Mazda B2500D Automatic
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
In mogoče še misel - eden izmed začetnih off road naukov, ki sem jih dobil:), je bil, ne ugašaj motorja, ko si v pm
In ja, meni se zdi off road iz tega stališča podoben potapljanju - vedno imej Buddy -a (sopotapljača) s seboj oz. v offroad -u še nekoga z "podobnim" vozilom, da lahko izvlečeta drug drugega ven iz dreka
In ja, meni se zdi off road iz tega stališča podoben potapljanju - vedno imej Buddy -a (sopotapljača) s seboj oz. v offroad -u še nekoga z "podobnim" vozilom, da lahko izvlečeta drug drugega ven iz dreka
In če živiš na off-roadu?
Hiša je na skoraj 1000 metrov nadmorske višine, prvi sosed je od mene oddaljen okoli 400 metrov, pa še to je penzionist, ki ne hodi v službo. Prvi, ki je primeren in sposoben, da mi pomaga, pa da hodi v službo (torej ob petih zjutraj na poti), je od mene oddaljen 5 km. Torej 5 km potujem čisto sam, prvi, v temi, skozi zamete, preko polomljenih vej,... In zraven naj še pazim, da ne zabije hladilnika in tako naprej. Kot da nimam v takih okoliščinah že dovolj drugega dela... Nič dosti bistveno bolje ni, če se s popoldanske vračam nazaj domov. Firma je na okoli 80 metrov nadmorske višine, hiša na 965, poti je pa natančno 29 km. Dobro, da so take snežene razmere bolj izjeme kot pravilo - tistih nekajkrat na leto že prebavim, ko bom starejši, bom pa "tiste dni" vzel kar dopust...
Hiša je na skoraj 1000 metrov nadmorske višine, prvi sosed je od mene oddaljen okoli 400 metrov, pa še to je penzionist, ki ne hodi v službo. Prvi, ki je primeren in sposoben, da mi pomaga, pa da hodi v službo (torej ob petih zjutraj na poti), je od mene oddaljen 5 km. Torej 5 km potujem čisto sam, prvi, v temi, skozi zamete, preko polomljenih vej,... In zraven naj še pazim, da ne zabije hladilnika in tako naprej. Kot da nimam v takih okoliščinah že dovolj drugega dela... Nič dosti bistveno bolje ni, če se s popoldanske vračam nazaj domov. Firma je na okoli 80 metrov nadmorske višine, hiša na 965, poti je pa natančno 29 km. Dobro, da so take snežene razmere bolj izjeme kot pravilo - tistih nekajkrat na leto že prebavim, ko bom starejši, bom pa "tiste dni" vzel kar dopust...
Ima svoje prednosti in slabosti.
Vozil sem par let osebnega avtomatika, občasno pa še zapeljem enega..
Vožnja prikolice rikverc
vožnja v koloni in mestu isto. Zakon. Ko se ga navadiš, je težko it nazaj na šalterja.
Minusi, ki so mene motili:
Na vršič je bilo treba parkrat stat zaradi temperature.. Večji del poti na pretvorniku, menjalnik hlajen z motorno hladilno tekočino...
Na mokri travi težko spelješ lepo z občutkom. Isto je s snegom.
Hitro speljevanje, npr zavijanje levo na glavno cesto .... na šalterju dvigneš obrate in avto skoči, ko spustiš sklopko. Na avtomatiku pa pritisneš gas in čakaš, a bo kaj al ne. Ker ni nič, pritisneš gas do konca, in potem gume cvilijo.
Glede okvar je pa odvisno od proizvajalca.
Vozil sem par let osebnega avtomatika, občasno pa še zapeljem enega..
Vožnja prikolice rikverc
vožnja v koloni in mestu isto. Zakon. Ko se ga navadiš, je težko it nazaj na šalterja.
Minusi, ki so mene motili:
Na vršič je bilo treba parkrat stat zaradi temperature.. Večji del poti na pretvorniku, menjalnik hlajen z motorno hladilno tekočino...
Na mokri travi težko spelješ lepo z občutkom. Isto je s snegom.
Hitro speljevanje, npr zavijanje levo na glavno cesto .... na šalterju dvigneš obrate in avto skoči, ko spustiš sklopko. Na avtomatiku pa pritisneš gas in čakaš, a bo kaj al ne. Ker ni nič, pritisneš gas do konca, in potem gume cvilijo.
Glede okvar je pa odvisno od proizvajalca.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Možno. Olje redno menjaval(čeprav citroen pravi, da je olje za večno), zažgano ni bilo, torej lamele naj nebi drsele, drugega pa nič.
Drugače pa je bilo to v avtu, kjer je že v šalterju hladilni sistem na meji. Potem so pa obesili še hlajenje menjalnika zraven.
Drugače pa je bilo to v avtu, kjer je že v šalterju hladilni sistem na meji. Potem so pa obesili še hlajenje menjalnika zraven.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Jaz sem v JLA vozil avtomatika....
... niti nad avtomatikom v npr. LC iz leta '93 se ne morem pritoževati, kaj šele nad novodobnimi, dvosklopčnimi, 7+ stopenjskimi stvaritvami...
... dejte kdaj skočit čez plot.
... niti nad avtomatikom v npr. LC iz leta '93 se ne morem pritoževati, kaj šele nad novodobnimi, dvosklopčnimi, 7+ stopenjskimi stvaritvami...
... dejte kdaj skočit čez plot.
Nazadnje spremenil 5x4, dne To Nov 01, 2016 9:07 am, skupaj popravljeno 1 krat.
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
gregor napisal/-a:Ima svoje prednosti in slabosti.
Vozil sem par let osebnega avtomatika, občasno pa še zapeljem enega..
Vožnja prikolice rikverc
vožnja v koloni in mestu isto. Zakon. Ko se ga navadiš, je težko it nazaj na šalterja.
Minusi, ki so mene motili:
Na vršič je bilo treba parkrat stat zaradi temperature.. Večji del poti na pretvorniku, menjalnik hlajen z motorno hladilno tekočino...
Na mokri travi težko spelješ lepo z občutkom. Isto je s snegom.
Hitro speljevanje, npr zavijanje levo na glavno cesto .... na šalterju dvigneš obrate in avto skoči, ko spustiš sklopko. Na avtomatiku pa pritisneš gas in čakaš, a bo kaj al ne. Ker ni nič, pritisneš gas do konca, in potem gume cvilijo.
Glede okvar je pa odvisno od proizvajalca.
čudno ti je delal ta tvoj menjalnik
sam sem kakšnih 10let nazaj prvič testiral te avtomatske menjalnike v jeepih po terenu seveda, in smo se vsi samo pozitivno čudili
v hrib po mokri travi, s konstanto majhno hitrostjo brez zaganjanja, nakar se je avto ustavil zaradi prespolske podlage, potem pa bremza in ponovni štart iz tam kjer se je ustavil in to brez problema, ga ni ročnega s katerim bi lahko dosegel,
pa šaltanije iz R v D in obrtno, glih ene 3x hitrejše kot pri ročnem
jeep corporation napisal/-a:sam sem kakšnih 10let nazaj prvič testiral te avtomatske menjalnike v jeepih po terenu seveda, in smo se vsi samo pozitivno čudili
v hrib po mokri travi, s konstanto majhno hitrostjo brez zaganjanja, nakar se je avto ustavil zaradi prespolske podlage, potem pa bremza in ponovni štart iz tam kjer se je ustavil in to brez problema, ga ni ročnega s katerim bi lahko dosegel,
pa šaltanije iz R v D in obrtno, glih ene 3x hitrejše kot pri ročnem
Se strinjam, pri speljevanju na klizavem tudi jaz nimam nobenega problema. Tudi v drugi zna speljati
Sicer imam doma še leto starega VW DSG, princip je sicer drug, ampak ideja, da deluje avtomatsko, je ista. Celo tako je pameten, da sam podaljšuje prestave pri vožnji v hrib, pri vožnji navzdol pa sam zadrži v nižji prestavi kljub velikim obratom.
Meni se zdi avtomatik čisto enakovreden ročnemu Stvar okusa!
Gregor, recmo že na 10 let starem outbacku so trije različni načini šaltanja:
- Drive - Prva in druga hitro, ostale šalta počasi, zato, da je uglajena vožnja brez tresenja. Šalta v višjo prestavo nekje na 4000 obratih.
- Drive Sport - vse prestave zelo hitro. Šalta na 6000 obratih.
- ročni menjalnik - šaltaš od prve do zadnje prestave sam, kakor ti pač paše. Lahko gre tudi do blokade.
- Drive - Prva in druga hitro, ostale šalta počasi, zato, da je uglajena vožnja brez tresenja. Šalta v višjo prestavo nekje na 4000 obratih.
- Drive Sport - vse prestave zelo hitro. Šalta na 6000 obratih.
- ročni menjalnik - šaltaš od prve do zadnje prestave sam, kakor ti pač paše. Lahko gre tudi do blokade.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 158 gostov