Mazda B2500D Automatic

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Če Sep 29, 2016 1:40 pm

I´m out!

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Če Sep 29, 2016 1:46 pm

Vse jasno glede Avstralije.
Kaj pa vama ni jasno oziroma kaj želita povedati?
Morda je res malo konjev, ampak vse je odvisno od prenosov in pogona.
A ko delate z omenjenimi pickupi imate vedno vklopljeni 4x4?

Hribovc
Prispevkov: 281
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Sep 30, 2016 6:59 am

jeep corporation napisal/-a:kaj je narobe z avtomatikom?


So ljudje, ki vozijo avtomatik. In so ljudje, ki ga še bodo. In SMO ljudje, ki ga ne bomo nikdar več...

Če si zadovoljen z avtomatikom, prav. Jaz nisem bil in sem imel precej težav. In čeprav je bil v garanciji, so bila popravila draga ("neprimerna uporaba vozila")...

Če ti avtomatik ustreza, prav. Meni ni.

Hribovc
Prispevkov: 281
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Sep 30, 2016 7:02 am

Dardaj napisal/-a:
A to je tista Mazda, ki ne gre samo na prepecenec in vodo? :)


:?:

Obljubim, da si bom vzel čas in preveril.

Zagotovo!

Enkrat!

Najbrž.

Mogoče...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4131
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Sep 30, 2016 7:35 am

Hribovc napisal/-a:
jeep corporation napisal/-a:kaj je narobe z avtomatikom?


So ljudje, ki vozijo avtomatik. In so ljudje, ki ga še bodo. In SMO ljudje, ki ga ne bomo nikdar več...

Če si zadovoljen z avtomatikom, prav. Jaz nisem bil in sem imel precej težav. In čeprav je bil v garanciji, so bila popravila draga ("neprimerna uporaba vozila")...

Če ti avtomatik ustreza, prav. Meni ni.


Kakšne probleme si pa imel z avtomatikom? Daj malo več povej o tem.

Sicer imam avtomatika v katerem je osnova (mehatronika in programje) menjalnika vzeta iz nissana R34 (skyline) in dodelana po subarujevsko, z večjimi tolerancami, pa je treba po specifikacijah skoraj 10 litrov olja in filter menjat vsakih 60k kilometrov, ampak zadeva deluje brez problemov že 340.000 kilometrov in nič ne kaže, da bo v kratkem kaj crknilo, ob tem da delam okoli 3000km na mesec z njim. Res pa da avto nima dizelskega navora, ker je bencinar (se pa zato vrti v višje obrate).
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Pe Sep 30, 2016 9:47 am

Hribovc napisal/-a:
:?:



Enkrat si se v temi kateri pickup do 2500 ccm razpisl o porabi in mi je bilo vsec, ko si napisal, da ce pojes za zajtrk prepecnec in vodo, ne prides prav dalec :)

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Pe Sep 30, 2016 11:16 am

Če se zadeva normalno uporablja in vzdržuje ni problema.
Je pa jasno da omenjeno ni za kreljote!

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Pe Sep 30, 2016 6:00 pm

marsikdo ročnega tud ne bo več vozu, kot 50 let nazaj. Tud tukej bo 90% avtomatikov, sam pač z zakasnitvijo, kot vse ostalo, sej tud klima v avtih je prišla 40 let kasneje. Za teren je pa itak top izbira. problem je v vzdrževanju
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

DonFelipe
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne Feb 20, 2011 2:23 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a DonFelipe » Pe Sep 30, 2016 7:53 pm

jeep corporation napisal/-a:marsikdo ročnega tud ne bo več vozu, kot 50 let nazaj. Tud tukej bo 90% avtomatikov, sam pač z zakasnitvijo, kot vse ostalo, sej tud klima v avtih je prišla 40 let kasneje. Za teren je pa itak top izbira. problem je v vzdrževanju

Kako to misliš?
Ostale celine so vedno korak pred drugimi.

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » So Okt 01, 2016 9:52 am

več al majn
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Hribovc
Prispevkov: 281
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Po Okt 10, 2016 7:56 am

Enkrat si se v temi kateri pickup do 2500 ccm razpisl o porabi in mi je bilo vsec, ko si napisal, da ce pojes za zajtrk prepecnec in vodo, ne prides prav dalec :)



To glede porabe velja za vsa tovrstna vozila. Pri vožnji skozi 30 cm globoko blato ne bo poraba 7 litrov, pa da ga je*eš. Še če napišem 14, sem najbrž premalo napisal. In pri vožnji po slabem terenu ali pa pri takem delu kot tista BTjka na posnetkih, tudi (in ko si že začel z Mazdo, sem pač prilepil linke od Mazde). Če ne daš energije v motor, je ne moreš dobiti na kolesih. Tako kot ti, če boš zjutraj pojedel en prepečenec in popil kozarec vode, ne boš prišel visoko v hribe.

Pred približno pol leta me je nekdo spravil na obrate, ko mi je začel razlagat, da Lade Nive pa ne bo kupil, ker ima veliko porabo. Ja če se misli voziti po avtocesti, potem Lada res ni pravi izbor. Če pa se vozi po terenu, imajo pa vsi od kraja visoko porabo. In od tam ta primerjava s prepečencem in vodo...

Zdaj bi pa imel še zate eno vprašanje:
Odprl si novo temo na forumu, spraševal in pametoval, pa me zanima, kaj se je iz vsega skupaj izcimilo?
Si šel vsaj pogledat?
Ali pa se je le tresla gora, zgodilo pa se ni nič...

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Po Okt 10, 2016 8:45 am

Hribovc napisal/-a:
Enkrat si se v temi kateri pickup do 2500 ccm razpisl o porabi in mi je bilo vsec, ko si napisal, da ce pojes za zajtrk prepecnec in vodo, ne prides prav dalec :)



To glede porabe velja za vsa tovrstna vozila. ...... Če ne daš energije v motor, je ne moreš dobiti na kolesih. Tako kot ti, če boš zjutraj pojedel en prepečenec in popil kozarec vode, ne boš prišel visoko v hribe.

Zdaj bi pa imel še zate eno vprašanje:
Odprl si novo temo na forumu, spraševal in pametoval, pa me zanima, kaj se je iz vsega skupaj izcimilo?
Si šel vsaj pogledat?
Ali pa se je le tresla gora, zgodilo pa se ni nič...


Se strinjam z vsem napisanim, kar se tiče porabe, razen mojega Isuzu Bighorna, ki ima super eko drooper bio ultra motor, ki porabi 4 - 7 l/100 km ( krat 2 - 3X krat toliko :) ), samo Don Felipe in jaz (Dardaj) (verjetno - na srečo) nisva ista oseba.

Jaz imam svojega desnovolanskega Isuzu Bighorna (ki je samo na zunaj enak vsem ostalim izvedenkam in se j.... z vzdrževanjem in popravljanjem, ipd.), zato sem se vmešal in poizkušal fantu dopovedati, da naj ne "serje" s takšnim vozilom, če misli, da mu bo v modernem hitrem načinu življenja (kakršnega on omenja) takšno vozilo udobno služilo (tako kot npr. bolj pogoste znamke pri nas, ko pripelješ na servis, greš za dve uri na masažo in prideš nazaj ter imaš zamenjano olje z vsem kar se pritiče :) ).

In ne vem, če ga je šel pogledat, ampak verjetno tako kot večina njegovih tem na tem forumu - verjetno tresla se je gora, rodila pa se ni niti miš :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2887
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Okt 10, 2016 9:52 am

Glede zadnjega stavka v zadnjih dveh postih:

Forumska (taglasna) večina ga je sodeč po odzivih želela, torej naj ga ima.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » To Okt 11, 2016 6:24 am

Tole mazdo sem šel gledat ko je bila cena še jurja nižja. Zadnji levi odbijač je butnjen, drugače pa je avto ko urca.
Števec je v miljah, motor prede kot mucek, menjalnik dela zelo lepo, pogoni prav tako. Avto ni gnil, šasija je verjetno boljša kot pri dve leti starem korejcu....
Avto je delovni stroj in niti ni namenjen za prehitevanje ter vsakdanje dirke. Kar se delov tiče, avto je identični ford ranger......
In pa, avtomatik je zakon! Moj volvo jih je naklepal z avtomatskim menjalnikom 700 tisoč km. Potem je crknil. Pa ne menjalnik ampak pregovorno neuničljiv VW motor!

Hribovc
Prispevkov: 281
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Pe Okt 21, 2016 11:08 am

Nebivedu napisal/-a:
Kakšne probleme si pa imel z avtomatikom? Daj malo več povej o tem.



Sicer sem čakal, da Don Felipe sporoči, kako je bilo na ogledu, a očitno ne bom dočakal. Pa da poravnam stari dolg.

Med vsemi, kar sem jih imel, je bil samo en avtomatik. So me nekako prepričali, da je avtomatik boljši, ker ne moreš zažgat sklopke. Pri meni je bil samo nekaj manj kot dve leti, od tega eno zimo (ki pa je bila tisto leto kar "radodarna" s snegom). Zjutraj se tako odpravim v službo. Veter je naredil kar precej zametov in je bilo precej "drsanja" naprej - nazaj, da sem se prebijal skozi. Po približno pol ure (kakšnih petih kilometrih) se je ulilo olje iz visko-sklopke in avto je obstal. Ne le obstal, zaprl cesto, da kasneje niti plug ni mogel mimo...

To smo potem zrihtali in kasneje sem vozil neka drva v dolino. (ne vem, kako se tu prilepi sliko. Nisem pa fejst-bukov, tako da je tudi tam ne morem. Zato bo treba verjeti na besedo...) Na poti imam spust, ki ga označuje prometni znak. Na njem je zabeleženo, da je 3 km spusta z naklonom 15 do 30 %. In poln avto drv in zadaj še polna prikolica, pa se je peljalo dol kot bi sklopka zdrsavala. Zato je bilo potrebno precej bolj zavirati, kot sem bil vajen z vozili s klasično sklopko.

Tudi pri vožnji nazaj mi zadeva ni šla po pričakovanjih in vedno sem imel strah, da se bo spet ulilo olje iz visko-sklopke. Predvsem, ko sem v hrib vlekel kakšen cement ali kaj podobnega...

Nato se je pa zgodil incident, ki se zgodi lahko prav vsakemu: prazna guma. Za dodatek pa vsi zdaj gledajo, da je vozilo lepo za videti in sem dobil gor aluminijasta platišča. In sem se pač lotil menjat. Odvijem vijake in ugotovim, da je platišče močno zapeklo na zavorni disk (pri takem zaviranju niti ni čudno). Zato sem vijake na pol privil nazaj in avto spustil nazaj na tla. Ideja je bila, da bom na hitro malo cuknil naprej in nazaj, pa bo sila motorja "odtrgala" platišče od zavornih diskov. Ideja je načeloma dobra, ker sem na klasičnem menjalniku na tak način snel eno jekleno platišče, ki je prirjavelo gor. Ampak pri avtomatiku ne moreš naglo cukniti. Avtomatik takoj počasi napne, in ko dodaš plin, že vleče. Ne moreš cukniti. Na srečo je prišel mimo sosed, ki je imel v avtu leseno kladivo, pa smo mlatili tisto platišče kot zmešani, preden smo ga sneli dol. Od kladiva je ostal pa samo polomljen ročaj - ker je bilo kladivo prelahko za resno udarit, smo ga samo nastavili na platišče in z macolo užgali po njemu. Udarec dober, na aluminiju pa ni bilo udarnin.

Pa še precej podobnih neumnosti je bilo, pa ne mislim tukaj pisat romanov...

Glej, nikogar ne prepričujem, da avtomatik ni dober. A jaz se z njim nisem preveč dobro ujel. Tako da - jaz ga ne bom imel nikdar več. Pred šestimi leti sem kupil drugi avto s klasično sklopko in ročnim menjalnikom. Zdaj ima že nekaj preko 90.000 km (čeprav bi bilo bolje, če bi štel delovne ure...) in do zdaj ni bilo nobenih težav s sklopko. Pravzaprav z ničemr.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4131
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Okt 21, 2016 12:18 pm

Zanimivo.

Malo mi je čudno to z viskom? Kolk pa je olja šlo ta menjalnik? Ker meni za 2.5 bencinarja pride v menjalnik 9.3 litre olja, potem pa še 4 litre v diferenciala (2 spredaj in 2 zadaj), pa je osebni avto. Mogoče poddimenzioniran menjalnik, brez hladilnika za olje?
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4198
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Okt 21, 2016 2:32 pm

Verjetno edina res slaba stran avtomatskega menjalnika je ta, da na snegu ne moreš avta guncati naprej - nazaj. Je treba stisniti zavoro preden prestaviš iz D v R in obratno. Če komurkoli to guncanje vseeno uspe .... pač uniči nekaj pri menjalniku. To se pa rado zgodi, če ne prebereš navodil za uporabo.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 456
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: California

OdgovorNapisal/-a rx » Pe Okt 21, 2016 2:36 pm

Iz R v D lahko prestaviš prej, obratno je treba pohodit zavoro..

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » So Okt 22, 2016 5:05 pm

Brez zamere, ampak visko sklopka in avtomatski menjalnik nimata veliko skupnega v osnovi, razen, če ima Mazda visko sklopko, da gre 4X4 in se hrani z menjalniškim oljem.
Načeloma bi se ti lahko "ulilo olje" iz menjalnika, razlog ... veš ti sam, ker si popravljal, če sem prav razumel.

Da opišem še bolj slikovito, zakaj je lahko takšen voz finančna polomija:
Na mojem "preljubem Isuzutu Bighornu", uvoženemu iz Japonske narejen za japonski trg, ki ima Aisin Warner menjalnik, katerega nima nobena druga različica tega vozila v Evropi (po mesecu in pol iskanja sva ugotovila, da ima taisti menjalnik Jeep Cherokee in potem je možakar transplantiral dela iz enega v drugega, še nekaj drugih prilagoditev in menjalnik je bil nared), enako je veljalo za Torque converter (prenašalec navora med motorjem in menjalnikom in če ga drajsaš, se tudi ta "skuri"), tega smo poslali v Aisin, da so ga obnovili. Zato tudi ponavljam, da če je vozilo na zunaj enako, ni nujno, da je enako pod pokrovom.
Stroški so že zdavnaj presegli vrednost vozila.

Sedaj je težava, da menjalnik tovarniško nima hladilnika (če si rekel, da hočeš imeti še vlečno kljuko, so ti ga vgradili, drugače si imel enostavnejšo različico - preko enega zanič toplotnega izmenjevalca). Zato sem poiskal še hladilnik za menjalnik :)

Da naštevam še naprej: Hladilnik za klilmo je popolnoma drugačen od vseh evropskih in ameriških različic (ima drugače postavljene vhode in izhode) in ga je nemogoče kupiti rezervnega.

ipd ......

Sedaj čakam še enega otroka, da bom imel izgovor, da k bajti privlečem večjega tereneca, kateremu lahko dele kupiš na vsakem voglu :)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4131
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » So Okt 22, 2016 6:30 pm

Ne boš verjel, ampak v evropi je imel Aisin Warner volvo v modelu AW70, pa v nekaj subarujih, mazdah, toyotah,... je tudi ta menjalnik.

