnjo notranjo konstrukcija - potem pa "no limits"
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Če Sep 22, 2016 9:07 am

Mamut, imaš za to podkonstrukcijo kakšen link, cena podatki, sliko,...
Zelo zainteresiran. Res ne bi čaral sam z RF cevmi...
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

tracar
Prispevkov: 227
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » Pe Sep 23, 2016 7:39 am

jereb napisal/-a:Tracar, če predvidebam po tem da je isti proizvajalec hotel za eno inox cev za pod odbijač 300 eur, težko verjamem, da si prišel pod 2,5 jurja skoz kolikor sem jaz dal za nadgradnjo.


Imaš več Kogovškov. Vsaj 5 oz 6. Nak. Plačal sem tam okoli 500 evrov. Lahko da je bilo 600, a več zagotovo ni bilo. Se pravi še enkrat ceneje kot 'orginal', s to razliko, da mi ga je naredil po mojih željah.

tracar
Prispevkov: 227
Pridružen: To Dec 20, 2011 12:54 pm

OdgovorNapisal/-a tracar » Pe Sep 23, 2016 7:42 am

Nebivedu napisal/-a:Je, je, ker ga ni naredil, ampak so to tipski, ki jih kogovšek uvaža.

Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.

So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.


Ne bereš PAZLJIVO. Naredil mi ga je PO MOJIH NAČRTIH. Se pravi, da ga je uvozil iz mojega zgornjega nadstropja. :-) :-) :-)

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » So Sep 24, 2016 9:40 am

Nebivedu napisal/-a:Je, je, ker ga ni naredil, ampak so to tipski, ki jih kogovšek uvaža.

Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.

So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.


Lej tudi sam se ukvarjam s kovinarstvom in vem koliko je dela.
Tako za primerjavo tvoja šus plata in tracarjeva nadgradnja pa presodi sam, čeprav meni osebmo je od tracarja nadgradnja smešno nizka cena.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Ne Sep 25, 2016 2:49 pm

tracar napisal/-a:
Nebivedu napisal/-a:Je, je, ker ga ni naredil, ampak so to tipski, ki jih kogovšek uvaža.

Za moj avto je šus plata iz aluminija iz nemčije 500€, pri kogovšku pa 240€.
Ni kogovšek tako drag, kot si vsi mislijo.

So pa verjetno "custom made" deli dražji, ampak to zato, ker mora nekaj svojega dela in znanja vanje uložit. To pa tudi ti verjetno nočeš zastonj delat in si rad plačan za tisto kar narediš.


Ne bereš PAZLJIVO. Naredil mi ga je PO MOJIH NAČRTIH. Se pravi, da ga je uvozil iz mojega zgornjega nadstropja. :-) :-) :-)


Ali imaš kako fotko ka zgleda, lahko tudi na zs.
LP by Jereb


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov