Mazda B2500D Automatic
Mazda B2500D Automatic
Živjo!
Zanimivo, da se se prodaja omenjeni model za Avstralski trg z 7-sedeži sedaj v Ribnici
Ko se je tako prodajal je pisalo, da ga je imel nek zdomec v Avstraliji in da ga prodaja ker se je vrnil zaradi dela domov
Kako je z homologacijo?
Je komu poznan?
Zanimivo, da se se prodaja omenjeni model za Avstralski trg z 7-sedeži sedaj v Ribnici
Ko se je tako prodajal je pisalo, da ga je imel nek zdomec v Avstraliji in da ga prodaja ker se je vrnil zaradi dela domov
Kako je z homologacijo?
Je komu poznan?
Hribovc napisal/-a:Glede na to, da ima GO tablice (Slovenske) mi ni jasno, kakšna homologacija te zanima?
Je obvezno tisto dodatno ogledalo na nosu?
Kako je z homologacijo glede omenjenih sedežev in komand na desni strani (vem da v Avstraliji vozijo po levi oziroma velja levo pravilo vožnje ; sprašujem ker sem imel problem oziroma mi niso želeli pred leti priznati homologacije za sicer neterenski Austin Metro)?
Moj nasvet (po lastni izkusnji) je, ce Nimas denarja, casa, volje,mojstra ali si sam zadosti spreten in imas sredstva, se drzi stran od RHD (Right Hand drive - volan na desni strani) vozil pri nas.
Kljub temu, da se mi je zdelo, da je samo volan na drugi strani, je se milijontauzent drugih "nepomembnih" malenkostih, ki te zj....., ko rabis kaj zamenjat, popravit, ipd.
Tisto ogledalo na drugi strani je samo sebi namen (po lastni izkusnji) - se najbolj pride prav, da vidis, koliko si stran od sredinske crte in pa da "pobiras" veje pri rikverc voznji cez hosto ter da sta se dve luknji vec, kjer lahko pride "rja cez"
Ce ze hoces kaksen tak avto, si kupi LR, ker imas v GB dele z dostavo. Vsi tile japonski, avstralski, ipd. derivati so samo s..... ker imajo notri dele, ki so specificni za tisti trg.
Moje "trpljenje mladega Wertherja" si lahko preberes pod ostalimi mojimi prispevki!
Alles Gute!
Kljub temu, da se mi je zdelo, da je samo volan na drugi strani, je se milijontauzent drugih "nepomembnih" malenkostih, ki te zj....., ko rabis kaj zamenjat, popravit, ipd.
Tisto ogledalo na drugi strani je samo sebi namen (po lastni izkusnji) - se najbolj pride prav, da vidis, koliko si stran od sredinske crte in pa da "pobiras" veje pri rikverc voznji cez hosto ter da sta se dve luknji vec, kjer lahko pride "rja cez"
Ce ze hoces kaksen tak avto, si kupi LR, ker imas v GB dele z dostavo. Vsi tile japonski, avstralski, ipd. derivati so samo s..... ker imajo notri dele, ki so specificni za tisti trg.
Moje "trpljenje mladega Wertherja" si lahko preberes pod ostalimi mojimi prispevki!
Alles Gute!
Zato, ker so Japonci pregovorno slabe kvalitete. Tako kot so Volkswagni pregovorno neuničljivi, ker so nemške kvalitete...
Je pa res, da je vse skupaj samo stroj. In slej ko prej bo kakšen del odpovedal. Potem je pa malo daljša čakalna doba na del, ki je narejen za tuj trg medtem ko imajo rezervne dele za vozila, ki so namenjena v Evropo, na zalogi. Konkretno za Mazde je skladišče nekje v Avstriji, zato so rezervni deli hitro tu. Če pa moraš rezervni del naročiti v Avstraliji, pa ceni rezervnega dela prištej še poštnino od Avstralije do sem...
Je pa res, da je vse skupaj samo stroj. In slej ko prej bo kakšen del odpovedal. Potem je pa malo daljša čakalna doba na del, ki je narejen za tuj trg medtem ko imajo rezervne dele za vozila, ki so namenjena v Evropo, na zalogi. Konkretno za Mazde je skladišče nekje v Avstriji, zato so rezervni deli hitro tu. Če pa moraš rezervni del naročiti v Avstraliji, pa ceni rezervnega dela prištej še poštnino od Avstralije do sem...
Hribovc napisal/-a:Zato, ker so Japonci pregovorno slabe kvalitete. Tako kot so Volkswagni pregovorno neuničljivi, ker so nemške kvalitete...
Japonci niso bili nikoli slabe kvalitete, imeli so pa tenak pleh in slabo barvo. Sama japonska tehnika pa dela tudi v 30 let starih avtomobilih brez problemov.
Zeljarji pa po drugi strani že kar nekaj let ne znajo več prevoznega sredstva narest (ker tistim zmazkom ne moreš reči avto). Tazadn dober ljudski avto je bil gnojf 2, vse ostalo je pa izmet na mašinah primerljiv s kitajskimi slabimi ponaredki .
Pred EUR sem bil SIT!
1. Nikjer nisem napisal, da je neprimeren za nase ceste, samo omenil sem ti, da je takšen avto verjetno težko vzdrževati (ker je bil narejen za avstralski trg), čeprav na njemu piše Mazda. Si me pa navezal na naselednjo misel - avto ima desni volan, skupaj približno 2 toni surove mase ter 87 KM. Sedaj pa se spravi v klanec prehitevati kamion ali samo kombi, preko katerega ne vidiš, če ne zapelješ (na slepo) ven. In potem pospešuj ta avto s 87 KM v klanec.
2. Povečini so (po mojih izkušnjah - zato sem ti rekel, da preberi ostale moje poste, ki razpravljajo o problemih mojega RHD voza) dali gor drugačne menjalnike, sledi drugačen pogon, ipd. RHD vs. LHD ima drugače napeljano klimo,ipd. In tista značka Mazda lahko tako kot pri mojemu značka Isuzu pomeni bore malo.
Lahko pa, da se motim in ima vse popolnoma enake dele kot imajo evropske Mazde in dobiš dele na "vsakem vogalu"!
Želel sem ti povedati samo, da bodi previden pri takih avtomobilih.
In če že vprašaš, pri mojemu Japoncu stavim samo na motor, da bo ropotal v nedogled, vse ostalo ima vse tiste bolezni, ki so jih imeli Japonci tistega časa - pleh, elektronika, pogoni, ipd. Sploh, ker ga je vmes imel v rokah Anglež in se igral z elektroniko ter menjalnikom - God save the Queen! (and the car )
2. Povečini so (po mojih izkušnjah - zato sem ti rekel, da preberi ostale moje poste, ki razpravljajo o problemih mojega RHD voza) dali gor drugačne menjalnike, sledi drugačen pogon, ipd. RHD vs. LHD ima drugače napeljano klimo,ipd. In tista značka Mazda lahko tako kot pri mojemu značka Isuzu pomeni bore malo.
Lahko pa, da se motim in ima vse popolnoma enake dele kot imajo evropske Mazde in dobiš dele na "vsakem vogalu"!
Želel sem ti povedati samo, da bodi previden pri takih avtomobilih.
In če že vprašaš, pri mojemu Japoncu stavim samo na motor, da bo ropotal v nedogled, vse ostalo ima vse tiste bolezni, ki so jih imeli Japonci tistega časa - pleh, elektronika, pogoni, ipd. Sploh, ker ga je vmes imel v rokah Anglež in se igral z elektroniko ter menjalnikom - God save the Queen! (and the car )
DonFelipe napisal/-a:Napaka!
In kakšen je recimo tak specifičen del?
Že na prvi pogled lahko opaziš, da je nekaj karoserijskih delov drugačnih. Pri vseh ostalih je kabina posebej in keson posebej, pri temu pa iz enega dela.
Druga taka stvar je menjalnik. Kolikor vem, je imela Mazda v Evropi zgolj ročni menjalnik, ta je pa avtomatski...
Naslednja stvar je kilometer števec. Dvomim, da je v Avstraliji v kilometrih. Najbrž je v miljah. Torej avto nima zgolj 135000 km, ampak najverjetneje 135000 milj, kar je nekaj preko 215000 km...
Za več podrobnosti ga pa kupi, pa boš sproti ugotavljal in poročal.
Lahko ti pa da misliti, da če avto v enem letu dvakrat menja lastnika, da nekaj ni v redu...
In če malo pofirbcaš po AvtoNetu, se ravnokar prodaja ena bela B-2500 z "levim volanom", pa še cenejša je od te z "desnim volanom"...
Aha.
Ročni menjalnik je brezveze, saj je v današnjem tempu in načinu življenja zelo moteč element ter povsem nepraktičen.
Glede števca vem in poznam enote, saj smo imeli doma v Kia Sephia števec v miljah in kilometrih za brzino.
Pa tudi neverjamem, da ga je res uporabljal samo za ''na lepše'' ampak je moral z njim tovoriti kar težke zadeve in glede na-to da je iz Avstralije vleči po več prikolic hkrati kot pri nas traktorji.
Pickup-i so res uporabne zadeve, ampak da grem pogledati nimam kaj izgubiti.
Ročni menjalnik je brezveze, saj je v današnjem tempu in načinu življenja zelo moteč element ter povsem nepraktičen.
Glede števca vem in poznam enote, saj smo imeli doma v Kia Sephia števec v miljah in kilometrih za brzino.
Pa tudi neverjamem, da ga je res uporabljal samo za ''na lepše'' ampak je moral z njim tovoriti kar težke zadeve in glede na-to da je iz Avstralije vleči po več prikolic hkrati kot pri nas traktorji.
Pickup-i so res uporabne zadeve, ampak da grem pogledati nimam kaj izgubiti.
Če misliš, da boš z avtomatikom počel kaj takega kot tale BTjka na teh posnetkih, si se uštel...
https://www.youtube.com/watch?v=IlYoUltr5wQ
https://www.youtube.com/watch?v=buoTD9DJo9o
https://www.youtube.com/watch?v=O1dMGXae7kY
https://www.youtube.com/watch?v=IlYoUltr5wQ
https://www.youtube.com/watch?v=buoTD9DJo9o
https://www.youtube.com/watch?v=O1dMGXae7kY
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
Hribovc napisal/-a:Če misliš, da boš z avtomatikom počel kaj takega kot tale BTjka na teh posnetkih, si se uštel...
A to je tista Mazda, ki ne gre samo na prepecenec in vodo?
Jaz mislim, da ni Problem v avtomatiku temvec v stanju, v kakrsnem je lahko menjalnik Drugace se avtomatik, ce je dober, ravno tako dobro lahko obnese.
DonFelipe napisal/-a:Zanimiv delan stroj
Vedi, da je Avstralija večinoma ravninska oziroma puščava Drugače pa je vse odvisno od prenosov
Daj se enkrat razmisli, kaj si napisal, pa mogoce se odpri na internetu kaksno avstralsko off road revijo.
Dardaj napisal/-a:A to je tista Mazda, ki ne gre samo na prepecenec in vodo?
Jaz mislim, da ni Problem v avtomatiku temvec v stanju, v kakrsnem je lahko menjalnik Drugace se avtomatik, ce je dober, ravno tako dobro lahko obnese.
Kako to misliš?
Kaj pa je narobe, če bi jo uporabljal za terensko delo pri nas?
DonFelipe napisal/-a:Zanimiv delan stroj
Vedi, da je Avstralija večinoma ravninska oziroma puščava Drugače pa je vse odvisno od prenosov
Daj se enkrat razmisli, kaj si napisal, pa mogoce se odpri na internetu kaksno avstralsko off road revijo.[/quote]
???
Ja, avstralija je res ravna, lih ene tok kot slovenija na gorenjskem.
Tkole zgleda večji del avstralije:
Če je pa to ravno, potem pa....
Tkole zgleda večji del avstralije:
Če je pa to ravno, potem pa....
Nazadnje spremenil Nebivedu, dne Če Sep 29, 2016 2:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 152 gostov