Ponavadi gre samo kak elektromagnetni ventil. In če se ne znajdeš, je treba kr celo mehatroniko menjat (okol 900€). Če se pa znajdeš, pa ugotoviš, da imajo mazde, toyote in subaruji enake elektromagnetne ventile in da se dobi nadomestek za te ventile ali pa dobiš kje zanič menjalnik, pa ima te ventile še dobre.
Na servisih sicer težijo, da se to ne dela (seveda ker cel kos prodajo, pa še delo zaračunajo in si ob tosočaka takoj), vendar se jih da posamezno zamnejat in te pride mnogo ceneje.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
Dardaj
Prispevkov: 454
Pridružen: Pe Jan 17, 2014 6:03 pm
Kraj: Visoko
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dardaj » Ne Okt 23, 2016 3:15 am

Pa v Jeepih, pa Kiah, pa .... malo morje jih je. Težava je le v tem, da obstaja 16 različnih vrst mehatronike za ta menjalnik. In mojega tipa nima noben izmed naštetih razen Jeepa. Sicer je bilo v menjalniku zjebano vse. Od lamel, prenašalca navora, tesnil, oljne pumpe, dela, ki porine lamele v overdrive, ipd. V glavnem, ..... Mene je na koncu stalo 850 za nov "mehur", 1050 za obnovo menjalnika + 250 za menjalnik od Jeepa + 50 za hladilnik :) + ne vem koliko poti v Velenje, kjer je bil edini mojster, ki je bil pripravljen se lotiti menjalnika. Če prištejem še prerjavel tank, zmatran hladilnik od klime, novi amortizerji od OME, 2 kompleta gum ter po "moji krivdi" uničeno dizel pumpo imam na vozu že 3 kratnik njegove nabavne vrednosti :)

F**k it! :)

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » Po Okt 24, 2016 5:06 pm

Menjalnik se pokvari ker je voznikom škoda tistih 30 eur na vsakih 50 tisoč km, za novo olje!
Pozimi ga z lahkoto skuriš ko se zaletavaš v sneg in zabiješ hladilnik. Velika obremenitev avta, slabo hlajenje olja, potem je pa avto kriv in ne voznik.

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Po Okt 24, 2016 6:17 pm

robinzon napisal/-a:Menjalnik se pokvari ker je voznikom škoda tistih 30 eur na vsakih 50 tisoč km, za novo olje!
Pozimi ga z lahkoto skuriš ko se zaletavaš v sneg in zabiješ hladilnik. Velika obremenitev avta, slabo hlajenje olja, potem je pa avto kriv in ne voznik.
:amen:
Slika

Hribovc
Prispevkov: 281
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

OdgovorNapisal/-a Hribovc » To Okt 25, 2016 7:16 am

Ponavadi je kriva zimska služba... :twisted:



Glej, jaz nikogar ne prepričujem, da je avtomatik najslabša možna izbira. Jaz sem imel z njim težave, z ročnim menjalnikom pač ne. In to je vse. Zdaj prevažam z ročnim menjalnikom in ne glede na to, kaj boste tu pisali, bom še naprej prevažal z ročnim menjalnikom.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6294
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Okt 26, 2016 1:38 am

miran napisal/-a:Verjetno edina res slaba stran avtomatskega menjalnika je ta, da na snegu ne moreš avta guncati naprej - nazaj.


A bejž no bejž :lol:

No zdaj si pe predstavljaj, da ti v mizdi paterni crkne štarter.....50 km nazaj vukojebina, 50 km naprej vukojebina. Lahko se avtomatsko ebeš!
A se je kdo spustil po strmini na glavo dol z avtomatikom? Probajte.......
Pol boste videli ,da je guncaneje naprej nazaj pi....n dim. Ko sem to doživel z defenderjem, sem takoj, ko sem prišel domov, polizal svojega samuraja z manualcem.
Sicer je pa super. Ko mikrovalovka.........
Če boste pa še težil, lahko rečem še kakšno o pregrevanju............seveda vas to ne zanima, ker se voziste off road samo po avtocesti. Tam hladi, da je noro, kaneda..........v blatu pač ne.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti